Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

O sa-i schimb memoriile si cred ca daca tot umblu acolo ar fi buna si o marire de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se fac ambele odata !

Se inlocuiesc memoriile , se monteaza socluri , modificari fisisere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 Salut baieti,

Am si eu o problema cu un motor blocat si as avea nevoie de niste sfaturi.

 

Pentru cei ce nu au vazut posturile mele initiale, este vorba de un passat b6 2.0 TDI bkp la care mi s-a blocat in mers pe a2 rola intinzatoare respectiv motorul. Am incercat sa repar motorul iar restul detaliilor le puteti gasi in posturile: http://vwforum.promo...77#entry2251678 si http://vwforum.promo...78#entry2253291

 

Pe langa ce scrie in postul din 27.11.2013 - am mai facut: curatat EGR, schimbat clapeta acceleratie (care avea o rotita de plastic cu cativa dinti rupti .. insa nu a rezolvat problema). La recomandarile unor membri m-am dus la Cipos (baiat de nota 10). Ciprian mi-a refacut turbina (facuta initial la Robnec militari - nu era facauta geometria variabila si am inteles ca mi-au mai lasat nustiu ce garnitura ruginita ... deci nu va recomand robnec). Mi-a desfacut si repus de la 0 distributia (nu era pusa bine, erau 2 dinti in urma de jos si nu se putea regla fara sa o desfaca). Dupa astea masina a inceput sa traga bine, si sa porneasca mult mai bine. Cu toate astea la cald masina pornea mai bine, dar totusi destul de greu.

 

Am reusit sa fac rost de 4 injectoare siemens (sh) si le-am schimbat. Masina trage mai bine si la pornire nu mai da fum cum dadea, practic da fum doar in momentul in care da acele suturi. Aveam initial pe masina 2 injectoare continental (schimbate prin actiune) si 2 siemens (reparate - solenoid). Acum pe masina am lasat cele 2 continental si 2 siemens din cele noi, si masina nu mai da fum la pornire ... f.f.putin (parca asa dadea si inainte de problema). Mai multa lume mi-a spus ca ar putea fi pompa tandem, am facut rost de o pompa din dezmembrari, am luat garnitura noua si am schimbato .. nu, nu s-a imbunatatit nici pornirea la cald si inca da acele suturi.

 

Practic problema persista: dupa ce masina se incalzeste la cald intre 1800 - 2800 ture daca o tii constant te tine in suturi, totodata daca turezi pe loc nu se tureaza cursiv si face intreruperi tot cam intre acele turatii si porneste greu la cald.

 

Credeti ca mai poate fi vreun senzor sau altceva ? Sincer m-am cam resemnat si m-am tot uitat la o chiulasa din dezmembrari. Cipos ma poate ajuta dupa 15 februarie si cam pana atunci trebuie sa ma hotarasc ce fac. Am inteles ca exista firme care fac o radiografie cu raze x la chiulasa si ca se vad problemele daca exista, insa ma gandesc ca daca aflu ca sunt tachetii sau altceva .. mai bine iau o chiulasa completa din dezmembrari.

 

Astept orice sfat ! Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce imi aduc aminte, am intalnit de 2 ori simptome asemanatoare.  la un BRD 2.0 tdi 16v 170 cp - se datora reglajului de avans de pe axa came evacuare.  Iar la altul, nu mai retin exact, tot un 2.0 tdi trecuse prin rupere de curea distributie si 2 biele erau foarte putin strambe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_221 - merci pentru raspuns. Ideea e ca masina face doar la cald, de ex. acum cand e frig .. merg fara probleme, doar daca se incalzeste sau daca o tin eu turata f.rau gen la 4000 de ture cateva minute atunci incepe sa trepideze la 2000 cand o tii constant.

M-am gandit sa fie biela .. insa ma gandesc ca ar trebui sa faca mereu si nu face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum nu prea am inteles... ai avut supape strambe si s-au indreptat  ? asa ceva nu exista.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa mi-a zis tipul care a facut chiulasa. Am dus si chiulasa si blocul motor. Cei de la ROBNEC Militari au verificat blocul motor, au masurat bielele si blocul ca tolerantele sa fie cele bune. S-au uitat si au examinat si mi-au spus ca pentru partea de bloc imi recomanda doar segmenti noi. La chiulasa aveam 2 culbutori gripati .. aproape blocati, si a ramas la ei. Cand m-am dus sa o iau mi-au zis ca au deblocat culbutorii, supapele erau cateva f.putin strambe, cum le-a pus pe masina lor s-au indreptat imediat (e posibil sa nu fi fost deloc ... si o fi zis asa doar ca sa imi ia banii) si ca au schimbat simeringurile la supape + planat. Cam asta a fost in mare, nu stiu ce sa mai zic si ce sa mai fac. M-am gandit si eu ca supapele ar fi, insa ma gandeam ca ar trebui sa faca mereu, sau poate doar cand se incalzeste rau, se dilata ceva si atunci apare problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am auzit de supape strambe si indreptate si nici de biele. daca erau strambe trebuiau schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bielele nu erau strambe, cel putin asa mi-au zis. Ma gandesc ca ar putea fi totusi supapele, sau vreun culbutor.

 

Al Bundy - crezi ca ar putea fi vorba de vreun senzor sau alta problema electrica ? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

imi cer scuze poate nu postez unde trebuie...

am nevoie de un sfat/informatie.

masina din semnatura, observ ca dimineata la prima cheie, acul de la turometru sta undeva sub 1000 de ture...iarna inteleg, ca e temperatura scazuta, dar acum la 14-15 grade noaptea....si ideea e ca masina porneste la sfert...

 

daca va ajuta cu ceva informatia- in timpul zilei dupa utilizare, niciodata nu o mai ia la sfert...uneori (adica foarte rar- daca motorul a fost solicitat pt o distanta mai mare- sau porniri si opriri repetate in oras), o ia si dupa ce invarte de 2 ori..

 

aveti ideea vinovatul unde ar putea fi...??

Multumesc!

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica avans, cand e dereglat poate face figuri pornirea la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua vwforum.Am păţit şi eu cu pornire greoae la cald.Maşina este un golf 4 1.9TDI cu cod motor ALH 90ps.Am schimbat recent senzorul de apă dar nu s-o rezolvat problema.Tot citisem pe forum şi am dat de concluzia că problema este din soft.Ca să fiu sigur că softul e de vină am scos mufa de la senzor şi pornea brici.Am pus 2 rezistenţe de 1K (ca să obţin 2K) înseriat pe pinul 3.Deocamdată porneşte bine şi la cald.Diferenţă că ar afecta negativ funcţionarea maşini nu am observat încă.Mulţumesc forumul VW şi bineînţeles userii lui  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, doar ca acum pacaleste ECU, legat de temperatura.

 

se poate face un montaj care sa-l pacaleasca doar la pornire.... daca nu vrei sa-i modifici soft-ul, ca sa rezolvi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandarea e din soft, sau schimbarea capului hidraulic din pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - dar poate nu toata lumea dispune (pt moment) de suma necesara..... asa o mai pacaleste un pic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva din soft , ca asta va fi solutia finala .... O sa ajungi sa te chinui si omori si electromotor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta m-am gândit şi eu prima dată,ca să fac o întârziere cu 5-10s şi să las 5Kohmi,să nu fie întrerupt circuitul până la cuplare.Ca şi la amplificatoare audio.Deocamdată am investit destul în maşină(acumulator,distribuţie,anvelope de vară cu jante,bieletă direcţie,ulei,filtre,sondă temperatură).Ştiu că cel mai sănătos ar fi din soft modificat fişierele şi poate în viitor o să rezolv aşa(sau ciptuning).Mersi de sfaturi şi de sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai schimbat acumulatorul si ai pus nou, incearca si o curatare/schimbare perii electromotor poate se va rezolva problema (la unii s-a rezolvat). 

Eu am ales resoftarea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa am rezolvat. De trei ani merg cu valoarea respectiva modificata. Caddy 2004, 1.9TDI PD 77kW. Si am facut-o singur cu kitul de diagnoza al unui amic.

Modificat de naboo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA tine e e altceva, e alt motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot mai făcea figuri câteodată la pornire la cald.Nu învârtea aşa mult ca şi fără rezistenţă dar totuşi e deranjant.Câteodată abia ânvârtea parcă.Am ascultat de sfatul lui Bogdamn şi am luat jos elektromotorul.Am curăţtat periile şi contactele.Mare greşeală am făcut că la desfacerea şuruburilor am folosit WD40 dar am pus şi pe perii.Am montat şi surpriză nu merge.Am ştiut ce am greşit,luat jos din nou.Curăţat din nou bine.Am âncercat şi mergea bine.Am montat la loc şi merge brici.Din suprafaţa pe unde face contact peria,era cam 2/3 murdărie pe colector..Cred că am rezolvat problema pe un timp.Mersi de sfaturi  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am un VW Bora motor AJM 1.9 de 115 cp din 99 si recent am schimbat distributia,cureaua de accesori,filtrele,uleiul si bateria. Acum dupa ce am scoso din service am constatat ca porneste mai greu la cald si se zduncina ceva mai tare motorul la pornirea la cald.

Am puso si pe tester sa vada avansu daca e bine si era chiar bine. 

Inainte nu-mi facea probleme cu pornirea la cald.

Aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca resoftarea pentru pornire greoaie la cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si o reparatie capitala a electromotorului poate fi o rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!