Jump to content

Inaltatoare pentu Golf 4 sau Bora


vlaicu d
 Share

Postare recomandată

Sunt de acord ca e o masina joasa,si eu patesc la borduri acceasi treaba,acum 2 ani am facut pe plugul de zapada cu scutul..pe unde treceam lasam urme de la scut pe zapada.Ieri am schimbat flansele de amortizoare si parca sa zic pare mai inaltata sau o fi doar iluzie optica.Mie nu imi este frica de scut...cu baia de ulei e beleaua mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi la ce spuneti scut, la bucatica aia de plastic de sub motor?

Puneti scut metalic si macar nu plecati cu 4.5l mai usori acasa :))

Parca atit ulei intra...

Dati exemplu de masina cu garna mult mai mare , diferenta de 5-6cm macar...lasati SUV-urile, offroad-urile sau camionetele :))

Loganul e ceva mai inalt...dar am zis mai sus "exemplu de masina"... :blah:

Sau distantiere ca la PDG...s-a discutat pe aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI+CAT INTR-O IARNA MIAM SPART RADIATORUL PE FATA...CEL MAI FRICA DE EL MI...DE SCUT DAL DRQU...LASA CA MAINE DACA AM TIMP AM SA FAC EXACT O MASURARE SI SA FACEM NISTE COMPARATII...E SINGURA PROBELMA......CA E JOASA...IS CURIOS DACA SI LA VOI E ASA?CARE ZICEA CA ARE GOLF CA A MEU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aprox 2,5 ani de umblat fara nici un fel de scut pe dedesubt, nu mai am nici partea centrala, nici lateralele. Am mers prin zapada, prin ploaie, prin pietris, nu am avut nici o problema pana acum. Daca stau departe de luat lucruri printre roti si urcat pe borburi inalte eu zic ca sunt ok. Oricum, la un impact care e atat de tare incat sa sparga baia de ulei nu te ajuta cu nimic foaia aia de plastic.

Totusi sunt mirat de cata multa lume isi monteaza scuturi de metal pe dedesubt. Vad pe strada o gramada de golfuri la care le atarna pur si simplu galma aia de sub masina. Oare ei cum s-or descurca cu bordurile? Chiar si inaltatoarele alea care se pun atunci cand montezi scutul acela, totusi, nu cred sa compenseze toata diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zebrocksky

ARCURILE ASA SE PAR CA SUNT NOI....INCA SE MAI VAD PUNCTELE ALEA COLORATE....DECI NU STIU...cum zice si gabyte00..si mie mi ciuda cand vad o masina cocotata pe vreo bordura inalta si eu daca prind o asemnea bordura e mare bai...nu stiu ce sa zic....tare joase :angry:

ce fel de roti ai?Ce dimensiuni?

DAR NU ARE NICI UN SENS SCUT METALIC DUPA PARAREA MEA...PENTRU CA DACA IAI DAT UN BUF PE DEDESUPT DE UN ``CRATER``CUM AVEM NOI TOT AR FI UN IMPACT CA SA FISUREZE BAIA...SI CU INALTATOARELE......NU PREA IMI PLACE IDEA CU CHESTILE ALEA INTRE ARCURI....NU SUNT SIGURE SI POT ``ZBURA ORICAND``

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bulinele se vad si cand se rup arcurile :) ...Masoara distanta intre aripa si cauciuc(sau din centrul rotii perpendicular pe aripa).Eu am avut "pachet drumuri grele"(fara scut metalic) dar acum e prin magazie.Inaltatoarele le'am dat jos ca era prea ridicata.In functie de buline,uitat'te mai exact ce culori au si gasesti pe net un catalog cu codul culorilor.Ele sunt catalogate in functie de duritate si inaltime.Poate ai vreo versiune mai sport.

In ETKA gasesti lamuriri exacte referitoare la arcuri si codul bulinelor;din pacate inca nu l'am instalat.

Alea intre arcuri sunt inataltoare home-made(ingenioase insa cam periculoase).Ce am avut eu,se fixau sub arc si stateau sub presiune in caneluri(OEM).

Uite de astea

PS:Nu mai scrie cu CapsLock,crede lumea ca tipi :)

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci mam prins...sa-r putea sa fie model de arc sport si de aceea o vad faorte joasa....dar uite un exemplu....cam intre scut si pamant este sa zik o palma buna si 2 degete cu arpox sau mai putn aprox asa

auziti ETKA unde gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La orice magazin de piese auto...

Am vazut si la OMV :blah_:

ESTI BELEAAAAAA :)

Vezi in profilul tau...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca de obicei nu ma pot abtine...chiar daca o "nasolesc" DAAAAR...... :)) :)) :coffee_lol: :coffee_lol:

E soft,trebuie licenta,bla bla bla...

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog vad ca esti pornit rau pe bine?ce sa vad in profilul meu?de ce sunt belea? :huh:

vad ca toti is porniti rau pe mine!?

si e logic ca imi dau seama ca gasesc la magazine ca nu sunt asa de batut in cap...vroiam sa intreb daca il pot ``suti`` de undeva...atata tot era

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai PM.

Daca te uiti in profil ai sa vezi ca ai un mesaj :)

Scuze dar ai fost superfunny :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zebrocksky

ARCURILE ASA SE PAR CA SUNT NOI....INCA SE MAI VAD PUNCTELE ALEA COLORATE....DECI NU STIU...cum zice si gabyte00..si mie mi ciuda cand vad o masina cocotata pe vreo bordura inalta si eu daca prind o asemnea bordura e mare bai...nu stiu ce sa zic....tare joase :angry:

ce fel de roti ai?Ce dimensiuni?

DAR NU ARE NICI UN SENS SCUT METALIC DUPA PARAREA MEA...PENTRU CA DACA IAI DAT UN BUF PE DEDESUPT DE UN ``CRATER``CUM AVEM NOI TOT AR FI UN IMPACT CA SA FISUREZE BAIA...SI CU INALTATOARELE......NU PREA IMI PLACE IDEA CU CHESTILE ALEA INTRE ARCURI....NU SUNT SIGURE SI POT ``ZBURA ORICAND``

chestiile alea intre arcuri te chinui sa le bagi cand masina e pe cric, sa stii ca nu intra asa usor cum crezi ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea nu avea scut,dar mi-am montat..e impropriu spus scut..bucatica aia de 20 cm,E bun iti mai fereste compresorul de ac de praf si mizerie si de pietricelele care intra in cureaua de auxiliare si vad ca nici praf mult nu mai apsoarbe compartimentul motorului. :)

am masurat si eu distanta de la roata la aripa,am roti 205/55/16,cam 3 degete jumate...3 decete intra lejer 4 nu mai intra :lol: Asta inseamna in jur de 6 centimetri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ATENTIE MARE !!!

Verificati intotdeauna fortele de frinare fata-spate pe stand inainte sau dupa modificari.

La arcuri tasate veti avea o forta de frinare mai mare pe spate => rotile spate se pot bloca,pericol rasturnare la frinare in curbe.

La inaltare peste limita stock veti avea o forta mai mica de frinare pe spate care e mai putin periculoasa dar se va simti la eficienta frinarii => rotile fata se vor bloca mai usor.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ATENTIE MARE !!!

Verificati intotdeauna fortele de frinare fata-spate pe stand inainte sau dupa modificari.

La arcuri tasate veti avea o forta de frinare mai mare pe spate => rotile spate se pot bloca,pericol rasturnare la frinare in curbe.

La inaltare peste limita stock veti avea o forta mai mica de frinare pe spate care e mai putin periculoasa dar se va simti la eficienta frinarii => rotile fata se vor bloca mai usor.

Golf 4 nu are repartitor de franare pe spate, care modifica forta de franare in functie de incarcatura masinii, garda la sol. Golf 4 are circuite independente de franare asa ca ce spui tu e valabil in cazul daciei 1310. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te pomenesti ca nu are nici conducte cu lichid de frana golful asta...e dat dreq :lol:

Oricum la fabia exista asa ceva iar ce spun e din experienta recenta.

Cine vrea sa invete bine, cine nu, treaba lui...

L.E. E posibil ca la auto cu ABS sa existe un senzor special in locul acelui repartitor mecanic si care sa comande forta de frinare pe fiecare roata inca din pompa centrala... DAR EXISTA REPARTIZARE DE FORTE IN FUNCTIE DE INCARCATURA SI GARDA LA SOL !

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"...e dat dreq :lol: " :)) :))

Diferenta la g4 meu,cu intaltatoare si fara ar fi ca e mai joasa ( :) ),mai stabila(nu se inclina),balanseaza mai putin dar la franare nu am observat diferenta.Oricum logic si fizic ai dreptate,dar la o modificare de 2 cm nu cred ca are implicatie prea mare pentru viteze pana in 100-120kmh si condus decent(renuntare la luat curbe cu aplomb).

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am spus ca intra usor.....dar mi-am dat cu pararea sa nu cumva cum nu ``sunt prinse in ceva`` sa iasa la vreo groapa...doar mi-am dat cu pararea..poate nu e asa...eu mi-am zis parare.... :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theonae

Golf 4 nu are repartitor de franare pe spate, care modifica forta de franare in functie de incarcatura masinii, garda la sol. Golf 4 are circuite independente de franare asa ca ce spui tu e valabil in cazul daciei 1310.

esti prea comic: :lol: :lol: :lol: :lol:

Te pomenesti ca nu are nici conducte cu lichid de frana golful asta...e dat dreq

Da destept te mai ti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca unii chiar nu au ce face :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e mai mare la tine fata de mine cu 1 deget si cva.....si apropo o...codu de pe arc e ROSU-ALB-ALB...care imi zice e cumva versiuune soprt..eu nu cred...oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu o problemuta....nu stiu daca postez unde trebuie........am un golf 4 pe benzina si spatele masinii este vizibil mai inalt decat partea din fata masinii; distanta dintre roata si aripa pe fata este de aprox 5 degete....am sa masor exact. Mai are cineva aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveam eu inainte sa dau jos inaltatoarele.Vezi arcurile sa aiba codurile de benzina(2 verzi si 2 argintii)

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe fata sunt 4 buline verzi si una albastra....pe arcurile din spate nu m-am uitat...problema mea nu este suspensia pe fata, ci suspensia spate care tine spatele masinii destul de sus (poate sunt amortizoarele de vina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!