Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

Era cu bataie lunga. Va plingeti ca dati 640 de lei la o revizie. Dar ati intrebat ce o sa va faca inainte de a le da masina pe mina ? Daca nu va convenea, mergeati in alta parte.

Si chestia cu veyronul pe mine m-a socat enorm. Dar nu a prins pe unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu e ca platesc 640Ron ci pentru ce platesc suma asta.

Fara suparare, dar daca tie ti se pare normal sa platesti 200Ron manopera pentru a schimba uleiul si 4 filtre, treaba care se face in maxim o ora(sunt indulgent) atunci.......no comment.

Nu e cazul sa facem comparatii cu Bugatti Veyron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze dar eu la fostul cielo in service pt schimb ulei, filtru ulei, si aer si un cap de bara am platit 400ron!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu vorbim de cielo. Stiu exemple mult mai bune decit ce ai spus tu. E o masina fermecata daca o privim din prisma preturilor la componente. (si mie imi place, chiar daca e cam varza)

Antoniadis: asta e dezavantajul unui service mare. Am spus mai sus ca totul e normat. SI chiar daca revizia se face repede, tu vei plati tot unitatile de timp normate pentru fiecare operatiune. Sint obligati de importator. Oricum ai da-o 640 lei tot e o suma buna pentru o revizie. Eu ies pe acolo doar daca imi cumpar singur uleiul si filtrele.

Vrei sa iesi ieftin, fugi la un service de la coltul blocului unde ai mai vazut ca intra masini altele decit dacii vechi.

Eu am fost la un garaj de linga mine si am platit 40 lei pentru toate prostiile astea. Dar riscul e ceva mai mare, in sensul ca poate mecanicul respectiv nu a schimbat in viata lui un filtru de motorina la octi sau touran si poate iti rupe ceva.

Modificat de kasius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat baie de ulei (montaj) + 4 litri ulei Aral (cumparat + manopera) + 5 becuri (cumparat + manopera) + o mica diagnoza necesara = 410 ron pret din care am primit reducere de 10% pe baza cardului de fidelitate. De masina s-a ocupat nasu' masinii tov. Lupu, insa toata echipa din Avia Militari a fost super. Recomand 10+

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dragii mei forumisti /iste, doresc ca in urmatoarele randuri sa va povestec experienta mea recenta cu marele service AVIA MOTORS Pantelimon si totodata sa trag si un semnal de alarma pt. cei interesati.

Episodul 1.

Lucrare efectuata la service-ul Avia Pantelimon prin intermediul FATA Asigurari cu decontare directa.

Masina a fost lovita relativ usor in spate , necesitand vopsirea barei si inlocuirea ornamentului negru de pe aceasta si , in urma unei reconstatari, schimbarea unui panou de protectie din spatele acesteia (in urma loviturii, mocheta din portbagaj ce acopera compartimentul rotii de rezerva nu mai statea intinsa ci facea o cuta destul de pronuntata ).

In primul rand , modul in care a fost facuta receptia a fost absolut incredibil: aproape 60% din campurile existente pe acea fisa de intrare in service nu au fost completate , personajul de la receptie service caroserie (al carui nume prefer sa nu-l mentionez desi este o rusine pentru intreg departamentul) avand o atitudine ce nu poate fi caracterizata decat prin cuvantul SCARBA; trebuie sa mentionez ca am avut senzatia ca predau in service un pix sau poate intr-un caz mai fericit un stilou, in nici un caz un autoturism de peste 20.000 de euro achizitionat tot de la ei; o reala bataie de joc , insa am preferat sa trec peste acest aspect la momentul respectiv gandindu-ma la un rezultat final pozitiv.

Dupa cca. 10 zile sunt chemat sa ridic masina din service . Acelasi nene cu aceiasi scarba imi tranteste cheile in mana si ma trimite in curte , fara a a fi insotit de cineva pt. receptie , fara orice fel de intrebari sau comentarii si fara a semna vreo hartie. Ma simt nevoit sa mentionez ca iar am ramas perplex aflandu-ma parca intr-un film foarte, foarte prost. Ajung si in curte, gasesc masina, iar aici urmeaza si socurile majore; exteriorul era absolut infect(eu am predat masina fara un fir de praf pe ea, din dorinta de a-i respecta pe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citesc si ma minunez ...

In cazul meu, cu Avia am avut experiente placute de cele mai multe ori .. iar la costuri au fost in target.

Am gasit unele lucruri ce in timp nu s-au aratat a fiind lucrari de calitate (bara fatza nu e asezata cum ar trebui, canturile nu sunt paralele si egal asezate comparativ cu ale aripilor masinii), de la o vopsire anterioara mi-au lasat niste vopsea pe un geam (n-avea nici o treaba geamul cu locul de vopsit) si in rest, ok.

Despre cat platiti, mai degraba va spun eu cum am platit 360 EUR la un dealer Skoda in Milano ptr revizia nr 3 la masina: filtre, ulei, placute frana si lichidul de frana (asta cu lichidul e din vina lui Avia ca nu mi-au scris in caietul de service la revizia nr 2 cum ca s-a efectuat deja acesta iar la MI am lasat masina dimineata si am luat-o in pauza de masa, deh .. timpul costa bani, si ei au facut tot ce scria ca trebuie facut in caiet) .. nimic in plus, nimic in minus.

La Avia Pantelimon .. daca aveti lucrari la caroserie, va recomand cu caldura sa apelati la Dna. Bica, din punctul meu de vedere este unul dintre cei mai profesionali angajati cu care am avut ocazia sa interactionez ever - mai departe, ce si cum se intampla in service nu mai tine nici de bunavointa si nici de politetea consilierului cu care vorbiti si care va ia masina in receptie.

Razvan

Modificat de Razvanyke
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CC Octavian

Am avut si eu probleme asemanatoate atunci cand mi-am ridicat masina de la ei :) Insa am fost la seful lor (dl. Petrinel Stanciu) care a fost foarte promt imi a satisface toate nemultumirile(argumentate) legate de livrarea masinii. Intradevar acolo sunt cateva specimene care aduc un aport negativ la stradaniile colectivului depuse in slujba clientilor. :angry: Pacat. Acuma, dupa doi ani de cand am masina si vreo 5 vizite in service stiu exact la cine sa ma duc si totul este ok. Ce nu inteleg, este de ce ii tin pe dobitocii aia care nu stiu sa interactioneze cu clientii care apeleaza la ei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 100 % de acord cu nick58 !! Ar trebui, daca cineva ar si avea interes sa faca performanta, sa aiba mereu .. sau cam la 6 luni o sesiune de feedback din partea clientilor. Pentru fiecare angajat ce a interactionat cu clientii .. sa se tina o evidenta, iar in functie de ratingul obtinut .. sa fie demis sau dupa caz sa i se dea o prima. In felul asta sigur s-ar schimba multe si nr de clienti ar creste direct proportional cu masurile pozitive luate.

In momentul in care angajarile nu vor mai fi facute pe prietenii, rudenii si alte avantajari .. o sa se schimbe ceva si pe la service-uri, inclusiv Avia.

Iar dl. Stanciu, a fost de acord sa ma ajute cu o chestie cei din service, in conditiile in care nu stiu cati alti sefi de service ar fi fost, totally free.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Azreil: cit crezi tu ca ar costa o revizie simpla de genul ulei si filtre ? 640 lei e un pret bun, mai ales daca ai luat de la ei filtrele si uleiul.

...

Da, mi se pare destul de mult, tot schimbul de ulei, filtre si "inspectia" vizuala au durat maxim 30 min, cele doua personaje care s-au ocupat de revizie erau foarte plictisite si au preferat sa termine repede si m-au trimis in Pantelimon. Daca revizia o efectuam in Pantelimon si se aveau in vedere toate lucrurile pe care le-a facut dl Ninel, da, nu mai parea mult suma platita.

Am facut inca doua vizite la Avia Motors Pantelimon, la prima s-a schimbat un switch la coloana de directie si scapat de un "greieras" ce provenea de la gurile centrale de ventilatie de pe bord, foarte multumit, din nou am avut placerea sa lucrez cu dl Ninel.

A doua vizita a fost pentru o verificare a masinii pe rampa, am reusit sa lovesc o groapa plina cu apa, destul de puternic, si am preferat sa fac o verificare, sa stau linistit ca masina este Ok. Foarte multumit de baiatul de la receptie, din pacate nu am fost multumit de felul in care mecanicul si-a facut treaba, era destul de scarbit si de plictisit de ceea ce ii spuneam eu legat de masina.

Cel putin pana acum per total sunt incantat de serviciile Avia Motors Pantelimon, sper sa nu imi schimb parerea cu timpul.

Numai bine.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragii mei forumisti /iste, doresc ca in urmatoarele randuri sa va povestec experienta mea recenta cu marele service AVIA MOTORS Pantelimon si totodata sa trag si un semnal de alarma pt. cei interesati.

Episodul 1.

Lucrare efectuata la service-ul Avia Pantelimon prin intermediul FATA Asigurari cu decontare directa.

Masina a fost lovita relativ usor in spate , necesitand vopsirea barei si inlocuirea ornamentului negru de pe aceasta si , in urma unei reconstatari, schimbarea unui panou de protectie din spatele acesteia (in urma loviturii, mocheta din portbagaj ce acopera compartimentul rotii de rezerva nu mai statea intinsa ci facea o cuta destul de pronuntata ).

In primul rand , modul in care a fost facuta receptia a fost absolut incredibil: aproape 60% din campurile existente pe acea fisa de intrare in service nu au fost completate , personajul de la receptie service caroserie (al carui nume prefer sa nu-l mentionez desi este o rusine pentru intreg departamentul) avand o atitudine ce nu poate fi caracterizata decat prin cuvantul SCARBA; trebuie sa mentionez ca am avut senzatia ca predau in service un pix sau poate intr-un caz mai fericit un stilou, in nici un caz un autoturism de peste 20.000 de euro achizitionat tot de la ei; o reala bataie de joc , insa am preferat sa trec peste acest aspect la momentul respectiv gandindu-ma la un rezultat final pozitiv.

Dupa cca. 10 zile sunt chemat sa ridic masina din service . Acelasi nene cu aceiasi scarba imi tranteste cheile in mana si ma trimite in curte , fara a a fi insotit de cineva pt. receptie , fara orice fel de intrebari sau comentarii si fara a semna vreo hartie. Ma simt nevoit sa mentionez ca iar am ramas perplex aflandu-ma parca intr-un film foarte, foarte prost. Ajung si in curte, gasesc masina, iar aici urmeaza si socurile majore; exteriorul era absolut infect(eu am predat masina fara un fir de praf pe ea, din dorinta de a-i respecta pe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum stiti cu totii "padure fara uscaturi" nu cred ca se gaseste in Romania si nici chiar in afara granitelor ei.

Pt domnul C.Octavian si pt toti cei nemultumiti de servicile companiei Avia ii sfatuiesc sa ia legatura cu sefii de departament sau mai bine cu seful de service, dl. Petrinel Stanciu, in care veti gasi un sprijin deplin si care, cu siguranta, va intreprinde tot ce este necesar pt a pleca multumiti de servicile prestate de service Avia. Daca dvs apelati numai la forum pt a va face cunoscuta nemultumirea nu exista garantia ca lucrurile se vor indrepta in favoarea dvs. din simplu motiv ca persoanele din conducere nu cred ca stau continuu "cu ochii" pe acest topic din nestiinta sau lipsa de timp.

Pt companie feedback-ul primit de la dvs vis a vis de calitatea servicilor prestate este foarte important in efortul de crestere a gradului de satisfacere client.

Numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elena33, lucrezi la Avia? :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamna/domnisoara Elena33, va multumesc pentru raspuns, insa va asigur ca nu am postat experienta mea aici pentru a incerca o "indreptare a lucrurilor in favoarea mea" in ideea ca mesajul va fi citit de conducerea AVIA ; am vrut doar sa imparatsesc experienta din service-ul AVIA membrilor forumului si nimic mai mult ; fiecare poate trage sau nu concluzii atat din experienta mea cat si din experientele altora, aceasta fiind si una dintre utilitatile de baza ale unui topic dedicat unui service/dealer.

Cu siguranta ca , daca as fi avut nervii si timpul necesar , as fi putut sa ma adresez conducerii insa , dupa cum mi-a fost aratat de nenumarate ori pana acum, acest lucru ar fi fost probabil inutil .

Referitor la faptul ca nu exista "padure fara uscaturi", pot sa va asigur doamna/domnisoara , ca intr-adevar EXISTA si asemenea "paduri", atat la noi in tara cat si , cu precadere in afara granitelor ; aceasta replica pe care dumneavoastra si multi altii o dau unor persoane carora le-a fost calcata in picioare in mod flagrant calitatea de client, a devenit un cliseu.

De asemenea , replica standardizata, de formular, pe care ne-ati oferit-o mai sus , "Pt companie feedback-ul primit de la dvs vis a vis de calitatea servicilor prestate este foarte important in efortul de crestere a gradului de satisfacere client." nu face altceva decat sa sublinieze rigiditatea si dezinteresul total pe care atat compania dvs. cat si multe altele o afiseaza fata de cel care va face posibila desfasurarea activitatii si in ultima instanta inregistrarea de profit - CLIENTUL.

In ce consta oare acest "sprijin deplin " de care vorbiti dvs. mai sus , pe care il putem primi din partea sefilor de departamente sau a sefului de service? Sa fie oare vorba tot de aceleasi asigurari si replici standardizate de genul celei pe care am amintit-o mai devreme sau de genul "... va intreprinde tot ce este necesar pt a pleca multumiti de servicile prestate de service Avia" ?

Va doresc numai bine, atat dvs. cat si tuturor forumistilor/istelor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Doamna/domnisoara Elena33, va multumesc pentru raspuns, insa va asigur ca nu am postat experienta mea aici pentru a incerca o "indreptare a lucrurilor in favoarea mea" in ideea ca mesajul va fi citit de conducerea AVIA ; am vrut doar sa imparatsesc experienta din service-ul AVIA membrilor forumului si nimic mai mult ; fiecare poate trage sau nu concluzii atat din experienta mea cat si din experientele altora, aceasta fiind si una dintre utilitatile de baza ale unui topic dedicat unui service/dealer."

Eu, atunci cind ma simt nedreptatita, caut sa rezolv problema cu cei care sint direct implicati. Bineinteles daca aceasta problema chiar exista si nu este ceva inchipuit pt ca, in noaptea precedenta am dormit ceva mai prost... Stiu ca implica ceva mai multa hotarire din partea mea decit daca stau ascunsa in spatele unui user anonim si "butonez" ....

"Cu siguranta ca , daca as fi avut nervii si timpul necesar , as fi putut sa ma adresez conducerii insa , dupa cum mi-a fost aratat de nenumarate ori pana acum, acest lucru ar fi fost probabil inutil . "

Daca n-ati incercat de ce credeti ca stiti deja cum stau lucrurile...Cine va deceptionat in asa masura ca am impresia ca asta este primul contact al dvs cu service Avia?

"Referitor la faptul ca nu exista "padure fara uscaturi", pot sa va asigur doamna/domnisoara , ca intr-adevar EXISTA si asemenea "paduri", atat la noi in tara cat si , cu precadere in afara granitelor ; aceasta replica pe care dumneavoastra si multi altii o dau unor persoane carora le-a fost calcata in picioare in mod flagrant calitatea de client, a devenit un cliseu."

Uscaturile nu se afla numai in tabara service-urilor ci sint cu nemiluita si in tabara clientilor. Sint uni clienti pe care poti sa-i tratezi ca pe mari somnitati (cu toate ca sint de "stofa" ieftina ) si tot nemultumiti ramin pe vecie.

"De asemenea , replica standardizata, de formular, pe care ne-ati oferit-o mai sus , "Pt companie feedback-ul primit de la dvs vis a vis de calitatea servicilor prestate este foarte important in efortul de crestere a gradului de satisfacere client." nu face altceva decat sa sublinieze rigiditatea si dezinteresul total pe care atat compania dvs. cat si multe altele o afiseaza fata de cel care va face posibila desfasurarea activitatii si in ultima instanta inregistrarea de profit - CLIENTUL.

In ce consta oare acest "sprijin deplin " de care vorbiti dvs. mai sus , pe care il putem primi din partea sefilor de departamente sau a sefului de service? Sa fie oare vorba tot de aceleasi asigurari si replici standardizate de genul celei pe care am amintit-o mai devreme sau de genul "... va intreprinde tot ce este necesar pt a pleca multumiti de servicile prestate de service Avia" ?"

Consider ca am folosit o exprimare politicoasa... Chiar daca a devenit in mintea unora un cliseu...Daca vreti o exprimare dura va recomand cu caldura Parazitii...Aveti atitea idei preconcepute incit , sincer, ma bucur ca nu sint eu receptionerul cu care ati interactionat.

"Va doresc numai bine, atat dvs. cat si tuturor forumistilor/istelor .

"

Numai bine va doresc si eu si va recomand sa mai treceti si alta data pe la Avia si o sa vedeti ca exista o multime de oameni cerebrali cu care puteti dialoga.

PS Cind duci o haina la curatatorie esti informat ca ea se poate degrada cu un anumit procent. Cind aduci o masina "impachetata" la service nu poti avea pretentia sa o iei mai buna decit a facut-o fabrica..E absurd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consider inutila orice fel de replica in ceea ce va priveste doamna/domnisoara Elena33. In acelasi timp , pentru determinarea dvs., cred ca meritati o marire a salariului sau macar un bonus din partea conducerii AVIA; pacat ca nu pot vedea sefii dumneavoastra cum le sustineti "cauza" si indirect profiturile uriase facute pe spatele nostru; invitati-i in mod subtil sa citeasca forumul si poate va surprind in actiune , iar atunci...cine stie... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rugamintea sa renuntati la afirmatii rautacioase si la tot felul de critici aduse anumitor persoane, care, pana la urma sunt colegi de forum. Daca nu ati avut de a face cu Avia Motors, nu e cazul sa dati apa la moara celor care aduc anumite critici. Fiecare are povestea lui, iar argumentele pertinente le putem primi atat de la clienti cat si de la dealer. Faptul ca Avia are un angajat, care mai si posteaza pe forum, incercand sa RASPUNDA anumitor plangeri, consider ca este un mare plus si apreciez. Cati dintre furnizorii de servicii trec in modul "ignore" clientii? Raspuns: multi, foarte multi. Ca si client, am de a face cu dealeri de pe alte meleaguri, si va pot spune ca au muuulte probleme, atat din punct de vedere al pregatirii profesionale cat si din punct de vedere al atitudinii fata de client. Nu cred ca ar trebui sa ne preocupe ce bonusuri primeste Elena33, ci cred ca ar trebui sa ne concentram asupra problemelor reale. Cand cineva se plange de o anumita problema, ar fi bine sa vina cu prouneri pentru rezolvare, iar daca nu e in stare, ori se documenteaza, ori asculta explicatiile care i se dau si atunci se dezbat argumentele.

Imi pare rau pentru ce au patit anumiti colegi, insa nu trebuie sa exageram cu criticile: d-aia exista sefi, d-aia exista autoritati, d-aia exista legi, d-aia clientul poate sa aleaga orice alt dealer doreste.

Forumul si in special aceasta arie este pentru a da un feedback si de a incerca sa imbunatatim lucrurile care nu merg cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer imi pare rau pt ce ai patit cu prostovanii aia si asta ar trebui sa fie o lectie pt toti care vor masini noi din Romania. In general nu doresc raul nimanui dar criza asta va separa la sange firmele care isi respecta clientii de cei care mai au de invatat.

Din pacate aceasta "criza" nu o sa schimbe nimic, mentalitatea ramane, atitudinea aroganta (pana la urma tu depinzi in principal de ei) o sa fie imposibil de schimbat. Dar ei lucreaza pentru tine, dar doar pana iti livreaza masina, apoi ... "ura si la revedere".

Ca in orice domeniu conteaza persoana cu care intri in contact, restul e ... "tacere", atat din partea conducatorilor cat si din partea mecanicilor. Ai NOROC de un om pasionat, rezolvi problema, nu, ghinion o sa te lupti cu un sistem imposibil de trecut.

Userul "Elena33" este pasionat (poate si platit), cunoaste sistemul de aceea, cred eu, nu are cum sa fie de acord cu noi, astia de incercam sa platim un pret corect pentru o munca corecta si profesionista.

Ca anumite "personaje" de la Avia Motors (ca vorbim de service Militari sau Pantelimon) sunt depasite de anul de gratie 2009 este clar, cel putin pentru mine, dar sunt si clienti care nu stiu, nu vor sau nu inteleg este de asemenea adevarat.

Si eu consider ca daca ai o problema trebuie sa o reclami si sa "stai" cu intrebari, telefoane, etc. pe ei pana iti rezolvi problema (treaba cu: dar eu platesc si trebuie sa-mi faca; nu este valabila in acest colt de lume), altfel nu ramani decat cu bani dati si nervii.

Pana la urma scopul tau e sa rezolvi problema si nu sa-i educi pe ei sau sa rezolvi o problema de management de personal.

Va doresc o zi excelenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O bila neagra pentru AVia. Programare azi la 0900 pentru verificare instalatie AC in garantie, ma prezint la 0850 dau actele si cheia si astept ...... si astept ...... si astept..... . pe la vreo 1000 ma intalnesc cu domnul Daniel Dragomir de la vanzari si ma intreaba ce fac. Ii spun toate alea, se duce la consilier si ..... astept. Pe la 1040 intra masina in service. verificarile nu dureaza mai mult de 20 min. Totul e OK, azi a pornit compresorul de AC. o sa revin cand nu porneste. Iese masina din service, ....astept.... pana pe la vreo 1130 cand primesc cheile.

Deci 2h 30 min pierdute pentru o verificare de 20 min. Se poate asa ceva domnilor de la AVIA ?

Nu cred ca mai trec curand pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar fi ok daca cineva ar si tine cont de ce scriem noi in aceste topic-uri de feed-back. Din vizitele mele prin serviceuri, se pare ca exista angajati care citesc forumul, insa cred ca de la feed-back pana la rezolvarea problemelor e cale prea lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule @Al Bundy va inteleg nemultumirea. Nimeni nu are timp de pierdut aiurea prin service, mai ales cind exista o programare prealabila. Dupa maxim 30 min de asteptare eu asi fi semnalat acest lucru sefului de service sau macar as fi intrebat consilierul de ce autoturismul "zace" inca in parcare.

Sa inteleg ca relatia "face to face" cu cei din service nu v-a nemultumit chiar daca in monentul testarii AC acesta functiona OK si nu s-a putut gasii vreun defect concludent...Nemultumirea dvs. indreptatita de altfel, se refera strict la timpul destul de lung de asteptare. Recomand, din nou, sa aduceti acest lucru la cunostinta sefului de service sau coordonatorului mecanica electrica.

Nu am nimic cu cei care posteaza aici impresii negative (un lucru normal dealtfel) despre interactiunea cu echipa Avia Motors dar daca tot faceti efortul de a posta in cadrul topicului mai faceti unul suplimentar si adresati un mail directorului de service de la care, va asigur , veti primii tot sprijinul posibil.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut sa ma adresez domnului Petrinel Stanciu dar acesta a venit abia la 10.20 la serviciu. La ora 10.0o domnul Daniel D, (prin care am achizitionat cele 2 masini) de fata cu mine, a intrebat pe consilier (Alexandru Popa) de ce masina mai e in parcare, acesta a fost in service si a revenit spunand ca mai e o masina cu probleme la AC, care era programata la ora 0900. Si impreuna cu mine mai era un domn care avea probleme cu AC si culmea , era programat tot la ora 9.00 ...

Relatia cu mecanicii nu m-a nemultumit, dimpotriva , a fost constructiva. Din pacate consilierii sunt cei care strica aici.

LE. Unde va putem gasi, doamna Elena 33 la service sa putem discuta face to face, la urmatoarea revenire in service ? Daca nu puteti raspunde aici, astept un PM.

REVIN de la AVIA acum la 0900 si dupa masuratori indelungi si discutie cu d-nul NINEL, a fost foarte amabil, azi nu am asteptat deloc, m-am dus direct in service, ajungem la concluzia ca asa functioneaza noul climatronic. Chiar cu ventilatoarele oprite compresorul era comandat in curent si dezvolta cuplu si presiunea in instalatie era crescuta. Deci tinem masina sub observatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Din pacate am gasit masina zgariata in parcare si avand si alte elemente am fost la casco. Cei de la asigurari mi-au spus ca au decontare directa cu Aviamotors asa ca vreau maine dimineata sa ma duc la ei pt constatare si eventual s-o si las la ei. Din cate am citit pe aici cateva persoane au avut niste experiente negative cu ei, mai ales pe partea de vopsitorie.

Ziceti-mi si mie, va rog, la cine sa ma duc (ceva date de contact) ca sa iese totul ok, sau macar de cine sa ma feresc, cum sa procedez. Am de vopsit aripi fata-spate, bari fata-spate, capota si portiera stanga spate (nu mi-a dat vopsire integrala). Cea mai mare teama a mea este sa nu o vopseasca in nuanta care trebuie si a doua sa ma tina mult cu masina in service.

Din fericire n-am mai avut asemenea experiente si sper sa nu mai am.

Modificat de Clodius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cunoasteti cat costa o constatare la reprezentanta? dar un tester? stiti alte service-uri destul de bune la preturi mai mic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O constatare fara desfacere motor, doar ridicat pe elvator cam 60 RON a fost la mine la Ibiza acum 1 an si jumatate, doar ca la Alto Syncro... adica acelasi lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!