Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

Heh, nu ma mira nimic din ce zici. Ai incercat sa te duci la PBN ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca deja a inceput sa "roada" e frectie la picior de lemn si singura solutie e inlocuirea totala nu? O sa merg pana la urma sa vad ce se intampla, daca lipsea intradevar ulei/freon si sa fiu cu inima impacata. Bani acum pentru a schimba toata instalatia oricum nu am si ar fi un MARE MINUS ca la o masina de 55 000 km pe care am dat o avere sa se strice ceva care e si foarte scump pe deasupra. Mai am in familie o frantuzoaica (PEugeot) despre care credeam ca e cam nefiabila dar in afara ca mananca becuri intr-o veselie, singura problema cat de cat cu ea a fost toba si un racord al tobei (cost total 500 lei). Si are peste 110 000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la reprezentanta sa imi completeze cu freon. Lipsa mica.aveam 500, practic in limitele normalului. Dupa toata operatiunea cu aparatul de scos/umplut cu freon, cand plec de la reprezentanta, cuplez AC si se aude cum zicea un coleg mai sus ca niste scurgeri/fasaituri in instalatie de 2-3 secunde. apoi nu mai face. Si face mereu cand pornesc AC.

Merg inapoi la mecanic imi zice ca "asa face toate" 2-3 zile pana cand citez: "se aspira din nou si se omogenizeaza in toata instalatia".

E normal asa ceva? Mie sincer nu mi se pare, sa ma duc inapoi la ei si sa rezolve?

Modificat de mednick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O recomandare de un service pt verificare si eventual schimbare de electrovalva imi dati si mie? Are un prieten probleme cu AC-ul si nu stiu unde sa-l trimit.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare

la un compresor AC 5n0 820 803 A axul compresorului are niste caneluri pe el si in cap este prins cu un surub .

stie cineva fulia care intra pe ax are caneluri pe bucsa care intra pe ax sau e doar prinsa cu surubul respectiv ?

post-53015-0-70753900-1340204465_thumb.j

post-53015-0-56087600-1340204471_thumb.j

post-53015-0-18371600-1340204476_thumb.j

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca si aia are caneluri. Piulita este doar pentru a nu iesi de acolo.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatronicul meu merge doar cand vrea el. Daca masina sta la soare mai mult timp cand pornesc imi baga doar aer cald. Dimineata sau daca sta pe la umbra baga aer rece. Am mers la un service de cartier mi-au umplut instalatia cu freon (prima data dupa 4 ani de cand am luat masina) dar compresorul baga numai aer cald. S-au chinuit ei, l-au oprit, l-au pornit tot aer cald baga. Mi-au spus ca trebuie sa schimb compresorul. Am dat avans 200 lei pentru un compresor Valeo (1500 ron) si am plecat. Am dat drumul la clima asa de suparare si surpriza a inceput sa bage aer foarte rece. M-am intors la service si le-am spus ca merge compresorul. Au verificat si ei si le-am cerut sa-mi anuleze comanda pentru compresor nou. E posibil sa fie electrovalva? Stiti cat costa una? Compresorul porneste de fiecare data; observ asta la turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa-l tii la temperaturi mai joase sub 20 grade,verifica daca porneste ventilatorul de la condensor,filtrul de polen daca este schimbat, se poate sa fi fost presiunea mica si daca au completat nu mai ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sam spui ca "dar compresorul baga numai aer cald" nu compresorul baga aer cald, e posibil ca circuitul de freon sa fie ok, inclusiv compresorul si problema sa fie la clapetii din aeroterma care nu directioneaza aerul cum trebuie intodeauna. O diagnoza ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

fa o diagnoza sa vedem valorile instalatiei de ac ca sa stim daca e dusa supapa de pe compresor sau alta componenta a instalatiei .

daca ai compresor sanden se gaseste supapa pentru el si e cam 360 lei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Ce presiune trebuie sa afiseze pe Vag-Com in campurile de masurare pentru a cupla compresorul?La o Skoda Octavia 2 RS a aparut o eroare legata de Presiune Gaz Refrigerant - limita inferioara depasita , i-au fost adaugate 500g de freon insa compresorul nu cupleaza.Este afisata o presiune de 10.2 - 11 bari.

Trebuie sa cupleze la aceasta presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura am cumparat-o de la Weltauto.

Am primit o garantie de 6 luni de la Weltauto pentru piesele mai importante cu 60% din valoarea pieselor platite de mine, restul din valoarea pieselor si manopare platita de ei. La data preluarii clima functiona, dar dupa cateva saptamini a murit.

Am facut o sesizare la Weltauto. M-au chemat in service si au diagnosticat masina, s-au uitat la cartea de service, etc. A trecut un timp de cateva saptamini, nu m-au sunat cei de la Weltauto, au venit caldurile, am cumparat un compresor si l-am montat la un service Skoda, care a curatat si instalatia.

Saptamana trecuta am fost sunat de Weltauto, cu informatia ca imi schimba compresorul, vaporizatorul radiator si aeroterma, cu garantie de fabrica ( masina din 2008- 145.000 km). Inginerul cu care am discutat afirma ca nu se poate rezolva problema climei numai cu inlocuirea compresorului. Spanul existent in instalatie nu se poate elimina din radiatoare. Acest span va afecta mai repede sa mai tarziu noul compresor.

Mentionez ca dupa demontarea unitatilor au spalat instalatia cu o solutie speciala timp de 4 ore ( 6 cicluri de spalare), ca se elimine spanul ramas in restul echipamentelor si conducte.

Deci in concluzie:

- Weltauto si Compexit Cluj sunt niste oameni foarte seriosi, jos palaria

- degeaba schimbam filtre si compresoare- trebuie schimbate si radiatoarele cel putin la modelele dupa 2008, care au compresorul fara electrocupla

- la fiecare doi ani se face un service la clima, constand in spalarea instalatiei, inlocuirea uleiului si a freonului

Modificat de srudolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stim deja, toti cei care am citit cele 39 de pagini ale acestui topic

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

- degeaba schimbam filtre si compresoare- trebuie schimbate si radiatoarele cel putin la modelele dupa 2008, care au compresorul fara electrocupla

...

Instalatia de cimtizare e identica din 2004 incoace (de cand a aparat OII) asa ca nu imi dau seama ce inseamna ce ai spus mai sus ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema , am fost la un service sa incarc instalatia cu freon la masina din semnatura(baga aer conditionat la drum lung la viteze de peste 100km/h) , in oras daca sta in soare baga numai aer cald , cand ajung acolo imi zic baietii ca instalatia e full de freon , si ca sunt niste valori anormale pe compresor , mai exact ca nu se deschide o valva sau o supapa ... dar eu nu inteleg de ce la drum lung imi baga aer conditionat(se deschide supapa respectiva) si in oras nu ?

Modificat de MateiWmW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele functioneaza cand dai drumul la AC ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat. LA starea comprsorului, shut off ce este afisat in blocurile de masura de pe climatronic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg :) nu stiu chestii dastea delicate , ca de exemplu azi masina a stat la umbra ... cum m-am urcat a inceput sa bage imediat aer conditionat ... daca sta la soare baga pacla aer cald , am observat ca se aude un zumzait cand merge climatronicu , vine din compartimentu motor si creste/scade in functie de turatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

roaga pe cineva sa-ti faca o diagnoza cu VCDS la clima si urca rezultatele ca sa vedem si noi rezultatetele

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am si eu. Daca sta masina la soare baga numai aer cald ca si cum ceva se dilata si blocheaza circuitul. Eu rezolv in felul urmator: accelerez puternic in gol de cateva ori ca sa produc vibratii si se "destepeneste" sau pornesc la drum, dau intr-o groapa si porneste clima. Deocamdata nu am bani sa scimb electovalva sau si mai rau compresorul.

Modificat de sam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo skoda! Super! Dam in gropi sa mearga AC! :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine o sa schimb supapa aia ... sa vedem ce rezultate o sa fie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat-o....ce rezultate ai ?....merge mai bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!