Jump to content

Consum de ulei la motoare PD


Aky
 Share

Postare recomandată

Consumul de ulei la aceste motoare se datoreaza in primul rand turbinei. La fel si scurgerile de ulei pe la EGR.

Un motor care consuma el insusi (deci nu turbina) mai mult de 500 ml de ulei de la schimb la schimb, deja e un motor uzat si asta se simte in felul cum trage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar. Ideea e ca daca motorul incepe si da cu fum alb-albastru, atunci inseamna ca e pe duca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salut am un passsat 2000 1,0 TDI,131cp,imi da senzatia ca intre schimburi nu prea am consum ulei ,ce ziceti,sa imi fac griji?tint sa cred ca ar trebui sa dispara putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se poate rezolva... :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca daca imi scoate un puf de fum cand pornesc prima data motorul , atunci motorul meu este pe duca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ceva normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ce am observat... cu ulei Castrol 5w-40 imi consuma undeva la 800ml la 15000km, acuma am trecut pe Mobil 5w-30 si imi consuma maxim 500ml la 15000km.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am observat un consum exagerat de ulei. Circa 1 l la 1000 km (poate si mai putini km). Dimineata masina la pornire da un puf de fum alb, dupa 4-5 secunde fumul dispare. Insa daca o las sa mearga la relanti,dupa 2-3 minute incepe sa scoata fum alb de nu poti sta langa ea si e intepator. Daca pornesc cu ea la drum, la prima accelerare puternica -treapa 1 pana la 3-- scoate un nor de fum alb apoi gata,dispare.Daca o las vreo 1 ora oprita iar scoate un puf de fum alb. La cald la relanti nu scoate fum deloc.Masina trage de rupe, logurile in mers sunt bune. De la ce poate fi? Uleiul folosit e Aral Tronic 5w-40.Dar si cu alte uleiuri era tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica ce joc are axul turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat. Are joc, se simte destul de bine cu degetele si sus si jos.Mai mult sus jos se simte. In latareal stanga -dreapta f putin se simte. Cum as putea verifica daca turbina imi mananca uleiul?

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am impresia ca masina mea consuma prea mult ulei passat avb 1.9  2002,am schimbat uleiul de 7000 km si deja am complectat 750 ml ulei castrol 5w40,este normal asta?ok eu merg mai turat putin si am mers si pe autostrazi ,turbina este noua schimbata de 1 an si 8000 km,se facuse praf rau turbina si mia aruncat ulei pe esapament,pe la egr stiu ca scapa,l-am si curatat acuma o luna.este normal?pot sa fac ceva in privinta asta?sa schimb uleiul ?

 talpa la rece nui dau pana nu se face apa la 90 grade...deci nu merg ca mosu si prin oras nu ii dau a 4-a deloc.e ok asa?>

 

multumesc mult!

Modificat de bobuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este un consum mare de 1l la 10k.Incearca alta marca de ulei,Castrol este un ulei care place motoarelor VW.Vezi un Lqui-Molly 5w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana asta o sa dau capacul de la motor jos si o sa ma uit atent pe la coliere sa vad pe unde ar mai putea scapa ulei,am citit undeva ca daca mergi mai sportiv sa zic asa cu masina e normal sa consume mai mult ulei,...mai asptept parerile altor colegi despre uleiuri si consum.

Am gasit uleiul asta Liqui Moly top tec 4100 5w40 care cred eu ca este bun pentru masina mea 1.9 tdi PD avb 2002,este bun?

 

multumesc mult

Modificat de bobuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

   Problema cu consumul de ulei prea mare o am si eu. Am un vw passat din 2000,1,9 tdi,280000 km,si de un an si ceva consuma ulei mai mult decat normal. Am complectat 1,6 l si am facut doar 3500 de km. Ce pot sa fac? Toti mecanicii isi dau cu parerea ,ba motorul ba turbo. N-as vrea sa le desfac pe amandoua. Scoate fum albastru la pornire dupa ce a stationat mult.

Modificat de mircean62
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Turbo.

Fum albastru la pornire scot cam toate. Nu e concludent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Pai, poate scot toate fum albastru,dar a mea scoate, de un an,  nor de fum,nu intodeauna dar 85 % din porniri, dupa stationare mare. Vreau sa spun ca si inainte consuma ulei ,dar rezonabil, 1 l la 10000 km. Anul trecut am avut pierderi de ulei la  turbo(se facea pata sub masina),am mers la mecanic,a dat  turbo jos,a remediat pierderile si mi-a zis ca mi-a reglat geometria la turbo bla..bla..(350 RON).  Fum albastru incepuse sa scoata , inainte de a merge la mecanic . Un timp foarte scurt nu am mai avut probleme nici cu fumul nici cu consumul de ulei(o luna- doua). Dupa perioada aceasta a inceput iar,fum mult si consum exagerat de ulei( nu pierderi). Pe un drum Simeria-Eforie si retur(aprox1400 km) ,de doua ori,o data la dus si o data la intors,mi s-a aprins martorul de la ulei si am complectat pana la nivel.

  Daca ar fi motorul de vina ,dintr-un test de compresie ar rezulta asta?

  Turbo cum poti verifica ca este de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca iti dai singur raspunsul, care confirma ce ti s-a spus mai sus. Dupa ce mecanicul a umblat la turbo nu ai mai avut probleme cu fumul o vreme. Ulterior reparatia nu a tinut si efectele au reaparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Pa-i nu-i totuna,inainte de a umbla mecanicul la turbo avem pierderi care se vedeau ca pata sub masina in locul de parcare. Acum nu se vad, doar se consuma uleiul nejustificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Mie mi se pare ca tu deja stii raspunsul: in motor.

Oare de ce ne mai chinuim sa-ti explicam?

Desfa motorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Daca as fi 99% sigur asta as face,de aceea am cerut o parere. Dar vad ca si aici este aceiasi problema ca la mecanici,ba turbo ba motorul ,asta-i intrebarea:

  Daca ar fi motorul de vina ,dintr-un test de compresie ar rezulta asta?

  Turbo cum poti verifica ca este de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu deosebirea ca la mecanici te duci cu masina si aici spui o poveste cum ai interpretat-o tu. Incearca sa fii rabdator, sa citesti si o sa obtii informatiile dorite. In primul rand verifica jocul axului turbinei. Demonteaza furtunul de la intercooleri si vezi daca ai ulei in el. Daca e o cantitate acceptabila (50-100 ml) fa un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Buna ,

 Am fost la mecanic cu problema mea(consum exagerat de ulei),a desfacut furtunul de la turbo(intrare in turbo ca a zis ca daca acolo nu este ulei nici la intercooler nu este) si nu prea era ulei. Nu am putut face, inca, testul de compresie ca nu-i mergea aparatul,dar m-a bagat in ceata cu alta problema..

 Mi-a zis ca am presiune prea mare sub capacul de la culbutori deoarece filtrul epurator de gaze este infundat,si ar fi bine sa schimb capacul de la culbutori inainte de a face testul de compresie ,ca ar putea fi si asta o cauza a consumului de ulei.Am ramas masca............nu stiu ce sa mai zic,ar avea vreo legatura una cu alta?

 Am verificat si jocul de la axul turbinei,are joc ,nu mare dar are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate furtunul de la epurator si sufla pe el. Sau, cu el scos, porneste masina si accelereaz-o si pune pe cineva sa se uite daca ies gaze pe acolo. Parerea mea e sa schimbi mecanicul si sa te duci la altul sa faci un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Mare idiot mecanicul ala!

Motoarele astea nici nu au filtru epurator. E doar o galerie de vaporizare turnata in capac. Aia se infunda doar daca-si fac soarecii cuib in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!