Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

LA 24 bari senzorul de presiune comanda decuplarea compresorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA 24 bari senzorul de presiune comanda decuplarea compresorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai joasa temperatura vazuta de mine a fost 6 grade.

salutare baieti si scuze de off topic

la masina din semnatura mi se pare ca debitul de aer rece e mai mic fata de anul trecut. Am testat cu un termometru temperatura aerului rece ce iese prin gurile de ventilatie si e de 5 grade, e normal asa?

Mentionez ca in trecut am auzit o bolboroseala in dreptul torpedoului, la ventilator, asta de la ce poate fi? cantitate de freon prea mica?

Modificat de theonae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are debitul de aer cu freonu? are treaba cu filtrul de polen...deci verifica ala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-26155-1277573395_thumb.jpgpost-26155-1277573422_thumb.jpg

Salut

Mi-a cedat compresorul..zice mecanicu. Am fost la service la un dealer din Uk...mi au facut citire de erori.... dupa care mi au zis ca e compresorul..si miau aratat un surub de la compresor care e iesit cativa milimetri din centrul fuliei... Scuze pentru explicatii dar nu ma pricep. Atasez 2 poze cu surubul respectiv....daca ma poate lamuri cineva care e treaba cu el...si de ce zice nea mecanicu ca e dus compresorul din cauza lui...poate trebuie doar strans la loc!!!..zic si eu..

Acum vreo luna in urma mi s-a dus intinzatorul de la curea...si m-am dus in service sa-l schimbe. Mi-au schimbat intinzatorul + cureaua ....si ma gandesc ca mecanicul a umblat pe la fulia de la compresor ca sa mi monteze cureaua si a lasat acel surub nestrans...si ma gandesc poate din acest motiv nu mai mere clima. La cateva zile dupa ce mi-au montat intinzatorul si cureaua cand am dat drumul la clima nu mai mergea. Pana sa- mi monteze cureaua ..cu cateva zile inainte..mergea fara probleme.. Sa fie asta problema...?? La dealerrul skoda..mi-au zis ca ma costa compresorul vreo 750 de lire fara manopera..lol...cu banii astia plec in concediu o saptamana la Monte Carlo:)....dar cum ajung acolo fara clima.

Multumesc.

Modificat de mbrad_26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se prea observa surubu' (care surub?!) in poze :) cred ca e vb de fulia in sine a compresorului, cea pe care ruleaza cureaua de accesorii. Numa pe la dezmebrarii daca o gasesti separat ... Mai asteapta si alte pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-26155-1277575359_thumb.jpg

Asta e surubul...care iese din mijlocul fuliei...se observa ca e iesit cam 2-3 mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni o parere avizata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu de ce sta acel surub in afara. O sa ma uit la mine cand o sa trec pe la masina.

In timpul functionarii, se roteste intreg ansamblul? Ce valori sunt pe curent cerut, curent furnizat, presiune in instalatie, cuplu absorbit?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o treaba cum sta surubul, stim cei care au schimbat si fulie si tot ca nu are treaba.

Sunt dupa cate stiu eu 2 sau 3 tipuri de role, ala nu a stiut sa iti spuna , trebuia sa iti spuna probabil ca ai cuplajul de cauciuc rupt sau ceva de genul.

Poti face tu o proba sa vezi daca se invarte surubul din mijloc odata cu fulia, asa ar trebui.

Daca surubul sta pe loc si fulia se invarte, compresorul e blocat si se invarte doar fulia deci nu mai merge.

Daca se invarte cu totul e ok, deci problema e altundeva.

Daca nu vezi bine da carenaju jos ca se da usor pe acea parte, daca ai acces la un elevator sau ceva de genu, vezi exact compresorul cum se misca si poti face o poza calumea sau un filmulet.

Se da doar partea din fata a carenajului de la roata dreapta fata jos .

Nu poti caracteriza un compresor dupa un surub.

Un vag com nu gasesti pe undeva sa faci un scan?

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok posteaza si aici , vad ca mi-ai dat pm, daca acel surub sta pe loc si nu se invarte inseamna ca aia a vrut sa spuna acel mecanic.Compresorul e blocat si deci necesita schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul nu poate posta ca a luat warn pentru bump in arie tehnica. Deci mai asteptam sau punem noi ce a scris in PM ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu cred ca mai are rost, cred ca se intelege ca are compresorul blocat mecanic si se invarte doar rola lui...Crezi ca mai e nevoie?

Nu stiu daca am voie sa scriu ce a zis el pe pm si sincer cred ca nu stie de ce a luat warn. :icon_thumleft:

L-am sfatuit sa desfaca acolo, sa porneasca masina si sa vedem daca chiar sta pe loc centrul fuliei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am si eu o problema cu clima:

Nu mai baga aer rece, problema asta am mai avut-o si am fost la service unde a trebuit completat fronul... si mi s-a spus ca daca il pierde din nou va trebui schimbat compresorul... o fi adevarat?

Dupa completare masina a bagat destul de ok aer rece... dar acum se aude din nou un fel de galgait si aerul nu mai e rece. Aveti ceva sugestii si credeti ca am sanse sa nu fie compresorul dus?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Ford sau la ce masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA ce masina? la aia din semnatura? Atunci vezi ac ai gresit forumul.

Trebuie bagata solutie fluorescenta si vazut pe unde pierde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai spune ca trebuie facut ceva, baga te miri ce le mai trece prin cap , ieri am pus aparatu pe una in care omul facuse la servici la el cuple si bagase azot pe instalatie la o vulcanizare sa vada pe unde iese...doamane ce idei le mai trece prin cap...

Am mai auzit faza cu are domne gaz ca am verificat cu surubelnita in valva apesi si iese.... pai daca toleranta e mica cum naiba cantaresti cat are in ea cu surubelnita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... am uitat sa actualizez semnatura si imi cer scuze ca nu am precizat masina: Octavia 2 2007 1.9tdi

Modificat de brioalex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok atunci o luam de la cap , ti-a zis ca trebuie sa schimbi compresorul ca pierde el sau sistemul pe undeva?

Daca ai o gaura sa zicem in condensor de ce trebuie schimbdat compresorul?

Gaseste si tu un service care sa stie ce face si care sa iti dea ceva scris cand face o constatare.

Momentan eu inteleg ca tu ai inteles ceva d egenul...ai o bujie stricata si trebuie schimbat motorul...e pacat sa ii lasati sa isi bata joc de banii si masinile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ma gandeam ca poate fi doar un por pe instalatie... nu au facut o constatare pe unde se pierde freonul pentru ca a fost prima oara dupa 3 ani cand au fost probleme cu instalatia de AC si am presupus ca nu e ceva grav, ci poate ca a disparut freonul in timp. Pana acum intretinerea am facut-o la reprezentata Skoda si acolo mi s-a spus ca ar putea fi stricat compresorul... oricum vreau sa vad daca nu cumva e doar un por, dar nu stiu unde gasesc un service (de preferat in Targoviste) unde sa aiba un detector electronic de freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut problema cu clima, cu compresorul de curind si sa va zic cite ceva din ce am aflat cu aceasta ocazie :

>> cind se schimba cureaua de la agregate nu se desface nici-o fulie, nici-o rola, se slabeste intinzatorul prin rotirea bratului lui, se scoate si se schimba cureaua dupa care se da drumul la intinzator.

Deci schimbatul curelei nu are legatura cu functionatul climei in mod normal, decit daca au schimbat mai mult decit cureaua...

>> problema cu surubul, eu am avut pe masina un compresor care avea intr-adevar un surub in capul axului care tinea fulia pe ax si care era slabit ( au zis ca din cauza asta s-au barbierit canelurile de pe ax si deci trebuie schimbat compresorul ) . Un prieten are un capacel de plastic care acopera capul axului ( tot compresor din fabrica ). Mie mi-au schimbat compresurul cu altul care are piulita care stringe fulia pe ax.

>> atunci cind nu mergea clima , am observat ca fara clima pornita , axul compresorului se invirtea sau statea liber fata de rola care se invirtea ( cel putin la exterior, butucul rolei nu mi-am putut da seama ce facea). Cind porneam clima, axul compresorului statea clar cu toate ca rola se invirtea .

>> o solutie de repararea compresorului, numai daca demontat de pe masina il poti invirti relativ lejer ( deci nu e gripat ) ar fi, conform unui mecanic din service solidarizarea fuliei cu axul compresorului. Oricum asta ar fi o solutie relativ temporara pina stringi bani pentru un compresor nou.

>> temperatura minima la gurile de ventilatie se regleaza cu VAG-comul si de regula cind baga mai putin rece ( scaderea puterii de racire apare treptat ) prima cauza ar fi pierderea de freon

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se regleaza din vagcom temepratura minima la gura de ventilatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am postat si la aria mici probleme...cred ca de la compresor se aude un vajait, sa-i zic asa, e mai mult ca si axul unui motor care nu e uns si se invarte puternic, aud zgomotul respectiv mai ales cand sunt in frana de motor in treptele 2-3-4 si doar cand e clima pornita si cutia cuplata

Ma gandesc ca ar fi de la compresorul de aer, el merge ca la inceput, adica baga la fel de rece si la fel de repede doar ca e vajaitul asta, acum nu stiu sigur cum functioneaza, daca atunci cand se activeaza se mai pune o piesa in miscare inauntrul lui sau nu, chestia e ca aud vajaitul respectiv doar cand am clima pornita si cutia e cuplata, daca de exemplu am vajaitul la 70 km/h in viteza 4-a si o scot din viteze, se opreste(treptat) in maxim 2 secunde vajaitul, e exact ca atunci cand s-ar opri "un motor al carui ax se invarte mai greu, sau are frecari"

ca o mentiune, nu simt ca ar trage compresorul de clima mai mult din puterea motorului decat la inceput

Stiu ca e cam ciudata explicatia de mai sus dar poate aveti idee daca am o problema sau pur si simplu, se invarte ceva pe acolo mai greu....?

Nu am apucat sa merg in service inca pentru asta, desi nu cred sa rezolv ceva...

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lucian.1950, care e cauza ruperii cuplajului elastic de statea compresorul pe loc?

Faptul ca el s-a blocat ...deci daca faci ce a zis mecanicul vietii o sa faci o nimica toata se va invarti poate de 3 ori si va rupe cureaua blocand motorul posibil ( mai rau in unele cazuri) daca el se blocheaza din nou.

Deci cand nu iti mergea clima deaia statea pe loc axul pt ca fulia se rupsese si mergea doar ca un rulment.

Nu cred poate nu imi dau seama la ora asta ca exista vreo masina in lume la care cand schimbi cureaua umbli la compresor.

@Tent , du-te la un service sa asculte masina , ai un zgomot pe accesorii si se afla imediat daca oamenii se pricep, pot apela chiar la stetoscop ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel, nu te contrazic, mai ales ca un compresor cu pistoane axiale cum sint astea de la clima de la noi sint o adevarata uzina inauntru, dar la compresorul meu , dupa ce a fost dat jos de pe masina ,ii invirteam lejer cu mina goala axul .

Pentru RRS nu stiu sa-ti dau detalii, dar la urma de tot electricianul a pus interfata pe el si a vazut ca nu cuplase mufa la compresor iar dupa asta a pornit din nou masina si am vazut cu ochii mei un ecran unde scria temperatura in doua locuri la grile, era de 5 grade si el mi-a pus-o de 3 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!