Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

epopeea mea la Avia strikes back:. Exact ca si anul trecut de mos nicolae am promit cadou o pietricica in etrier. Nu stiu cum am incaltat-o si pe-asta chit este ca aveam si becul de la faza scurta ars, si cum nu puteam merge pina la buzau ca sa nu pateasca discul ceva am facut repede o programare la Avia militari. Evident, cu o seara inainte am reusit sa scap de pietricica, dar zic neaparat sa o vada si cineva la service sa nu fie altceva, sa nu fi patit discul ceva. Zis si facut ajung cu masina la fata locului, consilierii de service erau sufocati alergau in stinga si-n dreapta cu diverse, in timp ce unii mecanici jucau leapsa intre ei. Au dat masina unui pusti care ma intreaba ce are, cum vorbeam la telefon cu cineva important, ii spun din greseala ca am becul de la pozitii ars si un zgomot la roata dreapta. Se urca pustiul in masina pleaca cu ea, se intoarce dupa ceva vreme spunind ca totul e ok ca nu aude nici un zgomot si o lasa in curte. Dupa vreo ora in care am citit tot ce era de citit prin "camera de oaspeti" masina era nemiscata. Buun ma apuca nervii, vorbesc cu baietii aia se misca si incheie factura ! nici vorba sa vada ce-i cu roata. Enervat ca mi-au cerut 32 de ron sa se plimbe cu masina mea, Ajung la fabia: aveam un bec nou pe pozitii dar cel de faza scurta se uita ars la mine. iar roata din dreapta (!!!) nici macar nu fusese data jos sa se uite la ea sa vada ce se intimpla. Buuun ma duc inapoi la ei cu scandal, replica lor este dumneata ne-ai spus ca e vorba de un bec de pozitie noi p-ala l-am schimbat, iar roata n-are nimic, vrei s-o urcam pe rampa alti bani alta distractie. Sare cineva de linga mine: domnule eu sunt doctor nici nu stiu ce e aia bec de pozitie, omul de unde sa stie. Nervos peste masura am decis sa nu mai particip la discutia care se infiripa, si Cum o parte din mecanici stateau la taclale, m-am dus la magazie am luat un bec si l-am dat unuia sa-l monteze... In final distractie de 70 de ron pentru 2 becuri, ceva nervi, si mult timp ars aiurea... thx avia, de-aia prefer sa ma duc 100 de kilometri sa fac o revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca era mai bine, mai rapid si mult mai ieftin pentru tine daca iti schimbai singur becul. Operatiunea asta chiar nu necesita cunostinte tehnice prea mari si sigur vei avea alta satisfactie.

In alta ordine de idei, vad ca ati inceput sa faceti comparatii cu alte serviceuri, ba chiar sa le si recomandati. Asta e topicul Avia Motors, daca vreti sa discutati despre alt service va rog sa scrieti in topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era mai bine sa-l schimb singur, dar atit timp cit masina mea este in garantie, nu va pune mina pe ea decit un mecanic de la un service autorizat, dupa ce iese din garantie... e alta poveste. In alta ordine de idei, comparatia cu alte locuri autorizate face parte din aprecierea serviceului respectiv, daca nu consideri corect ce am scris poti sa editezi cum crezi de cuviinta :)

PS: la cei 70 de ron am avut reducere pentru ca am avut cardul avia =))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, nu iti va anula nimeni garantia pentru ca ai schimbat singur un bec. Cat despre comparatie, nu doar la tine m-am referit, si nu o sa editez nimic. Ramane totul asa cum e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze pt "tura de verificare", era de fapt "proba de drum". :vaidecapulmeu: de, sunt doctor.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca era mai bine, mai rapid si mult mai ieftin pentru tine daca iti schimbai singur becul.

Dar schimbatul becului de faza scurta nu e gratis? Ca eu am platit numai becul, schimbatul fiind gratuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi interesant ca dna NIKI sa ne povesteasca si cum s-a rezolvat problema aerotermei,zgomotul ,....ce i-a spus service-ul ca are ????

tocmai ca sa primeasca si sa rezolve pe toata lumea ,astfel incat domniile voastre sa nu sufere ,avia programeaza la limita potentialului resurselor umane si tehnice de care dispune.sunt convins ca pe comanda scrie si un termen de livrare,pe care pun pariu ca l-au respectat si pe care cred ca l-au si devansat.

trebuia sa spuneti ca sunteti membra vw si ma chemau imediat pe mine si dupa cateva momente de ...analiza...cred ca luati masina dupa sarbatori :-),nu de alta dar mie imi sunt tare dragi membri vw forum ,pacat ca la avia nu mai sunt atat de implicat ca pe vremuri...

cat despre mai tinerii colegi din retea ,alaturi de care am lucrat ani la blamata avia militari ,nu pot de cat sa recunosc ca-i invidiez pentru rabdarea pe care o au cu unii... clienti.

eu nu mai reusesc mai ales ca sunt posesori de skode cu sticker vwforum care mai nou in receptie mi-au spus ca o sa afle ce masina am si se vor sui cu camionul peste mine,asta pentru ca am refuzat garantie la un semnal oglinda oct 2 spart si plin cu apa.de ce ? pentru ca pana atunci la service venise numai nevasta-sa pe care noi am tras-o mereu in piept ;din 5 intrari 3 daune.

...craciun fericit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia sa spuneti ca sunteti membra vw si ma chemau imediat pe mine si dupa cateva momente de ...analiza...cred ca luati masina dupa sarbatori :-),nu de alta dar mie imi sunt tare dragi membri vw forum ,pacat ca la avia nu mai sunt atat de implicat ca pe vremuri...

vai, multumesc! intradevar, pacat!

banuiesc ca, la asa angajati, asa service, nu?

si apropo de rezolvarea problemei, bineinteles ca ar fi fost nevoie de o noua programare, de scos aeroterma si de verificat ,dar fiindca pe comanda scrie si un termen de livrare,pe care pun pariu ca l-au respectat si pe care cred ca l-au si devansat.( yeah right! programarea la 12.30, intra in atelier la 14.30 si iese la 17.30, cand trebuia sa iasa la 15.30) ,bineinteles ca nu m-am mai intors la avia,ci am mers in alta parte.

a, si aveti dreptate nu stiu cum au rabdare cu unii clienti.

va multumesc pt nimic, avia motors! sau mai bine zis: multumesc pentru o zi pierduta aiurea, nervi si sa nu uit sa mentionez lipsa de respect pentru clienti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-le Barbato, nu inteleg aversiunea dv. fata de membrii vwforum, sa inteleg ca e mai bine ca ei sa nu mai vina in service la Avia si Alto. Eu am fost acum o saptamana la Alto, imi pare rau ca nu am venit sa stam de vorba despre aceasta problema.

Chiar as fi curios daca as veni cu masina cu o problema in garantie ce motiv ati invoca pentru a nu mi se rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Keluboss - hai sa discutam putin cateva aspecte legate de cazul tau.

1. Foarte multi oameni (nu numai de pe acest forum), pun intrebari, solicita informatii pentru a merge in service cu "lectia invatata". Tu te-ai dus cu "lectia invatata" si le-ai cerut sa-ti schimbe becul de pozitie. Cu ce au gresit in acest caz? Poti, eventual, sa le reprosezi ca nu au facut o verificare a instalatiei de iluminare dar, cred ca asta ar fi costat ceva in plus. Chestia cu "vorbeam la telefon cu o persoana importanta" cum s-o intelegem? - "Eu nu am timp de discutii cu voi...faceti ce v-am spus". Incearca sa te pui in locul celui tratat in aceasta maniera si vezi daca-ti convine sau, daca ai face altceva in plus fata de ceea ce ti s-a solicitat. :) Este bine/corect sa avem pretentii ... cu "sens unic"? :vaidecapulmeu:

2. Tot atat de multi oameni, si-au exprimat dorinta (fata de service-urile din RO) de a sta langa masina pe durata lucrarilor. Intr-un service care iti ofera aceasta posibilitate (la cerere), tu ai preferat sa stai in "camera de oaspeti"; daca ai fi fost langa masina, ai fi vazut ce bec se schimba, ti-ai fi corectat afirmatia (cea legata de becul de pozitie) si (te-)ai fi scutit de nervi si timp pierdut.

3. Daca la proba de drum nu s-a constatat niciun zgomot, o verificare pe rampa, de asemenea ar fi costat ceva mai mult dar, cu acelasi rezultat.

NIKK - pentru a se intelege mai bine evolutia sau, involutia serviciilor oferite de Avia, poate ar fi bine sa explici cronologic, vizitele in service; la Avia ai fost pt. revizia de 15.000km...la elcar gid, pt. ce revizie ai fost(?)...cand s-au intamplat cele semnalate de tine?

In acest fel, ar primi raspuns si Raz_Van_YkE la intrebarea : "Se strica si Avia ? :lol: "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. de acord legat cu partea de respect acordata omului din fata mea, din pacate a sunat telefonul exact cind predam masina, si stii prea bine cum e cind trebuie sa raspunzi la "acel" telefon, altfel nu faceam greseala sa le spun de becul de pozitie in loc de cel de faza scurta si scapam de o complicatie inutila. Ce m-a enervat este ca mecanicul care s-a ocupat de masina a preferat sa faca goange prin service cu altii decit sa se uite si el la ce schimba si sa vada ca becul pe care-l schimba e ok si sa-l fi schimbat pe cel cu probleme. Normal mi se pare cind unul neavenit, eu in speta, iti spune ca are o problema, tu ca mecanic intai sa vezi despre ce este vorba, ca ala poate nu stie pe ce lume este si nu are becurile arse ci o siguranta (vorbesc ipotetic). Nu e vorba atit ca mi-a schimbat un bec bun, ci ca am pierdut timp inutil. De asemenea m-a deranjat ca masina a stat o ora in curte cind eu puteam sa plec demult, aici consider ca e vina Avia pentru ca este subdimensionata schema consilierilor de service. Cum am spus si in postul celalalt alergau baietii aia in stinga si-n dreapta mai si raspundeau la telefoane, inchideau si deschideau facturi.... n-am ce sa mai zic mi-e mila de ei, asta in timp ce mecanicii o "frecau".

2. am crezut ca este aceeasi politica ca la avia panteliomn, daca stiam ca pot sta linga masina toata treaba se termina extrem de rapid si fara complicatii inutile... aici una din utilitatile acestui forum, cine va mai merge acolo sa stie ca se poate sta linga masina.

3. asa sa fie, si discul meu sa fie ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la avia am fost cu masina mea pt revizia de 15000 si am fost tratata "regeste".

la elcargid am fost cu prietenul(si el posesor de fabie) tot pt revizia de 15000.si pe langa diferenta de "tratament", si la costuri a fost diferenta de 100 ron(la avia 600 ron la elcargid 500) in conditiile in care ambele fabii sunt productie 2007, au acelasi motor, acelasi nivel de echipare si acelasi numar de km. scuzati, am uitat un mic detaliu, eu aveam card de reducere la avia, pt ca mi-am luat masina de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in provincie ora de manopera este mai ieftina, deci si costul reviziei mai redus.....

dupa cum stim si salarii in provincie sunt mai mici......asa ca nu stiu de ce ne plangem.

Modificat de Joney
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia sa spuneti ca sunteti membra vw si ma chemau imediat pe mine si dupa cateva momente de ...analiza...cred ca luati masina dupa sarbatori :-),nu de alta dar mie imi sunt tare dragi membri vw forum ,pacat ca la avia nu mai sunt atat de implicat ca pe vremuri...

Ce frumos se vorbeste despre noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era o gluma mestere, la adresa unora.... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revizie 45000 km, AVIA MOTORS- OCTAVIA RS TDI- (card Avia )

inlocuit urmatoarele:

ulei+filtru

filtru aer+polen

placute frana fata

toate becurile spate+ pozitie fata

reducere 5%piese 10% manopera

total 1104.72 RON

Intrat la ora 8,00 iesit la 11,15

verdict FOARTE MULTUMIT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era o gluma mestere, la adresa unora.... :)

Probabil ca nu l-a cunoscut personal :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma uit pe acest topic si ma minunez ! E evident ca in momentul in care dam niste bani pe o masina, avem anumite pretentii de la ea. Daca i se intampla ceva, ca un bun personal ce este, trebuie reparata in cele mai bune conditii - dar tind sa cred ca deja e obsesiva ideea ca cineva sta la panda in service .. si cum vine un client, sare "la gatul acestuia" doar doar l-ar mai putea jecmani cumva. Cand eram la inceput pe forumul acesta (~ acum 2 ani) era un mare VS neoficial intre PBA (de unde am luat masina) si Avia (unde o intretin/repar/fac revizii) - acum cred ca cei care erau contra PBA (care a disparut total din peisajul forumului, nici macar nu mai exista dpdv al discutiilor) au devenit contra Avia vs Concurenta. De fiecare data cand am avut ocazia sa ajung la Avia (ori revizie ori reparatie / tinichigerie + vopsitorie) am fost tratat bine si respectuos. Intr-o zi, cand mi-a agatat mai des ca de obicei la schimbarea in viteza 1-a (problema universala la cutiile de viteze ptr aceasta motorizare 1.2 HTP), am fost la Avia sa-mi regleze timoneria pe garantie .. a durat cam 1 ora si ceva in total, desi nu aveam cartea de garantie la mine mi s-a deschis comanda si operatiunea s-a facut. Cu ajutorul geamului de la sala de asteptare am observat ca dupa ce a mesterit baiatul acolo la ea sub capota, a adus o carpa curata si mi-a sters capacul de la motor de praf - lucru pe care l.am apreciat.

Observ ca rabdarea noastra (chiar si a mea, de ce sa nu recunosc) tinde sa fie cat mai putina si sa fie pierduta in cel mai scurt timp ! Chiar nu am vreo legatura cu Avia sau simpatii neimpartasite ptr acest dealer/service dar consider ca nu trebuie criticat/atacat chiar din orice intamplare pe care o judecam 100% subiectiv ! Situatiile cu care ne confruntam zilnic ne incearca rabdarea si nervii (la unii mai mult, la altii mai putin) dar trebuie totusi sa avem si putina ratiune in anumite situatii, sau macar sa judecam problema la rece - oricum am fi tratati sau ne purtam la randul nostru - stilul de lucru si rutina in care intra unele persoane angajate ce ne presteaza servicii sau firme per ansamblu nu pot fi schimbate.

Incercati sa va imaginati ca poate noi (unii) suntem unul dintre cei 40-50 de clienti (cu masini) care au de-a face cu un angajat de la receptia service-ului zilnic si nu toti trateaza problemele avute cu calm, ci dupa gravitatea problemei pe care o considera ca exista la masina - credeti ca punandu`ne in situatia acestuia am reactiona altfel, ne-am purta ca la carte dpdv al "Customer care" cu orice client care se isterizeaza sau crede ca e prioritar doar ptr ca tipa ?

Intr-un timp userul Barbato M. intra frecvent pe forum si, in masura cunostintelor si timpului necesar, ne oferea unele raspunsuri m.m sau m. putin ajutatoare - dar cel putin era un reprezentant (neoficial) al service-ului si avea interes sa primeasca feedback ptr activitatea prestata de service, cu alte cuvinte ii pasa de imaginea firmei! N.a durat mult si l.au porcait unii colegi din diverse motive, concluzia - vad ca acum nu prea mai posteaza sau nu.i mai pasa de acel feedback obiectiv primit acum cativa ani, deoarece acum se aduc doar acuze si reprosuri.

In final, consider ca pasii pe care ii face o afacere sau un produs pe piata sunt urmati si de Avia .. a avut perioada de crestere/adunare clienti/fidelizare - acum s.au plafonat, sau asa se pare dupa cele relatate aici de colegi - trebuie ori sa.si revizuiasca strategia de revitalizare a imaginii (pierduta in ochii unora dintre colegi) ori sa urmeze declinul firesc dpdv al ciclului de viata ptr un produs/afacere mai sus mentionat !

In ianuarie duc masina in service la o reparatie de tinichigerie/vopsitorie si poate fac totodata revizia de 2 ani - dupa acest eveniment revin cu impresii si am sa vad daca e asa cum spun unii colegi de pe aici sau au ramas acelasi service in care am incredere.

Va salut !

Modificat de Raz_Van_YkE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu trebuie sa recunosc , cu jena, ca mi-a trebuit ceva sa ma lamuresc cum stau lucrurile la avia si ca nu e cazul sa mai merg acolo.

ink de cand mi-am luat masina am avut pb. la livrare trebuia sa ma anunte dealer-ul cand ajunge masina la vama si cand sa merg sa o iau de la showroom. m-au sunat intr-o zi ce-i drept inainte de termenul stabilit -multumesc!- :" ce faceti, nu mai veniti sa luati masina? ca e la pantelimon de nush cate zile". in sfarsit, m-am dus la avia sa-mi iau masina, pe care o platisem integral, joi pe la ora 12 pm.dupa ce am stat pana la ora inchiderii sa completeze actele, m-au anuntat ca nu o pot lua atunci, ca nu e gata, ca sa vin saptamana viitoare, pe miercuri, sa o iau. dupa ce am mers la directorul de vanzari,cu nemultumirea, mi s-a promis ca pot lua masina a doua zi dupa pranz, cand vor fi gata toate actele :D .

acum, eu nu ma prea pricep, dar e normal asa?nu stiu, poate atat dureaza procesul, si eu m-am suparat degeaba :P :D !

bineinteles ca si adoua zi am asteptat cateva ore bune pana sa plec cu masina din showroom.

altadata am mers cu o problema la vopsitorie imi tot ziceau sa revin ca nu e gata, desi eu am sunat la service la termenul stabilit de ei, si asa m-au tot amagit cateva zile.lucrarea a fost facuta bine, dar cum ramane cu respectarea termenelor?

intradevar domnule barbatos, nu stiu cum au rabdare angajatii avia cu unii dintre clientii lor!

cam tarziu, dar va doresc si eu :) :P si LA MULTI ANI!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

revin cu aceeasi parere buna despre Avia, respectiv dna. Bica de la Caroserii si Tinichigerie care m-a ajutat de fiecare data si date fiind evenimentele din ultimul timp (accidente intr-o veselie, masini aduse doar pe platforma in curte la Avia -> implicit stres maxim) se comporta bine si isi pastreaza profesionalismul fata de clienti.

masina dusa lunea trecuta in service ptr : schimbat bandou fata stanga, reparat bara fata (in partea stanga) si plafon deasupra usii spate stanga .. durata totala pana marti, saptamana asta, deoarece o zi nu a fost cuptorul functional - rezultatul impecabil si masina curata + polish pe plafon ptr a fi vopseaua uniform asezata etc .. sunt super multumit de rezultat in concluzie !

singura "problema" cu avia ar fi ptr cei care vor sa bage masina in service in urmatoarea perioada, din spusele dnei. se fac programari si pe Iunie .. deja Mai era luat cand am vorbit marti

urmeaza revizia - cu piese si consumabile de la volksman + ITP .. cred ca la Alto, daca Avia va fi plin si dl. Barbato binevoieste sa ma ajute :tomato: !

Modificat de Raz_Van_YkE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doresc sa ofer si eu un plus pentru Avia !

Facut revizia de 2 ani (schimbat ulei, filtru, filtru aer si polen, inlocuit lichid de frana), masina intrata in service la 9.40 inapoiata la 11.30. Mecanicul OK, se putea vorbi cu el, mi-a verificat in plus tot ce l-am rugat, nu m-a oprit nimeni sa stau in service langa el.

Singura problema: PRETUL!!!

Revizia in sine 380 RON si manopera 320 RON (preturi cu TVA).

Masina noua (reviziile la reprezentanta) cu cheltuiala se tine!

Astfel incat, dupa expirarea garantiei, nu ma mai prind pe acolo! :icon_thumright:

Modificat de mariusake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Prima mea experienta cu AVIA. Am avut un incident in urma caruia am lovit in spate. M-am dus la service si am fost programat in februarie (din decembrie la inceput). Am spus , asta este , este normal in anumite limite. M-am prezentat la programare , unde am cunoscut-o pe doamna Bica. Dupa formalitatile de rigoare am lasat cheile si mi s-a spus ca este gata peste 2 zile, data de livrare fiind vineri. Trece ziua de vineri, nici macar un tel care sa anunte prelungirea termenului. Luni, pe la jumatatea zilei am dat eu telefon sa intreb ce s-a intamplat si ca si cum ar fi fost ceva normal ma anunta ca este gata marti ca au avut baietii probleme. A fost gata marti si dupa diverse meciuri de fotbal intre Avia si asigurator ( UNITA ),eu fiind mingea am reusit sa ridic masina vineri(AZI). Dauna a necesitat doar revopsirea barii spate si doar asta a durat de miercuri pana marti. .... Tin sa mentionez ca nu am dat nici un fel de atentie nimanui. Daca ar fi sa dau niste note, as da partii de vopsire 9.5-10 (arata bine acum ,cand nu este inca spalata), doamnei Bica 6 (nu a sunat sa anunte prelungirea termenului) iar celor de la UNITA 1( raspund la tel cand au chef , poti suna ore intregi si nu raspunde nimeni, aroganti etc )iar Avia pe parte de service 7, avand in vedere termenul in care a fost executata vopsirea unei amarate de bara spate. Ca o concluzie , au nota de trecere, dar ma gandesc la o eventuala dauna mai serioasa cate luni ar trebui sa stea pe la ei masina ???.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie a inceput sa mi se exfolieze lacul de la o lucrare facuta la Avia acum 6 luni, sa nu mai zic ca la primirea masinii anumite portiuni aveau finisaj de usa de soba, adica aspre si nelacuite. O sa trec saptamana viitoare sa vad daca se poate repara ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am apucat pana acum sa ma uit in portbagaj. Ieri am facut un pic curat si am observat ca mi-au inlocuit trusa sanitara cu una desigilata,jegoasa si care expira in 2008 ;a mea expira in 2009. Deci , numai "stima si respect" pentru AVIA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare.. Uite ca a venit si randul meu sa am probleme cu masinutza..asta la 11.250 de km.. Pai se putea altfel ? Daca cumperi o masina de 20.000 asta nu inseamna ca nu ai si probleme.. De 2 zile, exact de cand s-a racit vremea , merg la servici aproape inghetat in masina.. Ventilatorul (de habitaclu) nu mai vrea sa porneasca deloc. Am fost cu masinutza la Avia si dupa 2 ore de asteptat am primit si raspunsul. "S-a ars motorasul"... E de bine, zic eu.. la ce atat confort.. Sunt programat la schimbare vineri.. Nu vreau sa ma gandesc ce orchestra de "greierasi" o sa am dupa ce o sa umble in ea.. Ce sa fac ?? Sa merg tot la Avia sau sa caut in alta parte ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!