Jump to content

Egr Inchis?


Bestie
 Share

Postare recomandată

Acel filtru, de care zic eu e inseriat in circuitul de aerisire al carterului motor. Am dat jos intercolerul si am scos din el cam 150 grame de ulei. De acea as vrea sa fac cumva sa scap de aspirarea uleiului saub forma de vapori in admisie. Sau mai mult ulei patrunde in admisie, pe la turbo.......................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat EGR pt ca la oprire masina avea un tremurat enervant. Pierderi de ulei avea foarte putin. Sincer ca o parere personala, in afara de faptul ca motorul se opreste normal, nu am simtit nici o diferenta prin schimbarea EGR, nici putere crescuta la turatie ridicata, nici consum scazut si nici nu se incalzeste mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tie nu cred ca-ti era de fapt defect egr... ci shut off valve... care se afla pe corpul egr-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Circul de 2 sapt cu egr anulat si nu vad diferente la consum.In schimb motorul trage mai bine la rece sau pe perioada incalziri lui.Nu mi sa aprins nici un bec in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare la toat lumea

Am si eu o intrebare in legatura cu EGR-ul, sunt in situatia de a-l schimba dar ma intreb nu e suficient sa il anulez din soft ? Partea cu valva de oprire functioneaza, deci ma gandesc eu ca daca nu primeste comanda ar trebui sa stea inchis traseul de gaze arse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, cautam si eu niste date despre egr si am dat peste acest thread, am un peugeot 406 2.0 HDI 110 cai, cred ca am eliminat intr-un fel EGR dar eu am scos doar un furtun de la o clapeta vacumatica pe admisie aer, si celalat capat al furtunului ducea la EGR cel putin asa mi-a zis mecanicul. Rezultatul a fost un spor considerabil de putere adica 0-100 faceam in 11.5 inainte si acum scot 9.5, masurat cu un program prin GPS, inclusiv reprizele sunt mai bune dar parca a crescut lagul un pic si trage mai bine de la turatie un pic mai mare nu de la 2000 ci de pe la 2600

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Din cele spuse de cei de la Allard, puteti fi linistiti. EGR ul scos nu face rau. El este pus pentru enviroment cum zicea englezu'. Adica recircularea gazelor inapoi in motor. Insa si el zicea asa: ca la ei sila noi , nu se testeaza CO2 ul, asa ca il poti elimina si vei beneficia de aport sporit de aer rece in admisie , lucru care este ideal pentru motoarele diesel. Cu cat aerul e mai rece cu atat e mai bine. Cine a scris ca daca intra aer cald e mai bine se insala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine cand afara sunt sub 5 grade masina trage de parca e constipata ( chit ca apa e la 90 grade)

eu cred ca la benzina e bine sa fie aeru rece..... la diesel sa fie cald pana la o limita pt ca aprindere se face prin aprindere.... (si daca e rece merge cu avans foarte maree)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai benzinar, nu este acelasi lucru. Eu ma refeream la TDI only. Acolo trebuie sa fie cat mai rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o completare. Motorul pe benzina , se mai cheama si motor prin explozie, motorul diesel nu functioneaza pe aceleasi principii. Deci fraza:"la diesel sa fie cald pana la o limita pt ca aprindere se face prin aprindere" este total aiurea. Motorul diesel nu functioneaza deloc prin aprindere.:) chiar e haioasa fraza:). cele spuse mai sus de mine , raman valabile. Deci fara grija , cine vrea poate inlocui EGR ul. LA MOTOARELE DIESEL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Motorul pe benzina , se mai cheama si motor prin explozie

Si ala cu aprindere prin scanteie care e?...sau...aprindere prin compresie? :( hmm...chiar ca nu mai stiu care cum e.

Ia vedeti aici http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible.html

Eu stiu ca aerul rece contine mai mult oxigen si de aceea ecu isi permite luxul sa injecteze mai multa motorina/benzina dupa caz

la acelasi volum de aer dar la temperaturi diferite .

Sa revin ontopic.

Si eu cred ca EGR are rol dpar de protejare a mediului ambiant .Inchiderea lui va creste consumul de carburant cu foarte putin insa va creste si puterea intrucat este mai mult oxigen in cilindii si implicit mai multa motorina (asta daca, concomitent cu blindarea EGR-ului ii si dam de stire ECU-lui printr-o adaptare despre reducerea la tacere a supaperi EGR si automat va sti si el ce are in ograda .

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce am observat eu prin scaderea la minimum a ratei EGR din vag-com e: consumul mai mare (cel putin urban) cu pana la 1 litru, incalzirea mai rapida a motorului (insa aici poate fi usor subiectiv din cauza temperaturilor exterioare din zilele cu pricina), raspunsul mai bun la pedala la trecerea in sarcina din regim de ralanti, odata cu o liniaritate mai buna la aceeasi trecere

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

creste consumul cu 0.5-1l ,masina trage mai bine si la rece si la cald,la noxe e diferenta minima...aproape insesizabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu am fost clar in discutie.... motoru diesel functioneaza pe baza auto-aprinderii... adica creste presiune care implicit creste temperatura din camera de ardere pana ajunge la un punct de aprindere... daca tu scazi temperatura initiala s-ar putea sa nu se mai aprinde deloc (daia exista bujii incandescente)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tempratura optima a motorinei este intre 15 si 50 de grade....cu cat mica cu atat mai bine.Cu cat mai mica temperatura motoriniei cu atat arderea este mai eficienta ...ma refer intre aceste valori.Cu cat temperatura motorinei este mai mare cu atat arderea este mai ineficienta...de aceea motoarele pd si cr au racitor de motorina din fabrica...pompa electrica incalzeste grav motorina.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare pentru cei care si-au blocat EGR-ul. La astuparea EGR-ului, cei de la Allard au o piesa care vine perfect peste, insa e si o garnitura care se pune acolo. Poate cineva sa-mi spuna din ce material e garnitura respectiva? Kilngerit? Marsit? Mie au uitat sa-mi dea si garnitura respectiva asa ca trebuie sa improvizez...

Multam!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pui o garnitura metalica ...asemanatoare cu cea de la turbina ..ca cea de dintre turbo si evacuare facuta din 3-4 straturi de tabla de 0.2

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti s-o faci din tabla de cutie de bere (de preferat 2-3 straturi). merge garantat.

Modificat de strumf11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, rezolvat. Am pus garniturile care erau acolo din tabla de 0.2 cred.

Deci scos EGR si astupat acolo.

Pun si poza cu rezultatul.

post-7204-1238739862_thumb.jpg

Modificat de alec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ne spui si cu cat consuma mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai d.p.d.v. al consumului sunt deja incantat: de obicei faceam cu un plin , la mersul de bucale (il stiti cu totii cred, a 2-a si din cand in cand a 3-a, a 4 dai asa sa nu uiti ca o ai 2 sec...) 534 km...plinul inseamna la mine 50 l la pompa in rezervor.

Acum am 540 km si mai am 2 linii pana la rosie...per total, cred ca mi-a scazut putin consumulcu cel putin 1 l /100km..Mai multe o sa spun la plinul urmator...care o sa fie cap coada cu modificarea asta.

Ca deosebiri am observat ca motorul este mult mai vioi, se tureaza imediat, turbo lag-ul a scazut, una peste alta mashina e mai sprintena. Urmeaza oil separator-ul MANN Provent 200 , un nou intercooler de la Allard plus tubulatura si siliconaraia respectiva...:biggrin: Dupa aia facem o remapare...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, rezolvat. Am pus garniturile care erau acolo din tabla de 0.2 cred.

Deci scos EGR si astupat acolo.

Pun si poza cu rezultatul.

Alec - ai uitat ?

au fost doua "garnituri" : una din alama care am montat-o prima si apoi cea de klingherit care este si ea montata sub placuta care obtureaza canalul .

chiar sunt curios si eu cum o sa stai cu consumul / sa ne dai de veste sa stiu daca am facut treaba buna :offtopic:

din ce am citit la Allard asa pare sa fie:

""Power Pipe kits replace exhaust gas re-circulation (EGR) valve assembly, for improved performance, thermal efficiency, fuel consumption and smoke emission.

Eliminates tar and sediment build up inside inlet manifold, which in turn reduces air flow.

Improves thermal efficiency by reducing heat build up in the inlet manifold.

The Power Pipe has no internal restrictions, unlike the original EGR valve assembly.

All these benefits combine to give improvements in overall fuel consumption and performance with a reduction in exhaust smoke.""

Facem si remaparea,np // Nu uita daca iti comanzi intercooler-ul sa mai comanzi si protectiile alea de plastic - ca sa nu mai platesti transportul de doua ori.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e interesant consumul urban unde intra EGR la greu cum e dupa modificare

eu nu cred ca scade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alec degeaba iti pui alt intercooler ca nu o sa castigi cai in plus...hai maxim 2 cai cu indulgenta.Decat sa dai 700 de lire pe un intercooler mai bine iti cumperi niste duze sport care alea chiar iti dau 20-25 de cai.Iar separatorul de ulei e si ala degeaba:) ...un filtru sport mic e deajuns sa separe uleiul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian, multam de pont. Da-mi si mie o idee ce filtru sa pun acolo , ala mic sport, ca zau ca nu-mi vine sa dau 150$ plus drum si 3 saptamani asteptate pe ProVent 200...Daca ai un filtru exact cu modelul sa il cumpar, ar fi excelent. Ideea nu e neaaparat sa iau cai putere. De la kerma am pus ochii mai demult pe duzele alea sport POWERPLUS 520 care la $357.00 sunt chiar ok....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!