Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

Pai filtrele Mann de aer / polen costa aprox 100 ron la Avia :blah_: La magazine in regula se gasesc in jur de 50-60 ron, vorbesc aproximativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma simt datoare cu o precizare : Avia nu vinde (monteaza decit daca sint aduse de client) filtre Mann sau orice altceva decit cele originale livrate de producator prin reteaua importatorului.

Numai bine!

Modificat de Elena33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, pe cutia celor comercializate de Avia sau orice alt dealer din reteaua Porsche Romania nu scrie Mann, insa e acelasi filtru, doar ca e produs Oem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua tuturor. Asa cum era de asteptat in Romania noastra draga,mi-am gasit masina zgariata pe aripa si portiera stanga spate,precum si pe capota motorului. Deoarece firma la care am CASCO are decontare directa cu AviaMotors Pantelimon ( de unde am si cumparat masina ),am decis sa o duc acolo sa o repar (tinichigerie+vopsitorie ).Asa cum povestea si un alt coleg de pe acest forum,cosmarul a inceput inca de la predarea autoturismului. O doamna deloc amabila si cu foarte mult plictis acumulat, a intocmit precum un robot o fisa fara a completa nici 30% din ea, dupa care mi-a cerut cheile de la masina si mi-a spus sa revin peste 5 zile pentru a o ridica.Cele 5 zile s-au transformat in 8. E drept ca ma asteptam la asta deoarece traim in.....Romania. In cea de-a 8-a zi am sunat la Avia,mi-au confirmat ca masina este gata si ca ma pot duce sa o ridic. M-am prezentat la service si...SURPRIZA. Mi-au adus masina de parca fusese vopsita pe dinauntru.NU exagerez deloc cand spun ca nu eram sigur daca este sau nu masina mea. Totul era plin de un praf alb sau gri ( oricum nu conteaza culoarea),noroi,bucatele de smirghel + hartii si folii de plastic. M-am abtinut cu greu sa nu ma cert cu cel care-mi adusese masina, am solicitat sa discut cu cineva din conducerea service-ului,dar mi s-a spus ca fiind sambata nu este niciun sef pe acolo. Vazand ca nu vreau sa iau masina in starea in care se afla, tipul care o adusese a decis sa o trimita la spalatorie (inca 1 ora pierduta ),dupa care a venit ranjind la mine si m-a intrebat :"acum e bine ?"Nu, nu era bine,pentru-ca interiorul masinii tot nu era curat,iar la exterior am avut surpriza neplacuta sa constat ca cele 3 piese vopsite erau mate in comparatie cu restul masinii. Drept pentru care.....inca 1 ora pierduta pentru ca a dus masina la polishat. Aici tin sa reamintesc cititorului ca dadusem in prealabil telefon la service pentru a intreba daca pot sa ma duc sa ridic masina. Ca sa nu va pierdeti rabdarea , am sa va spun ca am luat masina si am plecat acasa deoarece eram deja in criza de timp, urmand ca a doua zi sa plec din tara pentru 3 saptamani. Cand am ajuns acasa am constatat ca parbrizul era zgariat in coltul din stanga jos ,ca si cum cineva ar fi dat cu smirghel pe el. Nu am facut reclamatie,pentru-ca a doua zi am plecat din Bucuresti,iar cand m-am intors dupa aproximativ 1 luna de zile, am considerat ca este prea tarziu. Poate ca am gresit , poate ca nu. Asta nu voi afla niciodata, dar ce stiu cu siguranta este faptul ca NICIODATA nu ma voi mai duce la AviaMotors Pantelimon si de asemenea le voi face mereu antireclama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Wow. La asa situatie un angajat avia (si sunt destui pe aici ce citesc) ar trebui sa traga un semnal de alarma catre un sef mai sus. Ar dovedi ca este eficient si trage pentru "intreprindere" nu doar pentru salariu si let's go home.

Din pacate asta e unul din motivele pentru care prefer sa-mi fac reviziile singur in service-uri de calitate (din pacate nu reprezentantele de la noi , unde daca nu dai un telefon inainte sa te catalogheze 'client de multumit' ti-o iei rau in freza :Driver: ). PS da la PLUS mi-am schimbat deja singur pe banii mei o piesa stricata decat sa-si bata joc de masina un neica-nimeni fara chef de munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va nelinistiti,Avia nu se comporta asa numai cu clientii,ci si cu colaboratorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
O doamna deloc amabila si cu foarte mult plictis acumulat, a intocmit precum un robot o fisa fara a completa nici 30% din ea,

O doamna mai plinuta asa...cu ochelari si par brunet nu? :blink: Cred ca stiu despre cine e vorba. Am incercat si eu odata sa lucrez cu dansa pt o reparatie de tinichigerie la Avia. Crezi ca am putut? No way. Cand am vazut cat e de "serviabila" m-am dus pe afara sa mananc o lamaie ca sa ma mai indulcesc si apoi m-am intors am apelat la altcineva de acolo :) Totusi, exista la Avia Motors un coordonator al departamentului de reparatii caroserie. Se numeste Bogdan Marinescu (este practic seful doamnei mai sus amintite) si este un om de nota 10! Ori de cate ori am avut nevoie de vreun ajutor, oricat de mic omul a fost mai mult decat binevoitor. Apelati la el cu incredere! La fel cum si pe partea de mecanica exista un coordonator al departamentului respectiv (seful consilierilor de reparatii mecanica) in persoana lui Andrei Nitescu. La fel, un baiat de mare caracter! Ambii au promovat in functiile respective cam de 1 an si probabil asta se datoreaza si calificativelor bune primite de la clienti. Eu unul lucrez cu Avia de 4 ani si am mai avut si eu diverse probleme, insa niciodata cu vreunul din acesti doi oameni. Ei de fiecare data m-au ajutat cand am avut nevoie! Respectele mele domnilor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ca sa nu dezinformam lumea....Bogdan Marinescu nu este sef la caroserie (nu a fost niciodata). Seful atelierului caroserie este dn. Marian Ghica si orice reclamatii le puteti adresa direct persoanei mentionate sau directorului de service Petrinel Stanciu care, garantat, va vor asculta si va vor rezolva deficientele constatate de dvs.

Cit priveste calificativele acordate celor doua persoane sint intru-totul de acord.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz poate ar trebui promovat...

Nu a zis nimeni "sef" am spus "coordonator" asa cum este si Nitescu pe partea de mecanica. cel putin asa scria pe placuta de pe biroul lui ultima data cand am fost acolo "coordonator" si nu "consilier"

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut reclamatie,pentru-ca a doua zi am plecat din Bucuresti,iar cand m-am intors dupa aproximativ 1 luna de zile, am considerat ca este prea tarziu. Poate ca am gresit , poate ca nu. Asta nu voi afla niciodata, dar ce stiu cu siguranta este faptul ca NICIODATA nu ma voi mai duce la AviaMotors Pantelimon si de asemenea le voi face mereu antireclama.

Niciodata nu e tarziu!

Poze, descriere detaliata a situatiei si apoi foloseste e-mailul companiei.

Ex:

Daniel Balaban (Presedinte)Email: daniel.balaban@aviamotors.ro

Petrinel Stanciu (Director Service)Email: petrinel.stanciu@aviamotors.ro

Alina Enascut (Manager Asigurarea Calitatii)Email: alina.enascut@aviamotors.ro

Pentru probleme reale, care pot fi dovedite, sigur primesti raspunsuri,solutii.

Modificat de angel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, vedeti voi , treaba asta e cu dus si intors... nu Avia pantelimon v-a facut rau ci o uscatura sau doua de acolo .

Eu am masina de peste doi ani si jumatate si nu am avut nici-odata probleme cu cei de acolo, desi am facut toate reviziile la ei, am luat rotile de iarna tot de la ei...

La una din revizii se umezea filtrul de motorina sus si au schimbat fara plata un racord cind m-am intors la ei ...

cind a picat compresorul de la clima am spus ca vreau sa stau linga masina si m-au lasat,

la ultima revizie tot asa am cerut sa vad cu ochii mei cum se schimba filtrul de polen si m-au lasat la masina...

vedeti, eu personal nu am de ce sa ma pling de ei. Am remarcat-o si eu pe doamna aceea tot timpul nemultumita, dar nu e singura acolo, asa ca ocoliti-o si gata.

Am si o bila neagra legata de ei, dupa ultima revizie, la sapte mii de km de la revizie aveam ulei un pic la virful jojei si am pus 1,5 l de ulei sa aduc la semnul de sus . Dupa asta fiindca am verificat des ( lucru pe care din pacate nu l-am facut si in cei sapte mii ) uleiul nu a mai scazut asa ca singura explicatie ar fi ca nu au pus ulei cit ar fi trebuit . Totodata am constatat tot atunci si ca aud turbina fluierind, incet, dar pina atunci nu o auzeam ( coincidenta sau nu , nu stiu ) . Deci un mecanic de acolo a facut un ciubuc de un litru de ulei probabil , pe seama masinii mele. Sa ma cert cu Avia , unde toti ceilalti se poarta cum trebuie ?! pot dovedi in vre-un fel ca asta e explicatia pentru uleiul pe care l-am pus in motor ?! o sa fiu eu mai atent de acum incolo, dar tot la Avia o sa merg cu masina... cam asta este. Eu zic, ca atunci cind patiti ceva sa mergeti la sefii mai mari ai atelierului , ca nu cred eu ca vrea cineva sa-si strice numele pentru magaria unuia sau altuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,am si eu o problema cu masina si as dori sa mi spuneti daca merita sa ma duc cu ea la AVIA si daca astia se pricep sa faca orice.eu nu stiu exact ce are masina ca nu am avut timp sa umblu cu ea.am mai cautat pe net si am dat de un service in bucuresti care se numeste GBX PRONOVA ,daca cunoaste cineva firma asta sa mi spuna si mie daca merita sa ma duc la ei sau la AVIA...eu am un audi A6.2003,motor 2500 si i mi accelereaza dar nu vr sa plece.i mi intra in D SAU R ,ACCELEREAZA DAR NU PLEACA.inainte sa se intample asta cand plecam dupa loc i mi tripida iar de la 50 in sus nu mai aveam nici o problema.cand luam piciorul dupa frana trebuia sa plece singura ceea ce nu se intampla,doar cand vroia ea.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu ei sunt service Skoda dar pot sa se ocupe cam de orice masina din grupul VW, implicit si Audi.

Poti incerca ori la ei ori la Metrotehnica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot vorbea colegul mai sus de uscaturi; o astfel de primata curata gheata de pe o masina cu o surubelnita dreapta

:vaidecapulmeu: , si stim cu toti ce a insemnat sa vrei sa pleci cu masina in ultimele 2 zile, cat am avut de munca sa dezghetam masinile..

Asa ca ce pretentii sa ai, cum vreti voi sa stranga nu stiu ce surub, sau sa caute mai adanc problema si sa gaseasca o rezolvare. Din pacate astfel de oameni trag in jos pe ceilalti care isi dau cat de cat interesul.

Modificat de bogdan2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul asta este despre Aviamotors. Hai sa nu-l poluam ca alte discutii!

Posturile offtopic au fost facute invisible.

@michela: am dat search cu cutia ta de viteze si ai aici Rezultatul.daca vrei sa investighezi problema la cutie si sa gasesti un service cu experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

De circa 3 luni Avia Motors este acum si service autorizat VW. Cu alte cuvinte se pot face inspectii service, reparatii in garantie si post garantie pt toate autoturismele VW. Paleta de servicii este aceiasi cu a oricarui sevice autorizat VW autorizarea fiind obtinuta de la importatorul oficial.

Numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

De citeva luni bune in service Avia Motors se permite accesul clientilor in service. Inca din faza de receptie autoturism si deschidere contract de reparatie se prezinta clientului aceasta posibilitate de a asista la operatiile de intretinere/reparatie efectuate la autoturismul propiu. S-a luat aceasta decizie pt a veni in intimpinarea dorintelor multor clienti precum si pentru a marii gradul de transparenta in relatia dintre client si service.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am ajuns si eu aseara la Avia Militari pentru un schimb de ulei si filtrul de rigoare.

In prealabil m-am uitat pe site-ul lor sa vad programul si este deschis pana la ora 19. Mai mult, intre orele 17 - 19 exista happy hours cu niste preturi mai mici. In cazul meu, 43 Ron.

Deoarece nu eram sigur ca pot ajunge in timp util, am considerat ca nu este frumos sa fac programare si sa nu ajung. Am ajuns insa la 18.30 si din capul locului, un paznic mi-a spus ca nu ma vor primi pentru ca este tarziu. I-am explicat ca am doar un schimb de ulei de facut, schimb care nu dureaza mai mult de 15-20 de minute. M-a lasat sa intru.

M-am dus la biroul lor, am spus ca vreau sa fac schimbul si am primit acelasi refuz cum ca este prea tarziu. Am vazut insa ca in service erau mai multi lucratori care se jucau la un laptop si stand liber la care putem baga si eu masina. In ideea asta am insistat sa ma primeasca.

Pana la urma, un mecanic sictirit rau a acceptat sa faca schimbul.

In momentul in care m-au vazut ca scot din masina bidonul cu ulei m-au anuntat ca pretul nu mai este cel de pe site, de 43 de lei ci undeva la 75 de lei. Am explicat omului ca am vazut pe site-ul lor aceasta promotie si de aceea am venit. Nicaieri nu se precizeaza ca pretul este 43 de lei daca cumpar de la ei ulei si filtru.

Drept urmare, am sa-l schimb singur.

Mi se pare ireal sa ma duc sa ma rog de cineva sa-i dau bani sa-mi faca un serviciu si sa fiu refuzat, desi este ocupatia lor. Mi se pare absolut normal ca daca programul este pana la 19, daca eu vin la 18.59 sa fiu primit. Mi se pare anormal sa induci in eroare clientii cu niste preturi mici, fara a da toate conditiile obtinerii acelui pret.

Am un coleg de birou care ma convinsese sa ma duc la ei pentru tinichigerie. Doream sa repar niste zgarieturi pe masina si sa o vopsesc. Nu ma mai duc!

Datorita sictirului cu care m-au tratat au pierdut ieri 43 ron, au pierdut mai multe mii de lei pentru tinichigerie si alte sute de lei pentru viitoarele revizii care le-asi fi facut la ei, daca erau seriosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le iau apararea, dar daca programul se termina la 19 si tu ai o lucrare care dureaza 1 ora, trebuie sa ajungi cu masina acolo la 18 ca sa termine pana la 19.

pentru cei de la Avia Pantelimon: luati un aparat de aer conditionat portabil sa-l puneti sub masinile la care se face schimbul de ulei la DSG !!!! Glumesc, desigur.

Azi am ajuns pe la ei cu schimb de ulei la motor si la cutia DSG, pe al 17 si ceva. Nu am putut pleca cu masina acasa nici la 20:45, nu din cauza mecanicilor si a tehnicienilor care au facut totul ca la carte, ci din cauza masinii, la care nu a scazut temp la ulei in cutie sub 49 grade. Asa ca, pana maine doarme acolo, si dimineata ma duc sa o ridic.

Daci, din nou o bila alba pentru AVIA si pentru cei de acolo, care, se tin sa respecte intru-totul procedurile din ELSA>

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci o idee buna este sa se mearga numai toamna / iarna la schimbat ulei cutie DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am zis si eu mecanicilor la plecare. daca era iarna, in 20 minute era bocna uleiul din cutie, o scoateam afara impinsa si era rece,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le iau apararea, dar daca programul se termina la 19 si tu ai o lucrare care dureaza 1 ora, trebuie sa ajungi cu masina acolo la 18 ca sa termine pana la 19.

Sa-mi fie cu iertare insa schimbul de ulei si filtru, cel putin la masinile noastre, dureaza mai mult de 15-20 de minute doar daca esti dobitoc sau lenes sau prost sau n-ai chef.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice dealer este obligat sa lucreze dupa normativ iar acolo probabil numarul de unitati asociat acelei operatiuni este de o ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragilor,

Apucati-va voi sa schimbati uleiul la DSG altfel decit ca la carte (sau intr-o ora) si o sa o faceti praf.

Este o procedura intreaga, nu este o cutie manuala .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa tu busonul si filtrul de ulei cu masina incinsa. Nu ai vrea ca uluiul la 90 grade sa-ti curga pe maini. Asa ca nu ai cum sa o rezolvi in 20 minute. Si oricum 20 min plus 18.59 trece mult de ora inchiderii.

Legat de dsg s-a respectat in totalitate procedura. De asta am si lasat masina peste noapte acolo sa scada temperatura la sub 35 grade. Lucrarea a inceput la 17 si pana la 20:45 temperatura nu scazuse sub 49 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!