Jump to content

Probleme Cu Instalatia Electrica


vladdd
 Share

Postare recomandată

adrianviperdodge2012
post-90714-0-54301900-1336770050_thumb.jPoate sa imi spuna cineva de la ce provin urmatoarele fire?Unul este de culoare neagra iar celalalt este maro?Nu sunt de la semnalizari,cu proiectoare nu a fost dotata masina deci nu cred sa fie de acolo,senzorul de temperatura este pe partea dreapta a masinii.Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 220
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • adrianviperdodge2012

    15

  • SethBv

    15

  • v@sy

    9

  • best_x_treme

    9

posibil sa fie de la claxon. eu in zona aceea am claxonul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Am claxonul pe partea drepta a masinii,in poza este pe partea stanga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

semnalizatorul l-ai scos din calcul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Am scos semnalizarile din bara in calcul,claxonul,cam tot ce se putea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa apa spalare parbriz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Verifica iesirea din cd-player pentru boxele spate.Mai mult ca sigur ca s-a dus ceva la cd-player deoarece firele din cd-player merg direct in difuzoare

Referitor la aceasta problema,am incercat sa mufez casetofonul original al masinii si acelasi lucru se intampla,nu merg decat boxele din bord(cele 2).Ajutor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Leaga boxele din spate pe iesirile din fata ale cd-player-ului sau boxele din fata pe iesirile din spate.Atunci mai mult ca sigur o sa iti dai seama unde este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva mai multe despre chestia incercuita in poza? Am inteles ca e un fel de immobiliser, o schema ar fi binevenita.

post-75634-0-87481400-1337558157_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Este un imobilizator,am mai vazut asa ceva pe un Audi A4,mi se pare ca trebuie sa introduci in locas un fel de cip special ca sa recunoasca cheia originala,sa poti porni.Schema din pacate nu o am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este ceva OEM,este un imobilizator auxiliar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Am o nelamurire,momentan am geamuri manuale si vreau sa imi cumpar electrice din dezmembrari,la un pret bunicel zic eu,cu tot ce trebuie,instalatia electrica tot,cablurile pt curent si toate circuitele vin mufate in anumite locuri speciale nu?adica nu trebuie sa ma leg la baterie cu noile cabluri nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totul e pregatit, tu doar bagi mufele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu claxonul, in sensul ca atunci cand il pun la bornele bateriei suna perfect cand il pun la loculu lui in mufe suna mai incet si mai ragusit. ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
adrianviperdodge2012

Am o problema cu instalatia electrica:becul din portbagaj se aprindea cand deschideam portb.,acum nu se mai aprinde,am pus becul la borne si mergea,in spate in suportul lui nu mergea,am masurat curentul care ajunge in mufa(in ambele capete ale mufei)si nu vine curent.Am urmarit cele 2 fire si intra intr-un cablaj gros al instalatiei,cu mai multe fire izolate,deci totul pare in regula,de verificat am verificat si sigurantele si nimic

Ce poate fi :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca la incuietoarea de la haion ai un contact care detecteaza cand e deschis haionul si aprinde becul. Ala se cam defecteaza, asa am patit si eu, trebuie desfacut si incercat remedierea, se desface parca cu imbus de 7. Am sa revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu claxonul, in sensul ca atunci cand il pun la bornele bateriei suna perfect cand il pun la loculu lui in mufe suna mai incet si mai ragusit. ce poate fi ?

pai cand il pui la borne il ai fix in muflon, d-aia se aude tare. cand e la locul lui e la 3 metri de tine si tu izolat in habitaclu. deci ti se pare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Daca rezolv problema de la incuietoare va primi curent becul ?

Pinul 21 de la mufa ceasurilor din bord care arata nivelul combustibilului l-am legat cu firul sondei de la un ceas indicator benzina, acesta imi indica tot timpul rezervor gol indiferent de nivelul benzinei. Este cumva firul care vine de la direct de la sonda rezervorului sau este altceva? Exista posibilitatea legarii la sonda rezervorului direct de la ceasul indicator?

Modificat de adrianviperdodge2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este firul care vine de la sonda, doar ca la golf 3 ceasurile masoara rezistenta si nu curentu. Ceasul tau aftermarket probabil nu suporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Si eu cum pot conecta ceasul la sonda astfel incat sa imi indice corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-98075-0-28408200-1346134639_thumb.p

Cele incercuite cu albastru sunt suruburile, dar trebuie desfacut si plasticul din interiorul haionului sa poti scoate mufa, ai surub la maner si clibsuri de jur imprejur, iar in interiorul piesei desfacute ai contactul cu pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cum pot conecta ceasul la sonda astfel incat sa imi indice corect?

Pai nu cred ca poti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Am rezolvat problema incuietorii,erau pinii oxidati,acum merge,insa indicatorul benzina imi da mari batai de cap:(,cel din bord pe parghii imi indica mai degraba cat de inclinata este masina.... :vaidecapulmeu: :vaidecapulmeu: :vaidecapulmeu: :vaidecapulmeu: partea proasta este ca nu stiu cata benzina am in rezervor.

Modificat de adrianviperdodge2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca asa o sa iti faca si cu cel aftermarket (asta daca il poti lega). Eu am avut ceasuri pe motorase si la fel facea, daca urcam o panta eram pe rosu si cand coboram aveam juma de rezervor :)) Intradevar nu fluctua la orice frana/acceleratie dar tot nu era 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Se potrivesc ceasurile faabricate dupa '96?Stiu ca au alte mecanisme,sunt mai mult electrice decat analogice..?o sa imi arate exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!