Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

As fi trecut peste partea cu timpul. Nici nu am comentat prea mult insa cu preturile sunt niste jepcari.

Mizeaza pe faptul ca prostu' daca tot a venit, o sa dea banii in plus. Asta este inselaciune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va inteleg supararea.... Banuiesc ca este cauzata de faptul ca nu va fost acceptat schimbul de ulei pt suma pe care o precizati dvs. Pachetele oferite de Avia sint pt autoturismele VW si Skoda. Din semnatura deduc ca detineti un Audi.....Cel putin mie mi se pare normal sa beneficiez de reduceri daca cumpar tot pachetul.... nu numai ceea ce imi convine....

Preturile la ulei sint afisate pe site si corespund cu realitatea. Este foarte probabil ca in alte locuri sa gasiti ceva mai ieftin dar sinteti siguri de provenienta acelor produse intr-o vreme in care contrafacerea este o adevarata mafie.

Ca o paranteza, Avia achizitioneaza uleiurile folosite in activitatea de service numai de la importatorii oficiali ai acestor produse. Contactati dvs. un importator si intrebati-l daca livreaza uleiuri,spre exemplu, in tirgul din Vitan (unde este full de uleiuri Castrol, Mobil, etc, etc), O sa fiti surprins de raspunsul oferit.

Pe de alta parte, chiar daca unele operatii efectuate la autoturisme, par simple, respectind procedurile impuse de producator, timpul realizarii lor creste considerabil,

Aici dau exemplul (discutat mai sus) cu schimbul de ulei la cutiile de viteza DSG 6 la care, pt stabilirea nivelului corect, trebuie ca temperatura uleiului sa fie intr-o plaja stricta de temperatura.

Daca se stabileste nivelul de ulei la o temperatura mai mare nivelul real al uleiului este mai mic decit cel normal si cel mai probabil pot aparea defectiuni ale cutiei de viteze.

Chiar si la un banal scimb de ulei motor trebuie sa astepti ca tot uleiul sa ajunga in baie (dupa oprirea motorului, demontezi mai intii filtrul de ulei, astepti sa se scurga si uleiul din carcasa filtrului in baie(valabil la cele cu element filtrant fara carcasa propie) ) ca sa fi sigur ca scurgi sau aspiri tot uleiul uzat. Pe linga schimbul de ulei se face si resetarea intervalului de service cu VAS-ul original (nu clone, furaciuni sau facaturi cu pret de 2 lei) .

Chiar daca pe unii ii deranjeaza asteptarea, la Avia Motors, se respecta cu strictete procedurile stabilite de producator pentru ca in final calitatea face diferenta intre un service autorizat si unul noname. Faptul ca executi toate operatiile conform prescriptiilor tehnice ale producatorului: stringi suruburi la cuplu specificat, inlocuiesti suruburi sau garnituri date obligatoriu cu "replace" dupa demontare, respectii procedura de reparare, garanteaza in final o reparatie de calitate si ofera clientului siguranta in utilizarea autoturismului. Bineinteles ca toate acestea au un cost mai mare si cine alege sa mearga la un service de cartier isi asuma riscurile.

Ieftin, repede si bun, dupa parerea mea, nu se poate.....

Inca o precizare; laptopurile si calculatoarele instalate in atelier ofera personalului de service accesul facil la informatii tehnice. Faptul ca, daca vezi pe cineva in fata unui calculator, nu inseamna neaparat ca, acel cineva, taie frunza la ciini si se minuneaza vazind ce foto a mai pus x sau y pe facebook

Numai bine!

Modificat de Elena33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avia-Militari cativa mecanici buni, dar ora de manopera foarte scumpa, astepti pt programare mult, au scule si respecta normativele. Dar pt un schimb de ulei in alta parte cu piesele mele 40 lei, adica decent!

Dar am fost la ei pt un alternator de 2.5 TDi si mi s-a zis ca il pot repara printr-un atelier cu care lucreaza, ca dupa sa aflu ca m-a costat demontarea lui 450 lei!!! si a trebuit sa il repar in alta parte! Doar sunt schimbatori de piese si nimic mai mult! Dar fata de ce am mai auzit prin alte parti macar isi fac treaba profesionist! Dar tarifele de manopera nu-s pt romani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma lasa rece service-urile de reprezentanta, atat prin prisma preturilor la piese si consumabile, dar si prin calitatea manoperei care este foarte inconstanta desi preturile sunt constant foarte mari.

Ai zis de ulei..pe mine m-a costat la reprezentanta Castrol Edge Longlife 5w30 91,76x3,6= 330lei. La liber se gaseste cu 41ron la bidon de 1L si este original nu falsificat si 41x3,6= 147lei . Piesele sunt ridicol de scumpe, luate dupa cod din alta parte, sigilate vin la 60-70% din pretul de la reprezentanta. De ce?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimb ulei la Avia Motors pantelimon este 65 lei manopera. Nu consider un pret mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziceam de manopera in general, insa preturile la consumabile raman tot pe acolo.

La Avia vad ca au un pret mai ok la manopera schimbului de ulei, era 77,5lei la PBN anul trecut.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cazuri si cazuri,nu toti clientii care apeleaza la reprezentante pleaca multumiti indiferent de calitatea lucrarii efectuate.Diferenta o face ''mana de lucru'' mecanicul sau meseriasul care iti lucreaza la masina.Nu conteaza la cine apelezi,conteaza nivelul de cunostinte si priceperea mecanicului.Un specialist si un mecanic bun,niciodata nu o sa stea la un service care face operatii doar la o anumita marca de masini.Un specialist in diagnoze niciodata nu o sa stea la o reprezentanta care face lucrari numai unei anumite marci de masini.E logic si firesc.Personal am auzit si am vazut oameni care au fost foarte nemultumiti de calitatea lucrarilor facute pe la reprezentante.Am prieten care e sofer pe un A4 la un director a unei anumite regii,acum 2 ani a vopsit masina la o reprezentanta celebra din bucuresti(nu dau nume),costul operatiei la vremea respectiva a fost de circa 3400euro.O sa revin cu poze cu pasajele roata unde sa exfoliat vopseaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va inteleg supararea.... Banuiesc ca este cauzata de faptul ca nu va fost acceptat schimbul de ulei pt suma pe care o precizati dvs. Pachetele oferite de Avia sint pt autoturismele VW si Skoda. Din semnatura deduc ca detineti un Audi.....

Draga Elena 33, iti recomand ca inainte de comenta aiurea aici, sa lasi 5 minute Facebook-ul si messengerul si sa te uti pe site-ul Avia Motors Militari, ca sa nu mai spui prostii alta data!

Iata o captura cu prima pagina a site-ului:

screenhunter02jun151119.jpg

Cel putin mie mi se pare normal sa beneficiez de reduceri daca cumpar tot pachetul.... nu numai ceea ce imi convine....

De asemenea, draga Elena33, pentru cunostintele tale generale, iata oferta:

screenhunter03jun151119.jpg

Unde scrie ca pretul pentru schimbul uleiului este conditionat de alte achizitii??? Singura conditie este sa fii acolo intre 17-19.

Preturile la ulei sint afisate pe site si corespund cu realitatea. Este foarte probabil ca in alte locuri sa gasiti ceva mai ieftin dar sinteti siguri de provenienta acelor produse intr-o vreme in care contrafacerea este o adevarata mafie.

Ca o paranteza, Avia achizitioneaza uleiurile folosite in activitatea de service numai de la importatorii oficiali ai acestor produse. Contactati dvs. un importator si intrebati-l daca livreaza uleiuri,spre exemplu, in tirgul din Vitan (unde este full de uleiuri Castrol, Mobil, etc, etc), O sa fiti surprins de raspunsul oferit.

Zi zau!!! Voi sunteti destepti si toata lumea e proasta, nu? Numai voi aveti ulei si piese originale. Cum iti permiti tu sa faci asemenea acuzatii? De unde stii tu de unde am cumparat uleiul? Ai fost acolo si ai vazut bidonul?

Mai femeie!!! Du-te si plimba ursul in alta parte, nu mai scrie aici prostii sa te dai desteapta!!! Si ti-am demonstrat mai sus ca habar n-ai despre ce vorbesti!

Pe linga schimbul de ulei se face si resetarea intervalului de service cu VAS-ul original (nu clone, furaciuni sau facaturi cu pret de 2 lei) .

Intervalul de service se reseteaza in 20 de secunde, fara VAS, fara clone sau alte aparate. Scrie in cartea tehnica a masinii (pe care daca ai fi citit-o ai fi stiut). Se pune contactul se trage de butonul din dreapta din bord pana cand mesajul cu intervalul de service incepe sa clipeasca. Mai tragi o data si s-a resetat. Asta-i tot!

Chiar daca pe unii ii deranjeaza asteptarea, la Avia Motors, se respecta cu strictete procedurile stabilite de producator pentru ca in final calitatea face diferenta intre un service autorizat si unul noname.

Sunt curios ce parere ar avea cineva de la producator care ar vedea service-ul. Ce parere ar avea despre mizeria de pe jos, despre salopetele jegoase, despre faptul ca unul mungea si 4-5 se jucau pe calculator.

Faptul ca executi toate operatiile conform prescriptiilor tehnice ale producatorului: stringi suruburi la cuplu specificat, inlocuiesti suruburi sau garnituri date obligatoriu cu "replace" dupa demontare, respectii procedura de reparare, garanteaza in final o reparatie de calitate si ofera clientului siguranta in utilizarea autoturismului.

Sunt curios daca mecanicii stiu si fac chestiile astea.

Bineinteles ca toate acestea au un cost mai mare si cine alege sa mearga la un service de cartier isi asuma riscurile.

Ieftin, repede si bun, dupa parerea mea, nu se poate.....

Nu eu am cerut un pret ci voi ati facut oferta mincinoasa!!!

Inca o precizare; laptopurile si calculatoarele instalate in atelier ofera personalului de service accesul facil la informatii tehnice. Faptul ca, daca vezi pe cineva in fata unui calculator, nu inseamna neaparat ca, acel cineva, taie frunza la ciini si se minuneaza vazind ce foto a mai pus x sau y pe facebook

Numai bine!

Am vazut ecranul calculatorului SE JUCAU!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar sunt schimbatori de piese si nimic mai mult!

Sau mai bine zis reparatori de masini respectand o documentatie de reparatie data de producator pentru care ofera o factura si garantie. Altfel te duci la nea Gigi pe sant si stie si el sa repare alternatoare (nu te teme, si aia de la Avia stiu), dar ce te faci daca reparatia lui nea Gigi tine numai vreo 2 zile? Te duci la el sa-i ceri garantie, nu? :coffee_lol:

Pe scurt, ai 2 variante:

1. te duci la "schimbatorii de piese", faci reparatia conform cu specificatiile producatorului si ai o baza legala sa te duci sa ii iei de gat daca ceva nu a fost in regula

2. te duci "reparatorii de piese" si faci reparatia cum vrei dar fara nicio asumare de raspundere din partea nimanui, dar NICI fara pretentii din partea ta

Pare destul de corect ce zic? Tu alegi ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca executi toate operatiile conform prescriptiilor tehnice ale producatorului: stringi suruburi la cuplu specificat, inlocuiesti suruburi sau garnituri date obligatoriu cu "replace" dupa demontare, respectii procedura de reparare, garanteaza in final o reparatie de calitate si ofera clientului siguranta in utilizarea autoturismului. Bineinteles ca toate acestea au un cost mai mare si cine alege sa mearga la un service de cartier isi asuma riscurile.

Ieftin, repede si bun, dupa parerea mea, nu se poate.....

Aham..de-aia m-am ales eu cu filetele de pe carcasa cutiei de viteze distruse cand am schimbat o bieleta antirasturnare la un service tot din grupul vostru. Mecanicul era atat de "familiarizat" cu procedurile incat mi-a desfacut si strans suruburile cu pistolul pneumatic. Suruburile de 10, de pe carcasa cutiei (material de AL) care trebuiau strase la cuplu de 40nM cu cheia dinamometrica el le-a strans cu pistolul! Care mai e diferenta aici fata de un service de cartier? A fost repede, scump si prost...

Ulterior in acelasi service, cu alta ocazie cand a mai fost nevoie sa umble ei pe acolo, un alt mecanic de data asta cunostea foarte bine treaba.. a strans ca la carte la 40nm, a rectificatcat s-a putut filetele "omorate" de coleg, si asta fara sa-i atrag eu atentia.

Ca in orice service sunt 1-2 foarte priceputi si atenti si o gramada de alti ciobani. Important e sa-i dibuim pe aia care sunt intr-adevar priceputi si sa ne programam numai la respectivii..

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un specialist si un mecanic bun,niciodata nu o sa stea la un service care face operatii doar la o anumita marca de masini.Un specialist in diagnoze niciodata nu o sa stea la o reprezentanta care face lucrari numai unei anumite marci de masini

BA da. Ca nu poti fi specialist pe toate marcile de masini, nu ai cum.

Si pentru Johnny Bravo ,

Mai usor cu acest limbaj. De ce nu te-ai dus la directorul de service ca sa fii lamurit cum sta treaba ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un specialist si un mecanic bun,niciodata nu o sa stea la un service care face operatii doar la o anumita marca de masini.Un specialist in diagnoze niciodata nu o sa stea la o reprezentanta care face lucrari numai unei anumite marci de masini

BA da. Ca nu poti fi specialist pe toate marcile de masini, nu ai cum.

Si pentru Johnny Bravo ,

Mai usor cu acest limbaj. De ce nu te-ai dus la directorul de service ca sa fii lamurit cum sta treaba ?

La cine sa mearga Cristi, la Petrinel ?? Sigur ca da...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, ca omul a fost in Militari, nu in Pantelimon. CA daca era in pantelimon, putea sa o caute pe Elena33 sa stea de vorba cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny pe bune acum chiar asa poti folosii un limbaj ca asta cu o femeie ce naiba da dovada ca esti barbat putina decenta nu strica lasa misoginismele in alta parte. Inteleg ca nu esti de acord cu avia dupa parerea mea serviceul din militari e jalnic dar nici chiar asa sa dai verbal intr o femeie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy,de acord cu tine,nu poti stii toate masinile de la cap la coada...dar marcile de baza trebuie sa le cunosti.La articulatii si la mecanica de ''cheie'' se pricep toti,mai greu este cu subansamblele si piesele componente ale motorului.Treaba cu uleiul de ''automatica'',am postat pe net un filmulet cand in Germania la reprezentanta Zf(producator de cutii de viteza care echipeaza marcile premium),se schimba uleiul de automatica unui E38.Mecanicii de acolo apeleaza la urmatoarea solutie:ridica masina pe elevator si sub cutia de viteza baga 3 ventilatoare mari care racesc cutia pt ca durata lucrarii sa fie cat mai redusa ca timp.Banuiesc ca se poate face si la noi ''treaba''asta pt ca daca specialistii de la Zf o folosesc...de ce sa nu fie folosita si la noiOricum la Bmw procedura de schimbare e mult mai complexa decat la DSG.Ca parere personala continuii sa cred ca calitatea lucrarilor facute in reprezentantele din vest este mult mai buna si foarte diferita fata de calitatea lucrarilor facute la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA AVIA am pornit electroventilatoarele masinii la turatie maxima si in 15 minute s-a racit doar 2 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pentru Johnny Bravo ,

Mai usor cu acest limbaj. De ce nu te-ai dus la directorul de service ca sa fii lamurit cum sta treaba ?

Ce limbaj???

De ce sa ma duc la directorul de service? Nu am chef sa trag de oameni sa le dau bani. Asta-i buna, sa ma duc la director sa ma rog de el sa-mi ia banii. Sunt oameni care nu au ce manca si altii fac figuri la 43 de lei! NICIODATA!!!

Johnny pe bune acum chiar asa poti folosii un limbaj ca asta cu o femeie ce naiba da dovada ca esti barbat putina decenta nu strica lasa misoginismele in alta parte. Inteleg ca nu esti de acord cu avia dupa parerea mea serviceul din militari e jalnic dar nici chiar asa sa dai verbal intr o femeie.

Ce limbaj??? Eu nu ma adresez femeii ci unui user care tine partea service-ului. Nu vad ce este indecent in ce am scris eu si nu ma face mai putin barbat. Nu am dat in nimeni. Altii se tin bat aici. Le demonstrezi ca au gresit si tot te fac prost, ca nu e service Audi, ca nu pot ca dint-un pachet sa-mi aleg eu opereratiunile care le vreau, ca mi-am luat ulei contrafacut din targ... Cu alte cuvinte ei sunt destepti si noi suntem prosti. Domna are impresia ca daca nu cumpar uleiul de la ei la suprapret sun un spaniol d-ala bizonic care si-a luat Audi 15 hand si isi mananca de sub unghii.

Eu muncesc pentru bani, nu-i primesc, nu ma roaga nimeni (asa cum i-am rugat eu pe ei) sa fac un serviciu si sa ma plateasca, nu-i castig la noroc drept urmare sunt foarte atent cum ii cheltui. Cu ce ma incalzeste ca dau dublu la Avia sau la PBN sau la alt service pentru exact acelasi lucru care il pot lua de la magazin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si unui user de aici trebuie sa te adresezi fara a-l jigni, la asta ma refeream.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la nemultumirea userului @Johnny Bravo cred ca a fost si o problema de comunicare din partea consilierului service. Insist sa luati legatura cu seful de service pentru rezolvarea acestui aspect. Cu siguranta dinsul va intelege si cel mai probabil o sa primiti compensatii.

Cit priveste postul meu anterior acesta este o parere personala pe care am libertatea sa mi-o exprim (este un forum de discutii...) folosind un limbaj civilizat care sa ne reflecte educatia si inteligenta. Nu am vrut nicio clipa sa jignesc utilizatori care isi procura consumabilele/piese de schimb din surse, altele decit service-urile autorizate.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si unui user de aici trebuie sa te adresezi fara a-l jigni, la asta ma refeream.

Eu am inteles ce ai spus. Nu am inteles insa despre ce jigniri vorbesti. Eu nu am jignit pe nimeni. M-am simtit insa jignit de afirmatiile lui Elena33.

Atat am avut de spus. Eu ma retrag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, cred ca era bine daca dadeai un telefon pentru programare. Motivatia ta, ca nu stiai daca mai ajungi, nu functioneaza in cazul unui service autorizat din reteaua VAG. Ei functioneaza pe baza de programari si nu ii poti acuza ca nu te-au primit in cazul asta. Poate tocmai de asta i-ai si gasit pe mecanici jucandu-se la calculator, probabil nu mai aveau programari la ora aia.

Nu merg la Avia, insa merg la Alto, care e in aceeasi incinta cu Avia Pantelimon, in cladirea de langa. Fac acolo revizii si reparatii de 6 ani si niciodata n-am fost tratat intr-un mod care sa ma faca sa nu revin.

Eu iti inteleg supararea, insa schimbul de ulei nu dureaza in nici un caz 10-15 minute, mai ales ca erai cu masina cu motorul cald. De obicei, si spun asta din experienta proprie, schimbul de ulei si filtrul de ulei dureaza minim 30 de minute. Stiu ca tu compari cu service-uri in afara retelei, insa acolo sunt alte standarde de cele mai multe ori, mecanicii se grabesc sa termine o treaba ca sa inceapa alta.

Sunt sigur ca daca ai fi sunat inainte ai fi putut afla daca e timp pentru schimbul de ulei si daca pretul afisat e pentru schimbul de ulei cu uleiul cumparat de la ei sau adus de tine. Pana la urma, service-ul face profit si din vanzarea uleiului, deci nu ii poti acuza ca au alt pret daca vii tu cu uleiul tau, avand in vedere ca ora de mecanica depaseste cu mult pretul afisat pe site.

Nu intru in detalii despre pregatirea mecanicilor si a celorlalti angajati ai service-ului, nu e treaba mea si in nici un caz nu sunt in masura sa evaluez asta.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

, schimbul de ulei si filtrul de ulei dureaza minim 30 de minute.

La DSG6 schimbul de ulei si filtru dureaza intre 45 si 60 minute, pe ceas. Testat de mine avand la dispozitie sculele necesare si elevator si depinzand de cat de fierbinte e uleiul in cutie. Daca nu ma insel fabrica da timpii undeva la 1.1-1.2 ore de manopera, nu stiu exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns si eu aseara la Avia Militari pentru un schimb de ulei si filtrul de rigoare.

In prealabil m-am uitat pe site-ul lor sa vad programul si este deschis pana la ora 19. Mai mult, intre orele 17 - 19 exista happy hours cu niste preturi mai mici. In cazul meu, 43 Ron.

Cred ca e vorba de schimbul de ulei la motor, nu la DSG. Sunt sigur ca schimbul de ulei il poate face cineva si in 10 minute, insa nu vad graba, mai ales avand in vedere temperatura uleiului cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si eu un termen de timp pt schimbarea uleiului pt DSG:Ulei transmisie automată - înlocuire0,50 h

Si la motor:Ulei de motor - înlocuire 0,20 h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elena33, nu comentez modul in care service-ul AVIA isi onoreaza serviciile pentru ca nu cunosc personal acest lucru dar sa dai o replica (rautacioasa), total in necunostinta de cauza, prin care sa arati ca o anumita persoana aduce acuzatii nefondate mi se pare un lucru mai mult decat jenant mai ales ca este vorba de domeniul in care iti desfasori activitatea.Cred ca as intra in Pamant de rusine sa-mi demonstreze elevii mei(activez in invatamant) ca ceea ce afirm este fals si in neconcordanta cu realitatea.

Nici-o remarca a user-ului Johnny Bravo nu a fost nefondata si, de asemenea, prin ceea ce a spus nu a adus nici-o jignire , chiar pot sa afirm ca el ar trebui sa se simta jignit prin replica ce i s-a dat in postul #1327. Ceea ce mi se pare deranjant intotdeauna este faptul ca, atunci cand se aduc ofense unei persoane iar respectiva persoana raspunde cu aceeasi moneda tot cel care a inceput cu ofensele se simte jignit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!