Jump to content

Egr Inchis?


Bestie
 Share

Postare recomandată

te duci in targ il gasesti la 15-20 de ron arata cam asa

t153000.th.jpg

E foarte important diametrul la intrare vezi sa fie asemanator cu diametrul la iesire din chiulasa.Pui o teava de 2-3 cm de cupru sau din alt material rezistent la caldura sa faca legatura intre chiulasa si filtru si strangi cu un colier.

Referitor la duze vezi ca dragos are aceste duze....acum cateva saptamani pe avea pe stoc acum nu stiu.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se pune suntul (powerpipe) in loc de EGR, ce se face cu furtunele vacuumatice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se astupa, cum am facut toti ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-l aduc eu daca vrei dar sincer iti zic...dai banii degeaba pe el...face acelasi lucru care l-ar face o teava de 57 si un furtun siliconic....ambele te costa sub 100 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apare sau nu apoi eroarea de check engine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intalnit cazuri si cu si fara eroare.cel mai bine sa fie anulat si din soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai gasit site-ul , gasesti acolo si metoda de achizitie. Eu l-am cumparat cu cartea de credit. Am vorbit Cu Allan Allard si mi l-a trimis in romanica.. Transportul a costat 8 lire si a venit in 5 zile la posta recomandat, adica mi l-a dat la ghiseu inauntru nu la colete.

Deci la pretul de pe site adaugi extra 8 lire transportul. Lira este aproximativ egala cu Euro asa ca nu este mai scump sau mai ieftin decat daca ar fi luat din alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
VANCEA.OVIDIU

salut,imi poti spune de unde ,cum...ai luat injectoarele,sau duzele???te rog mult!

mail ovis84@yahoo.com...ms mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Toata lumea vorbeste de anularea EGR-ului atunci cand incepe sa arunce ulei sau nu functioneaza.Nefunctionarea luidin cate stiu eu nu inseamna ca acea capsula vacumatica care il deschide(ridica/coboara tija) nu mai este buna?De ce toata lumea vrea sa puna saibe "oarbe" cand pur si simplu ar putea scoate furtunasul de vacuum din capsula ce il actioneaza si deci EGR-ul va ramane pe inchis si deci gazele nu vor intra.Sau exista posibilitatea ca gazele sa deschida EGR-ul(tija)?

3ag0m.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si?Ulei tot o sa arunce pe la imbinari:)

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Asta in cazul cand cineva vrea sa renunte la EGR pentru ca arunca ulei dar nu si in cazul nefunctionarii lui (atunci cand nu arunca ulei dar acea capsula vacumatic anu mai functioneaza).Sa zicem ca se renunta la EGR! Cum se va rezolva cu acea clapeta de oprire a motorului(clapeta care ar trebui sa inchida traseul intercoolerului ca sa nu scuture motorul)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Daca scot doar furtunasul de sus din EGR care intra in el, asta nu inseamna ca ramane pe inchis? si ii inchis ca si cum l-as inchide prin alt mod? Am vazut pe ceva forum si parca ziceau ca-i tot una. O sa scos si eu acel furtunas, nu risc nimik? nu imi intra sau iese ceva pe acel furtunas?

merci

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daa nu il inchizi din soft iti da eroare de check engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, daca scot furtunasul de acolo se inschide dar imi da eroare check engin, si ce are se modifica ceva? intra in ceva lag? sau doar imi apare in bord?

Am vrut sa fac asta azi, dar mie frica sa nu fac iara ceva prostie asa ca astept raspunsul vostru.

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca apare nici o eroare. Si eu l-am blocat intr-o vreme. Si nu aveam nici o eroare.

Poate doar la ECU din 2001 incoace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golfu meu ii din 2000 si in plus AGR deci nu cred ca o sa am probleme cu ECU si de anulat din ECU nu se poate.

Deci imi confirmati ca pot scoate acel furtunas de pe capacul EGR-ului? Fara sa am probleme sau sa stric ceva?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai scoate linistit. Daca iti da eroare, il pui inapoi. Dar vezi cum il anulezi. Bagi o bila pe furtunasul ala si bagi furtunasul la loc, altfel o sa ai pierderi de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am scos furtunasul si nici o schimbare dar cum zici tu cosmin, nu am infundat furtunasul cu nimic. :D uitasem si oricum nu am facut numai o tura.

Acum ma chinui se desfac tot EGR sa il dau jos si nu pot ii strans foarte tare si am rupt deja o surubelnita(multifunctionala din plastic :) ) acum ma duc sa caut alta cheie si cred ca o sa il desfac desi mi se pare cam complicat ptr mine.

Mai am inca o intrebare, am doar furtunul de dupa egr (cel negru) si am vazut ca ii ulei in egr (ii uns putin cu ulei) si in spatele clapetei ii depozitat ulei ars, asta sa intaleg ca ii infundat? Pot sa am pierdere de ulei(imi cam papa ulei in ultimul timp)?

Si in final daca nu o sa reusesc sa il dau jos si il las cu furtunasul scos si il astup nu-i nici o problema daca nu reusesc sa curat tot EGR-ul nu ?

PTr ca nu mai avea nici o inportanta avand in vedere ca ii inchis sau?

Pot sa il curat cu diluant de vopsele? sau cu ce ar fi bine? Scuze de off topic

In asteptarea raspunsurilor voastre ma duc inapoi sa ma mai chinui sa desfac,curat pe acolo putin.

have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe intrebari... :)

E perfect diluantul ala.

Uleiul nu-l pierzi din cauza lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu diluant sau benzina e foarte ok.Da tre sa inchizi EGR-ul cumva si din soft...Daca tot l-ai dat jos si ai vazut ca e foarte murdar e mult mai usor sa tai flansele arunci corpul si sudezi o teava de aliminiu pe flanse.Sau daca iti place sa freci cateva ore sa scoti toata mizeria aia?:blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Nu am reusit sa il desfac o sa ma duc maine sa imi cumpar imbusuri si poate o reusesc sa il desfac, in schimb cred ca l-am "inchis" adica am scos furtunasul cel de sus ce intra in pipa aia si am pus un surub pe furtunas dar pe EGR nu am bagat nimica, trebuie? Pot sa il las asa? Masina cred ca tot asa merge poate putin putin mai bine si in legatura cu incalzirea vreau sa va spun ca se incalzeste tot asa de repede.

In legatura cu datul jos, nu trebuie numai sus desfacut undei capul EGr sau si jos sunt ceva surube? Am vazut teava aceaia cu plasa pe ia care vine de la toba cred, cu aia ce fac ca ii prinsa sub EGr cum se desface? Sunt ceva chesti sau smecherii pe care trebuie sa le stiu?

Daca intr-o zis anulez tot EGr-ul cum fac cu instalatia de pe EGr cea care ajuta la oprirea motorului ? Se poate anula si ea sau pune pe teava? Vorbeati mai in sus de ceva filtru 'piper cros) ala ptr ce ii, unde ar trebui pus? Nu castig un caluti doi daca fac smecheria asta ?

Multumesc anticipat.

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca l-ai inchis clapeta nu mai merge ca nu mai are cine sa o comande doar i-ai scos intre egr prima valva de vaacum.Deaia ziceam sa anulezi eroarea din soft din cauza clapetei 80% din masinile care au doar egrul mecanic inchis dau eroare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde apare eroarea aia ptr ca eu nu am nici o eroare...

Da am scos doar furtunasul de la vaccum si iam pus un surub in capat sa nu is mai traga aer, in pipa de pe capacul EGR-ului trebuie sa pun ceva sau sa o las asa?

Deci nu am eroare si si daca as avea nu am posibilitatea de o anula(nu am vag com etc) si ar afecta ceva daca as avea o eroare?

Puteti sa imi raspundeti si la intrebarile postate putin mai sus. Merci

have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am idee cat de mult influienteaza eroarea sau nu dar ce rost are sa o lasi asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!