Jump to content

Inlocuire Antigel


cosmin84
 Share

Postare recomandată

Multumesc mult, ma-i linistit un pic ptr ca am inceput sa-mi fac griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    40

  • pistay

    11

  • Mad Cow

    10

  • valioglu

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Am verificat si ieri furtunele de la radiator si cel de jos a ramas rece, radiatorul in partea de sus s-a incalzit si jos e rece. De incalzit la 90c s-a incalzit in 2 km (16c afara la cluj) a stat acul lipit de acea temperatura dar furtunul de jos n-a vrut sa se incalzeasca. Caldura am vazut ca da. Eu cand am golit radiatorul am facut-o pe la acel robinet de jos si nu pe la furtun, are asta o problema? Sa se fii adunat acolo mizerie? De curs parca a curs normal, nu cu mare presiune dar lin fara intreruperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are a face. N-ai tu atatea mizerii sa se infunde furtunul ala. ;)

Verifica temperatura pe vagcom, sa fii linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Astazi am fost la service sa schimb antigelul. Din cate ma informasem inainte aveam nevoie de aprox. 6 litri de lichid. Urcat pe elevator, desfacut furtunel, lasat sa curga intr-o galeata- cam 2-3 litri maxim... Apoi pus Hepu 1,5 litri+ 1 litru apa distilata (pe care o aveam prin portbagaj, ei vrand sa puna apa de la robinet). Au mai completat cu ceva antigel diluat-cred gen 0,5 litri pana a ajuns la 3 cm deasupra maximului- spunand ca o sa scada cu declansarea termostatului iar surplusul va fi "aruncat" afara pe la supapa. Intrebarile ar fi:

-procesul de inlocuire antigel a decurs normal sau trebuie reefectuata?

-de ce nu au reusit sa faca golirea lichidului- in momentul cand am ajuns la service eu avand nivelul ok, fara lipsa lichid (deci aprox 5-6litri)

 

Multumesc si toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai vrut sa schimbi tot antigelul trebuia desfacut si furtunul de sub filtru de ulei (eventual si termostatul?). Eu asa am facut si au intrat putin peste 6l. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Un mic sfat pentru cei care vor face operatiunea de schimbare a lichidului de racire.

 

- Dupa ce goliti instalatia de antigelul "vechi", completati cu apa distilata (pentru a spala circuitul) si porniti motorul pana ajunge la temperatura la care deshide si termostatul, opriti motorul, goliti iar lichidul si aici ATENTIE !!! motorul fiind incins, asteptati macar 1-2 (depinde de temperatura de afara) ore pana sa completati cu noul amestec de antigel cu apa distilata.

- Motor incins in combinatie cu antigel+apa "rece" nu este indicat.

 

 

Toata stima si spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bun sfat e sa nu umblati la el intre doua distributii. Cand schimbati distributia luati antigel OEM si apa distilata si schimbati tot ce a curs din radiator si pe la pompa pe care o dati jos. E absolut suficient, nu cred ca e o idee buna sa folositi antigel AM.

Asta e parerea mea si am si motive pentru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog un sfat:

 

In urma cu 1 luna am schimbat antigelul la masina. Dupa inlocuire si verificare acesta rezista pana la -55 grade. Sapt trecuta am facut un drum la munte si din Predeal s-a ridicat apa la jumatate doar in Sinaia.

 

Am intrat in meniul climatronicului si am testat temperatura motorului in mers ( pozitia 45 din meniul ascuns al climei) prin oras si variaza intra 75 si 78 grade.

 

Va rog sa-mi spuneti daca parametrii sunt normali.

Daca din cauza concetratiei nu se ridica apa foarte repede.

Caldura am relativ bine ( mai putin perioada de la munte care s-a incalzit destul de greu)

 

Astept sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu este normal, indicatorul dupa ce ajunge motorul la temperatura optima trebuie sa stea lipit de 90c. Probabil ai probleme cu termostatul. Caldura da si la 70c doar ca nu la aceasi intensitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ceas arata la 90 grade, dar in meniul climei ajunge la max 78 grade. Caldura baga dar nu te scoate afara.

 

Care af fi solutia?

 

La ultimul test acum 2 sapt nu a aratat ca ar fi vreo problema. Este posibil ca termostatul, in cazul in care este el, sa nu apara la test?

Modificat de bog49
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci poate sa fie si din senzorul lichid de racire (G62), verifica pe VCDS daca arata la ecu la fel ca pe bord. Poate alti colegi mai experimentati au si alte idei,dar ce te-am sfatuit eu nu te costa nimic.

Modificat de pistay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum zice Cosmin, acolo gasesti probabil rezolvare la problema ta. Eu cred ca G62, termostatul sau ceas decalibrat( putin probabil) una din astea ar putea fi.    SARBATORI FERICITE TUTUROR!!!

Modificat de pistay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Bătrâna mea mașină a avut schimbat lichidul de răcire acum aproape 3 ani (l-am schimbat prin desfacerea furtunului de la radiator, deschiderea robinetului și scoaterea rezervorului ca să-l curăț, plus că am spălat cu apă clocotită până a ieșit apa curată și apoi cu apă distilată, fără să pornesc motorul). De atunci am tot completat la el cam cu 800-900 ml pe an (în special vara pun 5-600 ml). M-am uitat pe la furtunuri, sub masină, dar nu am văzut urme de lichid de răcire nicăieri.

E normal să pierd lichid de răcire în ritmul ăsta? Dacă nu e normal, stie cineva pe unde ar putea să piardă în mod normal Passat-urile lichidul de răcire?

Nu am avut niciodată probleme la acest capitol, în sensul că nu au apărut nici un fel de erori pe bord, temperatura n-a depășit niciodată 90* C, căldură în masina baga de nu poti sta în ea, furtunurile par a fi în bună stare, fără crapaturi sigurantele de prindere (clemele) sunt la locul lor..

Sărbători fericite!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact cum e la 1.8 dar la 1.9 tdi are o flansa de plastic in spatele motorului, sub pompa in tandem care se crapa si pierde pe acolo. Picurand antigel pe motorul incins se evapora si nu vezi pe unde il pierde. Ar mai fi o posibila cauza pe la calorifer. Ai probleme cu aburirea habitaclului sau cu mirosul in masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut forumisti.inainte aveam o problema la acul indicator al lichidului de racire,adica era decalibrat.In aceasi perioada am observat ca masina pierde antigel,dar am aflat ca curge antigelul pe la radiatorul de caldura habitaclu pe care l-am si schimbat.cand mi-a dat jos bordul sa schimbe radiatorul i-am zis  sa calibreze si acel ac inicator racire.acum acul sta la 0 dar nu se ridica pana la 90.o fi termostatul de vina?caldura baga suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu aburirea habitaclului sau cu mirosul in masina?

Nu am nici un miros suspect în masina iar caldura baga foarte bine, deci caloriferul e in regula. M-am gandit si eu că pe undeva pe langa motor pierd antigel, altfel nu-mi pot explica unde dispare. Exista posibilitatea sa se evapore pe undeva? Poate pe la capacul rezervorului? Pierderea nu e foarte mare, putin sub un litru anual, iau in considerare si varianta asta, mai ales ca vara trecuta am gasit busonul respectiv putin desfacut (slabit) poate am uitat sa-l strang eu bine sau pur si simplu de la trepidatii sa se fi desfacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna, am si eu cred  o problema cu g62 si urme de antigel. Sper sa nu fiu off topic.

 

Deci ieri, am verificat pompa tandema,  si am "curatat" EGR dupa care vad urme de antigel G12 (roz) pe cutie. inspatele motorului in zona senzorului. Am restrans furtunul mic de retur (de apa) de sub poma tandema, nu era bagat "bine" (lipit de bloc motor). Sa se fi scurs de acolo? Sau poate scapa, picura pe la senzorul G62? De unde a ajuns acolo lchidul roz?

 

Sintomele nu le am, porneste ok, turatia sta cum trebuie, pujiile functinoeaza, cunosumul in oras ii de 10 (normal?).

Problemele cu caldura le-am rezolvat, curatat senzorul de sub parbriz, curatat caloriferul cu presiune si aduagat G12, schimbat climatronicul si caldura merge perfect. Pana in februarie nu pot sa ii fac test cu vag comul. Asa ca va intreb daca poate sa curga antigelu de pe langa acest senzor.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea e normal. Vezi sa nu fie de la flansa aia de sub pompa tandem. Aia mai cedeaza. Uite-te cu o oglinda la ea atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem am schimbato in vara, antigelu nu il pierd in cantitati mari, din borcan nu a miscat de loc. Sunt doar urme roz pe cutie si jos. Eu sper sa fie din cauza ca acel furtun care l-am schimbat nu a fost bagat pana in capat. o sa mai verific, ca am spalat putin pe acolo si facut poze. Pe miercuri cand sunt liber mai dau jos capacul si furtunu de la egr sa mai vad daca a curs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat pompa tandema... Sintomele nu le am

Daca mai scrii in spaniola ta, sa vezi ce "sintome" de sanctiune o sa ai.

Esti destul de vechi pe forum incat chiar daca nu cunosti limba MATERNA, macar sa cunosti termenii si sa scrii corect. Dar vad ca te incapatanezi sa scrii tot mai prost.

Pe la scoala ai mai dat?

 

Antigelul ti-a curs pe la furtunul ala ce trece pe sub "pompa tandema".

Undeva, cred ca in topicul cu "pierd antigel" am descris chiar eu problema. Trebuie inlocuit furtunul. Am dat si codul acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paradoxal ii ca lucrez intr-o scoala dar in Franta, ce-i drept cu copii mici.

 

Am postat aici ptr ca am scris in "search" senzor G62 + ca ii vorba de antigel. Nu, nu am pierdere pe acolo, furtunu ala l-am pus nou, care mi-ai spus.  Initial vream sa intreb daca pe la senzor se poata sa curga antigel. Si daca cand am curatat circuit si inlocuit anitgelu am uitat sa pun eu ceva la loc sau nu am verificat in aceea zona.

 

O sa pun si poze daca in scris nu ma fac intales, poate asa sunt mai explicit :))

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!