Jump to content

Adaptare "Steering Angle Sensor"


cristian_wushu
 Share

Postare recomandată

cristian_wushu

am aprinse pe bord becurile de la esp , abs, si cel rosu de la frana cu semnul exclamarii care mai si bipaie. am scanat cu vag-com si imi da eroare senzor volan incorectly coded (g85), cum il recodez cu vag-com, care este procedura? am patit asa dupa ce am schimbat volan in 4 spite cu unul cu 3 spite, dar nu a facut figura imediat dupa schimbare; abia dupa vreo saptamna cand l-am dat jos ca nu era pus drept!

stie cineva procedura? e chiar stresant!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ESTE PE FORUM DAR NU GASESC ACUMA

Proceduri:

- porniti motorul

- rasuciti volanul o rotatie completa dreapta si apoi una stanga

- porniti intr-un drive test scurt pe o suprafata plana neteda. Conduceti in linie dreapta cu o viteza nu mai mare de 20 Km/s. Daca volanul este in pozitie dreapta in timpul mersului atunci opriti vehiculul FARA A MISCA VOLANUL DIN POZITIA DE MERS DREPT.

- NU opriti motorul

- in cazul in care volanul nu se afla in pozitia mediana in timpul drive testului refaceti geometria trenului de rulare si pozitia centrala a volanului conform procedurilor din manualul service.

- conectati VAG-COM-ul si selectati modulul "Brakes/ABS - 03"

- selectati menu-ul "login - 11" si introduceti codul 40168 "Do It!"

- selectati "Basic setting - 04" apoi selectati grupul 001

- daca pe display este afisat Error sau Function Unknown atunci procedura de login nu a fost corect realizata (cod gresit introdus sau controller diferit/varianta software diferita)

- in cazul afisarii mesajului "steer. angle sender compens. OK" atunci adaptarea a fost realizata cu succes, lucru care se verifica in grupul de masura 005.

- daca mesajul afisat este "steer. angle sender compens. not OK" atunci stergeti codurile de eroare storate, scoateti contactul, reporniti motorul si reluati procedura de la inceput.

- daca mesajul afisat este "steer. angle sender compens. Disabled" acest lucru se datoreaza nerespectarii procedurii de rotire a volanului o rotire completa dreapta apoi stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian_wushu

am incercat procedura respectiva! asta e pentru recalibrarea senzorului de volan. mie imi trebuie ceva pentru codarea lui, pt ca eroarea este incorectly coded.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suna pe kisslorand si te ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat procedura respectiva! asta e pentru recalibrarea senzorului de volan. mie imi trebuie ceva pentru codarea lui, pt ca eroarea este incorectly coded.

abia acum am vazut topicul...daca nu ai rezolvat,scrie-mi in pm sau pe messenger...pot sa te ajut....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian victor

salut poate te ajuta asta

4. Recalibrarea senzorului de rotatie a volanului

Acest pas nu este obligatoriu dar este recomandat. Procedura este descrisa de AndiTDI:

- porniti motorul

- rasuciti volanul o rotatie completa dreapta si apoi una stanga

- porniti intr-un drive test scurt pe o suprafata plana neteda. Conduceti in linie dreapta cu o viteza nu mai mare de 20 Km/s. Daca volanul este in pozitie dreapta in timpul mersului atunci opriti vehiculul FARA A MISCA VOLANUL DIN POZITIA DE MERS DREPT.

- NU opriti motorul

- in cazul in care volanul nu se afla in pozitia mediana in timpul drive testului refaceti geometria trenului de rulare si pozitia centrala a volanului conform procedurilor din manualul service.

- conectati VAG-COM-ul si selectati modulul "Brakes/ABS - 03"

- selectati menu-ul "login - 11" si introduceti codul 40168 "Do It!"

- selectati "Basic setting - 04" apoi selectati grupul 001

- daca pe display este afisat Error sau Function Unknown atunci procedura de login nu a fost corect realizata (cod gresit introdus sau controller diferit/varianta software diferita)

- in cazul afisarii mesajului "steer. angle sender compens. OK" atunci adaptarea a fost realizata cu succes, lucru care se verifica in grupul de masura 005.

- daca mesajul afisat este "steer. angle sender compens. not OK" atunci stergeti codurile de eroare storate, scoateti contactul, reporniti motorul si reluati procedura de la inceput.

- daca mesajul afisat este "steer. angle sender compens. Disabled" acest lucru se datoreaza nerespectarii procedurii de rotire a volanului o rotire completa dreapta apoi stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian_wushu

stiu de calibrarea senzorului de volan nu e de la asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna, am un passat 2002 la care era defect "steering angle sensor" si am facut rost de un sensor de pe un sharan 2002, care e identic, l-am montat , cu vag-com nu mai da eroarea "steering angle sensor faulty" doar "steering angle sensor adaptation/coding"

Cum se adapteaza acest nou sensor. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e numai pentru esp?

da nu functioneaza abs/esp din cauza lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ciudat mesajul pentru ca senzorul G85 nu are "inteligenta" proprie ci este un simplu periferic al modulului de control al coloanei de directie (SCCM) iar codare/adaptare poate suferi numai un modul de control iar nu un periferic. Mai degraba cred ca inlocuirea a fost facuta cu un senzor diferit. Chiar daca mecanic s-a potrivit nu inseamna ca trebuie sa si functioneze. Ar fi bine sa scrii in topic codurile VAG de pe senzorul original si de pe cel "nou".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci acum apare eroarea "steering angle sensor: module incorected coded"

daca sterg codul se sterge pana la urmatoarea pornire

Am demontat ambele senzoruri si electronis sunt identice, deci eu cred ca se potrivesc.

Pe senzor scrie: 1 JO 959 654AP cred ca asta e codul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima parte a codului este zici tu "1J0 959 654" si se termina in "AP". Ambele. Daca asa este sigur nu mai am nici o idee despre ceea ce s-ar putea sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. Daca ai un fisier mai vechi cu rezultatul scanarii de pe vremea cand mergea cu vechiul senzor poti compara valoarea campului "coding" cu ceea ce vezi acum. Eventual posteaza-le pe amandoua in topic sa ne putem da cu parerea mai la obiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, eu am o scanare salvata dar atunci era arsa siguranta de la ABS si nu apare ABS-ul in scanare ca aveam eroare de no comunication.

presupun ca era nevoie de codingul de la centrtala de ABS.

oricum mai montez sensorul defect si dau o scanare , si salvez, dupaia montez sensorul bun si sacanez si salvez si o sa postez pe forum poate cineca stie ce trebuie facut

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am pus senzorul vechi inapoi iar la soft coding e 00000 iar la WSC 00000 dar la fel e si cu cel nou.

Cel original are codul 1 JO 959 654AP iar cel ce am pus are codul 1 JO 959 654AC

Sunt compatibile??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai schimbat g85 si iti da eroare si de codare trebuie mai intai codat modulu(iti trebuie un login ) apoi calibrat g85.Toate trebuie facute in aceeasi sesiune, fara sa iei contactu.Numai atunci va fi ok. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, trebuie sa fac cum mi-a explicat cineva mai sus in topic, dupa aceea sa codez, dar cu ce coduri codez??? masina e un passat b6, 2002, motor 1,9tdi 101cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

procedura e cea descrisa de vioelectric...iti trebuie login ca sa poti face codarea si apoi calibrare g85,dar trebuie toate in aceeasi sesiune...pot sa te ajut cu login si coding, dar pt asta imi tebuie o fila auto-scan de pe adresa abs-03, codul motor si tipul de transmisie(automata sau manuala)...

b6 din 2002? nu cumva e b5.5?....

Modificat de maumau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , ai aici un autoscan:

Wednesday,29,August,2007,08:40:36

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Chassis Type: 3C - VW Passat B6

Scan: 01 02 03 05 08 09 0F 13 15 16 17 18 19 1C 22 25 36 37 3D 42

44 46 47 52 53 55 56 5D 62 65 69 6C 6D 72 76 77 7D

VIN Number: WVWZZZ3BZ2E382781

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Part No: 038 906 019 GL

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1495

Coding: 00002

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ2E382781 VWZ7Z0A4822907

1 Fault Found:

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Part No: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 1728

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

66-10 - Not Matched - Intermittent

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Part No: 3B1 907 044 H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0008

Coding: 17000

Shop #: WSC 05311

5 Faults Found:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

35-10 - - - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

35-00 - -

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

35-10 - - - Intermittent

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

79-00 - Please Check Fault Codes

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags

Part No: 1C0 909 605 B

Component: 0A AIRBAG VW51 04 0004

Coding: 12353

Shop #: WSC 05311

7 Faults Found:

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00595 - Crash Data Stored

35-00 - -

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Part No: 3B0 920 827 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07

Coding: 04125

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ3BZ2E382781 VWZ7Z0A4822907

3 Faults Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-00 - Open or Short to Plus

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

00476 - Control Module for Fuel Pump (J538)

49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 05314

4 Faults Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

00476 - Control Module for Fuel Pump (J538)

49-00 - No Communications

01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)

49-10 - No Communications - Intermittent

00463 - Control Module for Digital Sound Package (J525)

49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer

Part No: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error occurred

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.

Part No: 1C0 959 799 B

Component: 0J Komfortger� HLO 0003

Coding: 00259

Shop #: WSC 05311

Part No: 1C1959801

Component: 0J T�steuer.FS KLO 0004

Part No: 1C1959802

Component: 0J T�steuer.BF KLO 0004

Part No: 1C0959811

Component: 0J T�steuer.HL KLO 0004

Part No: 1C0959812

Component: 0J T�steuer.HR KLO 0004

3 Faults Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-00 - Single-Wire Operation

01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)

49-00 - No Communications

00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)

27-00 - Implausible Signal

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio

Part No: 1J0 035 152 E

Component: Radio GRO 0001

Coding: 00001

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30

07-10 - Signal too Low - Intermittent

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------

Faulturile de la ABS se pot sterge si raman stersa pana la urmatoarea pornire a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e un passat b6, 2002, motor 1,9tdi 101cp

banuiesc ca ii AVB tip motor , login(pt codare) 09555 apoi codare e 04255. Dupa ce ai codat modul nu iei contact te loghezi din nou cu 40168 si adaptezi g85.Succes :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prompt vioelectric...nu mai am ce zice decit:

-la passat 3b sint ok login-ul si coding-ul...conform auto-scan masina e 3c...sint bune si la 3c?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil o fi gresit el cand o dat la autoscan, o ales greist tipu de sasiu. masina ii 3B dupa cum se poate vedea si in serii. La 3C adaptarea lui g85 se face in alt modul nu in abs/esp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!