Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

ok..sa presupunem ca am inteles eu gresit anumite aspecte...si probabil ca nu am stiut sa spun exact ceea ce ma durea..nu am ales cuvintele potrivite.

d-l barbato ...no comment ...doar la baza esti mecanic auto...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin ultima replica nu ai reusit decit sa jignesti pe toata lumea...pe mecanici ca nu stiu sa vorbeasca, pe reprezentantii servisurilor ca folosesc limbaj de mecanic...la baza suntem toti oameni...ar fi mult mai simplu atunci cind gresim sa recunoastem si totul s-ar termina repede si civilizat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barbato mihail

Rin o cer inca odata tuturor membrilor de pe forum :

Veniti daca sunteti curiosi sa ma cunoasteti si sa avem o colaborare constructiva.va astept in service pt orice problema,sau e-mail-ati-ma pe mihail.barbato@aviamotors.ro ,sau daca nu la mine atunci la service@aviamotors.ro ,si cu siguranta cineva o sa preia problema dvs si o sa incerce macar sa o rezolve.

Pt dumneavoastra special ma vad obligat sa va informez ca exista mecanici in avia ,cu un vocabular elevat ,mult peste media tagmei intelectualilor.Nu sunt mecanic,dar daca considerati ca un mecanic, care in viziunea dvs sta mai slab cu intelectul si cu calitatea limbajului,a formulat un raspuns ca al meu ,atunci avia va multumeste pentru complimentul facut !

De la Alto Syncro pt dl @23rin ,de ziua dvs cand veti implini 24 de ani ,va vom face o verificare generala si foarte amanuntita gratuit ,inclusiv eventuale reglaje.

O sa va permitem si accesul in atelier pe toata durata verificarii,timp in care daca doriti veti putea face cunostinta cu toata echipa ,prilej cu care o sa legati cu siguranta macar o amcitie de durata cu un mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rin o cer inca odata tuturor membrilor de pe forum :

Veniti daca sunteti curiosi sa ma cunoasteti si sa avem o colaborare constructiva.va astept in service pt orice problema,sau e-mail-ati-ma pe mihail.barbato@aviamotors.ro ,sau daca nu la mine atunci la service@aviamotors.ro ,si cu siguranta cineva o sa preia problema dvs si o sa incerce macar sa o rezolve.

Pt dumneavoastra special ma vad obligat sa va informez ca exista mecanici in avia ,cu un vocabular elevat ,mult peste media tagmei intelectualilor.Nu sunt mecanic,dar daca considerati ca un mecanic, care in viziunea dvs sta mai slab cu intelectul si cu calitatea limbajului,a formulat un raspuns ca al meu ,atunci avia va multumeste pentru complimentul facut !

De la Alto Syncro pt dl @23rin ,de ziua dvs cand veti implini 24 de ani ,va vom face o verificare generala si foarte amanuntita gratuit ,inclusiv eventuale reglaje.

O sa va permitem si accesul in atelier pe toata durata verificarii,timp in care daca doriti veti putea face cunostinta cu toata echipa ,prilej cu care o sa legati cu siguranta macar o amcitie de durata cu un mecanic.

D-le Barbato...nu e nevoie sa ma deplasez pana acolo pt a face cunostinta...pentru ca deja am facut

(prin intermediul unui prieten de-al dvs, mai bine spus un client foarte mare. nu vreau sa dau nume ca nu e frumos)...

numerele din nick-ul de pe acest forum...va asigur ca nu au nici o relevanta in ceea ce priveste varsta mea.

Iar Avia motors...alto syncro ....nu se vor mai atinge niciodata de masina mea ...

subtilitatile din exprimarea dvs nu si au rostul ...dvs ca si reprezentant al Alto syncro dpdv al service-ului nu ar trebui sa vb asa vis a vis de un client ....

si inca un lucru ...pe acesta cale ...doresc sa anulez programarea facuta la Alto syncro pt vineri la ora 9...

trebuia sa vin pentru montare senzori parcare si ornamente cromate praguri interior.

Va multumesc!

Sper sa gasiti acel semn pe care il tot cautati...:)

Modificat de 23rin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin ultima replica nu ai reusit decit sa jignesti pe toata lumea...pe mecanici ca nu stiu sa vorbeasca, pe reprezentantii servisurilor ca folosesc limbaj de mecanic...la baza suntem toti oameni...ar fi mult mai simplu atunci cind gresim sa recunoastem si totul s-ar termina repede si civilizat :(

@elad? ai citit toate posturile ? Ti se pare normal un asa limbaj la adresa unui client care e mai prost asa ...si nu stie notiunile elementare de mecanica...?

in acest caz va astept si eu la mine la clinica...sa vedem cat de vasta este cultura dvs generala in privinta serviciilor clinice si paraclinice ce se pot efectua intr-o clinica privata...sa mi spuneti ca va doare capu...si eu sa va dau paracetamol ...sa va iau la misto...spunandu-va ce vreau eu sa auziti nu mai ce vreti dvs nu...

si vad ca vb de greseala ? unde este greseala mea? eu mi-am spus o parere...asta a fost greseala ?

si ca sa inchei acest subiect ....vreau sa mi cer scuze pentru inconvenient TUTUROR membrilor care au fost deranjati de mine pe aceasta cale...

MEA CULPA!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barbato mihail

nu a fost nimeni deranjat ,mie chiar imi sunteti simpatic ,deja va consider un prieten.

mai ales ca ne vom intalni vineri si o sa ramaneti placut surprins de servficiile si tratamentul de la syncro

stiu ca devin off topic dar eu am dat in 94 la medicina la carol davila,am facut la fizica cat olimpicii care au intrat fara examen ,si din 91 cand aveam 15 ani si pana in 1999 am avut grija de tatal meu care era tetraplegic ,fractura de c5 c6 cu sectiune de maduva,fractura de tibie si peroneu deschisa ,fractura de col femural drept, centura scapulara zdrobita ,coaste rupte si contrar ghipsului in care a stat ca o testoasa 3 luni pana cand s-a hotarat un doctor sa-l opereze am reusit sa am grija sa nu faca nici o escara,ba mai mult am fost felicitat 2 ani mai tarziu de catre doctorul Tudor de la spitalul 9 pentru prototipul de asternut folosit si pt ca in 4 ani si jumatate tata nu a facut nicio escara.dealtfel a fost adoptat de mai multi pacienti.Nu mai zic ca am pus balon cateter la 15 ani (sonda foley) ,am pus si ''deaia'' cu cioc pe care din pacate colegii dvs de la panduri o mai folosesc si azi la urgenta,am facut toate injectiile posibile mai putin rahie, ca am tratat cu varza un calcai mancat de gipsul purtat 6 luni iar dubla fractura nu se sudase ,si cu asa zisa mumie neagra si miere am reusit si acest lucru , ca in 4 ani l-am recuperat in asa fel incat sa manace singur chiar daca nu strangea pumnii ,sa se barbiereasca ,etc ,bineinteles cu ajutorul dr Max de la acelasi spit noua.

Deabia astept sa ne cunoastem ,pt ca la baza suntem la fel ,doarca eu am simtul umorului impins un pic la limita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a fost nimeni deranjat ,mie chiar imi sunteti simpatic ,deja va consider un prieten.

mai ales ca ne vom intalni vineri si o sa ramaneti placut surprins de servficiile si tratamentul de la syncro

stiu ca devin off topic dar eu am dat in 94 la medicina la carol davila,am facut la fizica cat olimpicii care au intrat fara examen ,si din 91 cand aveam 15 ani si pana in 1999 am avut grija de tatal meu care era tetraplegic ,fractura de c5 c6 cu sectiune de maduva,fractura de tibie si peroneu deschisa ,fractura de col femural drept, centura scapulara zdrobita ,coaste rupte si contrar ghipsului in care a stat ca o testoasa 3 luni pana cand s-a hotarat un doctor sa-l opereze am reusit sa am grija sa nu faca nici o escara,ba mai mult am fost felicitat 2 ani mai tarziu de catre doctorul Tudor de la spitalul 9 pentru prototipul de asternut folosit si pt ca in 4 ani si jumatate tata nu a facut nicio escara.dealtfel a fost adoptat de mai multi pacienti.Nu mai zic ca am pus balon cateter la 15 ani (sonda foley) ,am pus si ''deaia'' cu cioc pe care din pacate colegii dvs de la panduri o mai folosesc si azi la urgenta,am facut toate injectiile posibile mai putin rahie, ca am tratat cu varza un calcai mancat de gipsul purtat 6 luni iar dubla fractura nu se sudase ,si cu asa zisa mumie neagra si miere am reusit si acest lucru , ca in 4 ani l-am recuperat in asa fel incat sa manace singur chiar daca nu strangea pumnii ,sa se barbiereasca ,etc ,bineinteles cu ajutorul dr Max de la acelasi spit noua.

Deabia astept sa ne cunoastem ,pt ca la baza suntem la fel ,doarca eu am simtul umorului impins un pic la limita.

D-le Barbato, nu ar trebui sa postez aici despre alto syncro. risc sa devin si eu offtopic. dar eu am mai fost la dvs in service cu o defectiune minora. mentionez ca acea persoana care se chinuia sa remedieze...intr-un final va chemat pe dvs ...iar dvs nush c hotarare a ti luat ...ca eu am plecat din service fix cu aceeasi defectiune pe rol. Ce explicatie am primit ? Veniti alta data, momentan nu este in service electricianul. asta dupa ce am stat prin showroom pret de aprox 1h si 30 min. M-am "intretinut" pe aceasta cale cu D-an Cristina, macar a trecut timpul mai repede. Nu vi se pare ciudat sa fim tratati cu mai mult respect atunci cand venim cu recomandari ??? mie unul da. si inca o chestie ...care aici este chiar vina mea...in postul d mai sus am lasat sa se inteleaga faptul ca sunt cadru medical . Mentionez ca nu sunt cadru medical. Ci doar fac parte din "personalul" auxiliar al unei clinici private din romania, si ca sa fiu si mai explicit "activez" in departamentul IT

Dupa cuvintele grele care mi-au fost adresate...dupa cum ati mentionat si mai sus ...suntem la fel..adik suntem oameni...adik egali

Dvs vis a vis de mine nu ati glumit...ci m-ati judecat...ceea ce nu aveati dreptul.

in conformitate cu cele d mai sus...lasati-mi va rog liberatatea de a alege daca mai vreau sa vin sau nu la dvs in service...nu mi impuneti nimica...

Modificat de 23rin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barbato mihail

nu v-am impus ,dar eu va astept ,pt ca asa am eu convingerea ca veti veni ,pt ca nu veniti la mine , veniti sa montati un accesoriu pe care il doriti.masina e luata de la alto , beneficiati de calitatea de membru passion card,aveti mai multe facilitati care se materializeaza defapt intr-o reducere.

maine ma voi uita in istoricul masinii si voi vedea despre ce este vorba,si fiti convins ca am luat alta decizie decat cea cu nu avem electrician,aici am de sapat un pic sa vad a cui a fost ideea sau de ce s-a ajuns aici.

iata ca nu mai suntem off topic si dumneavoastra postati ceva interesant despre serviciile unui dealer ,nu mai dati ca leit motiv ''parerea mea'' ,iar eu nu ma mai falesc aici cu ironii.

nu v-am judecat nici un moment ci doar recunosc ca mi-a facut placere sa va atit un pic ,am atras atentia celorlalti membrii ai forumului cu asa zisul dialog ,care abia acum devine dialog,si eu zic ca e frumos ca si aceasta scurta povestioara in posturi sa aiba un deznodamant.Credeti ca pierdeti ceva daca mai incercam o data eu si dvs ?

poate exagerez cu stilul meu glumet dar eu care am inceput deja sa va cunosc sunt comvins ca veti intelege si gluma asta:

la syncro se lucreaza cu cele mai performante sisteme windows...

Eu va astept sa devenim prieteni !

Pe vineri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar, as fi fost foarte bucuros sa fiu posesor al acelui card si asta dc? pt ca romanul se bucura atunci cand primeste ceva moca....poate cu ocazia asta o sa intru in posesia lui. timp de 3 luni nu am primit nimic desi mi s-a promis cu totul altceva...asta e alta poveste...

Modificat de 23rin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23rin

din cate stiu eu, ca posesor de card de la avia(similar este sistemul si la syncro), procedura este in felul urmator(dealtfel cum a mai tot fost explicat pe undeva pe aici pe forum)

- trebuie sa te califici pentru acest statut de membru; daca toate aceste lucruri sunt indeplinite, poti sa beneficiezi de toate drepturile pe care le are un membru.

- cardurile se tiparesc in general nr de cate 1000-2000 de bucati o data, evident din motive de cost. se pare ca tu ai luat masina imediat dupa ce a fost tiparita o serie de carduri. :P cu siguranta o sa intri in seria urmatoare.

- cand mai treci pe la avia, poti sa vb cu consilierul de vanzari prin intermediul caruia ai luat masina si sa-l rogi sa mearga cu tine sau sa-i anunte pe colegii de la receptie service ca esti membru avia club si sa te inregistreze in sistem ca atare.

- nu uita "vorba dulce mult aduce".

succes si incred in tine ca o sa reusesti.

ps: cred ca intersul la un service este sa te rezolve cat mai repede si cat mai bine(cel putin teoretic), ca tu sa pleci pe cat se poate de multumit, ca sa se poata ocupa de urmatorul si asa mai departe pt ca trebuie sa produca ca sa existe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@23 rin-Daca cineva te-a deranjat prin ton si atitudine, nu trebuia sa dai replica pe care ai dat-o .Parearea mea este ca in absolut toate categoriile de "oameni ai muncii" se gasesc indivizi de la care toti avem de invatat.Aerele de superioritate nu fac bine nimanui."Recomandarile " de asemenea.Tot ce imi doresc eu este sa devenim NORMALI!Si eu pot sa-mi spun o parere dupa care sa recunosc ca m-am inselat!Cam asta ar fi o dovada de maturitate... :)

P.S.Eu unul sunt convins ca si eu as avea de invatat cite ceva de la tine...si poate si tu de la barbato.Pina nu incerci nu o sa ai de unde sa stii...vei face doar supozitii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23rin

din cate stiu eu, ca posesor de card de la avia(similar este sistemul si la syncro), procedura este in felul urmator(dealtfel cum a mai tot fost explicat pe undeva pe aici pe forum)

- trebuie sa te califici pentru acest statut de membru; daca toate aceste lucruri sunt indeplinite, poti sa beneficiezi de toate drepturile pe care le are un membru.

- cardurile se tiparesc in general nr de cate 1000-2000 de bucati o data, evident din motive de cost. se pare ca tu ai luat masina imediat dupa ce a fost tiparita o serie de carduri. :) cu siguranta o sa intri in seria urmatoare.

- cand mai treci pe la avia, poti sa vb cu consilierul de vanzari prin intermediul caruia ai luat masina si sa-l rogi sa mearga cu tine sau sa-i anunte pe colegii de la receptie service ca esti membru avia club si sa te inregistreze in sistem ca atare.

- nu uita "vorba dulce mult aduce".

succes si incred in tine ca o sa reusesti.

ps: cred ca intersul la un service este sa te rezolve cat mai repede si cat mai bine(cel putin teoretic), ca tu sa pleci pe cat se poate de multumit, ca sa se poata ocupa de urmatorul si asa mai departe pt ca trebuie sa produca ca sa existe

Ms pt lamurile aduse...dar mie mi s-a spus ca prin simplu fapt ca am cumparat masina de la alto si prin faptul ca masina este inscriptionata cu insemnul Alto Syncro...o sa primesc acest card. prin intermediul caruia beneficiez de 10 % reducere la manopera si 5% reducere la piese...nu mi-a spus nimeni de ceva "calificari".

Oricum ms

@23 rin-Daca cineva te-a deranjat prin ton si atitudine, nu trebuia sa dai replica pe care ai dat-o .Parearea mea este ca in absolut toate categoriile de "oameni ai muncii" se gasesc indivizi de la care toti avem de invatat.Aerele de superioritate nu fac bine nimanui."Recomandarile " de asemenea.Tot ce imi doresc eu este sa devenim NORMALI!Si eu pot sa-mi spun o parere dupa care sa recunosc ca m-am inselat!Cam asta ar fi o dovada de maturitate... :)

P.S.Eu unul sunt convins ca si eu as avea de invatat cite ceva de la tine...si poate si tu de la barbato.Pina nu incerci nu o sa ai de unde sa stii...vei face doar supozitii.

Nervii mei au fost impinsi la maxim...si dupa cum ai vazut...mai sus..mi-am cerut scuze vis a vis de toata lumea...si am fost singurul care a facut asta...:P

si da sunt de acord cu tine...toti suntem egali. normali...hmm, este relativa treaba in prinvinta asta. fiecare avand limitele lui. sry pt off topic :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

rin si pana la urma te duci sau nu la ei (Alto Syncro)?

Ca poti :D supararea si :D (discuta) cu Mihail Barbato direct ca doar :D suntem toti.

Cat despre treaba cu cardul, la mine a fost si mai frumos, aveam cardul da nu am spus nimic crezand ca am fost bagat automat si in baza de date (adica la emiterea cardului), nu am beneficiat de avantajele de membru la prima revizie, dar la urmatoarea le-am spus ca "EU ESTEM MEMEBRU IN CLUBUL AVIA MOTORS SKODA SI AM CARD PLATINUM SI FAC SI RECLAMA", iar ei au fost draguti si mi-au facut reducerile aferente, asa ca ... parerea mea ... nu da cu piciorul unor facilitati si de ce nu unor profesionisti, care incearca in primul rand sa se perfectioneze.

O zi buna si :nono: cat mai multi km. si mai ales fara evenimente neplacute si cu vizite la service doar la "revizii".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca s-au intalnit doi oameni mai temperamentali, rin si barbato. Nici unul nu a vrut sa cedeze, dar uite ca totusi s-au calmat discutiile... :nono:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot a venit vorba de cardul Avia, eu am cumparat masina de la Porsche, am facut prima revizie la ei dar apoi toate celelalte la Avia (si nu au fost putine). La una dintre ele, mecanicul mi-a lipit pe numar reclamele Avia fara sa fiu intrebat si nu am comentat nimic. Pot obtine si eu cardul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot a venit vorba de cardul Avia, eu am cumparat masina de la Porsche, am facut prima revizie la ei dar apoi toate celelalte la Avia (si nu au fost putine). La una dintre ele, mecanicul mi-a lipit pe numar reclamele Avia fara sa fiu intrebat si nu am comentat nimic. Pot obtine si eu cardul?

Din cate stiu eu cardul, impreuna cu facilitatile de rigoare, il poti obtine numai daca ai cumparat masina de la AVIA. Altfel, este imposibil.

Cel putin mie asa mi s-a raspuns cand am intrebat la AVIA.

Modificat de mariusake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florentin

@mariusake

Cititi Aici la club skoda/avantaje/calitatea de membru...

Sau Aici

Aveti de unde sa alegeti. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ...maine o sa merg la alto pentru programare si pt unele lucruri aditionale care trebuie "indreptate"

Si anume :

1) cand pliez oglinzile...oglinda stanga ..scoate un zgomot foarte "placut" urechii..de zici ca s mai tine intr-un fir si daca bate vantu mai tare...o zboara.

din lovitura aplicata de acel sofer iscusit a iesit aceasta problema...deci asta era inainte de vizita mea in service ..dar nu s-a rezolvat problema...

(s-a schimbat doar carcasa care era sparta)

2) maner usa stanga spate...trebuie sa fac ceva cu el...domnii din service au intervenit asupra "integritatii" acestuia :)

3) ornamente cromate ceasuri bord ...trebuie "slefuite" si asta pt ca la montaj ...(facut de catre alto) ...s-a facut abuz cu solutia folosita pentru lipirea acestora :)

4) si nu in ultimul rand ...sa fac pace cu d-l barbato :D

vis a vis de card...mi s-a spus asa ...de catre ag de vanzari ..."in conditiile in care sub sigla FR ..scrie ALTO SYNCRO"..mai mare decat FR :angry:...o sa primiti un card prin intermediul caruia ..bla bla..stiti povestea. cardul trebuia sa l primesc prin posta.

Modificat de rin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti doresc sa iti rezolvi toate problemele pe care le ai si de aceasta data sa pleci foarte multumit de acolo...si, fireste, sa faci un schimb de carti de vizita cu barbato! (carti de vizita albe, pentru zile negre) :angry:

Altfel, sa ne tii la curent si sa ne spui ce s-a intamplat! Asa ar fi frumos, cel putin pentru aceia dintre noi care am urmarit cu sufletul la gura atat desfasurarea evenimentelor cat si schimbul vostru de replici din ultimele zile ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi unele discutii ar fi fost mai potrivite topicului "Alto Syncro", risc si eu la randul meu sa fiu off-topic pentru a raspunde d-lui rin:

As dori ca maine sa binevoiti sa onorati programarea pentru care ati venit personal sa o faceti..eu va astept sa incercam si chiar sa reusim sa solutionam problemele pe care le-ati enumerat mai sus. Cat despre pacea cu dl. Barbato ..promit celor care au urmarit cu interes acest "meci" ca o sa fac poze :angry: si o sa aduc dovezi..insa vb serios acum va asigur d-le rin ca o sa va surprinda adevarata "fata" a d-lui Barbato..si o sa realizati ca este o persoana de incredere care isi ofera tot sprijinul si ajutor clientilor..dar asta ramane sa stabiliti dumneavoastra maine..

In ce priveste card-ul de membru Avia/Alto..din pacate programul cu care se lucreaza nu contine o baza de date cu cei care fac parte din club(si nici nu va contine vreodata)..insa chiar daca aveti sau nu card (fizic vorbind) beneficiati de discount dovada de apartenenta la club este stampila de Avia /Alto de pe cartea de service a masinii (cea de pe prima pagina..stampila distribuitor)..deci in cazul in care se omite de catre consilier sa acorde acest discount sau in cazul in care nu aveti cardul (uitat acasa, nu a fost primit inca) este recomandat sa specificati acest lucru consilierului si sa-i aratati ca ati cumparat masina de la noi (plan service)..deci nu asteptati sa se sesizeze singur consilierul (nu o va face, nu din rea vointa ci pur si simplu trebuie sa fie f atent la multe hartii,tel, precizati bla bla bla)..asa ca cereti acest discount, este cel mai sanatos..decat sa va plangeti pe urma ca asa s-a intentionat, ca nu am inca cardul, ca nu mi-a zis nimeni etc..

Modificat de Copilu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta-i alta chestie interesanta de care s-a adus vorba... cu ce drept mi se schimba suporturile numerelor sau mi se "brand"-uieste masina cu emblema service-ului???? Aveam niste suporturi foarte misto cu VW pe care cei din service (PBN, ce-i drept) mi le-au scos si au pus unele cu porsche... partea si mai interesanta a fost ca nu se potriveau gaurile de la vechile suporturi asa ca mi-au mai dat cateva gauri in bara. Treaba asta am observat-o doar dupa vreo 2 luni cand am scos suporturile si mi-am prins numerele cu nituri ca altfel iesea un scandal monstru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ice, asta am patit-o si eu la Poro acum nspe mii de ani cand am dat ultima data pe acolo. Si culmea mi le pusesera si pe factura sa le platesc. :)

Hai sa tinem topicul curat despre avia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit si ziua programarii ....si a si trecut :P)

Intradevar au fost cu totul alti oameni. M-am simtit mult mai comfortabil azi...si sper sa se mentina la fel relatia.

@copilu...intradevar D-l Barbato are cu totul alta "fata" ...

Ideea e ca s-a cam sters "trecutul" si asta banuiesc ca e bine pt toata lumea :P

Problemele mai sus mentionate s-au rezolvat aproximativ toate. Una singura este in "stand by" ...cea vis a vis de ornamente cromate ceasuri bord. S-a deschis comanda noua...se vor inlocui cu totul :P

Keep up the good work! :P

acum pot sa spun...

Multumesc Alto Syncro !

Modificat de rin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo! Felicitari! Si multumim pentru follow up-ul povestii!

Altfel, sa speram ca toti cei care vor merge la Alto/Avia vor avea parte de acelasi tratament pentru ca, nu-i asa, cu o floare...va las pe voi sa rostiti in gand urmarea

Noroc bun!

Modificat de mariusake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!