Jump to content

LED Daylight Running Lights (DRL)


WNS
 Share

Postare recomandată

Cam asta am gasit despre Euroswitch.

Euroswitch Contact Closures

P1 (off) Xz connects to: B and TFL

P2 (middle) Xz connects to: 56D

30 connects to: 58, 58L, 58R

P3 (all on) Xz connects to: 56, 56*

30 connects to: 58, 58L, 58R, SRA

1st Pull: Xr connects to: NL

2nd Pull: Xr connects to: NL, NSL

Swicth connector pins connect to the following:

1 = Xz - switched with ignition

2 = Xr - power from Load Reduction Relay for Fog Light and Fog Light Indicator (receives power when switch is in P3)

3 = TFL - to Daytime Running Lights on later B5s when switch is in P1 (off)

4 = 56 - to Headlight Dimmer/Flasher Switch and if applicable, headlight washer

5 = 56D - to Daytime Running Lights when switch is in P2 (parking lights)

6 = B - to Daytime Running Lights on B5.5s when switch is in P1 (off) (N/C in B5s)

7 = 56* - to Headlights when switch is on P3 (headlights on)

8 = NL - to Fog Light

9 = NSL - N/C - for rear fogs

10 = 31 - ground for led's in switch

11 = SRA - N/C

12 = no connection inside switch

13 = 58L - N/C

14 = 58R - to parking lights/side markers/rear license plate/tail lights/dash

15 = 30 - constant battery +

16 = 58 - to Instrument Panel Light Dimmer Switch

17 = 58d - dimmed illumination in for lights in switch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 254
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bamse

    24

  • voinea

    15

  • WNS

    15

  • Al Bundy

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

problema s-a rezolvat si multumesc frumos pt ajutor.

Am legat masa la polul negativ al bateriei, firul alb la pinul#1 (switched power) al intrerupatorului de lumini si in final firul galben la pinul #16. Astfel cind pornesc motorul DRL-urile se aprind, si cind comutez pe pozitie la lumini, ele se sting. exact asa cum sint specificatiile TUV.

Mersi inca o data. Cind o sa trag un video am sa-l postez aici.

Modificat de forceturbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
ce parere aveti de drl-urile astea?

la unele modele nu mai necesita inlocuirea grilelor cu unele fara proiectoare. singurul inconvenient ar fi pretul un pic cam piperat.

crezi ca merg instalate si pe Vw Phaeton ,tinind cont ca bara este destul de curbata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
octavia owner

salut,

sunt proprietarul masinii din semnatura si as dori sa stiu daca e riscant sau nu sa-mi activez lampile daylights din bara, cele de langa lampile halogen.

la achizitionarea masinii, cei din service mi-au recomandat activarea daylights in faruri, pe motiv ca politia rutiera confunda lampile daylights din bara cu cele halogen si aplica amenzi

din cele ce-am citit pe net, se pare ca lampile proiectate pentru daylights sunt mai vizibile ziua decat farurile faza scurta.

ce parere aveti, este riscant (dpdv al amenzilor) sa mi le activez pe cele din bara? se poate dovedi oricand cu cartea masinii care sunt lampi de daylights si care sunt halogen.

PS: mi se pare penibil sa am o pereche de lampi care nu pot fi folosite niciodata din cauza prostimii celor care aplica legea.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme legate de lagalitatea folosirii DRL s-au discutat in topicul acesta. Sunt mai multe date legate de aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rogerius, de unde ai luat DRL-urile?cat au costat?

sunt foarte misto....vreau si eu!

Modificat de forceturbo
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: mi se pare penibil sa am o pereche de lampi care nu pot fi folosite niciodata din cauza prostimii celor care aplica legea.

Tinand cont ca eu am xenon OEM pe scurta, ar fi pacat sa se aprinda la orice punere de contact, asa ca le-am activat pe cele din proiectoare si inca nu am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rogerius, de unde ai luat DRL-urile?cat au costat?

sunt foarte misto....vreau si eu!

de pe ebay.de

Marca in.pro , 66E + shipping

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Uite asa ceva m-ar interesa pe mine : http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-I/...n-Audi-S6-style.

Nu am gasit la nici un magazin din Ro. Stie cineva vreunul? Altceva cu care eu nu sunt lamurit: putem sa folosim aceste daylight lights daca le-am montat ulterior si nu din fabrica, pana la urma , fara sa primim o amenda si ceva puncte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

eu le-am activat pe cele din bara:

http://4wheelsnews.com/images/2008/septemb...-facelift-7.jpg

sunt mult mai vizibile ziua decat farurile cu lupa lor...becurile mi se par cam galbui, poate gasesc ceva echivalente mai albe.

Modificat de octavia owner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat si eu si nu am gasit nimic pana acum, am incercat cu bec cu 5 LED py21 dar s-au ars dupa 2 luni de folosire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

pentru golf4 exista becuri de pozitie mai puternice care sa tina loc de daylight?

credeti ca asas ceva ar merge?

http://www.dhgate.com/automotive-led-highlight-t20-27smd-5050-3/r-ff8080812b330e41012b3320fd1a1076.html

Multumesc!

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Nu stiu, dar poti face sa se aprinda becurile de lunga la 1/2 sau 1/4 din intensitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu ne spui si noua cum se poate face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista mai multe variante. In functie de ce vrei si cum vrei sa aprinzi. Poti sa aprinzi si pozitiile sau doar faza lunga. Pentru aprinderea faze lungi la o intensitate scazuta iti trebuie un releu si ori o rezistenta de putere inseriata pe circuitul becurilor, ori un montaj electronic (gen PWM) pentru reducerea intensitatii luminoase. Alimentarea o faci din pinul 6/B al blocului de lumini. Spune-mi concret cum vrei sa functioneze(faza lunga diminuata cu sa fara pozitii, lumini interior, etc) si iti pot face o schema.

Atasez o poza cu un montaj destul de simplu pe care l-am facut pentru a stingerea/aprinderea luminilor de pozitie si interior atunci cand las comutatorul pe orice alta pozitie decat 0. Las poziitle aprinse si se sting progresiv dupa un timp, sau la incuierea masinii si se aprind din nou la descuiere/deschidere usa sau punere contact.

post-8948-0-97423100-1309856369_thumb.jp

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, ca s-a mai discutat si pe alte topic-uri, dar eram curios sa vad ce legatura are postul tau cu titlul topicului!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am luat d'astea,au modul automat,si se sting singure cand pornesti pozitii/faza lunga

Lumineaza foarte puternic exact ca OEM,foarte multunit

Dupa ce reusesc sa trag cablu sub bord ca sa functioneze corect,am sa pun poza si cu ele aprinse

dsc00156zx.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cat te-au costat? Fa o poza cu ele si pe masina sa le vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dsc00157vd.jpg

dsc00158pd.jpg

250 lei de pe net

Raport calitae-pret imbatabil,daca nu se ard mai repede de 1 an isi merita banii si am sa mai iau acelasi model

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am cumparat un kit DRL dintr-un market - atasat poze. Are trei fire de conectare (alb, negru, galben), dar fara schema electrica de conectare. As fi recunoscator daca m-ar ajuta cineva cu indicatii. Mersi.

DRL.bmp

Modificat de genugrg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Ii rog pe cei ce ne-ar putea ajuta, ce ar presupune o modificare pentru aprinderea fazei lungi la o intensitate mai mica, la Golf IV, in loc de DRL cu leduri. Atasez un filmulet pentru exemplificare

http://www.youtube.com/watch?v=w9PTR_NOdNE

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un modul PWM sau cate o rezistenta de putere montata inainte de fiecare bec cum aveau g3 si passat b4 prin 1995

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai frumos ar fi pe lupele de ceata

la golf4 se vad frumos lupele de ceata si nici nu deranjeaza precum alte proiectoare de ceata de la alte masini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca le pui pe lupele de ceata la intensitate scazuta nu se mai vad deloc...(...........)

O parere personala care jigneste!

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!