Jump to content

Probleme Cu Instalatia Electrica


vladdd
 Share

Postare recomandată

problema asta a aparut asa brusc? S-a lucrat ceva la instalatia electrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 220
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • adrianviperdodge2012

    15

  • SethBv

    15

  • v@sy

    9

  • best_x_treme

    9

Nu s-a umblat la instalatia electrica. Dupa ce am observat problema, a mai fost o scurta perioada in care s-a remediat fara sa fac nimic (ma rog, doar butonat pe la manete).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La radio-cd daca are functie de dimmer si e activata respectiv este legat si firul este normal sa se diminueze lumina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e SethBv, multumesc. Am verificat si e din softul radio-cd-ului (Alpine 126-BT):

 

Dimmer Control
Set the DIMMER control to AUTO to decrease the illumination brightness of the unit with the head lights of the vehicle ON. This mode is useful if you feel the unit’s backlighting is too bright at night.

 

La radio-cd daca are functie de dimmer si e activata respectiv este legat si firul este normal sa se diminueze lumina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat cu contactul de pornire vechi (partea electrica) si functioneaza ok. Se pare ca noul contact are un defect. Multumesc pentru ajutor.

 

Salutare,

 

Problema mea este in felul urmator, cand comut pe faza scurta din blocul de lumini se aude cum declanseaza releul 18 (load reduction relay) si-mi taie alimentarea la faruri, aeroterma si stergatoare. Releul ramane blocat o vreme (cateva minute), chiar daca comut blocul de lumini pe pozitia 0, apoi trece iar singur in pozitia de functionare. Daca actionez maneta de comutare spre faza lunga, undeva pe la jumatatea cursei releul declanseaza si functioneaza OK.

 

Ideea e cam am probat pe rand blocul de lumini (vreo 2 bucati), releul 18 si maneta faza si nu se intampla nimic, se pare ca sunt OK... Ce as putea sa mai verific?

 

Multumesc.

 

Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic.

Modificat de best_x_treme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am si eu o problema mai cudata cu pozitia pe partea dreapta care nu mai functioneaza de ceva timp si nu-i dau de cap.Am verificat siguranta si este buna problema este ca daca dau semnal dreapta  fara contact si pozitie se aprinde (pozitia de parcare),cad pun pozitie nu imi ajinge curent la siguranta pt pozitie dreapta,am schimbat blocul de lumimi si la fel face,ca sa mearga am facut un strap intre siguranta de la pozitie stanga la cea dreapta.

Are cineva idee de unde ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal , am avut si eu un incident cu masina si acu nu mai vrea sa merga. La relanti merge dar cum bag in viteza imi taie curentu de imi reseteaza si ceasu de la bord.

Este ca si cum maneta de viteze ar fi un switch care pune in scurt. Un electrician mi-a spus ca e o masa naspa la motor. Astept pareri. Ms

Pff am postat gresit imi cer scuze

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incident?

Poate daca ne dai amanunte facem noi o scamatorie si aflam. 

Operatiunile uzuale le-ai facut? Aprinde o lumina, da drumul la caldura, avarii, porneste ceva consumatori si vezi ce se intampla. O masuratoare la baterie?

Cea mai intalnita situatie este bateria moarta, pui contact si la cheie se ia curentul de tot, cu resetat de ceasuri cu tot tacamul... rezolvare, o baterie noua. 

Ce zici tu cu ralantiul si cu intratul in sarcina... eu m-as duce la un electrician, banuiesc o problema la alternator si faptul ca tu ,,inca'' pornesti pe o baterie pe duca. Verifica macar cureaua de la alternator sa fie intinsa.

P.S. DA ai postat gresit, aici e sectiunea de specialisti (meseriasi, soferi si nu numai) in golf 3. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am pus un 2.0 8v de mk3 pe 2'ul meu si am ajuns la partea electrica, ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste informatii eventual poze referitor la mufele de tester? Ma intereseaza in special unde anume vin bagate in panoul de sigurante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sall all.am o problema cu instalatia cred eu.Daca a mai patit cineva asa ceva.nu imi merg stopurile pe frana si nici marsalierul.nu am curent pe fire,insa in tablou siguranta este bune.ceva pareri?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca tot cablajul intra in hayon prin coltul din stanga sus. Verifica sa nu fie intrerupti conductorii acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nu ma refeream la luminile de pe haion ma refeream la luminile de pe triple(stopuri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici faţă de caroserie nu ai tensiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da am tensiune,luminile pe semnalizari si pozitii imi merg numai alea pe frana si marsarier nu merg.si nici nu am temsiune pe ele,insa sigurantele nu sunt arse,bulbii(de pe frana si marsarier) sunt buni ca i.am masurat,firele au continuitate ca le-am masurat deci nu sunt intrerupte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea legata de decuplarea accesoriilor in timpul pornirii de releul 18 (releul de supraincarcare la pornire). Mai exact cand comut pe faza scurta actioneaza releul 18 si imi taie curentul la accesorii, asta cu motorul pornit. Initial am crezut ca problema e legata de contactul de pornire electric, dar se pare e mai complexa...sunt la al 3-lea contact electric schimbat, fiindca dupa cateva zile de la inlocuirea contactului problema revine... La schimbarea contactul cu unul nou problema se rezolva pentru un scurt timp (cateva zile). Mentionez ca am verificat si releul, blocul de lumini. Se poate arde ceva in contact? Orice sugestii sunt binevenite. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update, tocmai am incercat sa pun releul 18 pe direct si am auzit ca actioneaza un alt releu undeva in zona pasagerului sub bord...sincer nici nu stiam ca sunt releuri acolo. Stie cineva ce se afla in zona respectiva?

Modificat de best_x_treme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In zona aia e doar aeroterma, care nu are nici un releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat azi jos capacul si intradevar sunt vreo 2 relee acolo care tin de instalatia de AC (care presupun ca a fost montata ulterior pe masina, marca Diavia-Italia).

 

Se poate sa pun din mufa contactului electric pe pozitia de contact sau mai degraba de accesorii? Ce punte ar trebui sa fac, intre ce contacte? Multumesc.

Modificat de best_x_treme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am intors pe dos cam toate cablurile din masina am gasit si solutia problemei, respectiv un contact imperfect la circuitul de pe faza scurta dreapta, chiar la papucul in care se prinde becul, cablul era usor copt de la caldura. De mentionat ca farul respectiv l-am inlocuit acum vreo 2 ani si nu e unul original, probabil de aici problema, datorita calitatii proaste a lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema de 2 zile la masina de cand am umblat cu ea mult prin ploaie, anume masina imi porneste dar becurile de ulei si baterie nu se sting iar ceasul de la turaj nu urca, am mers cu ea asa si am observat ca daca o turez mai tare indicatorul de la turatie incepe sa urce si becurile se sting dupa care totul merge normal pana opresc masina dupa care la pornire aceasi poveste.
Cred ca mi-a intrat apa in ceva cupla si nu face contact bine sau am un fir intrerupt pe undeva dar nu-i dau de cap nici cum, am desfacut si curatat cupla mare de pe motor si masa de pe motor, am verificat si mufa de la alternator, incarcarea este de 13,4V, ulei am, ma dispera si nu stiu ce sa-i mai fac.
Ce am mai observat este ca la radio se aude un bazait ca si cum ar fi un contact care face scanteie undeva dar nu stiu unde sa mai caut si va rog daca ati patit ceva asemanator sa-mi spuneti si mie unde a fost "buba""

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema de 2 zile la masina de cand am umblat cu ea mult prin ploaie, anume masina imi porneste dar becurile de ulei si baterie nu se sting iar ceasul de la turaj nu urca, am mers cu ea asa si am observat ca daca o turez mai tare indicatorul de la turatie incepe sa urce si becurile se sting dupa care totul merge normal pana opresc masina dupa care la pornire aceasi poveste.

Cred ca mi-a intrat apa in ceva cupla si nu face contact bine sau am un fir intrerupt pe undeva dar nu-i dau de cap nici cum, am desfacut si curatat cupla mare de pe motor si masa de pe motor, am verificat si mufa de la alternator, incarcarea este de 13,4V, ulei am, ma dispera si nu stiu ce sa-i mai fac.

Ce am mai observat este ca la radio se aude un bazait ca si cum ar fi un contact care face scanteie undeva dar nu stiu unde sa mai caut si va rog daca ati patit ceva asemanator sa-mi spuneti si mie unde a fost "buba""

 

Vezi mufa cu 2 fire subtiri care intra in alternator - de acolo e problema. Curata contactele si vezi sa fie bine infipta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut azi mufa aia de la alternator si am pus si spray de contacte pe ea deci nu cred ca aia ar fi problema.

O sa desfac maine si alternatorul ca sa-i verific periile si cineva ma sfatuit sa verific si mufa aia mare care intra in panoul cu ceasurile de bord sa nu aiba apa in ea.

Multumesc de raspunsuri, maine sper sa-i dau de cap.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica conductorul de masa dintre motor si caroseria masinii. Undeva nu ai un contact perfect. Senzorii isi iau masa de pe carcasa motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turatia o ia de la alternator direct, fara senzori sau alte alea.

@otonel - verifica continuitatea firelor subtiri care pleaca de la  alternator pana la tabloul cu relee si sigurante.

               - firul rosu/negru trebuie sa ajunga in pinul 9 mufa F

               - firul albastru trebuie sa ajunga in pinul 3 mufa F

 

post-982-0-89351300-1390504744_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!