Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Pai in cazul asta se introduce intr-un programator tip labtool si se citeste. Daca nu este inscriptibil, se inlocueste si se pastreaza ca original.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nush ce e, cert e ca e ca un bios deci cred ca e "EE" , more or less. SI daca o recodez pe cutie automata, aceeasi masina la care stau 3-4-5 secunde sa dau la cheie ca un idiot, porneste la sfert dupa asta, atat ca merge cam prost in mers, deci e clar ca lumina zilei ca e din soft toata chestiunea + eventual problema mecanica la demarol.

Cred ca am mai scris asta undeva :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciao MARIUS .deci daca e golf 4 tdi 90ps alh atunci e un edc15v deci are flash 29f400 sigur .an momentul cand codez pe automat schimb nu numai cantitatea an momentul de start ce si timpi de injectie injectia corectie si injectia partializata ,e foarte normal sa nu ati mearga an parametri normali deci zmucituri vibrat si altele , DAR nu fi trist pentru ca problemele astea le au si masinile de o generatie mai noua ca ata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele pana in 2000-2001 nu au 29f400.... calculatoarele care incep cu codul asta038906018

cele cu 29f400 sunt cu 038906012

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu pornire la cald. Adica dupa ce masina a ajuns la 90 de garde si o opresc, cand incerc sa o pornesc invarte de cam 2 secunde pana o iar. Daca imdeiat dupa aceasta pornire o opresc si incerc sa o pornesc din nou invarte vreo 4-5 secunde, asta ma face sa cred ca bateria e cam la sfarsitul vietii. Acumulatorul are aproape 5 ani jumate si este cel cu care a venit masina (AKUMA parca de 66 de amperi ). Interesant este ca la - 6 garde dupa o noapte de stat afara in frig porneste la sfert, adica instant. Din ce am inteles eu pe aici masina incepe injectia mai sus in turatie cand motorul e cald, dar de ce ar face asta nu am inteles ?? :vaidecapulmeu: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca asa e setata. Se rezolva cu o adaptare a cantitatii de motorina injectata la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca daca schimb bateria nu fac nimic. Sau e mai bine sa fac adaptarea si sa folosesc bateria pana nu o sa mai porneasca si la rece ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Starea acumulatorului o vezi in pornirea la rece. Daca la rece porneste, acumulatorul n-are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu probleme la pornirea la cald... dadeam si 10 chei, dar dupa ce am curatat de calamina clapeta care inchide oxigenul la oprirea motorului n-a mai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la mine nu e vorba ca nu porneste, porneste da tre sa tii 2-3 secunde cand e cald motorul si nu cred ca ar avea ceva clapeta. Adevarat ca la rece se vede stratea acumulatorului dar si masina e mai "destepta" la rece adica la -6 garde mi-a pornit direct la 1300 rpm. Ce presupune acea adaptare ? Tre sa fac revizia de 105000 km peste 1000 km, dar ma gandesc ca cei de la reprezentanta nu fac adaptarea nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu curios de asta, nu se poate decat sa scot afara amaratul ala de flash?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci daca e golf 4 tdi 90ps alh atunci e un edc15v deci are flash 29f400 sigur

Nu-i chiar asa, daca urmaresti, el are 018 AE cod bosch 0281001851 , intradevar edc15V dar modelul vechi cu eprom 27c010. Din ce am vazut eu marius1982.11 are tuning facut deci cel mai probabil memoriile sunt schimbate cu memorii flash si pot fi rescrise, dar de desfacut si programate memoriile cu un programator nu scapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai dreptate .controland nr..bosch 0281001851 imi rezulta intradevar 2plcc de 27c020 asta anseamna ca trebuie unite cele doua fisiere an 16 bit citite cu programatorul cu o mare atentie la checksum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) Outstanding!

ma spal pe cap cu el de plcc si flash si eprom si ce-o mai fi, nu putea sa fie simplu :D

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta un calculator de alh din > 2001 si rezolvi o parte din probleme

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Administrator
da ai dreptate .controland nr..bosch 0281001851 imi rezulta intradevar 2plcc de 27c020 asta anseamna ca trebuie unite cele doua fisiere an 16 bit citite cu programatorul cu o mare atentie la checksum

se rezolva si la cele vechi cu PLCC32 pornirea la cald din soft. Cine are masini din zona 1998-2001 cu problema asta la cald porneste greu , iar la rece foarte ok atunci reparatia usoara si foarte eficienta poate fi facuta din softul din ECU (ANX i-am facut asta vara la Golf AHF spre exemplu). NU din codare pe automat (ca nu merge si nu e chiar ok)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca la mine problema cu pornirea la cald este generata de bateria partial descarcata ajutata si de softul masinii. Totusi acum problema s-a ameliorat mult, adica nu invarte decat 1-2 sec maxim pana o ia. Am masururat cu volmetru tensiune la bornele bateriei dupa ce masina a stat o zi si arata 12,18 V ceea ce e putin. Sa nu mai spun ca, cu farurile aprinse scade la 11,83. Pornirea usoara la rece este o consecinta tot a softului masinii care e mult mai destept la rece :icon_thumright:

PS: O sa trag pe ea pana nu o sa mai porneasca deloc sa vad cam cat mai tine bateria in starea in care e (e o Akuma de 61 A si 5 ani jumate)....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. pornirea la cald...ufff .ce sa fac? porneste greu am o programare la un service din camoulung ,dar cu groaza ma gandesc ....or stii despre ce e vorba? rog daca e cineva care sa ma ajute prin Arges. ms mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pornirea grea la cald cam la toate masinile VAG e generata de softul motorului care nu permite injectia de motorina daca motorul are peste 70 de garde si electromotorul nu il invarte peste 250 de rpm... Desi am intrebat de ce inginerii de la VAG au ales aceasta solutie, nu a putut nimeni sa imi raspuna pe forum, dar se pare ca e din motive ecologice (o sa trimit un mail sa intreb de ce). Acum daca bateria sau electromotorul se uzeaza sau nu mai sunt in parametri, nu mi pot ridica turatia motorului pana la peste 250 rpm si va dura ceva timp pana ecu isi da sema de asta (motorul se invarte dar nu porneste)... Solutiile sunt una din cele 3: schimbarea bateriei (daca ea e vinovata) sau schimbarea electromotorului (daca el e de vina sau cel putin demontarea si curatarea lu) sau cea mai eleganta metoda modificare softului, mai exact a acelei mape de injectie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT ADRIAN. Deci daca motorul tau are o anumita uzura, iti convine sa modifici softul. Inginerii de la VAG parerea mea e ca n-au calculat totul pentru un motor mai obosit. Cantitatea injectata in baza temperaturii si in baza rpm este ok la motor nou sau putin uzat, dar la unul mai obosit nu mai corespunde. In concluzie daca schimbi bateria s-au electromotorul poate rezolvi dar nu e sigur, sau dupa un anumit timp apare din nou. Eu cred ca inginerii de la VAG stiu problema asta si nu e vorba de ecologie ci este vorba de rusine in acelasi timp de concurenta. Ar fi prea greu sa recunoasca anumite probleme, ca si la filtrul particule de exemplu - e mai usor sa dai vina pe ulei, motorina si alte prostii. Asta e parerea mea personala :cool:

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Da e foarte adevarat ce zici s-ar putea sa fie o greseala a lor (desi pare prostesc de ce la mapele la rece au ales varianta cu injectie de la orice turatie si la cald nu), pana la urma sunt si ei oameni. Problema e cum zici si tu ca nu recunosc greseala asta care nu e de ieri de azi dateaza chiar de inainte de aparitia Octavia II. Si cred ca au motiv foarte serios de a nu recunoaste, acela ca ar trebuie sa recheme toate masinile la service sa li se schimbe soft-ul si e vorba si de imagine cum zici si tu ....

PS: Inca porneste destul de bine cu bateria la 12,2 V adica invarta 2-3 secunde, fata de pornirea instant de la rece, dar nu e enervant ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e putin enervant ,dar asta e dar pentru atata nu merita inca sa faci vreo interventie ,eventual mai incolo can va intarzia si 6,7,8, secunde atunci e intradevar cam inasol

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, astazi tocmai am rezolvat problema cu pornirea la cald din soft. merge super si sunt foarte multumit. luati legatura cu d-l Voinea, un baiat de nota 10+. ;) numai bine tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vreau sa dau urgent de dl Voinea ,mor cu pornitul asta ... va rog . ma omoara cu zile.

..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!