Jump to content

Ce Norma De Poluare Are ?


Sandu V.
 Share

Postare recomandată

  • Replies 392
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    75

  • big_marian

    15

  • drazzy

    14

  • marius1982.11

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna seara vin si eu cu o intrebare am o Bora din sfarsitul lui 1999, 17-12-1999 cod motor AJM cu serie sasiului WVWZZZ1JZYQ9777 in brieful mic e euro 3 nu d4 sau d3 EURO 3, iar in brieful mare euro 2 iasa la noi euro 2? Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WVWZZZ1JZYW499777 scuze inca o data!!

Modificat de mihaigeorge
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 caractere,acum mi-ai dat 16.Daca continuam asa o sa ai raspunsul de revelion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica datele sa fim siguri ca discutam despre masina ta:

umar sasiu WVWZZZ1JZYW499777

Denumire model Bora IDT Variant

Data fabricatie 24.11.1999

An 2000

Cod vanzare 1J6286

Cod motor AJM

Cod cutie viteze DRW

Acţionare axă 6S

Dotare EL

Culoare plafon X1

Culoare exterioara / Cod vopsea X1 / B7Z

Emission standard 0GE Emission standard EU3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e din 17-12-1999

codul motorului e ajm

e in 6 trepte iar restul nu stiu de unde sa le iau:d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

la motoarele 1.9 tdi ALH este si norma euro 3 si euro 2...eu am ALH din 2001 si e euro 3 ..tata are ALH din 1999 si e euro 2....catalizatoarele is identice la amandoua modele...cel putin ca marime..nu stiu de ce is dierente in norme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a iesit euro 3...da interesant...ca si a mea e tot din '99...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PD-urile -AJM-ATJ- sunt Euro 3 - toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-are cum sa-ti iasa euro2 la ALH, tocmai prin asta de diferentiaza fata de AHF, printre altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALH din fabrica este indiferent de an fabricatie Euro 3. Poate la testul de fum din cauza uzurii a iesit Euro 2.

AHF e Euro 2 si are 110CP fata de ALH ce are doar 90CP.

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ROG COLEGII care au Seat Ibitza 2001+ cu codul de motor AUD sa imi spuna si mie ce norma de poluare au obtinut la RAR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut! Imi poti spune si mie te rog ce euro e si ce cod motor are dupa seria urmatoare :WAUZZZ8DZYA117508 . Este vorba despre un audi a4 din 2000.Pe carte scrie D4. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor ANB,Emission standard 0GH Emission standard D4.Posibil sa iasa E3 la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Imi poti spune si mie te rog ce euro e si ce cod motor are dupa seria urmatoare: WWWZZZ1JZXB072293. Este un golf 4 din 1998 1900 tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor AGR,am senzatia ca iese E2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

vroiam sa va intreb cat de mult ar afecta daca as golii catalizatorul.. la RAR odata si dupa, in performantele motorului... consum, putere etc..

din moment ce nu prea am cum sa-l verific ma gandesc ca la atatia ani i-a ajuns si lui fumul...

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.in primul rand dupa golirea catalizatorului e posibil sa ai eroare din cauza lui,legat de obtinerea performantelor iti faci iluzii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma refer la o putere mai mare.. ci doar sa se apropie de cea de fabrica.. adica in cazul in care catalizatorul ar fi infundat...sa nu mai opuna rezistenta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu siguranta si daca nu te va deranja check-ul.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur in legatura cu check-ul?

poate nu va avea eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar daca nu ai cea de a doua sonda,cea de diagnoza sau daca folosesti vreo metoda de pacalire a sondei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si cea de-a doua sonda...

metoda nu stiu momentan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!