Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

.....

Partea proasta este ca in instalatie poata sa iti ajunga pilitura care domni de la skoda service nu se omoara sa iti schimbe radiatorul cu filtru si sa iti verfice/curate instalatia si te trezesti ca dupa ceva timp canci aer rece cu sau fara sarcina.

Reprezentanta Skoda - masina in garantie, conform indicatiilor de la fabrica, se schimba tot: radiator, elctrovalva, compresor...curatat instalatie;

In cursul zilei de azi, masina mea va suferi schimbul de piese si operatii...mentionate;

La mine mi-au schimbat de 2 ori radiatorul de ac pe casco si nici o data nu mi-au curatat instalatia. Si m-am vazut nevoit sa scot banul din buzunar pe compresor.

Am avut neplacuta surpriza sa constat ca la momentul in care ei m-au chemat sa iau masina ca e gata sa gaesc in continuare scutul motor (plastic) facut terci din accident si ne inlocuit sa nu spun ca dupa ce am ridicat masina pe elevator la cererea mea ambele scuturi pentru lonjeroane reau si alea sparte.

Farul ne aliniat cu aripa in coltul aripei bagam degetul pe linga ea pina sa dau de far. Becul proiectorului l-am platit din buzunar ca nu la dat servicele ca find ars cu toate ca proiectorul era muci. Asta se numeste service autorizat skoda :).

Nu are nici o legatura cu accidentul tau; Asiguratorul trebuia sa faca completare de dauna..sau cum s-o numi...

Strict...fabrica indica ca trebuie schimbate toate cele enumarate de mine mai sus, in cauza instalatiei de climatizare, pentru a nu exista probleme ulterioare.

Tu crezi ca si-ar pune lumea in cap fabrica doar pentru a castiga ceva sute de EUR de la un utilizator in detrimentul unor posibili potentiali cumparatori?

Uleiul la schimbul in garantie era la bidon de 5L, dupa garantie e vrac.

Si asta inseamna ca este mai putin bun? Sau imi scapa mie ceva??

Masina e buna servicele e de rahat trebuie sa stai tu linga ei sa le dai indicatii de parca eu as fi specialist.

Inseamna ca esti deja familiarizat cu tot ce inseamna Skoda ca si masina, iar fraierii aia din service, educati de fabrica, sunt doar asa...sa schimbe uleiul..

Masinile si nevestele nu se imprumuta stiiti voi de ce ambele vin f....

Asta este o afirmatie si nu un adevar absolut valabil, emisa la un pahar de ... din coltul de la...

Esti formator de opinie?

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul de skoda, passat, golf 4 sunt identice.

DAca te refari la o1 si passat b5 atunci ai dreptate, dace te referi la compresorul de pe masina ta te inseli.

Cel de pe masina ta nu are ambreiaj si nici cuplaj electromagnetic.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele provin de la usoare accidente, gropi si borduri luate in plin suficiente sa produca un soc destul de mare...

In afara de afirmatia asta - care mie mi se pare discutabila - restul postului nu prea inteleg ce rost are... erai suparat pe cei de la service, asta se vede... insa tehnic vorbind nu mi se pare ca ne-ai spus ceva concret. Desigur ca frumos era sa inlocuiasca mai mult decat radiatorul dupa un accident, dar asiguratorul probabil a spus nu. Si nu exista protocol care sa il oblige sa inlocuiasca tot sistemul daca s-a stricat o componenta... adica au procedat corect dpv tehnic la repararea unei masini cu accident.

Calitatea oamenilor din service? Pai nu noi o determinam? Primul lucru pe care il intrebam este: CAT COSTA? Si, daca alaturi e mai ieftin, mergem alaturi. Si uite asa, calitatea oamenilor este pe masura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am luat pana la urma un compresor SH de pe o masina an de fabricatie 2009, busita in spate 550ron. Problema mea este: trebuie sa-i bag eu ceva ulei in el? Sau e destul uleiul care se baga odata cu freonul in instalatie?

Am gasit pana la urma si aici in Alba'NIA de Romania un service cu o statie ''desteapta'' pt. incarcarea cu freon. Mi-a facut si testul de vacum, nu pierde, nu scapa presiune! Ulei mi-a scos 11grame, freon 107grame!!! Inainte sa dau de aceata statie, am fost la tot felul de ''softisti'' in ale climatizarilor si ei imi spune-au ca am destul freon....

NOTA: nu mergeti la ''toata'' lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Operatiune de transplant reusita: compresor, radiator si electrovalva..toate noi!

Merge perfect..cel putin pana in prezent; la maxim un minut din momentul pornirii motorului, baga deja aer rece.

Acum sa vedem cum se comporta in timp...sper sa nu mai existe probleme.

Cand am plecat, uitasera sa clipseze corect tubulatura..aia de vine la clapeta EGR, nu stiu cum ii spune;

Rezultat -> masina intra in limp mode si nu mai tragea deloc.

M-am intors si s-a uitat repede inginerul la ea..a localizat defectul (oarecum neglijenta) si l-a clipsat corect.

Nu m-am suparat..este normal sa mai si gresesti...la cate masini iti trec prin mana...

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care electrovalva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al..posibil sa fi gresit eu..este vorba de valva care deschide si inchide circuitul....

Nu electrovalva ii spune..??!! :mellow:

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un fel, dar aia e pe compresor, nu a venit cu totul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al..posibil...in cartea service, parca asa scrie..3 chestii: valva..sau ectro...compresor si radiator;

O sa ma uit maine pe ce mi-au scris...

Sincer acum, eu ma bucur ca s-a facut operatiunea pe garantie..mai ales ca mai aveam 2 luni si jum. pana la expirare.

Am incercat azi, sa ma uit pe eticheta lipita de compresor, insa nu am putut citi ce marca este; cel care s-a defectat fiind Sanden.

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
In afara de afirmatia asta - care mie mi se pare discutabila - restul postului nu prea inteleg ce rost are... erai suparat pe cei de la service, asta se vede... insa tehnic vorbind nu mi se pare ca ne-ai spus ceva concret. Desigur ca frumos era sa inlocuiasca mai mult decat radiatorul dupa un accident, dar asiguratorul probabil a spus nu. Si nu exista protocol care sa il oblige sa inlocuiasca tot sistemul daca s-a stricat o componenta... adica au procedat corect dpv tehnic la repararea unei masini cu accident.

Calitatea oamenilor din service? Pai nu noi o determinam? Primul lucru pe care il intrebam este: CAT COSTA? Si, daca alaturi e mai ieftin, mergem alaturi. Si uite asa, calitatea oamenilor este pe masura...

Omul are dreptate, adica dahas.Nu are rost sa-l iei la rost. Parca ar fi fost vorba de masina mea.Problema aia aia cu 5 l de ulei vrac e bine de stiut, pt ca mie mi-au facturat 5 l de ulei cand in ea nu intra decat 4 si ceva (parca 300), pai daca tot pui vrac de ce nu-ti factureaza la fix ?, plus ca nu gasesti nimic in portbagaj ca la bidoanele sigilate.

In privinta compresorului are dreptate si aici.Dupa cum cred ca am spus la inceputul topicului si compresorul meu a crapat in vara ce a urmat dupa accidentul pe care l-am avut in noiembrie (cu un an in urma) - accident usor, socul mare, am dat peste un caine de am reusit sa stramb si trager-ul.Practic mi-au schimbat radiatorul de AC si doar atat.Apoi cand mi-a picat compresorul si am fost la ei au zis ca sa vin dupa o sapt. ca le vine instalatia aia desteapta de curatat.Implicit au recunoscut ca interveneau la clima fara sa aiba echipamentul corect.Si asta le service autorizat Skoda.Ma rog am reusit sa-l schimb numai eu stiu cum si am cerut si inlocuirea filtrului dehidrator parca asa-i zice, s-a strambat ala dar mi l-a schimbat.

Modificat de snaemih
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care electrovalva?
Intr-un fel, dar aia e pe compresor, nu a venit cu totul?

Al..Valva expansiune..asta scrie pe cartea service! :))

Habar nu am ce este!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e valva expansiune, leaga niste furtunase de la AC ... e cat un pachet de tigari :))

22-1068.jpg

(nu mai tin minte daca arata exact ca asta, dar in mare asa e)

Electrovalva e asta:

post-49045-1273238610_thumb.jpg

Modificat de Intrus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..da...asa arata... :icon_bounce:

Am vazut-o la baieti..cand era masina desfacuta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Rezolvat si la mie problema... ventilatorul mic nu pornea, lovit usor cu ciocanul, fara efect, pus pe direct, fara efect...

Dat jos, electrician bun (merci si bundy pentru consultanta telefonica), desfacut capac - veridct: perii blocate -> curatat tot, montat, sudat capac argon 3 puncte, pus pe masina => aer rece la prima cheie :flower:

am si cuplu de 2 ori mai mare decat initial masurat pe vagcom in fct de presiune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RRS - unde masori presiunea cu VCDS'ul?

La mine problema e de actualitate, nu vrea nici cum sa-mi bage RECCE cum trebuie! Compresorul merge, la statie mi-au bagat 550gr freon+15gr ulei. Instalatia a fost probata 10bari/20min, nu scapa nimic, compresorul cupleaza, aer cat de cat rece baga, dar nu rece cum ar trebui. N-am nici o eroare legat de asta(de clima). Electroventilatorul de clima porneste imediat ce apas butonul (am climatic). Un sfat? Multumesc!!!

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vcds intr-unul; din grupurile de masura de pe HVAC. Nu pornesc ambele ventilatoare?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara Mrs. AL ;)!!! Ba da, pornesc ambele! Aerul rece care-l baga AC'ul nu e cel care trebuie sa fie. Am facut o proba si cu masina unui prieten, aceasi configuratie, skoda 02 AC manual, cu un passat b6 -climatronic si cu .. :blah_: un citroen berlingo-AC manual. La ei baga aer nu gluma si pe treapta a 2a din turatia ventilatorului. La mine pe treapta a 4a parca parca, dar nici atunci cum le baga lor, ma refer la gradul de racire a aerului care intra in habitaclu.

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceiasi problema ca si DanuAL mai sus. Octavia 2 cu Climatic, facut vid, bagat 550gr freon si totusi aerul nu e suficient de rece !

Numai ca eu sunt deja la al 2-lea compresor.

Am incercat si eu pe alta O2 mai noua a unui prieten la care are AC asa cum a venit din fabrica, nu s-a umblat niciodata la el. Cel mai simplu test ce mi-a venit in minte a fost sa iau un termometru de camera si sa-l infing intr-una din fantele din bord. Masina lui la 3-4 minute de la pornire dadea temperatura cu 5 grade mai mica decat a mea care tocmai venisem de la drum.

Deja nu stiu ce sa-i mai fac si cum sunt rau de cald chestia asta deja ma scoate din minti.

Daca am filtru separat de radiator (capac plastic inbus alb) ar trebui sa-l schimb si sa reumplu sistemul din nou ? Ar ajuta la ceva ? Aveti alte idei ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei saculetul ala trebuia schimbat atunci cand ai schimbat compresoruul.

Vezi ca dupa cate stiu eu intra 525 in ea , nu mai pune mai mult ca am mai auzit asta ca pune si mie mai mult sa raceasca mai bine...Il da afara din cauza presiunii si stici tot.

Inca o chestie ar fi sa spalati radiatoarele foarte bine.

Foarte multe maisni se incalzesc pana dau apa afara din cauza radiatoareleor imbacsite de muste.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spălasem si radiatorul cu apa sub presiune la o spălătorie auto (s-au uitat foarte ciudat la mine c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cu ce aparat ai incarcat? sa nu fie din butelie sau mai stiu eu ce metode mai exista, eu cand incarc cam la 99% din masini aparatul imi indica exact cat scrie pe capota, deci acel aparat ar fi trebuit sa stie cat incarca nu sa bage cineva dar nici aia nu ar fi o problema.

pe tester da ceva pe clima? sa nu fie vreo clapeta blocata ceva ca sa nu bage perfect rece si sa amestece cu cald. TRrebuie facute ceva verificari.

Daca sistemul nu este infundat pe undeva ar trebui sa bage gheata.

Ce imi vine in minte acuma ar fi doar vreo clapeta care trage si aer cald. Altceva nu stiu poate mai are vreun coleg alta idee.

Mai incearca o verificare sau incarcare in alta parte ca poate ala avea freonul expirat ( glumeam)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adaptare clapete din vag com ai incercat? e o tija care se blocheaza, am si vazut un topic pe la G5, si cam asta ar putea fi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele de pe radiatoare funcționează am
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RRS, te rog, dezvolata putin subiectul, pasii pt. ''adaptare clapete din vag com ai incercat?''. Multumesc!

Care furtun trebuie sa se incalzeasca cand pornesc clima? E cel din fata radiatoarelor, sus, sau cel de jos, tot din fata...

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 Auto HVAC, basic setings, flap and motoren learn.

Teava mai groasa de la compresor rece si cea mai subtire calda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!