Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

senzorul din baie aprinde martor galben,cel de pe chiulasa acelasi martoar doar ca rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

O sa ma duc sa-i fac un test de presiune zilele astea ...pana atunci o las in parcare cum am lasat-o pana acum de cand mi s-a aprins martorul.
@Al Bundy: Si atunci cand a trebuit sa completez cu ulei cand a ramas pe minim de ce s-a aprins tot martorul rosu? ...:| Eu am masina de un an si ceva si pana acum nu am vazut niciodata martorul de ulei de culoare galbena..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, astazi pt prima data de cand am masina si sunt ceva ani, mi s-a aprins martorul rosu de presiune ulei, ce mi s-a parut ciudat ca acesta se aprindea numai cand o turam mai mult, lasata la relanti se stingea imediat... Am verificat vizual ce era de verificat, sa nu cumva sa fi facut dop de gheata la epurator, am scos furtunul de duce in filtrul de aer si circulau gazele deci totul normal, am lasat-o 2-3 minute la relanti si am plecat cu ea pe urma, am facut 20-30 km si nu s-a mai aprins deloc. Ce mi se pare ciudat e ca avea presiune la relanti dar nu avea in turatie, in mod normal nu ar trebui sa fie invers ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu postez in sectiunea gresita. Exista la motoarele diesel senzor de temperatura ulei? si daca da unde este pozitionat. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista. E pe baia de ulei in cel mai de jos punct al ei, langa busonul de scurgere ulei.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..am un golf 4 1,6 AZD..am ceva probleme cu uleiul..se aprinde becul rosu dupa ce se incalzeste..daca accelerez se stinge pentru 1 min apoi se aprinde iar..imi face asa de cateva luni..am pus un 2+2 si degeaba..nu este preisiune (am verificat cu manometrul)..sunt din ploiesti ma poate indruma cineva la un mecanic priceput? Ulei am aral 10w40 de vreo 6000km

Modificat de georgevio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu recomand sa mergi cu masina asa.... de cand a aparut problema, trebuia mers la mecanic si verificat.... asa ai toate sansele sa iti maresti costurile reparatiei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,


 


Am un Golf MK4 1.4 16V (10.12.1998) la care am vazut la "groapa" ca imi scapa ulei,dar din cate am observat e pe undeva prin partea de sus-dreapta.Nu e excesiv,nu lasa pete de ulei pe jos.stiu ca e indicat sa stergi si apoi sa verifici iar sa vezi exact de unde provine dar ma gandeam ca poate a mai patit cineva asa ceva.(fum albastru sau excesiv nu am)


Pe toba,ce pot mentiona e ca parca am un miros mai intepator de benzina(ironic,stiu) dar a ars nu miroase.filtre si tot ce e posibil am schimbat in urma cu 2-3 luni la un service specializat de gama VAG unde m-a costat 350e partea mecanica,inclusiv kit suspensie complet,placute,filtre,etc.Nu am avut nimic (serios) defect,doar uzat.


 


Mentionez ca la joaja uleiul e la nivel,acolo nu am scurgere,iar uleiul l-am schimbat in urma cu 2 luni si nu ceva ieftin (dar si inainte sa il schimb/service tot asa era situatia) martori in bord nu am.


 


Orice sugestie/idee e bine venita!ms


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cunostinta proprie si m-am uitat pe la motor si nu am vazut in zona busonului numa senzorul acela de nivel care e pozitionat jos si mai este unu in filtru de ulei care cred ca e pentru presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa imi rrecomande cineva un service in ploiesti pentru peoblema mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit problema sau cel putin o parte din ea,se pare a fi senzorul de presiune ulei,din cate am inteles e problema comuna la motoarele de 1.4 16.V

 

Zic "cel putin o parte" fiindca m-am uitat si in partea stanga sus,si parca si acolo e ulei.sus capacul ala de platic nush ce ii acolo.Senzorul il schimb,dar sunt curios de unde altundeva ar mai curge.si parca miroase putin ciudat fumul de pe toba.un fel de miros intepator.

 

Interesant e ca nu lasa pete pe jos,doar cat sa "unga" blocul motor.a mai patit cineva asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! 

am un 1,9 TDI ALH la care s-a aprins senzorul galben de ulei la 100.000

schimbat uleiul care era timpul de interval insa senzorul nu s-a mai stins. Schimbat senzorul cu unul nou, tot nu se stinge.

aveti idee ce poate fi? 

can pun contact, se aprinde senzorul rosu, apoi se stinge si dupa 1 sec ramane aprins galben

nu am certitudinea ca mi-a pus ulei recomandat la ultimul schimb. Poate fi vascozitatea uleiului de vina din cauza ca nu e din cel recomandat?

Multumesc anticipat de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai pe cineva cu o diagnoza sa faca un test?

 

Vad ca esti din cluj,iti pot recomanda eu pe cineva cu diagnoza daca nu sti sau nu esti sigur.

 

Ce ulei ti-a pus?

 

------------------------------------------------------------------------------------

Sa revin la intrebarea mea,am rezolvat senzorul pe unde curgea.avea o garnitura de plumb sau ce naiba era si pe acolo scapa ulei.am curatat,pus senzor nou si verificat.Acum totul e ok.mai o scurgere de ulei,sus-stanga la capacul ce acopera cureaua si roata pe care se invarte.din pacate nu am reusit sa dau acel capac jos,se pare ca e ceva de lucru ca sa il dau jos.e al 3 lea golf mk4 care vad ca are aceeasi chestia.are cineva idee ce poate fi?

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un golf 4 1.4 16V la care, exact cum am mai vazut si pe aici pe forum, se aprinde cu rosu martorul de la ulei. Problema este ca am schimbat pompa ieri pentru ca cea veche intr-adevar era praf, ulei nou, filtru nou, toate cele. Am mers ieri cu ea vreo 35 km si n-a avut nici o problema, nici un zgomot nimic. Astazi pe la pranz dupa un kilometru sau ceva de genul, iar a inceput sa se aprinda si este si un zgomot urat parca ar fi diesel. Mecanicul mi-a zis ca trebuie clar schimbata si distributia dar sincer nu vad care ar putea fi legatura. Daca ar fi senzorul defect nu ar trebui sa ramana aprins incontinuu martorul ? Mentionez ca pe la 1500 rpm se aprinde, in rest chiar daca e mai jos sau mai sus de 1500 nu sunt probleme.

 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristinsen,modele de golf 4 de prin 98-2001 cam toate fac ca un diesel (majoritatea) depinde unde,cum am fost rulate,etc.Poate sa faca si ca un ferrari,important e sa fie din punct de vedere mecanic ok.

 

 

 

Ai verificat senzorul?e sub acel capac de plastic,in dreapta(sub bujie cum ar veni)da-l jos,verifica acea garnitura ce are si da-i o curatare.Cand il dai jos ai grija sa astupi gaura ca o sa curga ulei pana il cureti.nu mult,dar suficient.

 

Cel mai bine ar fi o diagnoza si sa postezi rezultatul.

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru reply. Nu l-am verificat, cred ca a facut mecanicul asta (sau nu :P ), o sa ma uit maine dimineata ca acum sunt la serviciu....pe mecanic atunci cand l-am intrebat a zis ca cele mai mici sanse sunt sa fie de acolo ; si masina e din 2002 btw...am uitat sa mentionez. Verific maine si o sa revin cu un post indiferent care e verdictul.

 

Mersi din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! 

am un 1,9 TDI ALH la care s-a aprins senzorul galben de ulei la 100.000

schimbat uleiul care era timpul de interval insa senzorul nu s-a mai stins. Schimbat senzorul cu unul nou, tot nu se stinge.

aveti idee ce poate fi? 

can pun contact, se aprinde senzorul rosu, apoi se stinge si dupa 1 sec ramane aprins galben

nu am certitudinea ca mi-a pus ulei recomandat la ultimul schimb. Poate fi vascozitatea uleiului de vina din cauza ca nu e din cel recomandat?

Multumesc anticipat de sfaturi

Iti arata capota deschisa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al Bundy ! La mine era de la capota ! Nu o vedea ca se deschide si nu imi disparea becul galben de nivel ulei chiar daca am schimbat uleiul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. O situatie: am facut schimbul de ulei si filtru ulei, am pus exact cat ulei scria in manual, respectiv 3.4litri.La rece am observat ca nivelul uleiului pe joja ,este peste maxim, cam cu 0.5 Cm, adica este peste acea scobitura (ondulatie) a jojei. Mai trebuie scos din ulei? Unde am gresit :) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ar mai trebui scos cu un furtun subtire cu o siringa in capat, bagata prin locul jojei. Unde ai gresit? poi acolo unde ai luat fix cantitatea de ulei data in manual fara sa ti cont de faptul ca si daca lasi masina la scurs o zi intreaga, nu vei scoate din ea toti cei 3,4 l. in general ramane prin motor aproximativ 0,5 l de ulei pe care nu il poti scoate decat daca dezasamblezi tot motorul.  Lucrul asta il poti vedea si daca mai ai uleiul vechi sa masori cat ai scos din masina. Sfatul meu este sa incerci sa il scoti cat de curand deoarece acea cantitate in plus de ulei va forta in mers sa iasa pe undeva, fie pe la vreun semering si iti va curge uleiul afara  si vei pierde ulei pana cand vei schimba respectivul semering, fie va forta catre camera de ardere(ori pe la segmenti ori pe la scaunele de supapa) si masina il va consuma(arde) problema e ca dupa ce se va crea spatiul ca uleiul asta sa mearga sa fie ars, masina ,,ii va prinde gustul" si va incepe sa iti consume ulei.

Procedura normala de schimb a uleiului este fie masori cat ai scos si bagi tot atat, fie bagi cam 2,4 l la masina ta, astepti 10 min sa se aseze in baie vezi cat arata pe joja mai adaugi inca 200 g, verifici din nou si tot asa. Trebuie sa ti cont ca in general intre min si max ii aprox 0,5 l ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am priceput. Multumesc de raspuns, am sa scot din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Si la mine s-a aprins acel bec rosu impreuna cu mesajul STOP, ce indica probleme cu presiunea de ulei.

Mecanicul a dat jos baia de ulei, si a gasit sorbul pompei de ulei blocat de un ghem de silicon.

Intre blocul motor si baia de ulei se pune silicon ( ca nu este o garnitura ), si cand se strang suruburile , surplusul de silicon iese in exteriorul si interiorul motorului. Acel surplus de silicon iesit in interiorul motorului a ajuns in sorbul pompei de ulei, rezultand blocarea pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am scos senzorul din baia de ulei , si am mers fara el si am observat ca atunci cand pun contactul pornesc ventilatoarele si cand pornesc motorul , fara a antrena compresorul acestea merg incontinuare , si clima fiind oprita si consumul instant 0,8/ inainte fiind 0.4-0.5 stand la relantiu cu apa la 90 de grade , intrebarea este ma poate ajuta cineva cu o informatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica functionarea ventilatoarelor urmand pasii din topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. Am scos din ulei....exact 500ml (o sticla de 0.5l de Borsec). Acum uleiul masurat pe joja, este la maxim. Cum e posibil sa fi ramas asa mult ulei in componentele motroului dupa golire? Adica am pus 3.4 l...am scos 0.5...practic au ramas 2.9 l !?

Modificat de brunovomonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!