Jump to content

Inaltatoare pentu Golf 4 sau Bora


vlaicu d
 Share

Postare recomandată

Caut si eu de ceva timp inaltatoare pt spate si nu gasesc, aveti idee de unde gasesc asa ceva? 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am fost la un strungar si mi-a facut 2 bucati din platic dur alb, ceva de genul materialului folosit la capsatoarele de borcan pentru bunatati de toamna. Exterior 42 mm diametru, interior 22 mm diametru si inaltimea 22mm. Mecanicul a copiat o bucsa originala, a masurat cu sublerul, la un golf venit din Germania si mi-a dat dimensiunile. Pentru spate mi-a dat doua flanse de cauciuc, cu ceva metalic in ele si o gaura la mijloc. Seamana izbitor cu cele de sub oala de la arcurile fata. El si-a pus asa ceva pe golf variant de vreo 2 ani. M-am uitat la masina lui si nu-mi vine a crede. Maine imi pun si eu. Si daca nu-mi place cum merge masina le dau jos. Va spun dupa o saptamnana cum sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu inaltatoarele. Materialul din care sunt facute se numeste duritan. Am pus pe fata de 22 mm inlatime si pe spate 20 mm. Ambele bucse fata / spate le-am facut la strungar. Cele pentru spate le-am copiat de pe site-ul prezentat aici ceva mai in fata. M-a oprit politia cu rar-ul si cu cricul la ei. Mi-a inghetat inima. M-au intrebat de xenoane si mi-au dat drumul mai departe. Masina merge super, ceva balans usor dar fara probleme. Bordurile cele mai inalte nu mai sunt o problema pentru masca fata. Recomand pachetul de drumuri grele pentru drumurile din Romania. Am masurat distanta de la pamant la prag pe spate 20 cm, iar pe fata 17-18 cm. Spor in toate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am pus bucse originale de 2cm pe fata la finalul anului trecut, imediat dupa ce am luat masina. Si am completat cu scut metalic by Odorhei. Imi place! Inainte de a monta bucsele atingeam cu fusta fiecare bordura, sau atunci cand coboram o panta si drumul se indrepta brusc, la fel. Acum e alta viata. Pe spate nu am simtit nevoia sa imi montez, masina e echilibrata. Masina s-a ridicat cu mai mult de 2cm cat sunt bucsele, eu ma gandeam ca sunt mici initial.

Iar scutul l-am pus pt. protectia baii de ulei, dupa cum stim la G4/Bora baile sunt foarte expuse riscului fisurarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ing_virgillius

Am umblat si io prin targ sa imi fac. am fost la meserias la strung si a spus ca nu are aluminiu sau teflon.

parca pe fata le-as face din teflon dar ma intreb, oare nu cedeaza? nu pot pocni? oare nu mai bine la fac din fier si le vopsesc?

la fel as face si pe spate. tot din fier si le-as vopsi. ma gandesc ca atunci cand o sa merg la itp si o sa vada niste chesti albe din teflon o sa intrebe ce sunt alea si o sa ma puna sa le dau jos

asa ca daca le fac din fier, le vopsesc si sanatate.

insa o sa mai caut originale pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fata gasesti originale in orice magazin de piese auto mai rasarit. Te duci cu codul la ei (sa nu munceasca ei sa caute), iti dau pretul si cand sa le ridici. Sunt de 1cm (foarte ieftine) si de 2cm (recomandate).  Pe spate le poti face din teflon, bronz, inox... Aici nu gasesti pe original. Ai nevoie de un strungar bun care vrea sa te serveasca. Sa nu te streseze ITP-ul, n-ai de ce.

Modificat de EL-GABRY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut poze la toate piesele schimbate la Bora mea. Uite inaltatoarele de 2cm (masina se ridica mai mult de 2cm!), pe original:

P.S.: Rog un moderator sa puna un "r" in titlu si sa completeze cu "si Bora".

post-44288-0-24918700-1364290964_thumb.j

Modificat de EL-GABRY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ing_virgillius

am fost azi la un magazin de piese auto si am dat codul. a sunat distribuitorul sau ceva si mi-a zis ca pretul e de 59 lei. am zis ok mai ales ca sunt pe original, dupa care a zis ca pretul e pe bucata. am pus sa sune din nou sa intrebe daca nu cumva e pretul pe set. nu, e pe bucata.

pai sa avem pardon, la banii astia niste amarate de bucse? am mai cautat si o sa incerc sa le fac io. cu 100 lei le fac si fata si spate dupa schemele de pe forum. pe fata din inox, iar pe spate din otel pe care o sa il vopsesc, sau poate gasesc teflon.

el-gabry te rog sa ne spui si noua cat a costat setul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

50lei bucata, deci 100lei pe ambele. Si mie mi s-a parut mult, dar ia incearca sa mergi la un strungar (daca nu e din familie) si cere-i "o oferta"... E posibil sa iesi cu 10-20lei mai ieftin, dar eu am vrut sa scap de stresul ca nu se potrivesc.

Ciudat e ca cele de 1cm erau foarte ieftine, undeva la 17lei bucata daca imi amintesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ing_virgillius

pai puteai sa cumperi 4 de 1 cm.

strungarul din bazar a zis ca mi le face gratis daca ii duc materialul

ne cunoastem dar gratis nu accept, o sa ii ofer acolo un 50 lei pe toate 4. el a zis ca pt el e floare la ureche, dar a ramas in sarcina mea sa caut teflonul, respectiv inox, duraluminiu sau bronz.

sper ca schitele de pe forum sunt bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, puteam sa iau 4 de 1cm. Dar am ales varianta de mai sus. Daca iti face mai multe, ma bag si eu sa cumpar doua inaltatoare spate dar mai mici cu 1cm fata de schema de pe forum. Adica sa fie tot de 2cm. Iti dau dimensiunile daca te serveste omul...

Modificat de EL-GABRY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fierul vezi ca rugineste si curge mizeria in palaria aia de la telescop. Cauta la magazin de piese auto pt tractoare duritan gros de 40 mm pt fata si 90 mm pt spate. Duritanul este un plastic alb foarte rezistent si nici nu troncane. La ITP treci fara probleme. Faza tare e atunci cand te intalnesti cu Rar-ul si au cricul si popicele fanion la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ing_virgillius

am fost azi pe la un atelier de srungarie si i-a zis ca piesa din fier ar costa 35 lei/buc dar probl ar fi ca ar cantari 2 - 2.5 kg. iar asta ar fi pt mine un impediment.

pt rugina ar fi grund, vopsea si alea-alea, dar sunt totusi prea grele.

asa ca o sa ma orientez spre duritan pt spate si inox pe fata. mai vad

m-am interesat de duritan si materialul ar costa pt spate vreo 30-40 lei iar manopera tot pe acolo

pentru fata ma intreb nu e firava piesa daca o fac tot din duritan? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Esti sigur ca e ok din teflon??

Eu folosesc teflon la un proiect ca izolator termic e bun, iarasi proprietati de alunecare foarte bune, dar ca si proprietari mecanice e foarte slab, e moale si casant poti sa-l tai cu cutitul...

Eu folosesc S25 care are continut 25% de sticla, mai sunt si alte variante cu continut de grafit, bronz, molibden poate variantele alea sunt mai ok.

Stiu ca un coleg cu 4 x 4 , avea niste bucse tot asa ptr amortizoare dintr-un plastic foarte dur alb-galbui, poliamida mi se pare ca se cheama materialul, si mie mi s-a parut foarte potrivit pentru asa ceva.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am înălțătoare pe față de când am cumpărat mașina, a venit echipată din Germania. Faza e că acum s-a cam lăsat de spate și nu prea îmi place cum stă, nu știu ce să fac să o sălt de spate puțin. Să-i pun oare niște arcuri noi Heavy-duty? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu schimbi arcurile, pune bucse pe care ti le face cineva la strung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

și bucșele alea unde le pun că nu am văzut la nimeni????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că am să incerc niște arcuri heavy-duty noi....!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am schimbat toata suspensia si pe fata si pe spate.

Pe fata s-a ridicat considerabil dar pe spate nu.

Pe spate am pus arcuri CS Germany si masina este lasata de spate, iar pe fata am pus arcuri lesforjers.Amortizoare Sachs/ulei pe fata si pe spate bilstein pe gaz,

Ce sa ii fac ca sa o inalt pe spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai care sunt alea? ce coduri au?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20100315663.th.jpg



Pe fata se pun in capatul telescopului sus sub oala, iar pe spate sub arc in partea de jos intre punte si arc. Toate bune si frumoase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca zona de lucru a bucselor este cu praf si umezeala multa, nu merita sa le faceti din otel ordinar, ca rugineste, poate din inox dar apare o greutate suplimentara. Dar cel mai bine ar fi pentru fata un aluminiu, un dural, chiar bronz, sau moldotan.

Pentru spate pentru ca sunt mai mari si presiunea se repartizeaza pe o suprafata mai mare, merge perfect un plastic dur, un moldotan, o poliamida dura sau chiar un cauciuc mai dur.

Eu am folosit aluminiu pe fata si cauciuc pe care l-am strunjit pentru spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am schimbat și eu arcurile pe spate, am ales arcuri GS HD , 125 lei bucata. Nu sunt prea mulțumit pentru că mașina nu s-a săltat deloc de spate, nu se mai lasă dacă pun ceva greutate dar eu vroiam cu totul altceva. Văd alte mașini care sunt săltate mult de spate la mine e distanță până la roată de o palmă. Vă mai întreb ceva, contează poziția de montaj a arcului, după cum le-am văzut diferă parcă puțin capetele arcului, eu am stat și le-am învârtit până am crezut că e bine. Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!