Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

Din pacate am ajuns sa-i vizitez mai des, masina a trecut de 6 ani.

Din fericire oamenii au fost totdeauna rezonabili, cu bun simt, nu s-au aruncat sa schimbe jumate de masina.

Intr-adevar, nu am pretentii exagerate (sa ma trateze ca pe rege), lucrez si eu in servicii si stiu ce e realist si ce nu cand servesti clientul.

Poate conteaza si ca le sunt client fidel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru partea de tinichigerie ii recomand din toata inima, lucrari ca la carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa inchei subiectul inceput aici: http://vwforum.ro/topic/24297-benzina-in-motor-diesel/?p=2392273 si continuat aici: http://vwforum.ro/topic/24297-benzina-in-motor-diesel/?p=2400208 sa va povestesc si finalul aventurii mele cu AviaMotors. E cam una calda, una rece :). Imi cer scuze anticipat pentru postul lung.

 

Rezumat:

Intr-o vineri am alimentat gresit cu benzina in loc de motorina si am mers cu masina de la Piata Unirii pana in Piata Victoriei. Mi-am dat seama pe la ora 16.00 de greseala facuta si am inceput sa sun la service-uri si mecanici sa vad cum o rezolv, intrucat seara ar fi trebuit sa plec din Bucuresti.

Sun si la Avia care imi spun ca trebuie luata pe platforma si pentru ca sunt membru in clubul lor, nu ma costa nimic. Incredibil dar adevarat. Jos palaria si o bila alba. :icon_thumleft:

La ora 17.00 masina era sus pe platforma si plecam catre service. Inca o bila alba pentru promtitudine. :icon_thumleft:

La 17.30 masina este descarcata de pe platforma si intra in service. Initial consilierul imi spune ca masina nu poate fi gata inainte de ora 19.00 cand se termina programul de lucru si ca urmare trebuie sa vin sambata dar dupa o discutie cu cineva de la atelier imi spune ca totusi se rezolva in seara respectiva.

Se scoate amestecul din rezervor, eu intreb de 2 ori daca nu ar trebui golite si conductele, mi se raspunde tot de 2 ori ca nu, se schimba filtrul de motorina se face o procedura de amorsare a filtrului, se monteaza totul la loc si apoi se comanda golirea instalatiei (in rezervor). Platesc si la ora 19.15 ieseam pe poarta.

 

A doua zi scriu aici pe forum si aflu ca de fapt nu au facut toata procedura, si au sarit partea cu golirea conductelor si verificarea pompei de inalte si a filtrului aferent de span. O bila neagra.

 

La o saptamana sunt sunat de cei de la relatii cu clientii si sunt rugat sa imi impartasesc impresiile. Pana in acel moment o lasasem balta si ma impacasem cu ideea. Daca m-au sunat n-am putut sa le spun ca totul a fost ok si le-am impartasit nemultumirea mea.

A doua zi am fost sunat de consilierul de service, care foarte suparat ma intreba ce procedura nu s-a respectat.

Incerc sa ii explic dar nu prea aveam cu cine asa ca il rog sa ii trimit pe mail procedurile gasite de mine (aici pe forum) sa se uite un pic si apoi sa mai discutam.

 

A urmat schimbul de mesaje de mai jos:

 

On 09/07/14 15:10, wrote:

 

Buna ziua,

 

Conform discutiei telefonice va transmit atasat procedurile gasite de mine in cazul alimentarii eronate cu combistibil a unu motor diesel.

 

Va multumesc.

 

 

From: Avia Motors 

Sent: Thursday, July 10, 2014 2:29 PM

To: 

Subject: Re: proceduri in cazul alimentarii gresite

 

Buna ziua!

 

Procedura aplicata de service-ul nostru a fost simplificata deoarece nu s-a gasit span metalic in rezervorul de combustibil, pe de-o parte, iar pe de alta parte timpul ramas pina la terminarea programului era insuficient derularii intocmai a procesului. 

Cantitatea de combustibil ramasa in conductele de combustibil este foarte mica (aproximativ 115 ml insumat pe ambele conducte) iar la demontarea pompei de combustibil se scurge natural o parte din aceasta cantitate. 

Consideram ca procesul de inlocuire a combustibilului s-a efectuat cu responsabilitate si nu exista motive de ingrijorare din aceasta directie. 

Preocuparea majora ar trebui sa o constituie faptul ca motorul a rulat circa 3 Km (din declaratia dumneavoastra) cu acest amestec de combustibil care poate afecta in timp durata de viata a componentelor din sistemul de alimentare.

 

Mentionam ca prin reproducerea neautorizata a unor pasaje din documentele de service elaborate de grupul VW se aduce atingere grava a dreptului de autor.

 

Cu stima,

Consilier Mecanica-Electrica

 

 

From: 

Sent: Thursday, July 10, 2014 3:03 PM

To: 'Avia Motors'

Subject: RE: proceduri in cazul alimentarii gresite

 

Buna ziua,

 

In mometul in care am sosit cu masina in service-ul dvs nu mi-a comunicat nimeni ca procedura dureaza “x” ore si ca in ziua respectiva nu mai este timp pentru efectuarea intregului proces.

 

Tin sa va informez pe aceasta cale ca, in conformitate cu aceleasi proceduri, care din mesajul dvs inteleg ca sunt corecte si chiar apartin Grupului VW (nu am avut nici o confirmare oficiala in acest sens pana acum), ar fi trebuit sa fie demontata pompa de de inalta presiune si supapa de dozare a combustibilului -N290- in vederea verificarii prezentei spanului.

 

Consider ca ar fi trebuit macar sa fiu intrebat daca sunt de acord ca procedura sa fie simplificata sau, avand in vederea lipsa timpului, masina sa intre in service a doua zi.

 

Dar in acest moment faptul este consumat si aceste discutii nu isi mai au sensul. Daca se va intampla ca pompa sa se defecteze ca urmare a acestui incident eu voi ramane cu imprezia ca poate, daca s-ar fi respectat toata procedura, defectele ulterioare s-ar fi putut evita.

 

Ce imi pare cel mai rau este ca dupa 13 ani, in parte datorita atitudinii dvs – ca nu s-a gresit cu nimic in momentul simplificarii procedurii, voi fi nevoit sa intrerup colaborarea cu dvs si sa caut o alta reprezentanta in care sa efectuez reviziile si alte interventii mecanice asupra celor 3 autoturisme din grup care pana acum le aduceam la dvs.

 

Va rog sa intelegi ca prin dvs ma refer la service-ul “Avia Motors” si nu la persoana dvs.

 

Va asigur ca acele proceduri nu vor fi redistribuite de catre mine, dar atitudinea si modul dvs de rezolvare a problemelor va fi comunicat celor care isi arata interesul.

 

Va multumesc pentru colaborarea placuta de pana acum.

 

Cu stima,

 

 

On 10/07/14 15:31, wrote:

 

Revin cu o intrebare, sper sa nu va deranjeze: factura a fost emisa pentru procedura corecta sau pentru cea simplificata?

Va multumesc anticipat pentru raspuns.

 

 

From: Avia Motors

Sent: Friday, July 11, 2014 10:35 AM

To: 

Subject: Re: proceduri in cazul alimentarii gresite

 

Buna ziua!

 

Nu ma deranjeaza intrebarea dumneavoastra, am facturat procedura aplicata si nimic mai mult.

 

In ceea ce priveste posibilitatea de a se defecta pompa, acest lucru poate fi cauzat (dupa cum am mentionat in mesajul anterior) de faptul ca s-a mers cu masina cu combustibil neconform, nu de cantitatea infima care ar mai fi putut ramane pe conducte la golirea rezervorului.

Din cate imi amintesc, masina a adus-o socrul dumneavoastra (sper sa nu confund situatia) si a spus ca masina trebuie sa fie gata in ziua respectiva, deci orice discutie legata de procedura de verificare aplicata nu-si mai avea rostul.

Am facut eforturi in acea seara, la final de program, sa remediem conform solicitarii.

De asemenea, mecanicul care a lucrat la masina, spune ca v-a mentionat ca exista riscuri in ceea ce priveste sistemul de alimentare, avand in vedere faptul ca masina a rulat cu combustibil neconform.

 

Imi pare rau pentru neajunsurile pe care considerati ca vi le-am creat!

 

Cu stima,

Consilier Mecanica-Electrica

 

 

From: 

Sent: Friday, July 11, 2014 11:03 AM

To: 'Avia Motors'

Subject: RE: proceduri in cazul alimentarii gresite

 

Buna ziua,

 

Masina a fost adusa de mine (proprietar, socrul meu a venit a doua zi pentru recuperarea combustibilului) si intradevar v-am rugat daca este posibil sa fie facuta in ziua respectiva.

Dvs mi-ati spus atunci ca nu credeti ca este posibil dar dupa ce ati discutat cu cineva din atelier ati spus ca nu este nici o problema, fara a mi se aduce insa la cunostinta ca pentru acest lucru se va simplifica procedura.

Dar dupa cum am spus si in mesajul anterior, faptul este consumat.

 

Cu stima,

 

 

In acest moment discutia cu consilierul s-a incheiat si am considerat oprtun sa informez si conducerea service-ului despre modul in care s-a rezolvat problema mea.

Ca urmare am trimis mesajul de mai jos conducerii.

 

 

From: 

Sent: Friday, July 11, 2014 11:57 AM

To: 'daniel.balaban@aviamotors.ro'; 'alexandru.man@aviamotors.ro'; 'mihaela.balaban@aviamotors.ro'

Subject: FW: proceduri in cazul alimentarii gresite

 

Buna ziua,

 

Va scriu acest mesaj doar din dorinta de a va informa despre modul in care se desfasoara unele proceduri in cadrul service-ului dvs, de unde pana acum familia mea in decurs de 13 ani, cu placere as putea spune, a achizitionat si intretinut 3 autoturisme Skoda.

 

In data de 27.06.2014 am alimentat masina personala, Skoda Octavia 2 1.6 TDI, cu benzina si am parcurs aprox 3 km pana la destinatie.

Am sesizat apoi faptul ca am alimentat cu combustibil gresit si am sunat la service-ul dvs care a trimis o platforma si in jur de 17.30 masina a ajuns in service si s-a inceput procedura de reparatie.

In cadrul acestei proceduri s-a golit rezervorul de combistibil si carcasa filtrului de motorina, s-a inlocuit filtrul de motorina, s-a alimentat cu 5 litri de motorina pe care ii adusesem si la final dupa ce totul a fost pus la loc s-a comandat aerisirea instalatiei.

In timpul desfasurarii operatiunii am intrebat de 2 ori mecanicul daca nu ar trebui golite si conductele de combustibil. Mi s-a spus ca nu este necesar.

In zilele urmatoare am cautat pe internet si am gasit, dupa cum mi-a confirmat colegul dvs, procedurile de service VW pentru acest caz in care se mentioneaza ca ar fi trebuit pe langa golirea rezervorului si a carcasei filtrului de motorina, golirea integrala a instalatiei de alimentare precum si demontarea pompei de inalta presiune si supapa de dozare a combustibilului -N290- in vederea verificarii prezentei spanului, operatiuni care nu s-au mai facut.

Nu am mai insistat pe acest subiect, intru-cat faptul era consumat.

Dar in data de 09.07.2014 am fost sunat de departamentul dvs de relatii cu clientii pentru a-mi comunica impresiile de la ultima vizita in service din data de 27.06.2014.

Am spus atunci ca am apreciat faptul ca in calitate de membru al clubului Avia Motors am beneficiat de transportul gratuit cu platforma si comportamentul personalului dvs, dar ca sunt nemultumit de faptul ca nu s-au respectat in totalitate procedurile de service.

A doua zi am fost contact telefonic de d-nul ... caruia i-am explicat nemultumirea mea si i-am transmis pe mail procedurile gasite de mine.

Restul conversatiei o regasiti mai jos in acest mesaj.

 

Va multumesc pentru timpul acordat.

 

Cu stima,

 

 

Apoi s-a facut liniste. Membrul de pe forum care postase procedurile a fost contactat de ei, dar am inteles ca s-a rezolvat.

Lunea urmatoare am fost contactat din nou telefonic de o doamna de la departamentul calitate, care mi-a oferit o reducere de piese si manopera in cazul in care masina are vreo problema ca urmare a alimentarii gresite in umatoarele 6 luni si care in sfarsit si-a cerut scuze.

In final sa isi ceara scuze pentru nerespectarea procedurii era tot ce imi doream intrucat sunt constient ca daca masina are vreo problema 99,9% se datoreaza faptului ca a mers 3 km cu combustibil gresit si nu pentru ca nu au golit ei conductele.

 

 

Concluziile le las sa le trageti voi.

Eu sunt impartit daca ma mai duc sau nu la ei, ca pana in acel moment fusesem multumit de serviciile lor, si in final pe asta au reusit sa o dreaga, dar atitudinea consilierului nu mi-a placut deloc.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va spun sincer ,adevarul este pe undeva la mijloc,dumneavoastra sunteti multumit de colaborarea cu Avia in ultimii 13 ani si ati fost suparat dupa sprijinul de urgenta acordat , mai clar pentru ca nu au purces la suflarea conductelor si a pompei de inalta,conducte care au un volum total de 20ml carburant .Eu vad asa , ca si mecanic daca a schimbat filtrul de motorina sigur l-a verificat de span ,pentru ca nu se risca sa continuie procedura daca gasea span in filtru.Este norocul dumneavoastra ca nu a gasit span in filtru ca sigur nu mai plecati cu masina in acea seara.Deci pompa de inalta in  momentul de fata nu face probleme,mai ales de la combustibilul ramas pe conducte care se arde in 10 secunde de la pornire dupa aerisirea cu motorina.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calin, nu ma mai lua cu dvs ca observ ca sunt mai tanar decat tine :) , am si spus nu ii pot invinui de nimic daca voi avea vreo problema, pentru ca intradevar volum de combustibil ramas era insignifiant, raul cel mai mare fiind facut de mine.

Ce m-a deranjat este ca au dat vina pe mine pentru "simplificarea" procedurii, fara ca eu sa le cer acest lucru.

Si cu toate acestea daca si-ar fi cerut scuze, in prima convorbire telefonica, in loc ca tot el sa fie suparat, era suficient.

In final a fost doar o chestie de principiu: ai gresit, cereti scuze ca oricum altceva nu mai era de facut.

Oferta lor nu ma incalzeste foarte mult avand in vedere ca o pompa de inalte la reprezentanta, din ce am inteles, este 7000 lei iar la magazin este 2500 lei. Reducerea lor nu este in nici un ca de 64%.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greseala consilierului de service si a mecanicului ca nu au respectat procedurile. Totusi, nefiind in cunostinta de cauza in legatura cu aceste proceduri, e posibil ca sa se specifice ca daca nu se gaseste pilitura in filtrul de motorina nu mai e necesara demontarea pompei si a furtunelor? Daca nu e cazul, atunci revin la prima mea afirmatie, nu s-au respectat procedurile, motiv pentru care ai si fost contactat de cei de la service pentru a-ti oferi o reducere si ti s-au prezentat scuze.

Ia totusi in calcul ca te-au ajutat ca sa-ti recuperezi masina in aceeasi zi, iar mecanicul si consilierul de service sunt oameni, sunt predispusi erorilor si poate au considerat ca riscul de a exista span in pompa sunt foarte mici, daca nu au gasit asa ceva in filtrul de motorina.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura din elsa in acest caz zice ca trebuie inlocuit tot sistemul de injectie, chiar daca nu s-a gasit span. In acest caz, loghy, mai esti suparat ca nu s-a respectat procedura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cristian: In proceduri nu se mentioneaza ca daca nu se gaseste span in rezervor nu se mai verifica pompa de inalte si filtrul aferent. Scrie ca se verifica toate.

Am fost contactat si mi s-au prezentat scuze si oferta de reducere abia dupa ce am trimis mail la conducere.

@ bysus: in procedurile gasite de mine nu se mentioneaza de inlocuirea sistemului de injectie. Poate daca se gasea span in rezervor si pompa de inalte si filtrul aferent.

Am apreciat ca mi-au facut masina in seara respectiva, dar nu am apreciat scurtaturile fara acordul meu.

Sincer va spun ca daca aveam de ales intre procedura simplificata si masina in aceeasi zi si procedura completa si masina a doua zi, alegeam fara sa ezit a doua varianta.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu scuzele de rigoare ne poti spune cit a costat operatiunea sau pm ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris si pe topicul dedicat problemei: 410 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina merge ok si nu s-a intamplat absolut nimic dupa procedura facuta de ei, te stresezi degeaba. Lucrurile n-or sa fie niciodata perfecte in service-uri, iar procedurile lor pot de multe ori sa nu coincida cu ceea ce gasim noi ca indicatii pe forumuri. Ei aveau o procedura, tu gasisei alta, bysus mentioneaza o a treia si mai complicata decat primele doua...Atata timp cat ei au ales una dintre ele si ti-au predat masina ca fiind ok si tu nu ai avut ulterior nici un fel de problema in functionarea masinii inseamna ca si-au facut treaba. Acum ca nu te-au anuntat vis a vis de ce procedura au ales ei sa fie efectuata, nu ti-au cerut acordul, repet: te stresezi prea mult atata timp cat ei garanteaza pt ceea ce fac.

Tu ai bagat 14 litri de benzina peste alti 18 de motorina deja existenti si ai realizat asta uitandu-te pe bon, deci masina nici macar nu apucase sa-ti dea vreo manifestare urata in cei 3km parcursi. Un coleg de-al meu cu un diesel nou nout a bagat 45 litri de benzina intr-un rezervor cu becul aprins si dupa 2 km cand a inceput sa faca urat masina si in final s-a oprit. Fiind undeva departe de oras, a avut norocul sa intalneaca in comuna respectiva un mecanic care i-a scos benzina din rezervor cu nu stiu ce pompa intr-o curte. A adus apoi motorina in 2 canistre, a bagat in rezervor si intr-un final a pornit masina. Nu s-a dus in nici un service ulterior ca sa-i curete sau verifice ceva..nici macar filtrul de motorina nu l-a schimbat si masina aia merge bine merci de 3 ani de la intamplarea respectiva. Nu zic ca felul in care a procedat el a fost ok..sa nu se duca ulterior macar sa-i schimbe filtrul, insa ce vreau sa subliniez este ca daca el care practic a avut doar benzina in rezervor pe care a mai si apucat s-o traga motorul nu a terminat nimic pe acolo, cu atat mai putin o puteai pati tu care ai avut un amestec si care ti-ai dat seama de eroare inainte sa-ti spuna masina...

Pe conducte ramane o cantitate nesemnificativa iar posibilitatea de a produce span in cazul tau era oricum una mult prea infima...asa ca stai linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina merge bine si nu ma (mai) stresez, dar nu am nici o garantie pentru lucrarea facuta de ei. ;)

Asta daca nu cumva te gandesti la oferta de reducere facuta de ei ulterior...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar tu ai mers deja 3 km. Chiar daca era sa iti faca ei totul ca la carte, pompa avea de suferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt constient de acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi vine sa cred ca astfel de oameni exista printre noi.

Din cate am inteles avia motors i-a oferit tractare gratuita, ore suplimentare peste program deoarece soferul de weekend a dormit pe el in timp ce alimenta cu benzina si trebuia sa plece urgent din bucuresti dar tot acesta este suparat deoarece a inteles de la un "inginer expert" de pe forum ca trebuia curatata instalatia de span.

De vina sunt cei de la avia deoarece nu au procedat ca cei de la Porsche sa-i imobilezeze masina timp de 3 sapatamania pentru a inlocui pompa injectoare conducte rezervor fara sa fie nevoie (aproximativ 5.000 euro).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te-ai fi obosit sa intri un pic pe site-ul Avia Motors ai fi vazut ca toata lumea poate beneficia de platforma gratuita, nu mi-au facut mie un favor ca le-au placut ochii mei: http://www.aviamotors.ro/Service/static_text/069

"Inginerul expert de pe forum" nu a zis nimic, doar a pus la dispozitie procedurile de service pe care Avia Motors le-a recunoscut ca fiind corecte.

"Ore suplimentare peste program" stai linistit ca n-au bagat, la 19.15 ieseam cu masina pe poarta, programul este pana la ora 19.00

Despre apelative... eu zic mai bine sa te abtii ca nu ne cunoastem.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Vineri am ridicat masina de la Avia, in urma unei reparatii de tinichigerie, adica schimbat far stanga, indreptat si revopsit aripa stanga, revopsit bara si schimbat tragerul. Totul a durat o saptamana si a iesit foarte bine, aparent nu exista diferente de nuanta a vopselei, ceea ce e destul de greu de realizat, avand in vedere culoarea destul de complicata.

Multumesc celor de la Avia, mai ales lui Cosmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu vopsitorie la Avia si a iesit mai bine ca la o reprezentanta Audi, unde am avut ghinionul sa fiu client o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am de dat o mare bila neagra celor de la Avia Pantelimon pentru faptul ca mi-au schimbat lichidul de frana si au uitat sa stranga bine surubul de aerisire de la roata dreapta spate. Si uite asa am mers 2200 km din Bucuresti la Bruxelles cu dara de lichid dupa mine. Noroc ca in parcare (be) am de urcat/coborat o panta foarte inclinata si mi s-a aprins senzorul in bord. M-a ajutat un alt coleg de forum, am completat, aerisit, strans bine...etc.

Modificat de Roger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta e destul de grava, cred ca n-ar strica o reclamatie scrisa depusa la ei. Oricum, mecanicii nu au nici o responsabilitate, insa ma intreb ce se intampla daca ramaneai fara lichid de frana pe autostrada chiar cand aveai nevoie de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e tardiv acum. Sunt departe si nu am cum sa dovedesc treaba asta. Nu am avut timp sa fac poze si nici sa sa scanez ca sa pastrez log-urile pentru ca urma sa plec iar la un drum lung in Germania si apoi la Nurburgring si trebuia sa rezolv rapid. Da, e grav si se putea intampla ceva urat de tot daca ramaneam fara frane, mai ales pe circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta e destul de grava, cred ca n-ar strica o reclamatie scrisa depusa la ei. Oricum, mecanicii nu au nici o responsabilitate, insa ma intreb ce se intampla daca ramaneai fara lichid de frana pe autostrada chiar cand aveai nevoie de frana.

 

Foarte nasol. Cum sa nu aiba nici o responsabilitate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi am facut ITP-ul prima data, dupa 2 ani de la cumpararea masinii. Totul a fost ok, noxele au iesit perfect, s-a incercat si o reglare a farurilor, desi se facuse o reglare cand am schimbat farul stang, acum 2 saptamani. Eram sigur ca masina e ok, are 2 ani si nu prea ar fi avut cum sa fie probleme grave, chiar daca are 61.000 km.

Ma declar multumit, desi mi-as fi dorit ceva mai multe verificari, tin minte acum 4 ani am facut ITP-ul pentru Ibiza la Auto Cobalcescu pe Splaiul Unirii, mi s-au testat absolut toate articulatiile, bucsele s-au verificat inclusiv trusa medicala si stingatorul de incendii, dimensiunea cauciucurilor si multe alte detalii.

Imi place ca oamenii sunt prietenosi, stiu sa-si faca meseria si sa se poarte cu clientii, iar pretul a fost unul ok, 105 RON cu reducere pentru ca sunt membru Club Avia Motors.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt nevoit sa revin asupra postului meu de pe 25 august. Ieri am observat ca in timpul cat masina a stat la Avia mi-a fost inlocuit capacul stergatorului spate, cel care vine peste ax si duza pentru lichid. Se vede clar ca nu e acelasi capac, are o culoare mai deschisa, provenind probabil de la o masina mai veche. Nu sunt 100% sigur ca s-a intamplat la Avia, pentru ca de obicei, nu cred ca se uita cineva la toate elementele unei masini, mai ales ca a fost la revopsit si eram atent la elementele inlocuite si revopsite. Foarte urat ca se intampla asa ceva intr-un service de nivelul acesta, insa nu e vina service-ului in sine, ci a oamenilor care lucreaza acolo.

In concluzie, daca eram foarte incantat de serviciile lor, acum sunt oarecum incantat de serviciile lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu l-or fi gazat cumva la vopsire pe acolo dupa care sa incerce sa-l curete cu vreo solutie care l-a albit? :) Nu stiu..zic si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!