Jump to content

Egr Inchis?


Bestie
 Share

Postare recomandată

Mersi pentru raspunsul rapid si explicatie. 

Voi comanda egr nou. (Probabil tot pierburg)

Stiu ca e greu de dat un raspuns concret dar crezi ca as putea sa mai merg asa cu masina cei ca. 4000 km de care am nevoie. Ce s'ar putea intampla foarte grav?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poti ... daca nu ma insel fara vaccum, clapeta este in pozitia de racire a gazelor de evacuare. Practic, nu exista nici un risc sa mergi asa ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai erori, poti merge asa deoarece isi poate face regenerare. Fara erori electrice se poate schimba doar capsula de vacuum fara demontare EGR (cineva cu maini subtiri):

O poti gasi aici:

automobilus.ro/engitech-ent500503?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_item

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, multumesc din suflet pentru sfaturi.

Faptul ca se poate inlocui capsula schimba datele problemei. Am crezut ca la motorul meu se gaseste doar tot ansamblul.

Am comandat actuatorul. Daca se schimba intr-adevar usor si problemele dispar ar fi de vis.

Ma tot gandesc ce s'ar fi putut intampla cu membrana, agr'ul e totusi aproape nou (in afara de motivul evident ca ar fi fost defect din fabrica). Poate clapeta e blocata mecanic, tija de la capsula nu a reusit sa o mai traga/impinga si in felul asta a cedat membrana. Ar trebui in cazul asta sa verific sa vad daca reusesc sa misc cu mana clapeta inainte sa schimb capsula, corect? Ar trebuie sa se mearga usor?

In cel mai rau caz mai merg asa cu masina o perioada si o sa schimb agr'ul cu totul unde e mai ieftin. Nu e totusi mai periculos daca actuatorul e blocat pe deschis? Daca ar fi inchis s'ar intampla exact ce incearca cei care vor sa'l anuleze sa obtina nu? Ar fi rau pentru mediu si pentru agr in sine dar nu asa grav pentru masina sau inteleg ideea gresit? Asa pe deschis constant am citit ceva de condens care poate ajunge inapoi in motor (daca se merge mult pe distante scurte), cenusa mai multa in dpf si alte chestii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!