Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

Cea mai joasa temperatura pe Evap, ( nu stiu de ce te intereseaza cea de pe condenser ) pe acre am vazut-o a fost de 5 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cica aia trebuie sa fie mica cand pornesc clima. Undeva la 5*C...(?!) Sa fie de la switch?

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce switch ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de pe inalte(?!) G65. Eu asta incerc sa aflu, care ar fi cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valva mea tind sa cred ca are personalitate.. azi spre ex a cuplat dupa 10 km, si cateva opriri porniri... si baga f bine rece.

Intrebarea e daca am cum sa desfac valva respectiva, sa o curat, sau sa ii inlocuiesc capatul de la a mea rupta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu rezolvi nimica...alta valva si gata! costa mai mult sa faci incercari, cred ca o sa platesti mereu sa mergi sa scoti si sa pui freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valva mea tind sa cred ca are personalitate.. azi spre ex a cuplat dupa 10 km, si cateva opriri porniri... si baga f bine rece.

Intrebarea e daca am cum sa desfac valva respectiva, sa o curat, sau sa ii inlocuiesc capatul de la a mea rupta..

Eu am schimbat compresorul in garantie pentru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in concluzie,ce puteti sa-mi spuneti despre compresoarele SANDEN?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radiatorul l-am schimbat cu unul nou pentru ca asa mi-au cerut (conditie aia care mi-au vandut SH compresorul) deoarece ziceau ei ca nu se poate schimba acel filtru pentru ca este inclus in radiator acum (eu nu am stiut ca se poate desface, sunt electronist nu mecanic, dar invat ...), si evident pe site am descoperit sectiunea asta dabia dupa ce m-am lovit serios de problema descrisa

intre timp mi-a venit compresorul nou, si o sa il montez tot la ausburg (de unde l-am luat) ca sa nu imi comenteze dupa aia la garantie (desi sper sa nu fie nevoie). i-am intrebat si pe astia explicit de 2 ori daca trebuie sa faca vreo operatie speciala de curatare (pana la urma garantia e la ei...)

tinand cont ca m-a tinut cam 100km compresorul sh si cand l-am scos ca am pierdut si tot freonul de pe instalatie, pot considera ca e igienizata si ca am facut si spalarea aia, nu ?

spune-mi te rog cat a costat un compresor nou...multumesc

de cand ai masina, si cumva era tipul de compresor cu ambreiaj??? ptr ca acesta spune ca nu mai are ambreiaj (zexel), am inteles ca skodele din 2006-2007 erau cu acest tip de compresor

am problema cu ambreiajul ZEXEL cod 506 031-101,nu stii unde l-as putea gasi mai ieftin ,la service cer 15milioane vechi,1500 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vine sigur separat ... am schimbat eu destule , cel electromagnetic si cel din poza

spune-mi te rog un pret in Germania sau la noi pentru un cuplaj electromagnetic la un compresor Zexel cod 506 031-101

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbim despre ce masina domnu teusano?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresor NOU sanden la piese auto in Brasov 1400 lei (are si electrovalva).. din ce am intrebat eu informativ, dar este pentru gama golf 5, fara ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat in jur de 17 complet cu garantei un an parca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am si eu o intrebare-- unde pot gasii o electrovalva buna noua sau second si cam la ce pret,a mea s-a rupt de pe compresor in urma unui accident :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat si eu si valorile date sunt:

- la rece - Compressor Load 4.7 Nm si Coolant Pressure 10.4 bar

- la 10 min cu motorul pornit - Compressor Load 6.4 Nm si Coolant Pressure 12 bar

- dupa 200 km condusi, cu motorul la relanti - Compressor Load 16 Nm si Coolant Pressure 20 bar

La ultima faza de mai sus deja baga aer rece vreun minut dupa care brusc cald un minut, apoi iar rece, apoi iar cald, etc.

Aveti cumva idee ce ar putea fi ? E posibil sa aibe prea mult freon ? Ultima incarcare am facut-o saptamana trecuta la un service cu robot dintr-acelea mari care mi-a facut vid 15 min inainte de a baga feon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, la rece e cam mare presiunea, si dupa cei 200km deja e aproape de limita superioara, pe la 24 decupleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am scanat si imediat ce trecea de 24 bar (pt o fractiune de secunda mi-a aratat 25.6) incepea sa bage cald. M-am dus cu masina inapoi la cei ce mi-au facut umplerea, iar acum erau dotati cu un robot Bosch nou. Nu m-au lasat sa stau langa masina, dar ultima oara cand am tras cu ochiul am vazut ca scosese 520g (freon +ulei); nu stiu daca a mai scos sau nu dupa ceea.

Mi-au facut din nou reumplerea, acum se mentine pana in 18 bar presiunea cu motorul cald/turat, DAR mi se pare ca nu baga suficient de rece. "Temperature behind condenser" nu scade sub 12 grade cu motorul cald. E normal asa ?

Modificat de BD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A cedat pentru ca ai pornit compresorul in turatie ridicata a motorului. Trebuia sa il pornesti la relanti. Exista mari sanse sa cedeze in astfel de cazuri.

gresti

Nu are nici o importanta la ce viteza pornesti / opresti

Cuplajul este facut electromagnetic tocmai sa previna partea asta de situatii cind viteza fuliei este forate mare sa zicem ca ai 6000 rpm si compresorul 0. Asta ar duce la terminarea instant a compresorului.

Compresorul in timpul functionarii (ac pronit) nu lucreaza tot timpul este cuplat sau decuplat in functie de presiunea din instaltatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunzui unui post de acuma 1 an si nici nu stii, ce cuplaj electromagnetic la octavia 2 cum sa cupleze si sa decupleze...i se raspunsese deja .

Daca citeai ce i s-a raspuns nu mai veneai cu prostia pe care ai spus-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Temperature behind condenser" nu scade sub 12 grade cu motorul cald. E normal asa ?

Cea mai joasa temperatura vazuta de mine a fost 6 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica (sau mai mare dupa spusele catorva mecanici) problema .

De cateva zile nu mai merge clima si am fost sa ce parera unora care se pricep . Toti o dau cu e defect compresorul , trebuie schimbat . La diagnoza a iesit tot OK adica :

curent 0.825A

ratatii 1000/min

incarcarea pe compresor 4.5Nm

presiune in instalatie 9.6 bar

Cand trec pe ECON toate trec pe zero .

Cineva zicea ca e defect ceva mecanic si ca nu mai creaza presiune dar atunci de unde 9.6 bar ? Plus ca daca ar fi gripat nu s-ar rotii . SAU ? Altu zicea ca nu mai deschide electrovalva dar pusa pe direct se aude ca tacane si daca n-ar functiona nici nu ar trece de la valori zero la ceva valori .

Tin sa mai spun ca pe diagnoza am avut o eroare si anume

Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl

Part No SW: 1K0 907 530 F HW: 1K0 907 951

Component: Gateway H10 0120

Revision: H10 Serial number: 2800105613889B

Coding: 7D3F0F42071302

Shop #: WSC 73430 790 00000

1 Fault Found:

01320 - Control Module for Climatronic (J255)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 226

Mileage: 131619 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 13:20:18

Si cam din aceeasi perioda cu picatul climei mi se pare ca nici ventilatorul mic din partea stanga nu mai porneste . Au ceva legatura . Poate sa nu mearga clima din cauza ca nu porneste acel ventilator sau invers , din cauza climei nu porneste el . Am citit in alt forum tot felul de anomalii la ventilatoare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ECON presiunea in instalatie trece pe zero? Oricum e cam putin 9,6 in sarcina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat (in ce intervale) ar trebui sa fie presiunea la rece/in sarcina in mod normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA temperaturile astea de afara, cu AC oprit minim 6 si cu Ac pornit minim 12 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!