Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

barbato mihail
Mihai bine ai revenit la pescuit clienti. Te rog sa te limitezi la discutii despre afacerea vosra, dai sfaturi daca vrei dar nu-mi mai adu jigniri gratuite. Nu asta-mi doresc , iar in postul tau remarc cateva nesimtiri la adresa mea. Eu nu ma iau de voi ca la avia furati clientul cand aveti ocazia asa ca nu te mai lua si tu de afacerea mea!

Pai eu m-am luat de forum ,deci forumul e afacerea ta ,adica am fost corect cand am zis forumul dlui Voinea ,si nu cred ca se cheama nesimtire,dar ma rog....'' Cat despre partea inchinarii ,insa Doamne sa ne ierti '' - ati citit numarul trecut al revistei ''AUTOEMOCION'' ? :P :P :P Totusi trebuie sa recunosc aptitudinile de fotograf si editorialist pe care le aveti :rolleyes::P

Mai bine ma opresc ,mi-e teama sa nu jignesc pe cineva de aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Mai bine te opresti din invarit adevarul si minciuna.

Afacerea mea este TCM turbo SRL si ca si afacerea in care lucrati dvs (Avia) are un feedback aici pe forum si peste 1000 clienti doar de pe forumul acesta. Dumneavoastra aveti o obsesie prosteasca de a va lua de mine. Nu va place ca la intalnirea noastra de forum unde stricati fara sa va pese o masina la 10km turand-o la 6000rpm sa ne atrageti noi nu v-am primit cu bratele deschise si nu am comunicat de parca sunteti prietenii nostri ? Sa nu uitati ca in afara de masinile bune ale grupului VAG reteaua de service scartie la toate reprezentantele si mai aveti mult de invatat. Noi va platim intrarile in service si desi suntem cativa multumiti de tratamentul din service tot sunt zeci de clienti ce sunt tratati (pardon) cu dosul ...

Daca scopul dvs pe acest forum este doar sa creati flame-uri atunci recititi regulamentul domnule Barbato si revizuiti-va atitudinea. Daca doriti sa ne ajutati atunci e bine. Forumul nu este o afacere ci este o comunitate in care mi-am investit timp din viata mea. Nu vreau sa vina unul ca dvs sa-mi arunce in fata prostii si minciuni ca e el suparat sau invidios .

PS: hai sa revenim ontopic !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea despre forum si 99.99% din membrii lui e una similara cu cea despre revista Cosmopolitan ,pe care o citesc dimineata ...la 10 min dupa cafea...

Asta ce-o fi insemnand, domnu angajat al Avia Motors? Respect fata de membrii VWforum (dintre care f multi clienti ai Avia)? Sau o fi insemnand altceva?!

PS: V-am trimis si eu pe site-ul oficial al companiei unde va desfasurati activitatea, pe mailul cu ,,garantii", o intrebare despre ce trebuie sa fac atunci cand mi se opreste masina (in ,,D" fiind cutia), la semafor, la relanti. NU am primit nici un raspuns de la compania Dvs - e adevarat ca v-am inoportunat cu aceasta intrebare acum mai mult de 8-9 luni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
PS: V-am trimis si eu pe site-ul oficial al companiei unde va desfasurati activitatea, pe mailul cu ,,garantii", o intrebare despre ce trebuie sa fac atunci cand mi se opreste masina (in ,,D" fiind cutia), la semafor, la relanti. NU am primit nici un raspuns de la compania Dvs - e adevarat ca v-am inoportunat cu aceasta intrebare acum mai mult de 8-9 luni...
Poate ai trimis mailul in momentul cand reprezentanta o durea in fund de client (pardon de expresie) ... dar sa lasam reprezentantii sa rapsunda daca vor sa ne ajute (asta daca nu sunt prea ocupati sa dea in "voinici" ca poate le place "voinicilor" sa aiba futaiu' lor pe cap (pardon de expresie din nou) ... :lol:

PS: remarc faptul ca devine foarte vizionat topicul... hai sa-l tinem si util nu plin de offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off(your)topic

chiar dupa rev anul asta am atins masina in stanga fata (minor) dar a trebuit revopsita bara fata ... la avia motors .

acum , dupa ....7 luni .... a inceput sa se exfolieze vopseaua . sa ma duc din nou acolo sa faca treaba de mantuiala ? sau sa incerc altundeva ?

sincer sa fiu , prefer sa platesc eu vopsitul (cat de scump poate sa fie? ) decat sa o faca oamenii astia "gratis" .

sugestii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm... "Stealerii" fatza in fatza cu "voinicii". Reteaua de "stealeri" o sa se cutremure nitel in momentul in care "voinicii" s-ar putea asocia cu o firma maricica de avocatura evident pe baza de contributie a membrilor, care sa puna in mod oficial intrebarea : Ce trebuie sa fac daca mi se opreste motorul in "D" etc...

Da, Stealerii au bani si relatii dar ce interesant ar fi sa parcheze cateva zeci de masini de pe forum in fatza unui Stealer. Ideea e deosebit de interesanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@barbato-din blond nu o sa mai apuc sa incaruntesc- o sa il pierd direct.Parerea mea ca pe forum, ca si peste tot in Romania sunt oameni si oameni-majoritatea(dupa parerea mea) cu bun simt ...dar si "uscaturi" care cauta sa inflameze spiritele si sa faca eventual jocul de culise al altor firme.Noi trebuie sa fim exemplu-cit se poate-de echilibru.

@voinea-nu cred ca este corecta atitudinea ta referitoare la reteaua de service cum ca ar scirtii din toate incheieturile.Lucrurile in reteaua Porsche se misca-e adevarat ca greu, dar ce se misca usor in tara asta?Politica ,in retelele de service ,mai inclinata catre client nu exista- problema este cu punerea si in practica a acestei politici-sunt locuri in care lucrurile se schimba sau cel putin exista o vointa incrincenata pentru schimbare.E, cind este vorba si de tot personalul necesar pentru aplicarea acestei politici, avem o problema...nu se gaseste sau atunci cind se gaseste dureaza scolirea si nu prea este rabdare...ca sa nu mai vorbim de faptul ca dupa ce cresti oameni, te trezesti ca ii racoleaza altii.TREBUIE sa ne respectam unii pe altii si sa invatam impreuna.In TIMP vom construi o relatie solida.Sunt primul care recunosc ca service perfect nu exista...dupa cum nici administrator site perfect...haideti sa ne linistim si sa "crestem" impreuna.

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol:

Vlade tata ,din blond o sa te faci sur in cap...,dupa cum stii cam ce am prevestit eu despre un client s-a adeverit mai mereu,nu iti doresc sa iti para rau vreodata ca i-ai sprijinit pe ''voinici''...Topicul despre IVAS Galati este 99.999999999% neadevarat , in concediu am fost cu o masina pe acolo si am observat si eu cum se desfasoara treaba...

nu cred ca poti sa generalizezi din cauza unui client (membru au ba al forumului), iar dl Vlad poate albi fara grija ca nu se va vedea :lol: (desi nu cred din ce am vazut acolo si pe topicul Elcar)

probabil ca la Ivas ar curge numai lapte si miere daca toti s-ar recomanda Barbato Mihail si ar spune unde lucreaza (or fi unii care nu stiu)

Dragos, sa nu cumva sa strigi: pe cai (putere) voinicii mei ca e jale !! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
@voinea-nu cred ca este corecta atitudinea ta referitoare la reteaua de service

nici atitudinea lui nu este corecta (as fi zis normala)

TREBUIE sa ne respectam unii pe altii si sa invatam impreuna.In TIMP vom construi o relatie solida ... haideti sa ne linistim si sa "crestem" impreuna.

corect si-mi cer scuze pentru lipsa de respect afisata mai sus dar dl.Barbato a sarit calul si i-am raspuns in aceasi moneda.

Sa auzim numai de mine bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TREBUIE sa ne respectam unii pe altii si sa invatam impreuna.In TIMP vom construi o relatie solida.Sunt primul care recunosc ca service perfect nu exista...dupa cum nici administrator site perfect...haideti sa ne linistim si sa "crestem" impreuna.

Chestiunile astea cu ,,sa construim impreuna/sa crestem impreuna/sa ne respectam" auzite de la un om care lucreaza intr-un service (adica intr-o companie care presteaza manopera ,,calificata" catre clientii sai, care dupa aceea trebuie sa plateasca pentru serviciile ce le-a cumparat) pe mine ma inspaimanta... Pai de ce s-au mai apucat de treaba (nu elad ca persoana, ci actionarii sau proprietarii de reprezentante) daca ei nu stiu sa: trateze normal (dpdv tehnic) un client (adica sa-i repare defectul pt care omul a adus masina in service), sa reactioneze normal la cererile clientilor (care poate pentru ei sunt aberante si-i streseaza insa pentru un posesor normal de auto sunt absolut de capatai), sa nu fie mereu ocupati/stresati, sa raspunda pe intelesul tuturor clientilor, sa nu astepte spaga (vad ca de chestia asta nu mai pomeneste nimeni pe aici, de parca s-ar fi eradicat spaga din service-uri, chiar si cu pretentii). Daca toate aceste ,conditii" (sunt numai cateva care-mi vin in minte la repezeaza) nu au fost indeplinite, de ce au aparut si mai exista in continuare aceste service-uri?! Nu este suficient personal calificat - spunea elad- pai si ce vina am eu ca si fraier care vin cu Skoda la revizie ca oamenii din service ma intreaba ce sa-mi schimbe la rev de 15000? Eu sa le spun ce sa-mi schimbe? Eu trebuie sa stiu daca se schimba filtrul de motorina la 15000 sau la 30000? Pai daca stau sa ma documentez eu de ce sa ma mai duc la ei, numai pentru stampila lor de Skoda? etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vteodoroiu nu fac reclama aici, dar poate mai bine arunci un ochi pe topicul pentru Elcar Gid. Eu unul sunt foarte multumit de serviciile lor. Nu merita sa arunci cu noroi in oameni cu care inca nu ai interactionat. Poate daca ai cum sa dai o fuga pana la Buzau se va gasi o rezolvare la problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alextz: unde ti se pare ca am aruncat cu noroi? Eu nu vorbeam de elcar, nu am fost la ei niciodata - este un topic despre Avia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ce atatea vizite ? Omul a intrebat pe mailul pentru garantii Avia citez: o intrebare despre ce trebuie sa fac atunci cand mi se opreste masina (in ,,D" fiind cutia), la semafor, la relanti. NU am primit nici un raspuns de la compania Dvs

Era atat de greu sa-i raspunda printr-o chemare in service sa puna testerul sa vada daca este o eroare stocata ? Era dificil sa-l bage in seama pe clientul care-i plateste salariul vizitand service-ul ??

Nu va suparati dar eu am fost jignit de domnul Barbato in trecut ca la intalnirile de forum sunt "unii " cu laptopul la subtioara ce nu au timp decat sa mearga din masina in masina... pai da domnule, noi ne facem diagnoze intre noi si venim cu lectia stiuta in service-ul de reprezentanta , ca din pacate asa e la noi... nu ne dorim sa fim trasi pe sfoara !

Elad , Doru_14 , sonerie , Blitz sunt dintre oamenii care au plecat urechea si au ajutat oamenii de pe forum ! Nu conteaza ca o sa castige si ei sau firma unde lucreaza ei , important e ca noi ,clientii de masini noi, sa ne bucuram de acestea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vtoderoiu- din pacate nu ai inteles nimic din ceea ce am spus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barbato mihail

Stimati Domni ,aici vorbiti cu Mihail Barbato ,nu cu responsabilul de garantii de la Avia, responsabilul de garantii de la Avia a terminat-o demult cu membrii acestei comunitati.El acum se ocupa de clientii care se adreseaza direct companiei nu prin intermediul forumului.

Dupa ce s-a oprit in ''D '' motorul ,ati facut o programare la service cu aceasta solicitare ?Eu in locul lor v-as fi raspuns pe mail sau la telefon sa chemati platforma daca nu va puteti continua drumul sau daca doriti sa verificati ceva sa demontati cutia ,sa ...etc ,intelegeti ce vreau sa spun.

Eu cand sunt nemultumit de serviciile prestate de cineva catre mine ,daca nu reusesc sa solutionez direct cu prestatorul ,ma adresez OPC.Cat v-au dat garantie la lucrarea de vopsitorie ?

Dle Voinea,eu pe acest forum atat timp cat imi permiteti , o sa imi exprim parerile fara sa fiu conditionat , ca nu am de ce si nici de cine...Invidios pe afacerea dumitale nu am de ce sa fiu ,am si eu afacerile mele ,se cheama DON BARBATO SRL,poate candva o sa-mi fac si eu un forum ,cine stie...Nu stiu de ce dar eu unul cred ca e diferenta mare intre misto ,nesimtire ,invidie -si invectivele pe care tocmai le-am digerat.Clientii nu-i pescuiesc da la acvacultura dumneavoastra...,altele sunt caile de atragere a clientilor.

La Ivas ,am fost cu un pick-up ,si nu m-am recomandat pentru ca eram curios de cele citite aici,dar eu am dat bunaziua respectuos ,am solicitat sa fiu ajutat ca nu aveam programare,nu am mijit ochii ca sa le dau de inteles ca sunt niste fete de ucenici,am avut rabdare si am asteptat ,mi s-a predat masina ,nu am cerut sa vorbesc din prima cu patronul ca am dat 15000 pe masina si cand trec calea ferata cu 90km/h se aude o bubuitura si nici nu am intrebat daca e normal lucrul asta. Abia cand am urcat in showroom am fost recunoscut ,pentru ca spre satisfactia mea eu nu am nevoie sa ma mai prezint in reteaua porsche romania,suntem o comunitate !:Driver:

Pt Vlad : O sa-ti trimit revista autoemocion in care este un articol trasnet !Dupa ce il citesti te faci roscat !:blink: :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa facem elad, nu toti avem coeficienti egali de inteligenta ca sa putem intelege ceea ce se doreste a ni se comunica... vorbeai de respect: asa cum voi (oameni de service) doriti respect, asa si noi (clienti de-ai vostri) dorim sa fim respectati de voi (prin oferirea de servicii profesioniste, nu prin altceva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vtoderoiu-da, nu cred de fapt ca nu ai inteles-tu doar modifici contextul si interpretezi.Si cu asta am incheiat, nu vreau sa intru in polemica cu tine.Daca am dovedit cumva lipsa de respect,scuze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca sint off-topic, insa de ce la Avia nu se mai pot primi Touran-uri ? Ceva legat de RAR, insa mi se pare dubios rau.

Sintem mai multi curiosi :icon_thumright:

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca autorizatia de functionare a service-ului, emisa de Registrul Auto Roman, face referire la reparatii auto de orice fel NUMAI pentru marca Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fals ? :icon_thumright: Ei pot repara orice masina care le intra in service daca vor si fara probleme. Insa doar la Skoda pot remedia defecte aparute pe garantie. Nu le interzice nimeni sa repare alte masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... asa cum voi (oameni de service) doriti respect, asa si noi (clienti de-ai vostri) dorim sa fim respectati de voi (prin oferirea de servicii profesioniste, nu prin altceva)

Daca ai probleme cu masina fa un drum pana la Buzau. Vei gasi exact ceea ce soliciti mai sus, ba chiar mai mult. Si arunca si un ochi pe topicul despre ElcarGid si ai sa vezi reactiile multora dintre colegi care au beneficiat de serviciile lor. Scuze de OT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati Domni ,aici vorbiti cu Mihail Barbato ,nu cu responsabilul de garantii de la Avia, responsabilul de garantii de la Avia a terminat-o demult cu membrii acestei comunitati.El acum se ocupa de clientii care se adreseaza direct companiei nu prin intermediul forumului.

Dupa ce s-a oprit in ''D '' motorul ,ati facut o programare la service cu aceasta solicitare ?Eu in locul lor v-as fi raspuns pe mail sau la telefon sa chemati platforma daca nu va puteti continua drumul sau daca doriti sa verificati ceva sa demontati cutia ,sa ...etc ,intelegeti ce vreau sa spun.

Eu cand sunt nemultumit de serviciile prestate de cineva catre mine ,daca nu reusesc sa solutionez direct cu prestatorul ,ma adresez OPC.Cat v-au dat garantie la lucrarea de vopsitorie ?

Dle Voinea,eu pe acest forum atat timp cat imi permiteti , o sa imi exprim parerile fara sa fiu conditionat , ca nu am de ce si nici de cine...Invidios pe afacerea dumitale nu am de ce sa fiu ,am si eu afacerile mele ,se cheama DON BARBATO SRL,poate candva o sa-mi fac si eu un forum ,cine stie...Nu stiu de ce dar eu unul cred ca e diferenta mare intre misto ,nesimtire ,invidie -si invectivele pe care tocmai le-am digerat.Clientii nu-i pescuiesc da la acvacultura dumneavoastra...,altele sunt caile de atragere a clientilor.

La Ivas ,am fost cu un pick-up ,si nu m-am recomandat pentru ca eram curios de cele citite aici,dar eu am dat bunaziua respectuos ,am solicitat sa fiu ajutat ca nu aveam programare,nu am mijit ochii ca sa le dau de inteles ca sunt niste fete de ucenici,am avut rabdare si am asteptat ,mi s-a predat masina ,nu am cerut sa vorbesc din prima cu patronul ca am dat 15000 pe masina si cand trec calea ferata cu 90km/h se aude o bubuitura si nici nu am intrebat daca e normal lucrul asta. Abia cand am urcat in showroom am fost recunoscut ,pentru ca spre satisfactia mea eu nu am nevoie sa ma mai prezint in reteaua porsche romania,suntem o comunitate !:offtopic:

Pt Vlad : O sa-ti trimit revista autoemocion in care este un articol trasnet !Dupa ce il citesti te faci roscat !:Driver: :P

Mihai mama, daca nu mai vorbesti in numele Avia si nu mai reprezinti Avia pe acest topic ..... de ce insisti sa postezi pe acest topic nemultumirile tale despre afacerile unuia sau altuia. Exista topic separat de Reclamatii. Asta este topicul dedicat multumirilor, nemultumirilor, problemelor rezolvate si nerezolvate, modului de tratare sau netratare a clientului sau masinii clientului in service-urile AVIA Motors. Asta este scopul acestui topic. Sa ne varsam nemultumirile si de ce nu, multumirile si .... extazul unora care au fost in service-ul AVIA Motors.

Sa stiti ca pe mine nu m-a castigat nici voinea nici barbato. Ii laud pe amandoi cand fac lucruri bune si le arat ambilor useri neajunsurile lor.

Frumos din partea user-ului elad ca se implica pe topicul dedicat ElcarGid si incearca sa rezolve toate problemele.

Ca sa fiu sincer, cred ca are mai mult de castigat asa.

Imaginea Avia nu e chiar asa frumoasa .... ca o aura... Are si pete negre. Petele negre sunt tocmai la interfata cu clientul. Sau cel putin acolo le-am simtit si eu. Daca te uiti lap osturile mele de pe topicul acesta vei vedea .... am spus aproape de fiecare data: "se poate si mai bine in relatia cu clientul". Daca cineva ar sta sa analizeze acest feed-back ar schimba multe in relatia cu clientii. Poate pentru angajatii Avia o simpla intrebare a mea, despre cum face sau nu face masina mea e agasanta, pt ca a auzit-o de la fiecare client de 2 saptamani incoace. Dar eu ... CLIENTUL ...... nu am de unde sa stiu asta. Asa ca obtin ca rezultat o privire crucisa, de om ... deranjat, care are treaba si eu il retin, si un raspuns nedemn de un service de genul "asa face toate". Pe unu sau altu' il prosteste, dar mai sunt unii care mai stiu cate ceva mecanica si electrica, asa ca nu tine figura. Aici aveti de lucrat.

In comparatie cu service-ul din Pantelimon, cel din Militari da impresia de alti oameni, mai apropiati de client. Poate e doar o parere, dar in Militari mi-a dat o fisa cu operatiunile ce sa efectueaza la revizie, operatiuni pe care eu nu am de unde sa le stiu, pe cand in Pantelimon .... NU. De ce ?

Abordand o atitudine de superioritate ... adica noi CLIENTII suntem niste nimicuri si oricum trebuie sa venim la voi .. la service, veti avea numai de pierdut, pentru ca, voi va luati salariile din serviciile pe care le platesc, ia ghici cine, ..... CLIENTII.

Asa ca un drum pana la Buzau ..... nu e lung ... 230 km dus-intors.

Dar .... pana la urma, "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul" ..... cum spune un clasic in viata.

Rog un moderator sa faca mare curatenie pe acest topic si sa lase numai problemele legate strict de Avia.

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fals ? :offtopic: Ei pot repara orice masina care le intra in service daca vor si fara probleme. Insa doar la Skoda pot remedia defecte aparute pe garantie. Nu le interzice nimeni sa repare alte masini.

Asa crezi tu si e foarte bine insa lucrurile stau putin altfel. Intra in orice unitate service (service, nu atelier de colt de strada sau alte haznale) si cere-le autorizatia de functionare emisa de RAR. Vezi ce scrie acolo: poti fi autorizati pentru 1, 2, sau toate tipurile de auto. Ti-as scana eu un model ca sa te convingi dar nu sunt la topicul potrivit.

Ce spui tu cu garantiile, aia este basca. Atat timp cat nu sunt service recunoscut/autorizat de importator/producator sa repar o anumita marca, atunci nici nu pot oferi garantie pentru lucrarile prestate, pentru ca se presupune ca nu detin documentatia tehnica de reparatie. Dar nu ma opreste nimic sa repar alte marci, dar o fac pe pielea mea. Insa un service ca sa poata functiona nu trebuie sa fie autorizat de fabrica, in primul rand trebuie sa aiba autorizatie RAR de functionare.

Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e cum spui tu, atunci cam toate service-urile ar trebui inchise. Ce cauta ala cu Toyota la service Skoda ? Intrebare ipotetica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barbato mihail

pt horgarban

din pacat pentru mine din labirintul asta de ''pesteri'' eu nu mai ''pestera'' avia am intrat si postat ,nu stiu in alta parte.In schimb tre sa recunosc ca anumite posturi ale mele ar trebui sa fie pe alt topic.

Eu mi-am propus sa mai postez pe aici doar ca un oarecare mihai barbato ,si numai cu scopul de a contrazice ceilalti useri,pastrand bineinteles un ton civilizat...,cateodata ma mai ia valul si mai iau pe cineva peste picior,sant si eu om si mai gresesc.Eu vreau sa devin pe acest forum ,cand nu mai am vreo revista deocheata la indemana ,avocatul service-ului ,in speta avia motors ,deoarece eu imi fac reviziile la aviamotors.

Mai nou au o intelegere cu dealerii vw sa nu mai faca vw ,sa le lase si lor de mancare,si am mai auzit ca nici in parcare nu le mai primesc.O sa ma duc sa fac lobi la dir de service ca il cunosc,sa-i primeasca pe proprietarii vesnic nemultumititi,ca pe o specialitate a casei...Off, e greu de gasit o propozitie care sa inglobeze tot peisajul asta cu calvarul prin care trece un proprietar de vw dupa ce il achizitioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!