Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

pentru intrus te rog spune si tu cum ai facut rpst de electrovalva ca eu am vb la autonet si nu au asa ceva ,,, era dintr-un catalog de acu ceva ani ... aste[tm esaj merci ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cautati si pe la magazinele care lucreaza cu Meteor

post-17228-0-02850100-1309545446_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pyro, da-mi te rog codul de pe compresorul tau sa incerc sa aflu daca te pot ajuta cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu, compresor mort, inlocuit cu sh, functionat 5 zile si mort. Cost 1000ron experienta, cu freon si bucurie 5 zile. Acum am comandat compresor nou, dar pentru garantie scrie: dovada inlocuire supapa expansiue (am reusit sa o localizez pe a mea - este in conducta de clima, era plina de span :(( deci posibila cauza de moarte subita a celui de al 2-lea compr), inlocuire filtru uscator si spalarea instalatiei. Toate bune si frumoase dar cum trebuie spalata instalatie de AC, ca pana acum nimeni nu reuseste sa ma lamureasca. Ba mai mult vin meseriasi care-mi recomanda si inlocuirea radiatorului de clima. Mai trebuie inlocuit probabil ventilatorul si conductele precum si radiatorul intern si am o noua instalatie.

Cine a rezolvat problema la modul real si cum functioneaza acum instalatia? ca practic eu nu stiu ce sa mai spun, preturile bune sunt tot scumpisoare (compresor 2250 ron, filtru uscator 260 ron supapa 100, freon si manopera 250 - dar daca mai schimb radiatorul - pe producator 1100 atunci vand masina ca mii frica sa nu mai schimb si altele ... :(( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresor 1500, dar nu oem :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

skodaoctavia2dan

eu m-am dus pana la urma la un service printr-o relatie la cineva care se pricepe in aere c. si omul mi-a pus compresorul pe direct insemnand ca exclude electrovalva ...iar compresorul pauza ..nu pleca ...mi-a scos freonul l-a bagat iar ...compresorul nu pleaca.....am zis sarumana ma mai gandesc ca nu am bani de unul nou ...plec din service si la 5 minute de mers a inceput sa bage aer si sa functioneze normal......l-am sunat si a dat din umeri ca nu stie ce se intampla....ce sa schimb ce sa fac ?care ar fi buba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teorie: span in sistem, compresor blocat, spalarea a curatat spanul si a eliberat compresorul. Nush cat te poate tine. Ma rog sa te tina macar vara asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instalatia de climatizare se spala cu aparat special, care poate fi cu azot si aditivi chimici sau cu freon (circula freon prin instalatie vreo 2 ore si scoate spanul in niste filtre - cu supapa de expansiune demontata si inlocuita cu un adaptor). In reprezentanta se gaseste sigur acest aparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,

am vb cu cei de la autonet si nu au asa ceva a fost in brosura de acu doi ani .. tu de unde ai facut rost de ele .. poate ne ajuti sa gasim si noi acele "blestemate" electrovalve ,...

o zi buna

Apropo, autonet nu mai are valvele alea la vanzare doar pentru firme. Persoanele fizice nu pot sa le cumpere (yea rite). Dar ei inca le mai au. Am vazut ieri catalog nou nout de la autonet intr-un service.

Modificat de Intrus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am un prieten care are service si a vb cu cei de la autonet si au zis k nu au asa ceva ma rog nush dc si nu te contrazic ... mai sapam si vedem ce facem ... tinem legatura zilelea astea o sa iti dau si codul compresorului si tipul

merci ..

Modificat de pyRo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cautati si pe la magazinele care lucreaza cu Meteor

Am verificat astazi la Meteor si le au pe stoc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu problama exact ca si colegul mbrad_26 cu surubul destrans de la compresor are cineva habar cum il strang ? am incercat sa-l strang dar se invarte in gol parca adica simt cum se incarte cu tot cu axul pompei de clima

am uitat sa precizez masina e un golf 5 dar compresorl arata exact ca asta din imagine , e incercuit si surubul cu pricina http://vwforum.ro/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=201896

am mai gasit si asta http://www.my-gti.com/2583/volkswagen-golf-gti-passat-jetta-eos-rabbit-and-tiguan-air-conditioner-compressor-failure dar nu inteleg dc trebuie schimbat compresorul pt un surub?!

Modificat de smiley32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand iese surubul acela inseamna ca s-a blocat compresorul si cuplajul s-a rupt, pentru protejarea curelei, motorului ,etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi altii au strans surubul respectiv si a inceput sa functioneze clima din nou :vaidecapulmeu:

Modificat de smiley32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea cu climatronicul, cu diferenta de temperatura dintre gurile de ventilatie stanga si dreapta, cu temperatura mai scazuta pe senzorul de temperatura din gura de ventilatie decat cel de pe evaporator, si cu toate celelalte legate de presiuni, sarcini si curent consumat corecte, si totusi fara a face frig, s-au rezolvat ieri prin completarea umplerea instalatiei cu freon, deoarece nu mai avea nici o picatura. Acum temperaturile sunt egale stanga/dreapta/evaporator, si vad si eu compresorul functionand mai moderat, iar in masina e iar racoare :)

Fara freon, compresorul facea 5 bari. Acum, cu freon, am vazut, la maxim, si 19 bari, apoi scazand la 16 imediat, apoi, treptat, treptat, coborand in jur de 10-12 bari. Probabil, astea sunt valorile normale (sunt citite in meniul climatronicului, pe canalul 101). E bine de stiut.

Si eu cautam problema in alta parte ...

P.S. Sunt curios, de ce nu m-a anuntat in vreun fel ca nu mai am freon ... citisem ca la unii se aprinsesera toate segmentele de pe afisajul climatronicului, sau aparea simbolul FR pe acestea...

Sunt de asemenea, curios, de ce nu aparea vreo eroare de genul "low pressure" la nici o scanare cu vag-com-ul...

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum vin de la masina. la mine pe canalul 10, subdiviziunea 1, valoarea pe care o am este 5.8 fara nici o fluctuatie. Trag concluzia ca nu mai am nici eu nimic in instalatie, oricum banuiam. La Compexit m-am interesat deja si reumplerea instalatiei costa 100 lei. Totusi, eu am mai completat o data in instalatie in 2008. Care e motivul pt care se pierde agentul de racire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutam

Vin si eu cu o intrebare in numele unui amic, care nu prea "stie cu ele" in cea ce priveste calculatorul.

Posesor de Octi 2, cu motor de 1.9, 105cp(nu stiu codul) an 2006, are probleme de fluctuatie in cea ce priveste aerul rece pe care-l scoate clima lui. Setata pe low, vine rece(da nu asa cum ar trebuiii) pe urma o ia cu cald, mai baga putin rece, iar cald, si tot asa. Eu cand am avut aceasta pr am mers si am schimbat in final electrovalva de la compresor si am rezolvat, insa amicul meu nu prea e dispus la experimente din lipsa de finante si cere saracul sfaturi in cea ce ar putea fi de vina cu clima lui , poate o gasi si el rezolvarea.

Citind cele scrise aseara pe aici in cea ce priveste functiile climatronicului(cele care dau viteza, temperaturi... etc) azi dimineata am facut niste interogari ale canalului 10.1. Ce am observat: cand porneste clima, aceasta pleaca de la o valoare de 5.8, se mentine o perioada aici dupe care urca usorpe la 6-7, cade iar la 5.8, iar urca si tot asa. Cea mai ridicata valoare afisata a fost de 8.8 dar numai pt cateva secunde. Alt aspect: daca se merge liniar pe sosea fara denivelari sau curbe, nu creste valoarea de la 5.8 sub nicio forma. Fluctuatii apar in momentul in care se merge pe un drum cu denivelari sau curbe. Mentionez ca imediat ce valorile sar de 7 incepe sa bage putin rece

Ceva idei?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si canalul 11, cu subcanalele 1 si 2. Adica, curentul pe care ar trebui sa-l absoarba, si curentul efectiv absorbit de catre valva de pe compresor. Valorile ar trebui sa fie egale. Daca, valoarea de pe subcanalul 2 e zero din cand in cand, atunci e de la valva aia de pe compresor.

Aceeasi intrebare o am si eu. De ce se pierde refrigerantul?

Mecanicul de la service mi-a zis ca a mai intalnit problema asta, la mai multe VW, iar proprietarii lor afirmau ca lasau motorul la relanti mai mult de jumatate de ora. Imi spunea ca e o metoda de protectie si il elimina printr-o valva. Nu stiu daca sa cred, dar daca nu sunt alte scurgeri, pe unde se pierde freonul, si de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok

ms fain !

o sa ma intalnesc cu el in seara asta si ne uitam si acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario, adevarul e ca eu iarna las motorul pornit 10 min sa se incalzeasca masina inainte de fiecare plecare dimineata...oricum nu reusesc totusi sa imi explic de legatura are asta cu freonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si canalul 11, cu subcanalele 1 si 2. Adica, curentul pe care ar trebui sa-l absoarba, si curentul efectiv absorbit de catre valva de pe compresor. Valorile ar trebui sa fie egale. Daca, valoarea de pe subcanalul 2 e zero din cand in cand, atunci e de la valva aia de pe compresor.

Salutam

Deci...., pe canalul 11 cu 0 indica permanent o valoare de 82(nush ce o fi asta ca si unitate de masura). Pe canalul 11 cu 1, permanent 82. Pe canalul 11 cu 2 arata, defapt clipeste nu ai timp sa-ti dai seama ce apare mai mult timp, 82 si/sau 81. Acum..... ca o fi de bine, ca o fi de rau.... astept parerile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

82 de pe subcanalul 1 e curentul pe care trebuie sa il absoarba electrovalva aia. Nu stiu sigur daca inseamna 82 Amperi, sau 0,82 Amperi, sau ... 82 e maximul, asta inseamna ca compresorul lui e solicitat la maxim. Calculatorul climatronicului, pe baza informatiilor de la senzori cere compresorului sa functioneze la maxim. Pe subcanalul 2 ai valoarea efectiv ceruta de electrovalva. Fiind tot 82, inseamna ca aceasta functioneaza cum i se cere. Deci nu e defecta.

Presiunea aia, chiar si cea de 8.8 e totusi mica pentru caldurile astea, si pentru regimul in care functioneaza compresorul. Eu am avut aceleasi valori inainte de incarcarea cu freon. Practic compresorul facea presiune de aer, nu de freon. Dupa incarcare, am avut si 19 apoi 16, iar intr-un final functionand undeva intre 10-12 bari, atunci cand in masina era deja racoare iar electrovalva statea la aprox 50 Amperi, sau ... ce o reprezenta valoarea aia.

Parerea mea e ca mai are foarte putin freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o electrovalva defecta nu poate fi depistata doar dupa valoarea curentului care trece prin ea, DA, din acest punct de vedere, electric, ea e buna, dar paote fi defecta mecanic. Asta se vede citind cuplul absorbit de compresor . DAac e sub 3Nm, electrovalva blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok

pana acum totul perfec (cu singurul regret ca atunci cand eu am schimbat electrovalva, daca stiam de chestiile astea, puteam sa fiu mult mai clar in aceasta asa zisa "diagnoza" de pe climatronicul masini)

@Al Bundy, inainte sa-l trimit pe tip sa-si reincarce instalatia asa cum a sugerat colegul @mario75(caruia ii multumesc oricum pt info foarte clare), acea valoare de cuplu a compresorului cum poate fi citita ? Trebuie sa mearga la cineva cu un VAG-COM, sau tot prin meniul "minunatului" climatronic ?

si un edit(uitasem de asta): poate sa mai mearga cu clima pornita(chiar daca nu face servici asa cum trebuie) in conditiile astea? nu afecteaza faptul ca ori nu are suficient agent, ori blestemata aia de valva(of ce bine era cu sistemul clasic ala cu ambreiaj...) nu lucreaza cum trebuie ?

Modificat de blue_eyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!