Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Nu ma refer la calitatea lipiturilor pe placa. In timp pot aparea probleme intre pinii soclului si pinii memoriei. Si este indicat ca "fundul" soclului sa fie suplimentat pe inaltime cu ceva. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calitatea componentelor folosite isi spune cuvantul !

Fiecare stie cu ce lucreaza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
cataoty1982

salut!

am si eu o problema cu Altea mai exact se tureaza la ralanti undeva la 1050rpm.

daca o opresc motorul revine la normal pt. o perioada dupa care reapare.

ar putea cineva sa imi dea un sfat?

multumesc!

ps:cand se intampla acest fenomen pornesc si ventilatoarele

cata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai filtru de particule? Isi face regenerarea. DAca nu, fa o diagnoza si vezi daca nu se activeaza functia load management in timpul cat turatia este crescuta,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cataoty1982

nu are dpf

ciudate e ca  fenomenul apare si dispare am fost cu ea la dealer si normal ca nu a mai facut nimic a mers perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu stiu daca aici ar trebui sa postez, dar am urmatoarea problema:

Daca spal masina pe exterior,sau ploua, nu porneste decat dupa 3-5 minute de la prima cheie...

Nu am problema cu pornirea la rece sau la cald.

E vorba de un Polo 1.4 Tdi,Bnm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza i-ai facut ?

Senzor turatie iti vede corect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza inca nu. Voi apela la Florin daca este disponibil. E foarte ciudat, mai ales ca ultima data a aparut dupa ce am spalat masina la exterior... Revin dupa diagnoza.

Merci pentru idei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

De cateva luni ma confrunt cu o problema la masina din profil care mi-a scos peri albi si mi-a mancat lejer cativa ani din viata:

 

Problema:

  • pornire grea de tot la cald, prima cheie; a doua cheie (o opresc dupa 20 secunde si dau a 2-a oara la automat), pornire binisor. Prima pornire e fara fum 
  • pornire greoaie dupa 3-4 ore + fum alb
  • pornire greoaie dimineata + fub alb. 
  • pornire OK daca motorul este caldut (in curs de incalzire) sau chiar daca ajunge la 90grd, insa drumul nu a fost lung. 

Verificari & reparatii:

  • bateria este verificata, este OK
  • demarorul a fost rectificat acum cateva luni, turatia nu era suficienta din cauza unui rulment blocat. Acum este OK
  • senzor turatie: inlocuit, chiar daca nu parea sa faca probleme
  • senzor temperatura: inlocuit, chiar daca nu parea sa faca probleme
  • pompa:
    • a avut anul trecut schimbat pistonasul de avans + re-lipit tranzistorul
    • a fost acum 1 luna pe stand Bosch, toate rapoartele sunt cu +, deci totul este OK
  • furtune + supape retur injectoare: schimbate acum 2 saptamani pt ca zemuiau
  • filtru de motorina + supapa retur schimbate saptamana trecuta
  • Spalat pompa cu wynn's si suflat cu aer comprimat inspre rezervor

Alte constatari:

  • in momentul in care incerc s-o pornesc, pe furtunul transparent de tur exista niste mici bule.. Ele nu pleaca spre pompa decat dupa cateva secunde. In momentul in care "pleaca" bulele porneste instant
  • dupa pornire merge perfect, fara trepidatii, trage OK masina... 
  • in timpul mersului se mai pot observa uneori mici bule de aer pe furtul transparent.

 

Pls, aveti careva vreun sfat, deoarece pe mine m-au lasat nervii (si cred ca si pe mecanici)? 

Singura parte buna din toata afacerea asta e ca am testat pompa si e in regula. De-asta mi-era cel mai frica. 

 

O zi faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Parerea mea dupa spusele tale de acele bule pe retur ar fi ca INSTALATIA DE ALIMENTARE SE DEZAMORSEAZA .

Prinde aer pe undeva .

O sfat ca sa vezi cat de repede porneste as fi asta .

Maine dimineata inainte de pornire slabeste usor (nu scoti conducta) cu o cheie conducta de la un injector si vezi ce fel o ia .

Daca porneste usor inseamna ca e ce am zis eu mai sus .

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Meci de sfat, o sa incerc maine dimineata. Chestia e ca am montată si o para de amorsare pe tur intre filtru si pompa, iar para este tare dimineața, nu se schimba nimic chiar daca fac presiune in timp ce se da la automat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu degeaba faci acea presiune ca nu are pe unde sa iasa aerul din instalatie .

De aia ti-am spus sa desfaci usor o conducta de la un injector si sa dai dupa la automat pana porneste dupa care o strangi la loc .

Daca ai pe cineva sa te ajute se desfaca conducta si tu sa dai la automat sau invers ar fi si mai bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.9PD problema apare odata cu uzura chiloaseri...roade garniturile la injectoare.Verifica daca in rampa ai presiune mereu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da unde vezi tu ca e 1.9 TDI ?

Scrie clar la profil 2.5 TDI - 180 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da urmatoarea masina, Golf V 1.9 tdi 105 cp BKC. Situatia nu se manifesta tot timpul, are momente cand porneste perfect, are momente cand porneste ca un tractor. Ultima oara, am efectuat o serie de depasiri si simteam ca masina nu mai trage corespunzator, iar cand schimbam din viteza superioara in inferioara motorul dadea sa se opreasca. Ajuns acasa, am oprit masina, am dat sa o pornesc si rezultatul a fost acesta

Masina porneste ulterior, greu dar porneste, dupa aproximativ 10 minute de stat pe loc, dupa care merge normal.

Intrebarea mea este, se poate resolva cu resoftare sau este o problema cu alimentarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai posta in mai multe topic-uri. Ai un raspuns dincolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac filmul evenimentelor:

- august 2012: rectificat pompa (schimbat piston avans + calculator) + montat pompa pe masina, avansul reglat aiurea -> pornire grea

- refacut avans + schimbat baterie -> pornire OK

- cedat supapă retur de pe filtru -> din nou pornire grea

- o ceata de reparatii care erau necesare, dar care nu au rezolvat pb: demaror, senzor turatie, furtune + supape unisens de pe returul de la injectoare...

- montat para amorsare intre filtru si pompa apoi descoperit supapa de retur de pe filtru si inlocuit -> pornire crancenana

- bule de aer in mers, descoperit ca para de amorsare nu e etansa

Concluzie : problema/problemele initiala a / au fost supapa de pe filtru si/sau returul de pe injectoaree. Desi astea au fost rezolvate, montarea parei de amorsare le-a anulat iar la cald pompa are prin ea toate bulele de aer, iar la rece apuca sa se dezamorseze.

Maine schimb para si sper sa inchei saga pornirii grele pt totdeauna...

Eventual vineri incerc sa gasesc si un set de furtune tur/retur sa nu am surprize pe la sertizarea furtunului transparent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se da urmatoarea masina, Golf V 1.9 tdi 105 cp BKC. Situatia nu se manifesta tot timpul, are momente cand porneste perfect, are momente cand porneste ca un tractor. Ultima oara, am efectuat o serie de depasiri si simteam ca masina nu mai trage corespunzator, iar cand schimbam din viteza superioara in inferioara motorul dadea sa se opreasca. Ajuns acasa, am oprit masina, am dat sa o pornesc si rezultatul a fost acesta http://www.youtube.com/watch?v=XuQqcOSQya0

Masina porneste ulterior, greu dar porneste, dupa aproximativ 10 minute de stat pe loc, dupa care merge normal.

Intrebarea mea este, se poate resolva cu resoftare sau este o problema cu alimentarea?

Ce an este masina ?

Diagnoza i-ai facut ?

Ce spune in diagnoza ?

Nu pare a fi de pornire la cald ,poate pompa tandem cu probleme

Probleme cu pornire la cald? 0768484814 si avem rezolvarea. Tine de mai multi factori pe care ii depistam printr-o diagnoza amanuntita.

Da?

E singurul tau post pe forum , exact acolo unde trebuie !

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Turbocip, e 2007 masina, diagnoza afiseaza doar o problema cu EGR-ul, problema de care stiam. Dupa mai multe vizite la mecanici/meseriasi s-a constat ca e de la pompa de alimentare. Va fi inlocuita in viitorul apropiat.

Mi se pare totusi foarte ciudat ca se intampla doar vara cand temperatura de afara sare de 30 de grade. De mentionat ar fi ca de cand a aparut problema, masina a scos fum alb de 2 ori, chiar dupa pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alb= ulei

Vezi cum se comporta dupa ce rezolvi cu pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulica, Alb=injectoare. Albastru=ulei. Sau ma insel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

roby... mergi de verifica electromotorul....

 

pompa tandem eu zic ca i-ar face probleme dupa o stationare mai lunga.... peste cateva ore, peste noapte etc.

 

daca electromotorul este ok, verifici oringuri injectoare.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alb ar fi de la apa

albastru de la ulei

negru de la motorina nearsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare

 

Si eu am avut aceeasi problema si am rezolvat-o prin schimbarea tuturor oringurilor de la injectoare. Se pare ca pe acolo se pierdea presiune si pornea f greu dimineata sau dupa un timp mai indelungat.

 

Sper sa-ti fie de ajutor informatia.

Modificat de alexpiriu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!  problema mea cu pornirea greoaie la cald am rezolvat prin codarea pe cutie automata, vreau sa va spun ca motorul porneste la sfert de cheie (ca o masina straina) si nu imi afacteaza la nimic in mers , nu trepideaza sau smuceste cum au patit altii dupa modificare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!