Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

Pai n-aveau ce sa caute in spate, am avut de vopsit bara fata si aripa stanga fata.E posibil sa-l fi gazat si sa-l fi curatat cu vreo solutie, insa nu pe cel care-l aveam eu pe masina, daca intelegi ce vreau sa spun. O sa fac o poza, pentru edificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa-l fi deteriorat pe al tau cumva din greseala si l-au inlocuit cu un sh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am zis deja, nu prea aveau ce sa caute in partea din spate a masinii. Oricum ar fi, capacul care e acum pe masina nu se potriveste deloc cu culoarea bratului, deci nu e de acolo. Al meu arata ca unul nou, asta arata ca unul de 10 ani, ars de soare si matuit. Data viitoare cand mai am daune de rezolvat, o sa ma gandesc de 2 ori daca mai merg la Avia Motors. Cine stie ce alte piese au fost inlocuite la masina fara sa-mi dau seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu merg tot pe varianta lui Flavyus. Nu este tocmai o piesa care sa zici ca provoaca vreun interes deosebit. Totusi, ar trebui sa mergi si sa le arati...Cred ca te rezolva Bogdan, mai ales ca ce tine de Seat e curtea lui iar el dupa cum stii e un om corect care-si asuma niste lucruri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SIncer, nu am cum dovedi ca s-a intamplat asta in perioada in care masina a stat la ei. Apoi, acea piesa e probabil ieftina, 20-30 RON. O s-o cumpar si s-o inlocuiesc, insa oricum as rezolva problema, daca o inlocuiesc cei de la Avia sau o cumpar eu si o schimb, voi ramane cu un gust amar si cu nesiguranta ca daca voi mai duce masina acolo pentru reparatii de tinichigerie, masina va avea aceleasi piese cand o voi ridica ca atunci cand am lasat-o.

 

Cam asa arata capacul de la stergator:

 

post-4754-0-52254000-1415222899_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am facut primul service la masina din semnatura la Avia Motors. Foarte amabili, draguti. Am fost multumit.

In urma cu 2 luni mi-a sarit o piatra in parbriz si am dorit sa inlocuiesc parbrizul la Avia.

Au primit de la compania de asigurari acceptul de plata in 23 iulie, cei de la Avia au spus ca nu au primit nimic. Am fost la asigurari si mi-au aratat email-ul. In 7 august un nou accept de plata. Din nou, Avia se face ca ploua.

Am renuntat la a ii mai contacta. Am apelat la Brady si a doua zi m-au sunat ca au primit acceptul de plata de la asigurari si pot veni la ei pentru operatiunea de inlocuire. 

Pe la Avia oricum nu voi mai trece cu toate ca erau mai aproape de mine dar nu imi place neseriozitatea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte posibil sa fie o neantelegere la mijloc sa stii. Aceeiasi speta am avut-o si eu o data, asiguratorul spunea ca a trimis, omul cu care eu vorbeam la Avia spunea ca nu a primit nimic. Problema era alta: ca asiguratorul avea unalt contact de la Avia, altul decat cel care se ocupa de cazul meu in acel moment, si trimitea acceptul pe alta adresa de mail....alta decat cea de la care primisese devizul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici un fel de neintelegere din nefericire. Poate doar nepasare.

Am fost la compania de asigurari si persoana care gestioneaza dosarul de dauna mi-a aratat cele 2 email-uri care au fost trimise de catre compania de asigurari catre persoana de contact AVIA (cu care de altfel am discutat si la telefon) inclusiv data si ora trimiterii.

Ceea ce ma deranjeaza este faptul ca am pierdut 3 saptamani din cauza persoanei de la Avia care m-a mintit ca nu a primit acceptul de plata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru aceasta ai la dispozitie:

http://www.aviamotors.ro/service/satisfactie 

 

Totusi e interesul lor sa face lucrarile...nu vad de ce ar fi taraganat-o..Poate i-au intrat in Spam mailurile de la asigurari :D 

De curiozitate, cu cine de la Avia ai discutat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A n-spea oara la Avia Pantelimon, schimbat ambreiaj DSG 6, pret f. bun la piesa pe original (+10% fata de pret pe producator in piata libera), de asemenea schimbat volant cu masa dubla (am venit cu piesa mea, pe original era diferenta mare de pret), au stat cu masina desfacuta de pe o zi pe alta sa ma astepte cu volant (ei au recomandat schimbarea ambreiajului, cand au desfacut cutia m-au anuntat ca si volant e uzata), vorbit cu mecanicul, vazut piese desfacute etc

De fiecare data, ma suna ulterior Marketingul pentru feedback, am avut si nemultumiri minore care s-au rezolvat. Pe service le sunt client fidel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: daca fac la ei service-ul imi apare in reteaua VAG? Ideea este ca am istoric de service si nu as vrea sa il pierd. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind service autorizat VW, sigur ca iti va aparea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Hayate: esti sigur de chestia asta ? 

La O2 FL alor mei am facut primele 2 revizii la VW in Brasov si apoi, incepand cu a 3-a la Skoda. La prima vizita la Skoda, cand au interogat seria masinii nu le aparea nicio revizie, desi reprezentanta VW brasov e service autorizat Skoda....

Am intalnit cazuri de genul asta si pe alte masini, nu mi-e foarte limpede subiectul, dar nu toti servisorii autorizati sunt interconectati la mainframe-ul Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ei sunt chiar dealer Skoda, pe cand la VW fac doar service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Hmmm... pare ca sunt client fidel :)

Ma pregatesc de o revizie simpla cu schimb ulei + toate filtrele si am verificat preturi la materiale pe net + manopera la Norauto (ca reper de service independent).

Lasand uleiul deoparte, manopera e cam la fel. 1-0 Avia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In urma unui incident in trafic, m-am dus cu masina pentru reparatie la Avia.
Per total reparatia arata bine (nu sunt diferente de nuanta sau lufturi intre piesele montate).
Ce le reprosez insa este ca nu au fost atenti la demontarea/montarea barii fata si ca urmare aripa stanga are vopseaua sarita la imbinarea cu bara iar pe usa a aparut o zgatietura.

Zgarieturile au fost observate ulterior, dupa ce masina a fost spalata, deci orice reclamatie este de prisos.
In principiu ar trebui sa se rezolve cu un kit de retus, dar e neplacut. :(
Ce m-a mai deranjat, fara legatura cu reparatia in sine, este ca mi-au schimbat suportul de la numarul din fata, chipurile era spart... :dry:

Cu lucrarea efectiva, din experientele anterioare avute cu ei pe acest subiect, nu ma astept sa am probleme.

Si nu in ultimul rand, jos palaria pentru consilierul de consilierul de caroserie.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine v am gasit pea cest topic, si sarbatori fericite!

in urma unui incident mai putin fericit ma pregatesc de schimbat o usa.asiguratorul a facut dosarul,iar la brady masina a fost programata,doar pt demontare,dupa jumatatea lui ianuarie.apoi cica se face comanda de piese,apoi se monteaza,etc...adica masina sta fara usa o luna de zile,termenul estimat pt reparatie fiind jumatatea lui februarie?

 

as vrea un sfat legat de cum pot proceda legat de avia si daca credeti ca am sanse mai bune acolo?

multumesc!

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am incercat si eu o colaborare cu Avia Motors Pantelimon, dar poate sunt mai nenorocos. Am fost cu masina pentru o evaluare in urma unei daune, acum mai bine de 2 saptamani, a ramas ca trimit nota de constare pe mail, am trimis-o, urmand ca el sa-mi spuna cand sa vin cu masina, dupa care nu mai dau de consilierul respectiv. Imi puteti recomanda pe cineva de acolo, in afara de Pancea George?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am colaborat bine (pe alocuri chiar foarte bine) cu Paparoiu Cosmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Astazi am avut programare la Avia Motors Pantelimon pentru 2 operatiuni:

- prima, schimbarea stopului suplimentar de frana de pe haion, pe garantie. Programarea era la 7, am ajuns la 7.01, m-a preluat cineva imediat, insa dupa ce a completat documentele mi-a spus ca masina intra in service la ora 7.30. Ce faceau intre timp nu stiu.

- a doua, schimbarea placutelor de frana fata, programare tot la Avia Motors, insa in cladirea Alto Syncro. Am preferat sa merg acolo pentru ca imi plac mai mult mecanicii, iar Bogdan, consilierul de service, este un om foarte ok. Cel care a facut la ora 7 preluarea masinii mi-a spus ca o sa intre masina tot la Avia pentru schimbul de placute. Eu i-am spus ca nu e ok, eu vreau la Alto, tocmai de asta am facut programarea la ei.

A urmat o chestie foarte dubioasa: masina a fost preluata de mecanicul de la Alto, care a venit cu placute Delphi, eu comandand ATE. Bineinteles, ATE nu aveau in stoc, desi consilierul de service care a facut programarea mi-a confirmat ca va comanda ATE, avand in stoc doar TRW. Desi in sistem apareau ca aveau TRW, cel de la magazie a spus ca nu are TRW, dar ca imi poate comanda ATE, dar ca daca vreau mai dureaza 2 ore. Am reusit sa fiu suficient de calm sa il sun pe Bogdan, care a rezolvat in final, mecanicul schimband placutele Delphi cu altele TRW, care in mod miraculos au aparut in stoc.

In concluzie, nota 10+ pentru Bogdan Tuinete si mecanicul care a schimbat placutele de frana, foarte meticulos si atent.

Pentru consilierul de service de la Avia si modul in care s-au purtat, nota 6 cu indulgenta. Am facut un efort sa lipsesc cateva ore de la servici, asa ca orice jumatate de ora conteaza.

Pretul a fost 370 RON, care a inclus placutele TRW si manopera, plus materiale mici. La pret nu am nimic de comentat, probabil ca la un service mai mic pretul ar fi fost mai mic, insa nu asta a fost problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O bila neagra de la mine pentru Avia Motors.

Dupa ce ani de zile ( cel putin 4 ) am avut masina in garantie, acum am o problema cu volanul de piele care este tocit si nu poate fi schimbat pe garantie...

Nu mi se pare normal sa nu imi ofere macar o varianta de culanta. Toate reviziile la timp...

Masina are 50k. Km.

Consilierul de service mi-a trimis, la insistentele mele comunicarea oficiala ca nu a fost intretinut corect...

Masina in rest este impecabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are vro vina service-ul ca Vw germania nu vrea sa iti schimbe in garantie volantul sau sa iti ofere culanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca si service-ul are un cuvant de spus, cel putin la culanta. I-am penalizat pentru atitudine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu inteleg de fapt care e problema ta, volanul tocit nu are cum sa se incadreze la problemele care pot fi rezolvate in baza garantiei, este urmarea uzurii normale. Poti penaliza serviceul pentru neindeplinirea unor solicitari normale, ce ai reclamat tu nu este asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti defini ce inseamna uzura normala?

Poate asteptarile mele sunt prea mari, pentru 4 ani vechime.

Multumesc,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!