Jump to content

Efectul Jantelor De 17, Fac rau masinii?


cos
 Share

Postare recomandată

conteaza mult si anvelopa. la mine scrie reinforced extra load (peretii laterali sunt mai grosi). acum cateva sapt am deformat o janta fara a face galme in anvelope.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • razdan

    8

  • alxrro

    8

  • vladpo

    7

  • Executron

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu ma gandeam ca daca am avut anvelope XL eram mai protejat din acest punct de vedere, dar nu a fost cazul ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

215/45/17" la masina din sematura.nici o problema pana acum(cam 10.000km) dar nu am luat decat vreo 5-6 gropi destul de mici si un sant facut de cei cu decopertarea asfaltului. mai putin confort dar aspectul mult mai placut...deci prefer aspectul:D

Modificat de GL-81-NYK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

pentru masina din semnatura ce dimensiune imi recomandati?

din primavara as vrea sa ma orientez spre niste jante pe 17

cele de acum sunt pe 15 si gumele au "traditionala" dimensiune de 195/65/r15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Echivalentul lui 195/65R15 este 225/45R17.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau 205/55/16, daca te intereseaza. O anvelopa de vara pe dimensiunile de mai sus are un pret incepand de la 350RON pentru 16" respectiv 480RON pentru 17", in functie de producator si clasa din care face parte modelul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu jante santa monica pe 17 pe masina,suspensia fiind sport mi-a fost insuportabil sa o conduc in formula asta ,simteam fiecare piatra sau denivelare parca eram intr un tractor plus o galma pe dreapta fata de la o groapa plus condusul cu ochii cat cepele pe gropi asa ca am facut rocada cu unele pe 16 si suspensia s-a schimbat foarte mult este mai lina ,altcumva amortizeaza denivelarile si toate cele,legat de aspect nici acum nu mi a trecut :) dar prefer confortul,la consum nu am sesizat nici o diferenta,fiecare decide ce vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am jante de 17 (vara) si de 16 (iarna). Deocamdata nu am observat vreun defect legat de rigiditatea masinii. Sunt intr-adevar mai confortabile cele de 16. Aspectul e important doar cand e masina noua, dupa cateva luni te obisnuiesti si vei pune accentul mai mult pe confort. Recomand cele de 16. Avantaje: confort superior si pretul anvelopelor mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu cat janta e mai grea si are garda mai mica cu atat articulatiile se duc cu timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

are cineva idee daca pui suspensie sport, treci de la 195/65/15 ET xx(stock) la 225/45/17 ET38 (cred)(intre ele am avut 205/55/16) trebuie refacut unghiul de fuga? Cand am pus jantele pe 17, imi tot trage volanul aiurea. Parca mi-a si tocit un pic pe interior. Daca nu sunt atent ma duc in sant. Aveti vreo idee de ce face asa? Acest lucru se intampla mai ales pe drum deformat de TIR-uri. Am mers si cu 150 cu ele, nu trepideaza volanul, deci nu sunt strambe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi automat dupa ce ai pus suspensia sport iti este afectat unghiul de fuga....eu cel putin asa stiu...deci ar trebui prima data sa vezi cum stai cu unghiurile.....:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca pe 16 nu face in nici un fel, nu trage in nici o parte. dau drumul oricand la volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La jantele pe 17 cat plumb a necesitat la echilibrare sa nu fie cumva din anvelope....tot asa patesc si eu momentan si tare cred ca este de la anvelope......ele fiind mai uzate pe mijloc mai tare decat pe exterior.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca au uzura mai mare pe mijloc inseamna ca presiunea in pneuri a fost prea mare, trebuie gasita presiunea optima sa se uzeze uniform anvelopa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!