Jump to content

Resapare anvelope


bubu
 Share

Postare recomandată

Moshul a facut totusi o observatie interesanta: anvelopele de pe fata au fost resapate. Cred ca are dreptate. BTW, unde se pot resapa anvelope?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fabrica. Nu se face la koltz. Se aleg anvelope cu carcasa buna, se frezeaza vechea banda de rulare si se aplica una noo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se cam pare ... hai sa spuna cineva unde se pot resapa anvelopele si sa stearga posturile inutile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca se justifica o astfel de operatiune...mai bine treceti pe 185/65/15 s/h - puteti lua o pereche in stare buna cu preturi cuprinse intre 1,2 si 1,5 bullion lei

eu am luat (caz special si fericit) pentru jantele spate (5,5 toli latime) 195/65/15 - doua michelin la 1,3 bullion perechea - echilibratul inclus in pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reesapare anvelope

Nu se cheama rEEshapare, ci rEshapare, adica se pune o shapa noua, nu se eshapeaza din nou.

In ceea ce priveshte acest proces, e o chestie industriala care se face in nishte matritze, intr-o serie cat de cat si nu pt. 2-3-5 cauciucuri. Adica nu sta nici dracu' sa scoata matritza de 155 SR 15 din depozit, daca (o mai) are ca sa faca 10 cauciucuri. si carcasele se recupereaza de la depozitele de anvelope uzate sau de la utilizatorii de mari cantitatzi, se aleg, se folosesc carcase relativ noi si nu vechituri de 15-20 de ani cum sunt ale noastre. Ca sa nu mai zic, mie pana acum gumele astea vechi nu mi s-au tocit, ci mi-au explodat, asha ca morala e: nu merita reshapate vechiturile noastre. Aaaa, daca gaseshti reshapate pe carcasa de marca, asta e alta mancare de peshte...

By the way, am s/h-uri pe 15, perechi, moderat tocite, eftin k braga (sa zicem 600 perechea....), care provin de la colegi cu mashini mai prikopsite. Customers, come here!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ptr. cum am scris, habar n-aveam cum se scrie. Cica in Carefur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: 185/65/15 nu fac nazuri pe jantele noastre triste si inguste? Sa zicem ca pe un politist il convingem cu ajutorul efigiilor unor personalitati culturale romanesti pretuite de Banca Nationala ca nu e nici o problema, dar tehnic nu e o problema sa pui cauciucuri mai late pe jante de 4 tzoli jumate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe 4.5 toli merg bine. eu am avut 185 si pe 4 toli si au mers asa 3 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai linistit... Io am doua cauciucuri virginale sub patul conjugal, aseara le-am scos sa vad daca nu cumva moshul precedent mi-a dat tot unele resapate. Nu mi-a dat, a scapat de pugilat... BTW, am fost la atelierul de linga LIPI 2000, de linga mine. O echilibrare completa costa 200 kROL. Decent, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aia ma mai costa douajdemii valva, ca e tubeless. Deci 250 kROL. Tot decent, nu? Miine ma duc sa le fac si va povestesc pe urma cum a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai, alea de 185 lovesc putin in telescoape/barele de torsiune cind iei st, dr mult (doar in fata...) mie asa mi se intimpla...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am io de 195 si nu lovesc deloc si a parcurs brotacul aproape 3000km cu ele :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind o fi, am sa pun pe spate anvelope mai late, iar perechea aia nefolosita pe fatza. Un amic mi-a zis ca tocmai a ratat niste cauciucuri standard de la un atelier de vulcanizare. Mai e un second de anvelope undeva pe Soseaua Viilor, daca nu ma insala memoria vizuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie sigur imi loveau :) ca se auzea si s-au speriat si politistii la o intersectie in Buc ... a trebuit sa iau o curba un pic mai larga, de am crezut ca ma opresc ... piina le-am schimbat. Am mers 5 luni cu ele asa si ma enervau cind luam volan maxim... Poate e o distanta mai mica la broastele din '70.... Pe bune, nu mint ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baetzii de-acolo presteaza servicii complete la rotzi. Roata mea de rezerva are guma tubless originala care a venit o data cu broasca din fabrica. Problema e ca, de atita vechime, valva scapa aer ca la balamuci si trebuie schimbata. A, din pacate, roata de rezerva, ca sa incapa in lacasul ei, nu poate fi mai lata de 165, deci trebuie pastrata o roata standard...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si? te duci la orice magazin de piese auto, dai maxim un pol pe o valva noua si cand le echilibrezi pe toate, ti-o demonteaza si pe asta, ii schimba valva si gata...

mai e o chestie - s-ar putea sa nu fie valva ci etansarea anvelopei sa se fi "dus" in timp...ma refer aici la "cauciucul lichid" cu care mazgalesc astia cantul anvelopei inainte sa o umfle...

sau cel mai rau: anvelopa sa aiba un "por".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis si in topicul cu echilibrarea rotilor ca am doua cauciucuri naspa deformate sau naspa chiar din fabrica. Pacat, aveau carne pe ele, erau uzate maximum 15%! Proiectul meu este urmatorul: standard pe fatza, 185 pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bubul, daca le schimbi sa le pastrezi pe alea deformate, io n-am gretzuri de-astea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stii ca standard poate insemna si 165 SR 15, nu numai 155 / 80 / 15 asa ca vezi si tu ce poti gasi in gama asta de marime...

eu unul sunt multumit de cele doua cauciucuri Dunlop NOS (new old stock) tube type (adica cu camere) - 1 bulion bucata, pe fata, 165 SR 15, daca ai parale, mai intreb pe la cel de la care le-am luat poate mai are o pereche

merg lejer camere de 170 R 14, sfatul vulcanizatorului meu

acum, fiecare cu opinia lui, unii zic ca nu mai merita sa pui cu camera, mai ales pe fata - dar la cca 70-80 eur un Vredestein 165 SR 15 tubless, mai ales pe o masina de hobby, care nu vede kilometri multi sau in afara orasului, parca nu merita cheltuiala

mai bine 185 65 R 15 tubless, chiar s/h dar inca folosibile (sa mai aiba carne, sa nu fie coapte etc), pe toate rotile si ai terminat povestea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar nu credeai ca le dau foc in fatza blocului! Aa, am uitat sa zic ca urmarea operatiunilor cu rotile a fost refacerea stropitorii. Stropeste! Nu intra aer in rezervorul cu lichid, iar furtunelul din rezervor pina in buton si din buton la duze era cam infundat. L-am scos din butelca, am adus capatul in masina si, cu mina pe buton, am suflat temeinic pina a tisnit o zeama neagra. Apoi l-am pus la loc, am lasat sa se presurizeze butoiul, am apasat pe buton si gata! Chestia asta functioneaza exact ca dozatoarele de bere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, rezervorul vine cu tot cu bushon, la schimb cu blocul de lumini? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!