Jump to content

Egr Inchis?


Bestie
 Share

Postare recomandată

Ca si completare: se mai inchide dupa 2 min de functionare la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Al, deci in cazul tau Baciu daca sustii ca inchide, deschide fara sens atunci poate ar trebui sa te indrepti spre comanda electrica/pneumatica aEGR uli

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca erati un pic atenti la vid ati fi observat ca la un interval de 2-3 sec valva egr se inchide si se deschide... Am verificat comanda electrica adica am pus degetul in capul furtunasului si face vid deci membrana ar putea fi de vina cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut , am citit tot ce sa discutat despre EGR  in acest topic si nu am obs pe nimeni sa aiba aceasta problema. Am anulat EGR-ul cu o tabla si dupa ce am terminat am pornit motorul numai ca mergea prost in relanti la-m accelerat mai tare si si-a revenit am iesit cu ea sa vad cum merge nu se observa cine stie ce doar ca se incalzeste mai greu chestia este ca la intoarcere acasa aceasta sa oprit brusc si nu  a mai vrut sa porneasca am ridicat capota sa ma uit la acea valva de shut off ca am mai avut probleme cu ea tin sa mentionez ca mirosea puternic a motorina , valva era in regula am inchis capota si ia-m dat din nou la automat a pornit intru-un final si avea acelasi mers neregulat la relanti si scotea si fum. Care ar putea fi cauza , e clar ca ceva ia blocat aerul pentru ca mirosea a motorina deci care ar fi problema ??

 

Citeste regulamentul, Art 2!

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai anulat EGR-ul, unde exact ai pus tabla? fa in log pe loc si in mers si posteaza-l aci.

Mai elegant e din soft, schimbi harta egr-ului, parerea, scapi si de erori si nu trebuie modificat nimic fizic. un tuner te poate ajuta simplu.

La mine e facut din soft, la relanti nu se mai "cere" 250-300 la MAF, << ceea ce ar insemna ca daca prin MAF trec ~250mg /str, atunci automat gazele recirculate vor fi 470-250=220mg/str >> ci 850mg/str incontinuu, deci nu are pentru ce sa se deschida EGR-ul fiindca valoare asta la relanti nu e atinsa niciodata, tipic fiind 470g/str. Deschizand EGR-ul, debitul de aer proaspat citit de MAF va scadea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ideea tabla am pus-o chiar la aceea imbinare a EGR-ului cu conducta de pe galerie. Maine am sa fac ce mi-ai zis , multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Drak

 

Cum se comporta  valva shutt off  la pornirea motorului , esti absolut sigur ca sta deschisa, or din cand in cand mai inchide, esti sigur ca furtunele la valva shutt off si la egr sun montate corect??

 

Un EGR suspendat cu tablita nu produce aceste fenomene, in nici un caz acolo este altceva, fa un basic setings 003  log de cateva minute sa vedem ce spune EGR ul.

 

Tablita se pune pe conducta ce vine de la turbo la EGR si simuleaza o Valva EGR complet inchisa, asfel se poate face comparatia intre un log in mers  fata tablita si un log in mers cu tablita, deoarece cand apesi acceleratia la maxim , ptr efectuarea logului in mers  valva EGR trebuie sa inchida imediat, daca inchiderea nu se produce , ori este lenta  se poate vedea comparand cele 2 loguri, deci cu alte cuvinte cu tablita  si 2 loguri se testeaza daca functionarea EGR ul este corecta, ca alternativa  log Basic setings 003.

 

 

 

 

@ marius

 

ca din soft este mai elegant, nu vreau sa spun nimic.

 

Dar as vrea sa iti prezint o situatie si sunt curios de raspunsul tau.

 

Sa presupunem ca masina ta cu EGR ul suspendat din soft, nu  poate niciodata sa ajunga la o valoare unde trebuie deschis EGR ul, dar  daca prin reducere la absurd arcul din capsula vacumatica a EGR rugineste si se rupe ( sper sa iti este clar ca  arcul este piesa care tine valva EGR  inchisa cand nu este vacuum),  deci  daca arcul se rupe presiunea gazelor din tubul ce vine la egr  pot deschide valva,  deci   apare recircularea gazelor permanenta necontrolata.

 

Daca nu m-am facut inteles pot incerca sa fiu mai explicit.

 

Intrebarea mea este cum sesizezi acest fenomen, si care crezi ca sunt urmarile?

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc rune pentru informatie si da furtunele sunt puse corect iar valva functioneaza bine , probleme cu valva am avut cand admisia era imbacsita de calamina si ulei , de aceea ramanea blocata. Am sa efectuez aceste 2 loguri si am sa le postez aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu uitati de mapa start of injection daca blocati EGR. Blocand EGR din soft nu e de-ajuns. In zona unde EGR functioneaza, injectia e intarziata, iar acea injectie intarziate face ca emisiile sa fie mai mici, nu neaparat gazele EGR. Gazele EGR compenseaza lipsa caldurii in piston, data de o injectie dupa Top dead center. Daca nu se umbla la MAF iarasi..nu mai zic de un amestec prea lean, care poate cauza probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut adaptarea egr-ului cu vag-com, sper sa nu dauneze! Diferente...parca trage putin mai bine...iar de consum nu pot sa ma pronunt acum!

Pana la urma este bine sa inchidem egr-ul sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Poti detalia ce adaptare ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un coleg spunea asa.."deci in cilindru intra 470 cm3 de aer, dar daca ecu cere doar 260, automat restul pana la 470 sunt gaze recirculate, care nu trec prin MAF", eu valoarea de 260 am ridicat-o pana la 370-restul pana la 470 fiind recirculat=> mai putine gaze recirculate! Nu stiu cat de recomandat este...! Pasii sunt pe forum...nu ii mai postam o data! Poti da pv!

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut astazi valva egr sa curat, admisia nu am putut sa o desfac! Am curatat egr-ul, am inlocuit garnitura sa nu mai piarda ulei..am desfacut si tubulara de la filtrul de aer la turbina, am curatat, am pus inapoi! Acum are lag la accelerare si cu vag com imi arata asa..post-129135-13955067312904_thumb.jpg valoare din a treia casuta nu trebuia sa fie egala cu valoarea din a doua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Membrana din capsula egr este sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa o montez am incercat sa trag aer cu gura pe stutul capsulei si nu am putut! Sa fie blocata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, oricum este un semn că membrana nu este spartă. Dacă dai drumul la aer după ce ai făcut vacuum cu gura, trebuie să se audă un clamp, semn că valva a revenit la poziţia iniţială. Dacă nu înseamnă că este blocată şi trebuie curăţată.

Dacă tot ai vagcom fă un log pe basic settings pe grupul 003 şi pune-l aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat ieri...o sa incerc sa misc cu ceva axul de pe interior! Chestia e ca daca turez usor valorile se cam egaleaza! O sa fac si log

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat ieri...o sa incerc sa misc cu ceva axul de pe interior! Chestia e ca daca turez usor valorile se cam egaleaza! O sa fac si log

lasa motorul pe BS 003 si da cu degripant pe la gaurile de aerisire a membranei egr

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul unge nu degripeaza de aceea uleiuv.a patrunde greu, cauta WD-40 e ideal  deoarece degripeaza, curata, unge.

 

dar dupa cum se vede este ceva ulei negru pe langa gaura  deci cu alte cuvinte  EGR ul este compromis, si numai unul nou iti poate rezolva problema.

 

Si inca ceva intre EGR si galerie se vede marginea de la etansarea cu  silikon!!!!  in acel loc se stanseaza cu O-Ring de cauciuc!!!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si oringul...supapa lucreaza...se aude un clantanit cand accelerez usor, membrana de cauciuc din interior nu este sparta..intrebarea mea este...la relanti cele doua valori de pe canalul 3 trebuie sa fie egale? Cand accelerez se egaleaza

Pe la acea aerisire a supapei trebuie sa iasa ulei?

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la acea aerisire a supapei trebuie sa iasa ulei?

 

NU!  si cand incepe sa iasa ulei pe la gaurile de aerisire e necessara schimbare  EGR ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ai o poza cum arata EGR-ul inainte si dupa curatare, in special dupa. 

Inainte de curatare iti indica bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am poza decat pe exterior...dar am facut o filmare cum lucreaza cand fac vacuum cu gura! Se aude un clantanit si cand scot furtunul de vacuum si motorul merge! Inainte erau valori apropiate, acum nu mai este la 416, a scazut la 340, cam pe aici, iar daca scot furtunul de cauciuc care vine din inercooler scade sub 300 acea valoare! As vrea sa curat si intercoolerul... Poate o sa fie vreo schimbare!

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR deschis  maful actual trebuie sa arate 250mg/str  egr inchis maful tre sa arate 450mg/str

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!