Jump to content

Consum de ulei la motoare PD


Aky
 Share

Postare recomandată

Stiu 3 cazuri in care acel traseu era infundat, fara a fi cuib de soareci. Motorul scotea mult fum la relanti, daca ii scoteai joja fumul disparea. Solutia a fost inlocuirea capacului. Motoarele erau BKE si BPW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Buna tuturor,

 Am fost la mecanic si am facut testul de compresie,a zis ca este ok:28,23,28,25 bar. Mi-a controlat  uleiul in intercooler,rezultat negativ(zero ulei).A zis ca 99%  sunt semeringurile de la supape duse.

 Intrebarea mea,va rog,exista un procedeu de schimbare a semeringurilor de la supape fara a da chiulasa jos? El a zis ca daca nu vreau sa cheltuiesc 1500 lei cu dat chiulasa jos,rectificat,schimbat semeringuri,distributie(daca vreau),garnituira chiulasa,ulei etc.,ar exista acest procedeu de schimbare a semeringurilor-secret profesional  (150 lei manopera plus semeringurile).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

  Testul de compresie este frectie la picior de lemn.Am desfacut motorul si singurele piese bune (relativ bune)erau semeringurile la supape.Asa ca am segmentat motorul,segmenti noi,semeringuri supape noi,cuzineti noi pe biele si pe vilbrochen,distributie noua(avea 5 ani),semering ax came,semering fulie vilbrochen,garnitura baie ulei,garnitura chiulasa,ulei,filtru,antigel-tot tacamul= aprox 2500 ron(cu tot cu manopera).

 Rezultat,nu mai scoate nici un pic de fum,in 1000 km nu a mancat gram de ulei si sper sa ma tina tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mircean.

Poti sa argumentezi de ce testul de compresie e "frectie la picior de lemn" ???

Nu ti ai pus intrebarea ca poate testul nu a fost facut cum trebuie??

La 28 compresie...aveai motor inca 100 ani !!!

Eu spun ca cel ce ti a facut testul...nu a stiut cum/ce sa faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Pai spun asta fiinca daca ai compresie buna nu inseamna ca nu-ti consuma ulei masina din cauza segmentilor.Tipul care mi-a facut testul are ani lucrati la reprezentanta skoda, fiica VW,nu cred ca nu stie sa faca testul.

 Asa am zis si eu ca scap cu schimbul de semeringuri la supape,dar surpriza, la desfacerea chiulasei jocul pistoanelor(din cauza segmentilor uzati)era vizibil prea mare.Deci cu test de compresie bun(motor pe 100 ani)segmentii erau uzati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu cu consumul de ulei...am masina de anul trecut din iarna si in luna mai am schimbat garnitura de chiulasa,rectificat scaune supape plus schimbat 2 dintre ele,facut planul la chiulasa,schimbat semeringuri si ghidaje chiulasa,distributie si cam toate semeringurile,verificat turbina(aici nu sunt 100% ca nu avea banc) si surpriza...masina in aproape 2000 de km cat am facut pana in Olanda a consumat 1 litru de ulei...problema este ca nu stiu daca inainte consuma ca nu am prea umblat cu ea si nici nu mai stiu de unde sa incep sa vad care este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

segmenti uzati=lipsa compresie.

Pun pariu ca meseriasul de la skoda nu a deconectat alimentarea electrica a injectoarelor cand a facut testul de compresie si de aici...a rezultat valorile mari ale compresiei

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Parerile sunt impartite,mi-a mai spus si mecanicul la care am segmentat masina ca testul de compresie nu este chiar 100% relevant in depistarea uzurii segmentilor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba e in proportie de 90% daca e facut cum trebuie, majoritatea mecanicilor nu stiu ca la motoarele PD trebuie sa"taie"alimentarea injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romy daca nu taia alimentarea injectoarelor la maxim a treia rotatie se aprindea amestecul si ii exploda manometrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, pt.ca majoriratea scot toate bujiile si apoi fac test pe fiecare cilindru in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca scoti bujia si pui manometrul nu e aceeasi treaba, nu ai compresie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vazut tu motor care sa porneasca cu 3 pistoane care sufla compresia afara ???

Ai 80 km pana la mine, fa mi o vizita intr o zi la garaj si...stam de vorba, vezi cum sta treaba pe viu, nu crapa nici un manometru.

Teoria e una/practica alta.

Scuze de off topic.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut , am si eu o problemuta. Masina imi consuma cam 1l la 1000 km. Turbina e schimbata, am probleme cu un injector aprox. +1,6 si cam atat :) (sau toate injectoarele ca sa compenseze cu cel de are +1,6 ) . In fiecare dimineata cand pornesc masina imi da timp de 5 minute fum albastrui , dupa ce se incalzeste nu mai da acel fum. Am citit si inteles ca ar fi de la semeringurile de la supape,gresesc? Cauza problemei fumului si a consumului care ar fi ? Va rog un raspuns si la topicul cu codul piesei . Va multumesc.

VW PASSAT 1.9 4motion

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut,Am avut recent o problemă si a trebuit să schimb motorul+turbo(distribuție sărită)
am pus motor din dezmembrări (testat, cică compresia ar fi foarte bună),turbo rectificat,si totusi masina imi consuma mult ulei,aprox 1 litru la 1000 de km dar pornește la sfert si la cald si la rece,trage bine  (fum nu are aproape deloc primele 5 minute dupa ce pornesc motorul),dupa aceea scoate fum alb albastrui observabil mai tare la plecările de la semafor,si pe lângă fum imi arunca ulei destul de mult si pe evacuare(îmi stropește si bara spate).Uneori am fum si in frana de motor.
Accelerând la relanti nu scoate fum asa mult ca in mers dar picură cate un strop din când în când. De curs nu curge ulei din zona motorului si nici antigel nu mănâncă sau pierde
ce ar putea sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna ziua / seara  detin un b5.5  1.9tdi AWX (131cp in carte) CU CARE MA INTELEGEAM F BINE  numai caaaaa ......in urma cu ceva timp  am patit  un necaz mai mare ....s-a rupt surubul rolei intinzatoare si  s-a produs "fericirea"....supape , ghiduri , tacheti  hidraulici   facuti /facute  PRAF . S-a reparat chiuluasa  inlocuid ghiduri  , supape , semeringurile supapelor si  tachetii hidraulici + planat . Pistoanele nu prezentau urme vizibile de deteriorare asa ca s-a montat chiulasa  si anexele  , pornit motorul  mergea bine  numai ca ......si aici vine "BUCURIA"  careia nu ii gasesc  un raspuns logic .....

in 1100 (da.... una mie o suta ) km a trebuit sa pun cca 2,5L de ulei . NU ARE PIERDERI , NU LASA BALTA , FUM ALBASTRU F PUTIN  

A MAI PATIT CINEVA ASA CEVA ?????????????????????

 

MENTIONEZ CA NU S-A UMBLAT LA TURBINA , SET MOTOR si asa cum am mentionat mai sus  ma intelegeam f bine cu motorul  (1L intre schimburi ) 

 

Va multumesc pt un eventual ajutor !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.12.2022 at 23:45, fordesro a scris:

 s-a produs "fericirea"....supape , ghiduri , tacheti  hidraulici   facuti /facute  PRAF . S-a reparat chiuluasa  inlocuid ghiduri  , supape , semeringurile supapelor si  tachetii hidraulici + planat . Pistoanele nu prezentau urme vizibile de deteriorare asa ca s-a montat chiulasa  si anexele  , 

 

Salut, ce este subliniat nu prea bate, daca au fost supape indoite/sparte este imposibil sa nu fi ramas urme vizibile si pe piston/pistoane. Cine a facut reparatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai consumat 2.5 litri de ulei la esențialmente 1 plin de motorină, atunci ar trebui să vezi CONSIDERABIL de mult fum alb-albastru la eșapament. Acesta e cazul? Ai spus că e f. puțin fum, atunci înțeleg că nu.

 

Dă-ne mai multe detalii despre comportamentul actual al motorului, căci trebuie stabilit dacă pierderile sunt interne prin ardere - motor-turbină sau exterioare ca urmare a unor deficiențe de montaj.

 

Este imposibil ca uleiul să nu fie nici pierdut, nici ars, nici aruncat in altă parte (eventual pe eșapament).

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varsa motorina din filtru intr-un vas curat .

Posibil sa gasesti uleiul consumat in rezervor.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 12/4/2022 at 3:52 PM, xmisterx said:

Salut, ce este subliniat nu prea bate, daca au fost supape indoite/sparte este imposibil sa nu fi ramas urme vizibile si pe piston/pistoane. Cine a facut reparatia?

Urmele sunt

 

On 12/4/2022 at 11:02 PM, Executron said:

Dacă ai consumat 2.5 litri de ulei la esențialmente 1 plin de motorină, atunci ar trebui să vezi CONSIDERABIL de mult fum alb-albastru la eșapament. Acesta e cazul? Ai spus că e f. puțin fum, atunci înțeleg că nu.

 

Dă-ne mai multe detalii despre comportamentul actual al motorului, căci trebuie stabilit dacă pierderile sunt interne prin ardere - motor-turbină sau exterioare ca urmare a unor deficiențe de montaj.

 

Este imposibil ca uleiul să nu fie nici pierdut, nici ars, nici aruncat in altă parte (eventual pe eșapament).

dar  nu sunt  afectate/ sparte fisurate  pistoanele ..... 

On 12/4/2022 at 11:02 PM, Executron said:

Dacă ai consumat 2.5 litri de ulei la esențialmente 1 plin de motorină, atunci ar trebui să vezi CONSIDERABIL de mult fum alb-albastru la eșapament. Acesta e cazul? Ai spus că e f. puțin fum, atunci înțeleg că nu.

 

Dă-ne mai multe detalii despre comportamentul actual al motorului, căci trebuie stabilit dacă pierderile sunt interne prin ardere - motor-turbină sau exterioare ca urmare a unor deficiențe de montaj.

 

Este imposibil ca uleiul să nu fie nici pierdut, nici ars, nici aruncat in altă parte (eventual pe eșapament).

Uleiul este ars ..... miroase a ulei ars  dar "intrebarea" mea  este pe unde ?????  De ce ibainte nu consuma asa mult si  dupa reparatia chiuluasei + montare  consuma  exagerat de mult .....

On 12/4/2022 at 11:07 PM, EEXCALADE said:

Varsa motorina din filtru intr-un vas curat .

Posibil sa gasesti uleiul consumat in rezervor.

Te gandesti  ca uleiul sa intre in circuitul  motorinei  prin rampa chiuluasei ???  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pai din ce stiu eu  motorina este in presiune acolo iar uleiul  nu deci  teoretic  ar trebui ca motorina sa ajunga in baia de ulei ...... gresesc undeva ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde unde e problema ,uleiul intra prin traseul de retur si-l gasesti in rezervor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!