Jump to content

Egr Inchis?


Bestie
 Share

Postare recomandată

marius1982.11

Fa un log in mers, sa stabilim daca mai e bun acel MAF.

Sa nu fi afectat tija EGR-ului si sa nu se deschida cat trebuie. Tija la actuatorul turbinei nu e blocat? sa nu-ti faca overboost la relanti(poate zic prostii), dar mai stii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Canal 3 pe basic? Tija actuatorului de la turbo am miscat de ea, nu este blocata!

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare. Am si eu o mica problema. Azi am anulat EGR-ul, doar mecanic. Am astupat furtunul pt vid si a dat o tura cu masina sa vad cum se prezinta. Este praf si pulbere. Nu trage deloc, zici ca e SDI si nu TDI. Nu-mi intra turbina deloc. Aveti idee care ar fi cauza? Sa ii anulez EGR-ul si din soft?

Am un Passat AWX 1.9 TDI-PD din 2002.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur scapă vacumul. EGR se anulează cu saiba plină lăsând furtunul de vacum pe supapă. Dar ai un motiv anume că vrei să anulezi EGR? Vine iarna şi motorul se va încălzi mult mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce nu intra turbina sigur scapa vacumul. Dupa ce astupi bine furtunul de la EGR, pornesti morori si verifici faca ai vacum la furtunul de la turbo. Dar mai sigur astupi teava pe care intra gazele din morot in EGR.

Baftă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa lasi furtunul pe supapa? Il scoti de tot, in felul asta elimini si o posibila pierdere de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vacuum m-am gandit si eu dupa ce am luat-o prin eliminare. Mi-am adus aminte ca i-am schimbat si supapa de sens de la tulumba de frana. Se poate sa nu faca acolo vacuum. O sa trag un ochi pe lumina. Multumesc pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am anulat tot circuitul de vacuum de la EGR...nici o modificare fata de varianta surub in capatul furtunasului de comanda...

Recomandarea este ca N18 sa ramana pe pozitie cablat...sa nu dea eroare...

Verificarile pe linia de vacuum se fac cel mai bine cu vacuumetrul...daca erai mai aproape te ajutam eu...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am obturat egr la g4 1.6 16v si vreau sa zic ca a crescut consumul cu aproape 2l/100%

Diferenta de putere a motorului insesizabila doar ca ma ajuta la plecarile de pe loc nu trepida cand plecam de pe loc daca nu faceam forfecarea bine

L am curatat si l am pus la loc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut baieti poate ma puteti ajuta voi.Eu am un A4 1.9TDI 130cp cod AVF si am incercat sa obturez teava care vine din evacuare in EGR si daca merg 10km mi se aprinde becul in bord de la EGR, ce ar trebui sa fac sa fac sa il anulez trebuie facut ceva din soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, trebuie anulat si din soft sa nu se mai aprinda martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu-l l-am anulat din soft. Nu mi-a facut probleme pana acum. Pe viitor vor aparea ceva defecte!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut,mi am anulat si eu egr ul atat din soft cat si fizic,de ceva timp la oprirea motorului a inceput sa imi bazaie valva n18,acum vreau sa elimin si n18 si n239 crede ti ca este buna schema aceasta?

Asa arata acum vacuumurile:

post-37835-0-01520800-1428520749_thumb.j

post-37835-0-70830800-1428520753_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil bâzâie pentru că ai obturat furtunaşul de vacuum la intrarea în EGR. Ca să nu mai bâzâie N18 obturează furtuanşul de vacuum care intră în el.

Nu este o idee bună să anulezi N239

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce ai anulat egr? ai verificat valva primadata? valva bazaie cand e pe duca deobicei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil bâzâie pentru că ai obturat furtunaşul de vacuum la intrarea în EGR. Ca să nu mai bâzâie N18 obturează furtuanşul de vacuum care intră în el.

Nu este o idee bună să anulezi N239

Da acel furtun este obturat,ideea este ca nu facea asa de cateva zile a inceput sa bazie,N239 nu are functia de a opri motorul actionand egr ul?

Dar de ce ai anulat egr? ai verificat valva primadata? valva bazaie cand e pe duca deobicei

Egr ul a fost anulat din cauza ca mi am montat o galerie de admisie mai mare si nu se mai potrivea,dar  pierdea si ulei,si eu cred ca este pe duca valva.

Modificat de cosminionutn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 elemente în aceeaşi piesă, EGR şi clapeta de shut-off, aşa că lasă N239 în pace (caută pe aici pe aria TDI că sunt destule informaţii despre EGR şi componentele/funcţionarea lui).

Pune şurubul la furtunaşul care intră în N18 şi nu o să mai bâzâie. Şi aşa N18 nu are nici un rol dacă EGR este anulat.

Dacă vrei să-l faci funcţional atunci este altă discuţie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Eu am pus un surub in capatul furtunului care aduce vaacum in EGR, si este etans. Am pus deoarece aveam trepidatii la relanti. Am facut un lucru bun, la ce sa ma astept pe viitor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decât cu trepidaţii mai bine aşa, cel puţin până rezolvi problema. Probabil o creştere a consumului şi o încălzire ceva mai grea a motorului. S-ar putea să fie şi motorul puţin mai zgomotos  la ralanti când este rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru raspuns. Ai idee daca se va aprinde becul in bord daca obturez furtunul de vaacum din EGR? Masina este an 2002.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, o sa ai eroare stocata de egr insuficient flow.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am ramas la varianta sa dau din VAG Com recirculare gaze la 335 mg / cursa (maximul acceptat de program), inainte era 255 mg / cursa. Nu stiu cat o sa influenteze asta, banuiesc ca am facut un lucru bun nu? Si in acest fel nu cred ca o sa am eroare pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2002, Passat - nu o sa ai nicio eroare.

 

Pana la urma am ramas la varianta sa dau din VAG Com recirculare gaze la 335 mg / cursa (maximul acceptat de program), inainte era 255 mg / cursa. Nu stiu cat o sa influenteze asta, banuiesc ca am facut un lucru bun nu? Si in acest fel nu cred ca o sa am eroare pe masina.

 

nu ai de ce sa ai eroare, la masina ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!