Jump to content

Inaltatoare pentu Golf 4 sau Bora


vlaicu d
 Share

Postare recomandată

Eu am cumparat inaltatoare pentru fata de la Avia Motors Bucuresti cu 70 lei amandoua. Au 2,5 cm dar odata puse pe masina, au schimbat total aspectul si suspensia. Cred ca ele desi au doar 2,5 cm, masina se inalta cu vreo 3. Pentru spate (nu s e gasesc inaltatoare) am fabricat 2 inaltatoare (2 tevi, una mai larga care intra in oala arcului si una sudata peste cealalta care intra fix pe arc). Sunt foarte multumit de cum a iesit masina. Recomand oricui aceste operatii de marire.... a gardei la sol!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grosimea bucselor nu este limitata de tija filetata. bucsa nu se pune intre rulment si piulita, deci nu are nici o legatura.

am desfacut de cateva ori acest ansamblu si stiu din proprie experienta.

lungimea filetului este de aproape 3 cm, putin mai mica, si sunt unii care si-au montat cate 2 inaltatoare de 2 cm fiecare, suprapuse, pe fiecare parte. cum se poate asa ceva daca tija e de doar 3 cm?

nu imi place sa contrazic pe cineva, mai ales fara motive, dar aici nu este cazul.

Modificat de johny77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la bucsele inaltatoare puse pe suspensia rotilor sin fata, Jonny are dreptate, grosimea inaltatoarelor nu este functie de lungimea filetului de pe tija telescopului.

Telescopul va lucra un pic mai extins!

Inaltatorul intervine in lantul de dimensiuni al arcului, se adauga la aceasta lungime, vine pus in zona rulmentului axial, pun o pagina in attach pentru exemplificare. Daca umblati acolo e bine de schimbat si tamponul de cauciuc prin care se lasa toata greutatea pe roata si cate se mai taseaza si el.

Pentru puntea spate, cel mai bun material este o poliamida dura sau un cauciuc pe care-l puteti strunji .

Suspensie_fata_Official.Factory.Repair.Manual.pdf

Modificat de Giurgescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bun atasamentul , ajuta la montaj ... eu pe ale mele le-am facut din otel ca nu am avut alt material la indemana dar le-am vopsit ... de montat inca nu le-am montat ca nu am mai avut timp si mici de bride pentru strans arcurile nu facusem rost (sambata am reusit sa schimb toate filtrele + schimb ulei , reconditionat electromotor cu acel bendix buclucas , reconditionat 1 burduf planetara dinspre motor ca era un pic ciupit spre partea mai ingusta , tras curent separat la antiradar de la tabloul de siguranta , inversat conexiuni fire casetofon ca nu imi pastra memoria , curatat si adaptat clapeta acceleratie ... si cam atat ... mai raman inaltatoarele)

Modificat de Blaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu mi-am montat inaltatoare pe masina si parca incep sa regret. Toate au plecat de la un arc rupt din senin iar dupa ce le-am schimbat am avut surpriza sa constat ca masina e mult mai aplecata de fata decat era cu arcurile originale.Am vrut sa le las asa dar la scurt timp mi-am spart si baia de ulei pe piatra cubica:(. Atunic m-am hotarat sa-mi pun inaltatoare. Am fost la Porche si mi-am luat inaltatoare pentru telescoape de 25 mm(au zis ca pentru fata numai la inaltatoare pentru telescoape exista). Acum sunt multumit ca este mult mai inalta dar este foarte rigida. :banghead:. La orice denivelare, orice groapa am senzata ca sunt intr-o caruta:(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ciudat...

Mi-am pus si eu inaltatoare pe fata. Au 20 mm nu 25 si pot sa spun ca nu am sesizat nicio diferenta in mersul masinii.

Imi pare rau ca nu i-am facut o poza befor / after operatie.

Oricum urmeaza si scut metalic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Unde se monteaza inaltatorul mai exact ???

Inainte sau dupa acel rulment din imaginea nr. 3 ???

Mrs mult de info!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am citit tot topicul si tot in ceata sunt. Pana la urma, pe spate se pot monta inaltatoare sau nu? Alea de 10 mm sunt pt fata sau spate? Recent mi-am montat arcuri sport de -40mm insa mi se pare ca e prea lasata in spate si as mai reveni putin in inaltime. Exact 1 cm ar fi suficient. Ce se poate face si am sanse sa gasesc la reprezentanta sau acolo se gasesc doar pt fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat...

Mi-am pus si eu inaltatoare pe fata. Au 20 mm nu 25 ...

De unde ai luat inaltatoare? Pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat la reprezentanta si nu au decat pentru fata. Am intrebat un mecanic si a zis ca pentru spate am nevoie de ceva inaltatoare din nu stiu ce cauciuc foarte tare. De unde pot oare face rost de asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Unde se monteaza inaltatorul mai exact ???

Inainte sau dupa acel rulment din imaginea nr. 3 ???

Mrs mult de info!

Inaltatorul poate fi montat desupra rulmentului, sau dedesubtul lui! Inaltatorul de care s-a vorbit pe aici era facut pentru a fi montat deasupra rulmentului, se vede ca are dimensiuni care copie formele superioare ale acestuia. Pentru a monta inaltator sub rulment, acesta trebuie sa copie negativul de la partea inferioara a rulmentului. Deci pozitia de montaj o alege fiecare, dar trebuie sa tina cont de configuratia piesei adaugate, in raport cu rulmentul! sau pune un arc cu o cota de inaltime care sa ridice masina cu mm, sau cm pe care-i doreste, in limitele suportate de geometria masinii.

Modificat de Giurgescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare

Am citit tot topicul si tot nu m-am lamurit de un lucru: arcurile pe g4 / bora sunt identice in varianta sportline / normal, etc ?

Eu am sportline si dupa concediu am concluzionat ca trebuie sa ridic putin fata masinii. Garda fata scazuta + burta scutului de plastic fac pana si trecerea peste un bidon de 2L problematica si ma cam streseaza.

Aveti un mecanic bun in Bucuresti care sa imi monteze inaltatoare, si apoi sa imi dea sfaturi referitor la setul alte arcuri + amortizoare ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

de curand mi-am montat pe golf inaltatoare de 4 cm pe spate (golf IV variant)si sunt foarte multumit de cum se comporta la drum .as vrea sa-mi montez si pe fata inaltatoare de 2 cm insa as avea o rugaminte la cei care si-au montat acestea deja ,trebuie facuta directia dupa montarea lor?influenteaza cumva uzura cauciucurilor?

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Eu le am montate de 1 an si nu am facut directia.Cu putina atentie la montaj nu cred ca afecteaza geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel si eu. de 2 ani am montate si nu am fost la unghiuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut,stiu ca nu scriu in sectiunea corespunzatoare masinii mele dar ma intereseaza si pe mine daca stie cineva unde as gasi si eu inaltatoare atat pe fata cat si pe spate/preturi pentru un Vw Polo 6n din 95 ca sunt disperat sa o inalt! multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare...

o solutie de inaltat masina reprezinta niste distantiere intre spirele arcului.

Eu mi-am pus, si sa inaltat cu 2 cm, am pus atat pe fata cat si pe spate si nu isi mai face balansul ala, cel initial e mai rigida, mie imi place.

Va atasez cateva poze:

Eu am si scut metalic si inainte de instalare acestora, imi intrau 3 degete intre roata si aripa, iar acum intra 4. deci 2 cm s-a intaltat.

pentru cine vrea:

http://vwforum.ro/topic/78396-vand-distantiere-spire-arc/

post-28711-0-31528500-1302512615_thumb.j

post-28711-0-33914500-1302512624_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt bune pentru ca le poti da rpd jos inainte de ITP.

Daca ai balans tre sa schimbi urgent amortizoarele. Nu e de joaca !!!

Eu unul sunt patit si deabia am reusit sa ma redresez la 80 km/h din balans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt bune pentru ca le poti da rpd jos inainte de ITP.

Daca ai balans tre sa schimbi urgent amortizoarele. Nu e de joaca !!!

Eu unul sunt patit si deabia am reusit sa ma redresez la 80 km/h din balans.

prin balans ma referem la cu totul altceva. Suspensia la golf ar fi tb sa fie un pic mai rigida, parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se pare ok treaba asta. Arcul sta mereu in tensiune, amortiozrul nu isi face cursa corecta. Face parte din categoria "arcuri sport pe amortizor original", parerea mea. Un amortizor este facut sa lucreze in combinatie cu un anumit arc de o anumita grosime, duritate etc. Daca asa au venit din fabrica, asa trebuie sa fie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot pune inaltatoare dar trebuie sa ai grija ce alegi sa nu-ti sara de sub arcuri cand dai prin gropi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

as-i avea o mare problema si ma dispera ca imi vine sa-mi smulg parul din cap.....vreau sa fac o mica comparatie?care mai detine un golf 4 hatback cu 2 usi 2000 ....la voi ce distanta este de la scutu din fata si pamant?vreau sa ajung la concluzie ca este foarte joasa si nu exista zi prin oras sa nu frec scutu in vreo bordura....la voi ce distanta este?oare se poate sa fi fost masina ``micsorata din telescoape``...sau e nromal?la voi ce distanta e?pentru modelu asta....si mentionez ca am roti 205/55/R16....dar alea de iarna imi erau 195/65/R15...dar nu e mare dif.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sunt "obosite" arcurile....Intre roata si aripa cat e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spunemi distanta estimativa la tine intre roata si aripa din fata,am aceleasi roti ca tine 205/55/16.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e diferenta de la 2 la 4 usi. As masura la mine dar nu mai am scut de mult timp tocmai din acest motiv. Am frecat scutul in toate bordurile posibile pana l-am pierdut de tot pe drum. Intr-adevar mi se pare o masina foarte joasa. Am lovit de atatea ori masina pe dedesubt la coborarea de pe borduri incat mi-e frica sa ma mai urc pe vreuna. Ma enerveaza rau celelalte masini de alte marci cocotate pe tot felul de borduri, iar eu zici ca am vreun ferrari sau ceva. Diametrul total al rotilor e acelasi. Doar porportia janta/pneu difera. De ex. rotile mele de vara 195/65/15 au acelasi diametru cu cele de iarna care sunt 175/85/14 si nu mi se modifica garda la sol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!