Jump to content

Egr Inchis?


Bestie
 Share

Postare recomandată

Mi s-a recomandat de cateva persoana sa imi anuleg valva EGR, mai exact sa o inchid. Din cate am inteles Baracuda are asa ceva, si din spusele mai multor persoane "afara", majoritatea masinilor care au ceva modificari pe la motor au EGR inchis. Este ok cu EGR anulat? E mai bine cu el asa cum e? Care sunt avantajele si care sunt dezavantajele? Exista vreun risc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...corect, dar eu zic sa faci pasul total si sa-l elimini. Avantaje? Nu ti se mai infunda admisia si EGR-ul iar nivelul de soot din ulei va fi mult diminuat dar ai si ceva dezavantaje: incalzirea mai lenta a motorului si....in cazul in care motorul o ia pe ulei nu il vei mai putea inchide de la cheie, va trebui sa il bagi intr-a 5-a si sa dai drumu repede la ambreiaj, si fara a mai trece pe la chiptuner vei avea 95% din cazuri un bec de check engine aprins in bord. Chiptunerul iti va modifica softul astfel incat sa nu mai apara acel bec, am vorbit deja cu Voinea si el stie sa faca acest lucru.

Oricum...mai exista un dezavantaj dar care nu se manifesta asa de puternic la toata lumea, la oprire in loc de a avea o oprire a motorului lenta vei avea un tremurat destul de puternic.

P.S. Este o modificare pe care o voi face...doar trebuie sa gasesc un strungar bun sau sa comand kitul de eliminare EGR din State.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa puna o garnitura oarba intre conducta ce vine din evacuare in egr si elimina tot fumul din admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti , domnilor, sa vorbim si de efectele anularii EGR-ului aspura catalizatorului si aspura puterii motorului. ~ LA TDI ~

Cu EGR scos din functie, se incalzeste mai repede sau mai lent catalizatorul?

Gazele reintroduse de EGR inapoi in motor nu au rolul de a reduce temperaturra din camera de ardere?

Imi spunea cineva odata ca "prin EGR se pierd vreo cativa cai putere". Cat de adevarata este aceasta afirmatie?

LE: un lucru este clar. Indiferent ca motorul este resoftat sau nu, cu EGR anulat, consumul in regim urban aglomerat, cu folosirea preponderenta a treptelor 1 si 2, creste.

Numai bine!

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Predator pare sa stie ce spune... ceva argumente de "partea cealalta"? Pe mine ma bate gandul sa fac aceasta operatiune si n-as vrea s-o fac si sa cauzeze vreun rau motorului. Masina merge ok acum cu EGR asa cum e el, doar ca mi s-a spus ca ar fi mai bine fara. Cica s-ar mai reduce si lag-ul turbinei... Eu nu stiu sigur, intreb... asa e? Catalizator nu mai am asa ca nu sunt afectat de partea cu "se incalzeste mai repede sau mai lent" dar ...se pierde din putere? Pentru ca eu daca as face asta, as face-o ca sa ajut motorul sa fie mai puternic, nu mai slab.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ii dai carja EGR protejeaza motorul si turbina...egr poate sa scada temperatura gazelor de evacuare

oricum el in mers abia este deschis...el merge la relanti...ajuta mult la consum ?(dif. de litri pe ora)\

eu nu cred ca se murdareste asa de rau admisia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine ai crede....murdareste extrem de rau admisia. Cipos are poze cred.

Despre deschiderea lui in mers....ia pune Vag-com-u si uite-te la 2000rot constant...cam cat e EGR duty cicle. Iti zic eu ca nu e nici pe departe 0. Doar in WOT sau peste 3000rpm ajunge sub 5%.

Cat despre incalzirea motorului, am mai scris si eu mai sus...este incetinita pentru ca EGR-ul are si aceasta functie ca la pornirea la rece sa stea mai mult deschis. Oricum pe admisie EGR-ul este un obiect care incurca fluxul de aer asa ca eliminarea lui ar trebui sa te ajute teoretic la turatii f mari.

Bestie....acum conteaza tu ai injectoare mult mai mari decat originalul (PP764 daca nu gresesc) ceea ce face ca soot-ul sa fie mult mai mare si fac pariu ca la o verificare a uleiului vei avea putin carburant in el. Asa ca eliminarea EGR este extrem de benefica.

P.S: Uite niste poze pentru cei care nu cred ca scoaterea EGR este benefica: post-2597-1189967368_thumb.jpg post-2597-1189967361_thumb.jpg post-2597-1189967350_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off: @ Alextz > si cate sute de mii de km au mers subturate motoarele alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am vazut la 170 mii ..aproape neglijabil....depinde cum mergi....daca mergi tot timpu pana 2000 ture... o sa se faca ca-n poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca EGR functioneaza corect, NU iti ia din putere nimic! Din cate am vazut s-au facut diferite designuri de EGR, unele mai reusite decat altele. Unele murdaresc, altele nu. La a mea de exemplu nu se aduna mizerie acolo aproape deloc. Daca se aduna nu restrictioneaza cu nimic galeria de admisie. Si are cu mult peste 250 000 km....Sunt destule avantajele circulatului cu EGR, singurul dezavantaj fiind murdaritul in aunumite situatii...Uleiul care intra in motor pe acolo nu ii face nimic rau motorului, dimpotriva. Daca se mai murdareste... o mai cureti si gata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"In modern diesel engines, the EGR gas is cooled through a heat exchanger to allow the introduction of a greater mass of recirculated gas. Unlike SI engines, diesels are not limited by the need for a contiguous flamefront; furthermore, since diesels always operate with excess air, they benefit from EGR rates as high as 50% (at idle, where there is otherwise a very large amount of excess air) in controlling NOx emissions.

Since diesel engines are unthrottled, EGR does not lower throttling losses in the way that it does for SI engines (see above). However, exhaust gas (largely carbon dioxide and water vapor) has a higher specific heat than air, and so it still serves to lower peak combustion temperatures; this aids the diesel engine's efficiency by reduced heat rejection and dissociation. There are trade offs however. Adding EGR to a diesel reduces the specific heat ratio of the combustion gases in the power stroke. This reduces the amount of power that can be extracted by the piston. EGR also tends to reduce the amount of fuel burned in the power stroke. This is evident by the increase in particulate emissions that corresponds to an increase in EGR. Particulate matter (mainly carbon) that is not burned in the power stroke is wasted energy. Stricter regulations on particulate matter(PM) call for further emission controls to be introduced to compensate for the PM emissions introduced by EGR. The most common is particulate filters in the exhaust system that result in reduce fuel efficiency. Since EGR increases the amount of PM that must be dealt with and reduces the exhaust gas temperatures and available oxygen these filters need to function properly to burn off soot, automakers have had to consider injecting fuel and air directly into the exhaust system to keep these filters from plugging up."

acum ce ziceti?

detalii aici.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

The factory fitted exhaust gas recirculation system has been applied to all modern diesel and petrol engines for some years. The basic principal behind the factory part is to allow some of the exhaust gasses to enter into the inlet system, essentially helping to control the emission out put of the vehicle. However, this is not necessary as diesels are not measured on CO2 emission out put, but particulate (soot). There are two main draw backs from having this on your car. One, is that by allowing hot exhaust gas to pass back in to your inlet system you lower the effective combustion achieved, as an engine will always combust better on cold dense air (see Allard Intercoolers). Secondly, the soot from EGR mixes with the oil vapor produced by the turbo and forms a paste which sticks to the inlet manifold and ports and reduces the flow, in effect causing the engine to strangle itself. In our EGR replacement kit you receive a blanking plate which fixes to the exhaust manifold to block off the point where the gas returns from, and a large bore pipe that attaches to the inlet manifold allowing you to reconnect your boost hose.

Detalii http://www.allardmotorcompany.com/pages/pr.../pd_exhaust.asp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni cu multa minte care vor sa vand un produs

Modificat de Bogdan_wrc
Te rog nu mai da QUOTE la intreg postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca EGR ia ceva putere din motor, nu multa insa ceva ia. Atata timp cat in motor intra gaze arse acele gaze nu ajuta la ardere si de aici pierderea infima de putere. Cat despre ce componente sunt afectate de inchiderea EGR-ului, din ce am citit EGR-ul e folosit doar la reducerea emisiilor de NOx prin reducerea temperaturii in motor(NOx se formeaza la temperaturi ridicate). Deci nu cnsider ca anularea EGR va afecta in vreun fel sau altul functionarea motorului poate doar va face ca motorul sa se incalzeasca mai repede(lucru apreciat de mine :lol: ).

Oricum atata timp cat EGR-ul nu se murdareste si nu se vad scurgeri de ulei in zona lui e de preferat sa nu fie anulat. In cazurile in care apar mizeria sau scurgerile de ulei se poate anula egr-ul printr-o saiba oarba (sau daca ai bani si n-ai ce face schimbi EGR-ul cu totul :P).

Mai apare pe langa problemele precizate mai sus si problema ITP-ului, multi fiind ingrijorati ca o masina cu EGR-ul anulat nu va trece testele de noxe; pe cei ce fac parte din acest grup ii poftesc sa imi faca o vizita si sa le arat stampila de ITP de pe talonul meu :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate motorul se va incalzi mai greu. Am mai scris ca la rece se foloseste EGR-ul sa incalzeasca motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitativa la val. debitmetrului cu si fara EGR ...si la consumul instant.... repet...in blana egr este aproape inchis....ce mai simplu e sa incercati voi.... sa vedeti ca nu se simte dif si sa vedeti cum creste consumu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca, scoaterea din functie a EGR, este benefica pt cei care au marit puterea motoarelor? Scoaterea lui din functie la un motor de 90cp duce la cresterea timpului de incalzire a motorului, la un consum crescut de motorina? Dar catalizatorul, este afectat in vreun fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt f curios ca la mine e cam murdara zona si am mai curatat=o odata.. merita anulat? si cel mai bine un DIY pas cu pas sa nu gresim cu ceva.... Conteaza uzura motorului? se uzeaza mai repede ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate motorul se va incalzi mai greu. Am mai scris ca la rece se foloseste EGR-ul sa incalzeasca motorul.

Te rog lasa-ma sa te contrazic. Totul se va incalzi mai repede. Prin anularea EGR-ului in motor va intra numai aer proaspat ce va duce la combustie mai buna si deci la o disipare de caldura mai mare, de aici rezultand o incalzire mai accentuata. Cu toate ca EGR introduce gaze calde iar in cilindrii acele gaze nu vor arde iar temperatura lor nu este suficienta pt a incalzi motorul mai repede decat ar faceo o combustie buna. Aceste observatii mi-au fost puse in atentie de xxnelu mai demult si de asemenea le-am mai gasit si pe alte site-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Apropo de murdarirea admisiei, oare daca inseriem un filtru de ulei pe traseul aerisiri carterului superior(furtunul care iese din capacul de la axul cu came si intra in galeria de admisie)nu se rezolva problema cu uleiul de pe admisie?Am vazut odata pe tdiclub.com, un filmulet cu montarea unui astfel de filtru suplimentar. Daca are cineva un link, cu acest filmulet, rog sa posteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Te referi la un separator de ulei (ca la motoarele boxer) nu la un filtru de ulei :D Nu prea se poate, pt ca ti-ar trebui un separator foarte bun - PCV nu are debit prea mare.

Daca "anulezi" blochezi EGR mecanic, o sa iti apara DTC in bord. Singura solutie simpla (subliniez, simpla) e o adaptare cu VAG-COM.

Modificat de Pisicutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la un separator de ulei (ca la motoarele boxer) nu la un filtru de ulei :) Nu prea se poate, pt ca ti-ar trebui un separator foarte bun - PCV nu are debit prea mare.

Daca "anulezi" blochezi EGR mecanic, o sa iti apara DTC in bord. Singura solutie simpla (subliniez, simpla) e o adaptare cu VAG-COM.

Nu iti apare nimic daca il anulezi SI din soft...eu il am si blocat din soft si mecanic si nu imi apare nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!