Jump to content

Probleme Cu Instalatia Electrica


vladdd
 Share

Postare recomandată

Ar trebui sa se potriveasca, doar sa fie de bezina 4 cilindri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 220
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • adrianviperdodge2012

    15

  • SethBv

    15

  • v@sy

    9

  • best_x_treme

    9

Brother...pune-i ceasuri VDO tot de Golf 3. Eu asa am facut. Am dat 1 milion pe ele. Sunt de Pink Floyd Ed parca, au si bec de avertizare cand intrii pe rosu si sunt si pe fond alb. Vezi sa fie aceleasi cote la turometru si vitezometru. Chiar daca vitezometrul incepe de la 0, viteza de deplasare va fi corecta cu indicatia lor. Nu are rost sa faci improvizatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Pai sunt VDO ,dar e pe parghie cel de la benzina.O sa imi cumpar ceasuri model nou si sper sa fie rezolvata treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pune-i bord cu motorase. Uite ce am avut (alea negre care sunt pe parghie si la fel patesc), iar astea albe le-am pus de curand si sunt pe motoras. Alta viata tata.

Cred ca suntem :offtopic: .................. :icon_redface:

post-46029-0-98600900-1346216794_thumb.j

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

imi cer scuze ca postez aici dar nu pot deschide un nou topic si nici nu am gasit un topic care m-ar putea ajua.

deci:

Am doua probleme la partea electrica a masinii ( golf 3 '96 ) :

1: daca motorul este pornit, aprind farurile si deschid usa, se aude acel piuit care te atentioneaza ca ai uitat farurile aprinse cand scoti cheia din contact, insa la mine se aude cu contactul pus/motorul pornit

2: cd-playerul ( pioneer ) are o problema si el, daca bag cheia in contact, porneste cd-playerul, insa dupa ce invart cheia nu mai porneste de loc, nu porneste nici cand motorul masinii e pornit

a-ti mai intampinat probleme de genul acesta? sa fie oare o problema la contact?? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ambele probleme e de vina partea electrica a contactului,asta daca nu ai modificari pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as putea sa remediez eu problema? sau mai bine merg la un electrician?

LE: nu am modificat absolut nimic

Modificat de vlady_zal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu cd-playerul am avut aceeasi problema , mi l-am pus pe direct , acum ce sa iti spun sa fie uzat contactul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fiu offtopic. Imi poate spune cineva daca exista la Golf 3 consumatori care sa nu treaca prin panoul de sigurante? Am masurat consumul de curent pe baterie scotand sigurantele din panou si nu am reusit sa scad sub 130mA. Ce as mai putea sa verific? Ce mufe sa scot ca sa imi pot da seama de unde apare acest consum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. ieri mi s-a aprins din mers becul la baterie. am crezut ca mi s-a rupt cureaua la alternator insa aceasta este intreaga...

in acelasi timp acul de la turometru isi facea de cap osciland intre 0 si turatia la care era motorul (motor care merge normal)... dupa ce am mai mers putin incepea sa imi palpaie si becul la ulei.

mentionez ca becul la baterie se stange cand turez masina in ~2000ture -> problema alternator, carbunii. insa celelalte probleme pot fi din aceeasi cauza?

iar daca apas ambreiajul se "vindeca" si turatia si uleiul, pentru o perioada scurta...

am schimbat ceasurile si tot la fel face deci nu e de la ceasuri... multumesc

Nu era nevoie sa deschizi topic nou.

Altadata foloseste Search.

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

GOLF 3 CU SENZORI ESP?

Salut,postez pe acest topic pt a nu deschide altu pt o chestie asa minora dar si majora in acelasi timp,desi nu prea tine de probleme electrice,este o curiozitate electrica:am intrat intr-un viraj din oras cu viteza cam mare,drept pt care spatele a fugit putin(cam mult :icon_cheesygrin: ) si din momentul in care a inceput sa intre in supravirare,in bord(in bord de undeva) a inceput sa se auda un semnal sonor,un BEEP-BEEP timp de cateva secunde,dupa,acesta a disparut.manevra nu am vrut sa o repet pt ca nu vroiam sa pun in pericol pe cineva,sa risc ceva,dar precizez ca nu aveam casetofonul pornit,sa imi ia curentu,si nici alte surse de semnal sonor(nici telefonu-era descarcat :D ),aveti idee daca a fost vreo masina dotata din generatia a 3a cu asemenea senzori de supravirare(esp sau cum le zice?)insa masina mea e si mai ciudata,are o pozitie pe maneta de la stergatoare cand acestea pleaca la detectarea stropilor de apa pe parbriz?stiu ca pare ireal,dar m-a socat :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. De curand mi-a aparut o problema la partea electrica (G3 1.9 TD '93) in urma cu 3-4 zile am curatat masina mai serios, nu aveam claxon asa ca am legat firele acestuia (erau doar desfacute...imposibil sa fi legat ceva gresit), insa de atunci, semnalizarea se opreste in momentul in care apas frana, cand actionez inchiderea centralizata din telecomanda imi clipesc si farurile (pozitia) nu doar semnalizarea si asta doar pe fata, ca pe spate nu mai reactioneaza in nici un fel. Cand apas frana se aprinde si martorul de la farurile de ceata (de care am doar pe spate). Mentionez ca i-am facut curatenie generala dar nu am desfacut mufe sau alte alea, doar e posibil sa fi miscat ceva cum am dat cu carpa, inainte de asta totul functiona normal. Care ati mai intampinat probleme de genu, va rog poate imi dati si mie o solutie. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti lipsesete un fir de masa undeva la blocurile de lumini sau stopuri si atunci curentu in loc sa se inchida la masa se inchide prin celalalt bec ( in acest caz ambele becuri se aprind mai slab pt ca vin inseriate, daca se aprind normal atunci alta este cauza). Probabil ai miscat vreo mufa cand ai curatat.

Desfa toate mufele si curata-le de oxid.

Poti verifica cu instrumentul de masura intre masa fiecarui bec (partea metalica exterioara) si un punc apropiat din caroserie sa ai o rezistenta foarte mica sub un ohm, daca ai de ordinul catorva ohmi atunci sigur legatura la masa nu este buna (intai scurtcircuitezi fisele de la instrumentul de masura sa vezi ce valoare au astea si din ce iti arata instrumentul de masura cand masori la masina scazi aceasta valoare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de sfat, am sa incerc ceea ce mi-ai recomandat si sper sa se rezolve problema asta caci e enervant si periculos.in acelasi timp......vreau sa virez...semnalizez....dar daca am calcat frana....pauza....si nu vreau sa intre vreunu in mine ... :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema. Intr-adevar un fir nu facea masa (contactul era oxidat). Am curatat toate mufele si toate legaturile cu spray de contact si merge totul ok. Merci inca o data de sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema (ciudatenie ) cu instalatia electrica si anume

- luminile de la geamuri el fata (raman aprinse mereu chiar daca incui masina )

- geamuri el funct chiar daca incui masina

- stergatoarele merg cu cheia scoasa din contact la fel si ventilatia

M-am uitat la instalatie foarte atent ,este perfecta nu s-a intervenit DELOC in ea , nu am nici un scurt ! totul functioneaza corect (exceptand luminile de la geamurile el fata si comutator pozitie )

Golf 3 1.4 ABD

Poate ma ajutati cu un sfat , Multumesc Anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste si faza scurta cu cheia scoasa?

Poate fi de vina partea electrica a contactului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da porneste si faza scurta , singurul lucru care porneste cand bag cheia in contact este casetofonul :)))

Mersi mult colegu , am sa scot mufa de la contact si sa mufez altu poate am noroc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit spray de contact de Wurth, am curatat de praf toate mufele si am dat cu acest spray. A functionat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit si randul meu :( .

Problema se prezinta asa: Pun alarma (aftermarket), raman semnalizarile aprinse.

In incercarea de a vedea daca a oxidat/iesit vreo mufa din modulul de alarma am constatat ca un fir se incalzeste excesiv, fir ce uneste contactul cu modulul si pe care se afla o siguranta e 10A. Deoarece incepuse sa miroasa a ars am scos siguranta de 10 A de pe fir si s-au stins semnalizarile si implicit firul nu se mai incinge. De mentionat ca din contact pleaca doua fire ce se unesc cu firul de la modulul de alarma. Nu am putut vedea culori si alte amanunte pe intuneric. Revin cu detalii daca e nevoie.

Ce problema ar putea fi si care este rezolvarea. Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cu modulul de alarma.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cva G3 pai trebuie sa unesti firu de la modul cu FIRU NEGRU !!! de la mufa de contact nu cu cele doua negre cu galben ! eu asa stiam , astfel cand pui contactul alarma se dezactiveaza automat fara sa mai deschizi usa

pt inchiderea din telecomanda : firu de deschis de la modul il legi pe FIRU GRI (din MUFA) care intra in compresor de aer (in spate sau verifici traseu si te legi mai aproape )

FIRU de inchis de la modul il legi de firu VERDE (din mufa) care intra in compresor de aer (in spate sau verifici traseu si te legi mai aproape )

Eu mi-am montat alarma aftermarket dar am legat luminile (firu albastru din modul cel cu sig 10 A) la panoul de sigurante pe ambele pozitii fata/spate nu pe avarii )

daca le-ai legat corect s-ar putea Al bundy sa aibe DREPTATE , sunt foarte stricacioase

-----------------------

am scos mufa din contact si luminile tot raman aprinse , nu imi dau seama care ar fi problema mea , as dori sa imi trec deschiderea geamurilor el , ventilatoru ,farurile, stergatoarele sa funct doar prin contact cum fac asta , la mine merg pe direct desi instalatia vad ca este cea originala nu s-a intervenit in ea

am si eu o problema (ciudatenie ) cu instalatia electrica si anume

- luminile de la geamuri el fata (raman aprinse mereu chiar daca incui masina )

- geamuri el funct chiar daca incui masina

- stergatoarele merg cu cheia scoasa din contact la fel si ventilatia

M-am uitat la instalatie foarte atent ,este perfecta nu s-a intervenit DELOC in ea , nu am nici un scurt ! totul functioneaza corect (exceptand luminile de la geamurile el fata si comutator pozitie )

Golf 3 1.4 ABD

Poate ma ajutati cu un sfat , Multumesc Anticipat

Modificat de Changeme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea prezinta urmatoarele simptome:

  • Cand scot contactul din butuc volanul nu se mai blocheaza;
  • Casetofonul nu se mai inchide cand scot cheia din contact;
  • Masina nu mai porneste cand dau la automat, se aude doar un "tac" in zona releelor;

Operatiuni facute anterior ce ar putea fi cauza problemei:

  • Am legat firul plus de la accesorii de la casetoful auto la alarma auto la firul de "ignition ON" acum cca. 3 saptamani;

Am verificat siguranta 15 (engine electrics) si 18 (fuel pomp) si nu sunt arse. Bateria nu este descarcata.

Eu banuesc ca ar fi o problema cu un releu.

Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat .

Multumesc!

Modificat de empty4u81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!