Jump to content

Egr Inchis?


Bestie
 Share

Postare recomandată

Stiu 5Torm dar cum pot sa stiu eu is in fr si golful meu ii AGR nu are ordinateur de bord si nu imi indica nimica in bord, inafara de spirala de la bujiile incandescente dar aia ii normal ptr ca apare dupa ce am pus stopuri led pe spate.

Deci deocamdata cel putin pana in iulie ce merg in romania nu pot sa fac nimic. Si spunemi daca ii grav sau ce dauneaza casa stiu ca daca nu il pun inapoi cum o fost si mai astept.

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla nimic chiar daca functioneaza cu eroare. Dar fiind din 2000, e foarte psoibil sa nu-ti dea eroare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Revin cu informatii, deci dupa inchidera EGR-ului prin scoaterea furtunului de vaccum din tija de pe capacul EGR-ului si dupa ce am infundat furtunasul acel mic cu un surub, am realizat ca de fapt cred ca merge tot asa sau poate mai rau, nu stiu exact de la ce dar dupa ce m-am documentat pe alte forumuri mai mult despre sistemul EGR cred ca o sa il "deschid" iarasi ptr ca el a fost pun de nemtii cu un rost si cu siguranta nu cel de poluare. Am citit un document cum ca inchiderea EGR-ului nu schimba de loc normele de poluare (cu greu 2sau 3 gr mai putin deci in cazul unui vw golf 4 TDI 1.9 trece de la 132 la 130gr cel putin ).

Am vazut si cum ajuta turbo, si cred ca ptr asta ii facut mai mult din cate am intales eu dupa diferite informati vazute pe internet.

Deci cred ca in weekend-ul asta ori o sa mai incerc sa il dau jos si sa il curat ori sa il pun inapoi cum a fost si sa ii dau pace atata timp cat nu-i stricat si masina merge.

Daca ma puteti informa cu mai multe informati, linkuri etc ...

merci

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ninu, din cauza la turbo, l-am activat si eu, din nou.

Am circulat cam 2 luni, cu el dezactivat, consumul a crescut si nu se simtea nici o "inviorare" a motorului.

Am citit pe mai multe forumuri cum ca EGR, ar proteja turbo, de anumite socuri.Nu inteleg modalitatea in care acesta ajuta turbo. Daca stie cineva , il rog sa ne lamureasca, putin.

Oricum, nemtii nu l-au pus degeaba acolo. Chestia cu murdarirea admisiei se intimpla la toate masinile, cu egr. Il cureti si gata. 50000-80000 KM, esti linistit.

Se mai poate reduce cantitatea de gaze injectate de EGR in admisie, cu ajutorul vag-com. Este o procedura pe undeva. Eu asta am facut-o, ca sa nu mai imbicseasca asa de rau admisia cu funingine. Nu stiu daca da rezultate aceasta modificare sau e doar placebo. Trebuie modificata valoarea 32768, in 33768, parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc , misu tdi si eu am observat ca consuma mai mult, desi nui vad cauza. Si ai dreptate nemtii l-au pus acolo ptr ca trebuie nu sa incurce.

O sa il pun maine la loc .

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lol...eu v-am zis ca o sa consume cam cu 0.5l mai mult :) .Ninu daca ai nevoie de ajutor...am un cunoscut in belgia care se ocupa numai cu tuningul la dieseluri iti poate da el tot ce ai nevoie(duzele pe care le vroiai tu) si te ajuta el cu egr-ul and stuff.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fi sau a nu fi...egr?

nu m-am putut abtine sa nu scriu cateva randuri dupa ce am citit posturile de aici.

am executat si eu operatiunea de dezactivare a egr-ului. initial am facut-o din curiozitatea de a sesiza vreo diferenta. nu am simtit nici o imbunatatire sesizabila in performanta. un castig ar fi circulatia aerului mai bogat in oxigen care, in mod logic, determina o ardere mai buna, precum si eliminarea acumularilor de mizerie.

de aproape 6 luni este dezactivat si masina functioneaza fara probleme.

avand in vedere ca egr-ul functioneaza la turatii de pana la 2000-2200 rpm dupa care se inchide nu ii vad rostul. oricum un mers subturat nu este benefic asa ca...

daca vreti sa mai cititi si alte pareri... aici, aici si aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Eu l-am dezactivat doar prin scoatera furtunasulu de sus si astuparea lui si vreau sa precizez ca-i o mare prostie si va sfatuiesc sa nu o faceti.

Nici o ameloirare, sa nu credezi ca socoate fum mai puti sau alte chesti din astea... am avut un consum marit si nu de 0,5 + ci mult mai mult cel putin 1,5l/km + , performante, slabe performante chiar mergea mai rau.

De cateva zile l-am pus la loc si masina parca sa schimbat nu mai merge greu, motorul toarce mai bine. Deci in concluzie eu zic sa nu il faceti sau daca chiar vreti trebuie inchis bine si complet ... anulat totul si poate atunci ar fi altfel dar eu cu faza furtun scos si astupat sincer ii o prostie.

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ninu vezi sa nu fie din alta cauza.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de cresterea consumului, pina motorul ajunge la temperatura de regim, nu am observat nici o degradare a mersului la motor, dupa anularea EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Cum spuneam mai in sus depinde cum il anulezi/inchizi (complet, partial etc). Eu l-am "inchis" doar prin scoaterea furtunasului de pe capac EGR. Consumul asta a fost la mine pe AGR (Non Pd, NON GV) deci acum l-am pus la loc si merge perfect mai ales ca am mers acu 3 zile cam 50 km cu masina turata la maxim (cat putea) in viteza a 5 :blink: si cred ca sa curatat ceva ptr ca masina este bestiala din punct de vedere mecanic.

Oricum eu sunt contra inchideri "partiale" a EGR-ului... dupa experienta care am facut si eu tot din curiozitate.

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din informatiile detinute de mine scoaterea furtunasului si astuparea sa sunt suficiente pentru anularea egr. indiferent ce metoda se aplica, scoaterea furtunasului sau inlocuirea egr cu diverse kituri, acesta nu va functiona DELOC.

de functionare partiala nu am auzit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
din informatiile detinute de mine scoaterea furtunasului si astuparea sa sunt suficiente pentru anularea egr. indiferent ce metoda se aplica, scoaterea furtunasului sau inlocuirea egr cu diverse kituri, acesta nu va functiona DELOC.

de functionare partiala nu am auzit...

Am anulat si eu astazi EGR-ul prin scoaterea furtunasului , furtun in care am bagat un surub si l-am strans cu un soricel.

Ca si prima impresie, sunt foarte multumit. Au disparut balbaielile motorului la turatii mici, atat la decelerare cat si la accelerare .

Am ales-o ca solutie temporara si cand o sa am timp si chef, probabil o sa dau jos EGR-ul sa-l curat.

Despre consum nu prea am ce sa zic avand in vedere ca nu am BC dar revin peste ceva timp cu un reply care sa includa si acest aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@alec , am si eu o intrebare la tine: simti vreo diferenta la oprirea motorului? deoarece nu mai ai clapeta de strangulare a admisiei.

Cum se comporta in continuare masina?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa iti raspund eu - din ceea ce am observat la masina lui Alec [daca gresesc il rog sa ma contrazica] parca oprirea motorului este un pic mai brusca decat inainte .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prompt ca intotdeauna :D . Merci mult! Asa banuiam si eu! :ceuameni:

Si o intrebare daca se poate: Prin aplicarea unei saibe oarbe, nu obtin acelasi lucru (ca in cazul kit-ului) dar fara a afecta oprirea motorului? Sau kitul e mai recomandat? Masinuta e cea din semnatura. ALH 2003, 117 CP de la tcm .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cu EGR sau fara EGR ?

- vad ca se discuta f mult ...

- din cate stiu eu de la scoala tenperatura optima de functionare a motoarelor cu ardere interna fie ele (MAS ) adica motoare cu aprindere prin scanteie sau (MAC) motoare cu aprindere prin comprimare, se atinge atunci cand lichidul de racire din instalatie are o temperatura cuprinsa intre 75-90de grade

- deci indiferent de tipul motorului din momentul in care il pornim pana se incalzeste el merge prost si consuma mai mult (la F 1 inainte de inceperea cursei pilotii incalzesc motoarele tocmai pentru a le aduce la temperatura optima de functionare )

- atunci daca anulam EGR-ul motorul se incalzeste mai greu, mai ales iarna

- la uni mecanici cand le spui ca nu are motorul putere ,ei pornesc PC-ul deschid ,,AUTODATA'' si se uita la cauze posibile ,iar printre cauze este si pusa si valva EGR . Am vazut eu scrie ,,EGR mecanical '' ceva de genul asta

- deci nu putem spune ca fara EGR cand motorul este rece consuma mai putin sau facem de la 0 --> 100 km/h mai repede

Astea sunt parerile mele daca nu am dreptate va rog sa ma corectati :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de facut se face mai repede pt ca raspunsul la pedala e mai prompt fara egr

fara egr consuma mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am anulat EGR-ul si sincer nu am vazut nici o modificare(consum sau putere in plus) a comportamentului motorului;singurul motiv pt care l-am anulat a fost calamina din galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta schimbare ar fi zgomotul motorului, care se va amplifica mai ales in ralanti si turatii joase. Din acest motiv eu l-am lasat activ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cite am citit rostul EGR-ului este de a reduce noxele (oxidul de azot care este foarte toxic), adica in loc sa se formeze amestecul cu aer atmosferic (cu continut mare de azot) se folosesc gaze din galeria de evacuare ce-i drept cu mult mai mult dioxid de carbon, dar mai putin toxic. (O forma rudimentara am auzit ca era si la Dacie)

Ar fi interesant de stiut daca a facut cineva RAR-ul dupa ce a suprimat EGR-ul si ce rezultate a obtinut.

Avind in vedere ca motoarele sint reglate sa functioneze cu anumita cantitate de oxigen (si sigur concentratia acestuia difera de la atmosfera la galeria de evacuare) este normal ca unele dintre ele (poate ca nu toate) sa nu mai functioneze in parametri.

Scuze daca am batut cimpii, v-am povestit numai din ce am citit, eu personal nu am avut experiente neplacute, inca, cu EGR-ul

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta schimbare ar fi zgomotul motorului, care se va amplifica mai ales in ralanti si turatii joase. Din acest motiv eu l-am lasat activ.

mie mi s-a parut o idee mai silentios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesant de stiut daca a facut cineva RAR-ul dupa ce a suprimat EGR-ul si ce rezultate a obtinut.

Avind in vedere ca motoarele sint reglate sa functioneze cu anumita cantitate de oxigen (si sigur concentratia acestuia difera de la atmosfera la galeria de evacuare) este normal ca unele dintre ele (poate ca nu toate) sa nu mai functioneze in parametri.

Eu am facut ITP-ul pe bune fara EGR si catalizator si l-am trecut cu brio;orisicum,acolo unde se masoara noxele la diesel,nu mai functioneaza EGR-ul.La mine fara EGR motorul nu e nici mai silentios,nici mai zgomotos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, la un motor AXR pe linga valva EGR mai exista inca o valva(clapeta),nu cea de oprire, care lucreaza asemanator cu EGR care modifica ceva curs al gazelor arse. Este actionata la apasarea pe acceleratie. Tot acolo vin si niste furtune de apa (tur si retur). Ma poate lamuri cineva care este rostul lor. La actionare scoate un sunet ca un fluierat scurt, iar la oprirea motorului dupa ce acesta s-a oprit mai este actionata de 2 ori. Masina fiind noua am intrebat un mecanic de la reprezentanta de ce face zgomot, si am primit raspunsul, ca asa face toate...Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VA SALUT.

Vad ca se vorbeste destul de intens despre EGR si efectele acesteia la diesel-uri ,dar de benzionare nu vb nimeni? Eu va pot spune ca am "anulat" EGR prin scoaterea mufei electrice,...automat am "check engine" aprins in bord...dar....deseori la oprirea motorului tremura ca toti indienii si uneori nu vrea sa porneasca din prima , trebuie mentionat ca am un 1.6 16v pe GPL, cand am fost la PRO GAZ au spus ca tremurul asta de fapt este un fel de autoaprindere pe care au mai intalnit-o si la alte 2 masini echipate cu gaz de ei, non VAG si ca au trimis in italia simptomele astea si ca cereau lamuriri. Acum ce sa zic , pana sa bag gpl nu imi tremura si nici nu facea nazuri la porniri, totodata tind sa cred ca nu-i de la gaz, dar ceva este. Cert este ca in mers este muuuult mai vioaie decat cu egr cuplat si merge si mai liniar adica nu mai "toarce"

Intrebare: este posibil ca egr sa fi ramas pe poz deschis ?

eu pot anula egr din ecu? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!