Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni

Recommended Posts

17 hours ago, rempha said:

Revizie de 90.000km azi, timpul estimat la telefon de 1:30h maxim 2h, a durat defapt 4 ore (cei drept si eu am intarziat 10 minute si am prins pauza de masa de 30 min).

Din pacate am uitat sa cer initial estimare la telefon de la Aviamotors Militari. Am avut estimare de la Bradytrade de aprox 850lei pentru revizia 90k (toate filtrele originale plus ulei Mobil1). La Aviamotors a costat 1250 de lei. Toate piesele sunt de 2 ori mai scumpe ca pe auto-karma.ro (piese originale acelasi cod). M-a costat azi 1818 lei revizia de 90k plus placute pe spate (aproape 600 cu manopera) toate piese originale, inclusiv manopera. Pretul mi se pare excesiv pentru Skoda, foarte aproape de premium, pentru servicii non-premium.

Pentru mine experienta la Aviamotors va fi unica. Este clar ca nu o sa mai fie o alta revizie la Aviamotors.

 

Pretul e premium, nu aproape de premium. BMW face revizii complete (ulei + toate filtrele) la 320d cu 1190 lei, iar placutele pe spate (cu manopera si senzori) le schimba cu 600-650 lei.

Ciudate preturile la tine, mai ales ca e vorba de Superb II, nu III, unde ai putea spune ca pot sa faca o reducere pentru fidelizarea clientilor mai vechi.

Edited by paul_e88
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • barbato mihail

    116

  • godoroja

    61

  • xxnelu

    49

  • dany

    46

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sunt de tot rasul.   Ajung la ora 9 fara 5 acolo, ma primeste, primul client. Inteleg ca nu toata lumea ajunge la munca la ora fixa  asa ca am rabdare ca sa-mi intocmeasca ac tele si sa se s

Reclamatie in ce sens? mi s-a oferit ce am cerut, nu mi-au facut nici mai mult, nici mai putin, a fost nevoie doar sa insist si sa pun intrebari, daca taceam plateam 360 ron.   1. pana la ur

Revizie de 90.000km azi, timpul estimat la telefon de 1:30h maxim 2h, a durat defapt 4 ore (cei drept si eu am intarziat 10 minute si am prins pauza de masa de 30 min). Din pacate am uitat sa cer

Posted Images

Cred ca a procedat gresit din start colegul cu superbul, deoarece, chiar acum 3 zile mi-am facut programare la avia motors, prima data i-am abordat printr-un mail cu cerere oferta pret piese+ manopera, iar dupa ce am primit estimarea, le-am zis ca aduc eu piesele si le platesc manopera.

Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat de curand placutele spate la Leon 1P si am platit 300 lei, cu placutr Ate de la ei. Probabil pretul atat de mare este pentru placute oem.

Link to post
Share on other sites

Am schimbat lichidul de frana la cei din Militari. Manopera 167 de lei cu lichidul adus de mine.

Link to post
Share on other sites

Sunt de tot rasul.

 

Ajung la ora 9 fara 5 acolo, ma primeste, primul client. Inteleg ca nu toata lumea ajunge la munca la ora fixa  asa ca am rabdare ca sa-mi intocmeasca ac tele si sa se schimbe mecanicul etc.

Imi comunica pretul de 360 ron fata de 218 ron = MANOPERA, comunicat pe adresa de mail si la telefon la data programarii in urma cu 10 zile. Compara devizul vechi cu cel facut de el astazi, si spune ca a gresit colegul lui calculul si ca nu e bine, si ii zic doua, la care imi baga faza ca a fost facuta o reducere de 10% la devizul vechi pt ca erau si piesele de la ei, insa din moment ce am venit cu piesele mele (oricum i-am anuntat) nu pot aplica reducerea de 10% la manopera, la care replica mea este, vi se pare ca de la 360 ron la 218 ron este 10% din manoperA? WTF!?!!!!

 

imi scoate factura finala la 240 ron, e ok, data viitoare o sa-mi dea deviz de 1000 ron pt ceva si cand ajung ei defapt costa 2000ron.

 

S-a lucrat rapid, ingrijit, mecanicul amabil, curat, protectii in masina si pe masina. A durat 1 ora jumate inlocuire placute spate si bujii.

 

Cel care m-a primit pt programare service poarta numele de Stefan Petrescu, si s-a comportat in scarba. L-am intrebat de itp gratuit din cauza ca sunt membru Avia-SyncroAlto si nu a stiut sa-mi raspunda, a zis ca am nevoie de 4 intrari in service in 2 ani, eu am deja peste 6, si a zis ca e interpretabil. Doar raspunsuri dodgy pe langa, nimic concret, si eu sunt somnoros dimineata, si cateodata nu am chef de munca, insa sa gresesti preturile, sa nu stii sa raspunzi clar si la obiect daca beneficiez de ceva, mi se pare deplasat si lipsit de profesionalism.

 

Apoi cireasa de pe tort. Mecanicul mi-a schimbat placutele pe spate, insa cand a impins pistoanele in interior, nu a scos capacul de la borcanul de lichid de frana, cred ca stiti ce s-a intamplat. Am ajuns acasa, nu intra bine in reverse, nivel lichid maxim pe borcan, l-am scos cu o seringa la nivel. Multumesc si sa va traiasca familia, da sper sa dati faliment.

Edited by deenman
Link to post
Share on other sites

Dar tu ai plecat de acolo fara sa faci o reclamatie oficiala ?! 

 

 

Link to post
Share on other sites

Reclamatie in ce sens? mi s-a oferit ce am cerut, nu mi-au facut nici mai mult, nici mai putin, a fost nevoie doar sa insist si sa pun intrebari, daca taceam plateam 360 ron.

 

1. pana la urma dupa insistente am obtinut si pretul oferit prima data.

2. mi-au schimbat piesele asa cum am cerut, si mi-au dat piesele vechi inapoi, drept dovada ca le-au schimbat.

 

Faza cu lichidul de frana, am sesizat-o in drum spre casa, cam dupa 20-30 de minute, nu a fost nevoie sa bag in marsarier decat cand eram aproape de casa, atunci am repetat operatiune si mi-a cazut fisa, cum ca din moment ce a impins pistoanele de etrier maxim in interior sa incapa placutele noi (cele vechi mai aveau 5mm maxim) inseamna ca a dislocuit niste lichid de frana care s-a intors in vas). Am rezolvat singur problema, si pe masura ce merg la service-uri, imi dau seama ca sunt un bou, si ca as putea sa-mi fac eu mentenanta fara probleme. Mi-am schimbat singur placutele pe fata, si am facut treaba mult mai buna, curatat cu peria rotativa jantele+ butucii+ culisele unde aluneca placutele, uns cu vaselina cuprata, uns culisele cu vaselina siliconica pe interior, montat tot si strans cu dinamometrica. 

 

O sa mai merg la ei, doar pt operatiuni foarte simple, cum ar fi un schimb de ulei, asta ca sa mai completez istoricul online, altfel n-as mai calca pe acolo niciodata. Sunt un tip foarte exigent, si momentan nu mai sunt primit la vreo 3-4 service-uri din Bucuresti, unele cu feedback foarte bun pe forum, din cauza ca nu-mi tin gura inchisa. Ori facem treaba, ori ne lasam de meserie.

Link to post
Share on other sites

Eu pentru incercarea de prosteala la manopera ma refeream in primul rand. Greseli nevinovate se mai intampla peste tot, suntem oameni, trebuie sa intelegem, dar asta nu pare in aceasta categorie. Plus ca si daca gresise ala prima data cu pretul, nu era treaba ta si nu trebuia sa vina la tine cu imputare - o rezolvau ei intern si bafta.

 

Link to post
Share on other sites

Cristi, ai dreptate, problema este ca eu am ajuns sambata la ora 9 am. In service era 1 om, la receptie service si inca unul la vanzari. Deci nici nu aveai cu cine sa vorbesti.

 

Per total sunt oarecum multumit pt ca s-a lucrat cu atentie, am avut supraveghere asupra masinii mereu, protectie, curatenie, rapiditate, s-a respectat procedura de schimb. Ba mai mult, mecanicul (caruia nu-i stiu numele) a venit si mi-a spus ca placutele pe spate care vreau eu sa le schimb, mai merg lejer 10.000km insa din cauza ca aveam deja piesele noi si programarea, si timpul pierdut le-am schimbat si alea. (nu am senzor de uzura la puntea spate). De mecanic sunt multumit, chiar daca s-a intamplat faza cu lichidul de frana, am patit chestii mult mai nasoale in service-uri decat atat, daca iti spun ce mi-am schimbat placutele de frana la cel mai tare service de aici de pe forum si ca am cazut itp-ul la 5 zile dupa, pt ca nu aveam frane ce zici? si inainte sa plec din service i-am reclamat ca nu am frane si a zis ca se aseaza ele.

 

Revolta mea e asupra omului de la receptie, care chiar nu avea chef, toti avem zile proaste, insa asta e meseria, esti intrebat, raspunzi, nu te eschivezi si interpretezi sau iti exprimi opiniile. Si eu fac greseala asta des, raspund cu propria opinie cand defapt exista un raspuns standard, e o greseala mare.

Link to post
Share on other sites

Am inteles.

Pai chiar daca nu ai senzor de placute spate, nu ai facut si tu o inspectie vizuala? Sau la un mecanic inainte ? Placutele se inspecteaza vizual si eventual se pot masura in grosime cu sublerul si daca stii cat au cele originale, poti face chiar si tu un calcul cat de cat (nu se asteapta sa mai aibe 1-2 mm daca ele au avut 10-12mm de exemplu de noi )

 

Edited by CristiALF
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Pe 2 septembrie sunt programat la schimb ulei  si apoi itp. Am sa merg cu o fata zambitoare si inarmat cu multa rabdare. Eu totusi cred ca se poate face treaba buna, si fara disconfort.

Ca idee, ca sa nu ziceti ca am intentii rele:

- am dat mail cu cerere deviz pt schimb ulei +filtru ulei si itp (sunt membru  card negru avia) si beneficiez de itp gratis la 4 intrari in service in decurs de 24 luni.

Am primit telefon de la un domn foarte politicos care mi-a facut programare la ora si ziua ceruta.  Toate cele bune.

Link to post
Share on other sites

O sa vezi ca lucrurile pot fi si asa cum iti doresti tu. Cine ti-a facut programarea?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Am trimis si eu o solicitare de programare prin formularul online si dupa o saptamana, timp in care nu am fost contactat am sunat eu. S-a inregistrat programarea si vom vedea cum decurge revizia la sfarsitul lunii.

Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...

Salutare. Tot cautam unde sa fac revizia la masina si nu stiam unde sa gasesc pe cineva care sa aplice procedura data de producator la schimbul de ulei in cutie si nu dupa ureche, ba pe la filtru, ba cat am scos atata bag. Dupa cateva telefoane in diverse parti fara succes am zis sa-l deranjez pe Al Bundy cu o intrebare (il mai deranjasem cu altceva cu cateva zile in urma) si la recomandarea lui am sunat la Avia Motors Militari, i-am intrebat la telefon ce procedura aplica, au indicat-o pe cea corecta si au fost foarte ok la telefon, mi-au cerut 500 ron manopera pentru schimb ulei+filtru cutie, ulei+filtru motor, filtru admisie, filtru motorina, filtru habitaclu, desigur, cu piesele de la mine. Un pret foarte foarte ok dupa mine, fiind un service partener oficial, cei de la PBV mi-au cerut dublu si inca ceva fata de cat m-au costat piesele+manopera la Avia, costul total pentru aceasta revizie ma refer, neacceptand cu piesele mele, am sa detaliez costul reviziei in thread-ul corect de la Passat. Ajuns acolo dupa ce am fost la receptie a preluat masina un mecanic foarte ok, ba chiar mi-a mai si explicat unele chestii si s-a ocupat de ea exact cum trebuie, cu protectie pe volan/scaun/pres si a lucrat foarte curat la schimbarea filtrelor, curatand mereu zonele. In final pot sa zic ca sunt multumit de serviciile lor, pretul a fost decent si experienta mai buna decat ma asteptam.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Dimineata, la ora 7, am fost cu Ateca pentru revizie, adica schimb de ulei si filtru de ulei, plus verificare de rampa, solicitata de mine in plus. Mi s-a comunicat pretul aproximativ, care la final a fost si cel platit de mine, precum si faptul ca totul va dura aproximativ o ora si jumatatate. Pana aici, totul ok, am mers in zona de asteptare, convins ca masina va fi preluata de mecanic in scurt timp. Nu a fost cazul, la 7.30 masina inca nu era un service. 

Dupa desfacerea busonului, scurgerea uleiului si inspectia de rampa, a urmat o perioada in care nu s-a mai intamplat nimic, iar apoi consilierul de service a venit la mine pentru lamuriri, spunandu-mi ca uleiul ales de mine, Mobil 1 Esp Formula 5w30, in loc de cel standard, Castrol, nu este unul long life si ca ar trebui sa fie 0w20. Stiam ca asta e norma de ulei pentru 1.5 TSI cu filtru de particule, nu pentru 1.4 TSI. Din pacate, consilierul a plecat sa vorbeasca cu mecanicul si nu a mai revenit, am mers eu sa il intreb cum a ramas pana la urma. 

Uleiul pus in masina a ramas cel Mobil1 5w30.

Am plecat, dupa ce am achitat costul, 626 lei, dupa doua ore si 20 de minute.

In concluzie, sunt oarecum multumit de cum a decurs totul. Urmatoarele aspecte m-au facut sa nu fiu foarte multumit:

- timpul a fost prea lung pentru o operatiune simpla

- in momentul in care mi s-a spus ca va dura o ora si jumatate, mi s-au creat niste asteptari, care nu au fost indeplinite

- gafa cu uleiul, care m-a facut sa ma gandesc daca nu cumva mi-au pus alt ulei, pentru interval fix, 15.000 km, cu care eu am mers 27.000 km

- pretul, cam mare pentru operatiunile efectuate

- la final, consilierul de service nu stia unde a parcat masina mecanicul, astfel ca am mai pierdut inca 10 minute

- mecanicii ar trebui sa inceapa treaba la 7, nu la 7.30. Inteleg ca au nevoie de socializare la o cafea dimineata, insa asta se poate face inainte de 7

- as fi vrut ceva mai mult feedback despre masina, nu doar o lista cu ce ar fi de remediat (inlocuit stergatoare fata, inlocuit placute de frana, completat lichid de parbriz)

 

Link to post
Share on other sites

Nu pare ca e o gafa, Mobil1 ESp Formula 5W30 respecta standardele 504.00 si 507.00, standarde Long Life. Acum, e alegerea fiecaruia cat de des inlocuieste uleiul, masina mea nu merge foarte mult in oras si de obicei masina imi indica sa schimb uleiul la 27.000 km, timp in care mai trebuie sa si completez. Nu am de gand sa il schimb la 15.000 dar suntem off topic aici.

Link to post
Share on other sites

Nu toți mecanicii de service cunosc uleiurile, probabil ca au fost obișnuiți cu ce pun ei de-al casei și atat. 

Dar nu este topic despre uleiuri, sa depasim momentul :d

Cat despre timpul de așteptare, asa este pe la noi din păcate. Probabil ca ei asteptau niste bani de spaga si erai altfel tratat, cred. 

Link to post
Share on other sites

@Cristian esti fericit cu timpul de asteptare pentru ce ai avut de facut.

Eu am fost la un banal refill de Adblue la PBV1 si totul a durat ~2 ore :) 

 

In rest, ce sa spun, tipic reprezentantelor pe la noi, habarnisti, obisnuiti cu masinile de flota, se intreaba unul pe altul, iar ca si feedback, te inteleg, acelasi lucru mi-l doresc si eu. 

Link to post
Share on other sites

Cand am fost acum 2 ani la service Brady Auto in Militari, am stat 3 ore sa aștept ca tocmai mecanicul facea un ciubuc si bagase o masina de flota care era lucrare de garanție sa o repare el. 

Retine, eram programat, am venit la ora stabilita si meseriasu desi stia ca vin eu cu masina la reparat, de cu o zi înainte mi-a făcut bucata. 

Am mers văzând ca isibate joc si nu se apuca de masina mea, la inginerul mare de garantii și i-am facut scandal mare. Rezultatul a fost ca l-a scos pe ala in șuturi, mecanicul si-a luat papara binemeritata și am intrat eu cu masina la reparat pe rampa (schimbare distribuție si accesorii) . Si la mine a tras de timp o grămadă stand degeaba și se ducea si pe la alt mecanic sa il tina pe ala de vorba. 

Link to post
Share on other sites

@Cristian Mentioneaza te rog la care reprezentanta Avia ai fost :D , chiar sunt curios. Uleiul ai venit tu cu el sau le-ai spus lor ce ulei vrei sa iti puna?

Link to post
Share on other sites

E vorba de Avia Motors Pantelimon, iar uleiul a fost al lor, eu doar le-am spus ca doresc Mobil 1, cel care a fost folosit si la schimbul anterior de ulei.

Link to post
Share on other sites

Am inteles, pai atunci parerea mea, pretul este foarte ok pentru service partener/autorizat cu uleiul, filtru si buson de la ei, mie PBV mi-a cerut 550 ron doar pe piesele astea la masina din semnatura. Cat despre timp, da este frustrant cand iti creeaza unele asteptari dar eu unul nu cred ca vreodata cand am ajuns cu masina in service am stat putin sau cat am estimat eu sau cat mi s-a spus 😂

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • Silviu_7
      By Silviu_7
      Nu am gasit un topic corespunzator pentru problema asta dar zic sa incerc aici.
       
      In legatura cu vinieta de parcare in B, a trecut cineva recent prin procesul acesta? Stiti de hartie trebuie ceruta de la leasing?
    • ovidiu_vr
      By ovidiu_vr
      Am fost cu masina la vopsit la ei, o parere rea despre ei. Am lasat-o intr-o stare si cand m-am dus la ei neanuntat am gasit-o cu o infundatura in zona clapeta rezervor asa ca au mai vopsit si aripa spate dreapta. Dar cel mai urat din partea lor e ca nu mai am lampa spate dreapta pe original, dintre cele doua (stanga -dreapta) dreapta venea perfect, era fara luft. Cand l- am dat  jos nu mai era cel original, era pe valeo cu data de 10. 2018 si fara cod ul 5M0945096N - Lampa dreapta exterioara. Era codul de original de pe prima echipare din 2005, s-au miscat repede cu gasitul lampii. Asta nu vine deloc, are un luft de vreo 3 mm , in interior.  Nu recomand. Asta am patit-o la ei. Adresa BD. PRECIZIEI, NR. 13 G, LOTUL I, SECTORUL 6, BUCUREȘTI.
    • d4rkm4nx99
      By d4rkm4nx99
      Salutare, 
      Vreau sa schimb ambreiajul la o cutie DSG 7, imi poate recomanda cineva un service competent care respecta procedura de inlocuire ? 
      Multumesc anticipat!
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

 

 

Accept