Jump to content

Inaltatoare pentu Golf 4 sau Bora


vlaicu d
 Share

Postare recomandată

Intre talere mai e o piesa metalica si distanta dintre talere inalta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu un amic mecanic si mi-a spus ca e destul de riscanta operatiunea daca nu ai prese bune ptr arcuri...mai ales la diesel posibil sa sara arcul din presa cu rezultate catastrofale...daca o sa fac operatiunea o s-o fac doar in service...si daca o fac in service cred ca ma costa 150 manopera si 100 inaltatoarele deci mai degraba sa caut oare arcuri noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt bozzo11: piesa metalica dintre talere cred ca e inaltatorul, la fel cum avem si noi, si acesta se poate pune si fara un al doilea taler

bbogdanmircea : de obicei mecanicii exagereaza putin. eu, la fel ca multi de pe forum am montat acasa inaltatoarele, fara nici o problema si fara experienta anterioara, doar cu ajutorul DIY de pe forum. presele de arcuri tocmai de aceea sunt facute sa nu cedeze (majoritatea sunt cu 2 gheare in fiecare parte, eu am prins chiar si doar cu o gheara si nu a patit nimic). decizia iti apartine. bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok mie mi-a recomandat sa nu ma joc cu asa ceva ptr ca el a vazut un caz in care a sarit din presa arcul si i-a rupt mandibula cuiva...ma bucur ca tu ai reusit fara probleme sa le montezi.

Deocamdata ma las pagubas, ma duc in pauza sa masor distanta de la aripa pana la sol, sunt curios cum e fata de alte Golfuri.

E posibil sa fie arcurile obosite si de asta sa stea masina mai jos de fata?

Cat costa o pereche de arcuri noi, eventual care sa fie putin mai inalte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare ...Am citit discutiile voastre in legatura cu ridicarea garzii la sol si sunt foarte interesat .Pentru masina din semnatura exista la magazinele de piese auto inaltatoare (diferite variante) pentru fata ,dar pentru spate nu am gasit.Dca ma poate lamuri cineva concret exista sau trebuie facute manual in garaj si daca se gasesc ,unde si cum arata ?Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai pune pe spate inaltatoare? Cari cu ea si e lasata de spate? In cazul asta ar trebui un set nou de arcuri! Eu de obicei abordez borduri si tot ce e mai periculos ptr baie si fata cu spatele tocmai pentru ca e mult mai inalt si in caz de ceva nu prea am ce sa stric pe acolo decat toba si bara...

Cred ca o pereche de arcuri noi nu te ajung cu mult mai mult decat niste inaltatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La YMY in Cluj un set de inaltatoare mi-a zis ca este 200 cu piese +manopera fata spate asa ca merita parerea mea si pui si un scut metalic si ai un tanculet:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat pentru ca masina este foarte lasata si de fata dar si de spate.....(asa am luat-o) ori are suspensii sport ori s-a carat ``sportiv`` cu ea..si daca o ridic de fata trebuie sa pun si pe spate inaltatoare sa nu arate ca barca. Cu siguranta voi schimba si arcurile si amortizoarele fata-spate..........dar as fi interesat sa o mai inalt putin (pentru a nu a mai atinge de toate denivelarile peste care trec)Va multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu aveam impresia asta ca e lasata dar de fapt asa e la toate Golfurile sunt foarte joase de fata.

La mine este mai sus spatele decat fata, daca as ridica-o 2 cm de fata eu cred ca ar fi la nivel...de asta intrebam, mie mi se pare ca in mod normal cel putin la cele TDI fata este un pic mai lasata decat spatele...poate ma insel eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu aveam impresia asta ca e lasata dar de fapt asa e la toate Golfurile sunt foarte joase de fata.

La mine este mai sus spatele decat fata, daca as ridica-o 2 cm de fata eu cred ca ar fi la nivel...de asta intrebam, mie mi se pare ca in mod normal cel putin la cele TDI fata este un pic mai lasata decat spatele...poate ma insel eu

intradevar spatele e putin mai sus, asta cand e gol si rezervorul nu spre plin.

Eu mi.am montat inaltatoare pe fata si apoi le.am dat jos, nu imi placea cum arata...ca si idee imi intra mana intre roata si aripa.

Legat de faptul ca e prea joasa si lovesti cu burta, am montat un scut metalic iar suporti de sustine din fata i.am facut mai scurti si distanta dintre scut si sol e identica, sau putin mai mica decat cu scutul de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cochetam cu ideea unui scut metalic, dar pana la urma perioada acestor zapezi am trecut-o tot cu scutul din plastic.

Normal ca m-am tarat cu plasticul peste toate coamele de zapada dar pana acuma n-am avut alte probleme.

Avantaj la plastic ca este flexibil si il auzi cand atinge si merge incet sau dai inapoi si treci prin alta parte.

Dezavantaj ca daca lovesti ceva foarte tare cu viteza s-ar putea sa ajunga la baia de ulei.

Cu scut metalic nu cred ca mai ai grija asta, dar cred ca o sa fie mai mica distanta pana la sol cu 1-2 cm asadar sanse mari sa ramai suspendat.

Daca o sa pun vreodata inaltatoare o sa pun apoi si scut metalic, n-as pune doar scut metalic fara inaltatoare...

Deja m-am invatat si am dezvoltate tehnici speciale de mers prin denivelari, adica abordare pe diagonala la borduri inalte si cu spatele daca e posibil, evitarea balansului si multa atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garda la sol cu scut metalic, fara inaltatoare, se poate vedea in poza:

Eu am facut suportii de prindere a scutului mai mici.

07112010294.jpg

Modificat de theoane
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se vede nimic, dar e scut custom made daca ai mai scurtat suportii :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se vede nimic, dar e scut custom made daca ai mai scurtat suportii :P

numai suporti sunt "custom made", scutul e oem :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog admini sa mute daca mai e pe undeva ceva asemanator(eu nu am gasit).

Ipoteza: VW GOLF 4 din 2001 motor benzina 1.6 16v. Foarte joasa si dupa scut metalic si mai joasa. As vrea sa incerc niste kituri Weitec de inaltare. Am gasit si ma uit ca :alien: la poarta noua. Am gasit doua optiuni de cumparare .In prezentare produselor apare "VW Golf 4 1J 2WD" si "VW Golf 4 4motion ". Prima intrebare este: cum ma prind care e masina mea?

Apoi in descrierea celor doua produse are acelasi cod Weitec , si nu pricep de ce e pretul diferit.

Pe shopul celor de la Weitec am gasit doar aceste doua coduri(pentru fata si ptr spate)

Cine ma ajuta sa inteleg pe care sa o cumpar?

http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=360366821425&ssPageName=ADME:X:AAQ:DE:1123

http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=360366821435&ssPageName=ADME:X:AAQ:DE:1123#ht_1273wt_958

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2WD vine de la 2 wheels drive, adica 2 roti de tractiune si 4 motion de la 4x4. Vazand ca ai motor de 1,6 asta inseamna ca pachetul pentru 2WD se potriveste la tine.

Pretul e diferit pentru ca la 4motion e alt sistem pe spate, mai complex. presupun ca pachetul de 4x4 e mai scump.

In orice caz, alege cu incredere pachetul 2WD, ala e pentru tine! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Deci 2WD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ theoane,

o intrebare...cum ai potrivit aparatorile laterale (cele din plastic) sa se pupe cu noua pozitie? scutul a urcat, iar ele au ramas mai jos...nu?

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare...cum ai potrivit aparatorile laterale (cele din plastic) sa se pupe cu noua pozitie? scutul a urcat, iar ele au ramas mai jos...nu?

daca te referi la mine....le.am prins de scut , de fapt de jos in sus e scutul si apoi aparatorile. Aparatorile de plastic nu stau drepte acum, s-au deformat putin si imi atinge roata in ele....cand am timp ma apuc sa le rezolv, le tai si apoi le prind cu nituri de aluminiu, suruburi ce gasesc, dar numai in partea din fata s-au deformat ca in spate scutul nu poate urca mai mult.

sa vina caldura......... desi nu ma deranjeaza asa tare daca de 4 ani merg asa cu ele

Modificat de theoane
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca intereseaza pe cineva am un set de inaltatoare de 20mm, ce se monteaza pe tija amortizorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posted Yesterday, 14:27

daca intereseaza pe cineva am un set de inaltatoare de 20mm, ce se monteaza pe tija amortizorului

m-ar interesa pe mine, dar sunt cam departe de tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de aceea avem firmele de curierat si posta romana...daca te intereseaza anunta.ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

posteaza la aria vanzari/cumparari , nu aici !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

care e diferenta intre ele?:

post-98721-0-12596400-1348560029_thumb.jpost-98721-0-27153100-1348560030_thumb.j

se pun intre amortizor si flansa nu? nu mai trebuie nimic altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!