Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

Sa ne spui daca iti reapare in bord dupa ce efectuzi 100km.

*efectuezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

Se pare ca iar am problema cu martorul de ulei, am completat cam 100ml de ulei, s-a stins martorul, dar s-a aprins din nou. Eram pe autostrada, in 3500 ture, si s-a aprins martorul pe galben. De asemenea, motorul pare ca vibreaza mai tare.

Sugestii?

Se poate sa fie probleme cu compresia la motor? (poate e o intrebare stupida, dar am auzit si varianta asta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silverhand_10

martorul de ulei de culoare galbena avertizeaza nivelul de ulei scazut sau prea mare si temperatura uleiului prea mare,iar martorul de ulei de culoare rosie indica presiune uleiului in toate cazurile cand se aprinde rosu trebuie oprit imediat motorul..pote fi o problema de senzor dar nu trebuie riscat..Tie ce culoare ti se aprinde?

daca e galben si ai nivelul bun la ulei iar masina nu a fost suprasolicitata inseamna ca problema ta este de la senzor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,am si eu o problema..de vreo luna mi s-a aprins martorul galben de ulei..cand m-am uitat la joja,uleiul era sub minim..m-am dus repede si am luat un litru de ulei,5w 40,am completat cu acel litru,tot mi-a ramas aprins,uleiul fiind la mijloc dintre min si max.Cand am ajuns acasa,stiam ca mi-a mai ramas niste ulei,si am mai completat cu vreo 200-300 ml ulei,si tot imi apare aprins.Nivelul este la 3/4 spre maxim,am folosit Castrol Magnatec 5w-40,motorul 1.4 16v.Am observat ca mai am si ulei pe busonul de deasupra,e normal?Parca mai gasisem si putin ulei mai sus pe joja.Please help! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele modele fara modul confort, se aprinde galben martorul si cand ai probleme cu switch-ul de la capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista posibilitatea ca martorul galben de ulei sa se aprinda cand sunt probleme cu ungerea turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutari.

am vazut ca nu s-a mai discutat cam de mult pe acest subiect, asa ca....

mi se aprinde semnul de ulei pe ROSU, palpaie de cateva ori, suna buzzerul - astea se repeta de vreo 3 ori la interval de 2 minute.

revine dupa cateva zile.

mentionez ca exista un sunet de bataie la motor (tacheti ?!?! )

pana la un service, as vrea sa verific senzorii. am inteles ca cel de nivel ulei este pe baia de ulei, ma intereseaza unde este cel de presiune ulei.

pentru orice alte sugestii .... multumes anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu pompa de ulei,se pare. Ar trebui sa faci o diagnoza pentru ca orice martor rosu, este periculos pentru motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

galben=nivel ulei

rosu=presiune ulei.

Daca a mai aparut si un sunet anormal,fugi repede la service sau vezi macar cu o interfata presiunea uleiului.E destul de rau daca o lasi asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo saptamana, mergand cu masina mi s-a aprins martorul de la ulei, pe galben. am oprit masina, am tras pe dreapta sa ma uit pe joja. Nivelul era la limita inferioara. Dupa ce am pornit masina nu s-a mai aprins becul de ulei nici pana azi. vazand discutia de pe forum m-am dus sa mai verific odata. Cu motorul oprit nivelul uleiului e la limita inferioara. In schimb daca o pornesc si o turez destul de tare si verific joja nu se mai vede nici un pic de ulei pe ea.... e normal? Dupa ce opresc motorul iar imi arata pana la limita inferioara....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca e normal uleiul ala mai circula nu sta numai in baie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Oameni buni, vin si eu cu o problema mai ciudata legata de martorul de ulei. :(

Pe scurt, mi se aprinde martorul galben de ulei, opresc masina, scot joja si o bag inapoi si dispare martorul. Daca nu scot joja, martorul nu se stinge. :blink:

Nu poate fi doar o coincidenta, deoarece am "testat" treaba asta de peste 40 de ori pana acum. Mai mult, am mai auzit de treaba asta tot la un motor AXP. La respectivul s-a rezolvat prin schimbul de ulei. Urmeaza sa schimb si eu uleiul, dar totusi imi poate da cineva o explicatie "logica" pentru ce se intampla ? :scratch:

Mentionez ca merg zilnic zilnic cu masina, insa treaba asta se intampla cam la 3-4 zile indiferent de turatie (mi s-a aprins si la ~3500 RPM in sarcina si la relanti cand stateam la semafor).

Multumesc.

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia incearca sa nu scoti joja, numai sa deschizi capota si sa o inchizi la loc. Se stinge becul? Cred ca la aprinderea becului, masina (ECU) vrea sa se convinga ca ai verificat uleiul. Deschizand si inchizand capota probabil va simti ca ai verificat uleiul. Daca nu se stinge, poate are un microintrerupator pe joja si trebuie sa scoti joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu scot joja, martorul nu se stinge. :blink:

Nu poate fi doar o coincidenta, deoarece am "testat" treaba asta de peste 40 de ori pana acum. Mai mult, am mai auzit de treaba asta tot la un motor AXP. La respectivul s-a rezolvat prin schimbul de ulei. Urmeaza sa schimb si eu uleiul, dar totusi imi poate da cineva o explicatie "logica" pentru ce se intampla ? :scratch:

Da....stai linistit, se stinge martorul cand deschizi/inchizi capota.....ca nu avem senzor la joja.

Schimba-i uleiul si vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, cu siguranta il voi schimba cat mai repede. Dar, totusi, care ar fi explicatia pentru acest "fenomen", in afara de faptul ca inchizi/deschizi capota ? :blink:

PS: Nu stiu cat conteaza, dar mentionez ca n-am nici martor pentru capota deschisa si nici alarma din fabrica.

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BA ai senzor de cxapota deschisa. Si dupa ce o deschizi si o inchizi nu mai apare avertizarea decat peste 100km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca nu ai switch la capota ? cam toate au.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum verific daca am senzor/switch la capota ? Ca imediat ma duc la masina.

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te uiti daca de la broasca pleaca 2 fire inspre stanga, cum te uiti la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Am remarcat un ,cablaj la broasca de capota care duce la un switch.Am vazut ma multe masini fara bc si posibilitatea afisarii pe bord,,capota deschisa,,.Ce rol are cablajul si switch respectiv.??

..

post-64586-0-65381200-1322638521_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta face - monitorizeaza capota, sa stie cand sa iti stinga martorii - cum e cel de ulei - cand e galben. Il foloseste si pentru alarma, unde e cazul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma si miram ,ce rol are daca nu e masina echipata cu BC.Deci trebuie sa fim atenti sa nu perpelim switch cand mai gresam mecanismul capotei..Merci Florin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri, intr-adevar exista si la mine acel switch. :icon_redface:

Totusi, din ce cauza se aprinde martorul ? Dimineata uleiul este la nivel pe joja (intre minim si maxim). Se poate sa fi nimerit un ulei prost ? Sau este prea uzat ? Ca nu gasesc o explicatie logica. :sly:

Mai mentionez ca treaba asta se intampla de vreo 2000 de Km incoace, iar uleiul are cam 11.000 Km, deci necesita schimbat. Dar, ESTE LA NIVEL (masina nu mananca ulei) si asta ma nedumereste. :(

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi senzor de calitate ulei, nu de nivel ulei si de aceea se aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!