Jump to content

Probleme Cu Instalatia Electrica


vladdd
 Share

Postare recomandată

szrobik De unde pot cumpara acea siguranta,m-am dus la toate magazinele electrice de la mine din oras dar nu au asa ceva...:|

Apropo mai am cateva nelamuriri.

La un Golf 3 din 93' cum pot demonta panoul de la usa,Am geamuri manuale,dar nu pot sa desfac acel levier,doar ala ma tine ca sa nu pot deschide usa.Am inchidere centralizata si s-a defectat undeva.Si nu stiu cum sa desfac levieru ala:(...Plz help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 220
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • adrianviperdodge2012

    15

  • SethBv

    15

  • v@sy

    9

  • best_x_treme

    9

Am reusit sa desfac pportiera nu mai e problema...Problema e urmatoarea:)) trebuie sa gasesc cumva sa pun o alta centralizare.ca astalalta e belita cred:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, deci ar tb sa fie un releu care face legatura de la butonul de aprins farurile DOAR cu ceasul de bord, casetofonul si comenzile de aer. Toate celelate becuri se aprind in rest. Stie cineva de unde vine releul asta si pe unde pot sa ajung la el? poate a sarit dintr-o mufa ceva...

Modificat de Kingpin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cositoreste o bucata de sarma de cupru pe acele doua picioruse ale rezistentei de 1 mm grosime si puneo la loc si ai sa vezi ca merg toate turatiile la ventilator

SI dupa ce o sa iasa fum din bord o sa stii de la ce e!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

al bundy pun pariu pe cat vrei tu ca nu se intampla nimic ca asta am traito si pe pielea mea dar daca vrei sa stii ptr cultura ta generala dute de curiozitate la un electrician auto sau la un electronist sa te lamureasca mai bine despre acea rezistenta termica.inseamna ca nu stii ce face respectiva piesa .iti spun f sigur fara nici o caterinca ca am pus cu mana mea la mai multe masini nu numai g3 si merg teava nici un client nu a venit sa reclame ceva de genul (nu mai merge).am 15 ani de cand lucrez in masini dar multumesc lui dzeu nu am dat foc la nici o masina pana la momentul asta. Recomand cu incredere la toti cre aveti probleme cu rezistenta de turatie si nu o gasiti de cumparat sa o faceti tot pe aia asa cum am explicat mai sus BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

a patit cineva sa ii curga bateria? si ce a facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al bundy pun pariu pe cat vrei tu ca nu se intampla nimic ca asta am traito si pe pielea mea dar daca vrei sa stii ptr cultura ta generala dute de curiozitate la un electrician auto sau la un electronist sa te lamureasca mai bine despre acea rezistenta termica.inseamna ca nu stii ce face respectiva piesa .iti spun f sigur fara nici o caterinca ca am pus cu mana mea la mai multe masini nu numai g3 si merg teava nici un client nu a venit sa reclame ceva de genul (nu mai merge).am 15 ani de cand lucrez in masini dar multumesc lui dzeu nu am dat foc la nici o masina pana la momentul asta. Recomand cu incredere la toti cre aveti probleme cu rezistenta de turatie si nu o gasiti de cumparat sa o faceti tot pe aia asa cum am explicat mai sus BAFTA

Sa stii ca de profesie sunt electronist, asa ca, crede-ma , stiu ce face o siguranta termica, nu stiu daca tu stii ce face. Si de ce neamtul a pus-o acolo, asa de frumusete ?

MAi asteapta pana se blocheaza ventilatorul si sa vezi atunci ce se intampla. CAuta in topicul de Fabia , probleme ventilator si sa vezi 2 oameni la acre le-a iesit fum de sub bord. LA demontare , am vazut soclul acestei rezistente de turatie topit tocmai din cauza ca in luc de siguranta era pusa sarma. Cumva au trecut pe la tine inainte si le-ai pus sarma?

Si mai scrie si tu corect gramatical, ca mi-e cam greu sa citesc posturile tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari!

Asta e topicul pe care l-am gasit cel mai aproape de topicul meu.

De mult timp am schimbat casetofonul din masina, dar cat am observat, la mine nu era +12v contact, numai cel permanent, asa ca la casetofon am legat cele 2 fire (rosu+galben) merge totul bine, dar m-am saturat ca nu se opreste dupa ce iau contactul, asa ca m-am bagat pe la fire acolo si am gasit un fir pe care 12v ii cum urmeaza:

bag cheia in contact - este 12v

dau odata cu cheia (deblochez volanul) - este 12v

dau contact - nu mai este

dau la electromotor - iara este (dar suge curentul electromotorul)

Deci effectiv pe contact nu-mi vine curent pe el, dar in orice alta pozitie a cheii da, daca scot cheia dispare curentul (cum trebuie sa si fie)

Intrebarea mea este de unde trebuie dus firul, ca acesta sa functioneze normal (adica sa taie curentul numai cand scot cheia din contact, ca eu "have no idea" Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
alin_popoviciu80

Intrebare: Cand este pornit motorul firul este alimentat cu + ???

Sugestie: Incearca sa iei din spatele panoului de sigurante sau de la butonul de incalzire pentru luneta spate

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tensiune +12v cand bagi cheia in contact trebuie sa ai pe firul maro-rosu din instalatia masinii. Cand dai la electromotor este normal sa taie alimentarea pe acel fir. Daca insa nu ai cu contactul pus de vina este partea electrica a contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutari si multumesc tuturor membrilor pt acest forum de unde am invatat multe lucruri.

Am nevoie de ajutor daca se poate pt masina din semnatura,vw golf 3variant 1.8AAM model Familyfabricatie 1997.

Sunt foarte multumit de masina dar din pacate nu o pot folosi momentan. In urma unui mic incendiu a ars instalatia de la motor.

Sapt trecuta am ajuns la servici la 6 dimineata ,cand am plecat spre casa pe la 18:30,nu am pornit masina deloc pana atunci nici nu am deschis, imi venea sa plang iesea fum din masina si foc sub ea.

Mentionez ca am mai trecut pe langa masina chiar si inainte cu o ora pana sa vad masina in flacari si nimic totul in regula.Am stins masina ,au venit pompierii ,politia,ambulanta,expertiza toate cele,nimeni nu a patit nimic.

Concluzia: de la borna de la baterie a luat foc masina izolatia cedand in timp datorita frecarii de tavita care tine bateria.

Daune: Istalatia motor partea cu borna de plus facuta scrum mai ales in jurul bateriei se vedea cupru curat,conducte de servo arse,vas de racire negru,de servo ars pe margine,vas de lichid de frana topit,ventilatoarele cel care are mufa ars sondele de pe cutia de viteze,cutiuta de sub vasul de racire creierul ventilatoarelor ars.

Multumesc si cred ca am avut noroc totusi ca nu a ajuns mai departe.Totul s-a petrecut in 5min dupa spusele unui vecin de pe strada care a stat langa masina:2min a iesit fum ,au pornit ventilatoarele dupa care a inceput sa arda (lichidul de frana + curentul facut de ventilatoare).

SFAT Verificati-va borna de plus sau alte contacte nu doresc la nimeni asa ceva.

Nu am gasit o instalatie completa pt transplant,iar una noua nu-mi permit 1500ron.

Mufa de la calculator are in total 30 de pini,iar ca optiuni masina are: ac,abs,geamuri electrice fata scaune incalzite,stropitorile de pe capota incalzite.

Am gasit o instalatie de pe un vento cu ABS dar are 27 de pini si lipsesc : sonda bimetalica de la ac,firele de la stropitorile de pe capota si mufa de la compresorul de ac.

Poate stiti sau ma pute-ti ajuta unde as putea gasi instalatia potrivita sau noua dar la un pret mai bun multumesc anticipat

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema semnalez si eu la instalatatia electrica, dar pe dos decat cele descrise mai sus de colegi:la mine cand pun contactul pleaca direct GMV-ul sau ventilatoarele de pe radiator, chiar daca motorul este rece! Am verificat cu un electrician si mecanicul, dar sonda care le comanda este in parametri.Ce poate sa fie la mijloc? Astept feedback-ul colegilor mai cu experienta....multumesc

O precizare importanta- masina are Clima si funtioneaza in parametri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au si un nr de tel -dezmembrariauto_arad@yahoo.com-multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stie nimeni ce-ar putea sa fie cu electoventilatoarele care lucreaza permanent? Nu ma deranjeaza foarte tare....doar ideea in sine ma nelinisteste ca e posibil sa fie ceva in neregula cu instalatia electrica a masinii, iar problema asta in timp , sa cauzeze neplaceri acumulatorului.Cu nerabadare, Catalin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica releul ventilatoarelor de sub vasul de expansiune. Scoate mufa mare, daca nu mai pornesc inseamna ca de aici e defectul. Cu mufa scoasa trebuie sa functioneze prima treapta cand se incalzeste mot. si daca sonda e buna. Nu ai precizat pe ce treapta iti merg ventilatoarele si daca pornesc si cu clima oprita. La pornirea climei se cupleaza automat si ventilatoarele pe prima treapta, chiar daca mot e rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pun contactul pornesc pe treapta 1 si in functie de trafic si de zi, cupleaza si treapta a 2-a!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica termocupla de pe radiator,sigur e in scurt prima treapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult decat atat, cand setez clima pe off si pun contactul, tot lucreaza electroventilatoarele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima treapta a ventilatoarelor este comandata si de termocupla in momentul cand se incalzeste motorul si de releul ventilatoarelor cand primeste semnal de la clima. Scoate mufa de la termocupla, daca nu mai porneste e termocupla, desi eu nu cred ca este ea de vina deoarece ar fi mers si fara sa pui contactul. Mai raman doua variante, fie sa defectat releul ventilatoarelor si al AC de sub vasul de expansiune, fie ai oeroare la climatronic si da comanda la releu tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut proba cu alt releu functional 100% si aceeasi problema-electroventilatoarele pornesc. In schimb atunci cand am scos mufa de la termocupla, aceste nu mai pleaca! Termocupla e vinovata? Un cod original se poate?Multumesc tuturor pentru raspunsuri si experienta impartasita profanilor ..... sper sa fie de folos si altora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!Am si eu o problema cu bateria la golful meu.

Saptamana trecuta am fost cu mai multi prieteni la o cabana la un lac pe noapte.Si dimineata cum ia mers muzica la un prieten nu ia mai pornit masina(audi a4) si a zis sa i dau eu bateria mea cat o porneste si gata.I-am dato dar cum am fost beati a curs putin acid din ea si dupa aia cand am puso inapoi pe masina mea am puso si invers(-.+) dupa aceia am puso corect.I dau dupa aceea o cheie a pornit,dar dupa o ora nu a mai pornit.Acum nu ma prea pricep ce a putut patii?(muzica sau consumatori nu au mers pe ea doar atat mai sus^^)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-ai dat cheie dupa ce ai pus-o invers? sa nu fii ars ECU.

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea doua: Am cumparat alta baterie si a rezistat o zi s-a descarcat cu totul ffs :(

Modificat de taz21
scrie corect
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!