Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

Cine vrea sa stea pe langa masina nu are decat . La Avia acest lucru nu a fost interzis niciodata . Insa din ratiuni legate de protectia muncii si de bun simt , ar fi indicat sa te duci in sala de asteptare .

Faza cu stresatul mecanicului e reala :ganditi-va ca sunt sute de clienti care vor sa fie ei interesati de ce n-are ursul coada la masina lor si cum ar fi sa te sacaie cineva cu milioane de intrebari care mai de care mai stupide si care nu au nici un fel de obiect . Cum ar fi ?Ia ganditi-va .Unii dintre voi , chiar dati pe langa subiect de nu se poate . Si atunci mecanicul ce sa raspunda?Zice si el ceva in doi peri asa , mai mult ca sa te potoleasca .Si uite asa ii mananci din timp , si incepi sa-l sacai. Ce este de pilda , atat de interesant sa schimbi un rulment ?Sau sa pui o alarma pe masina ?Crezi ca devii mai destept?Sau te duci acasa si zici gata !pot sa fac si eu acest lucru ?Eu cred ca nu . Eu cred ca fiecare om cu meseria lui merita indeajuns de mult respectat astfel incat sa-l lasi sa-si faca meseria. De ce atunci cand vine zugravul in casa nu-i pui prea multe intrebari ?De ce atunci cand te duci sa-ti scoti niste acte de la primarie nu stai langa alea de acolo 30 de zile pana cand iti fac actele ?

Toti credem ca ne pricepem la masini . Inclusiv unii de pe acest forum. In momentul in care citesti acest forum sau mai bine zis unele topic-uri de pe acest forum , ti se pune asa un val pe ochi cand trebuie sa te duci la service:maaaama , ma fura aia de la service , imi baga ulei de floarea soarelui si filtre de carpe .....Si te duci la service cu niste prejudecati de nu ti le mai scoate nimeni din cap . Cum a fost cu baietasul acela de 18 ani caruia nu i se inchideau usile bine pentru ca asa i-au zis prietenii lui care au mers pe bancheta din spate a masinii de 120 km.......Pai cum dom'le daca asa mi-au zis aia !

Voi ce parere va dati ?Eu zic sa stati langa mecanic si sa priviti de la distanta .Lasati-l in pace sa-si faca treaba. .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barbato mihail

Daca tot sunteti obiectiv ,eu unul nu resusesc niciodata, va rog frumos si cu respect deosebit sa sunati colegul de la vanzari care s-a ocupat de vanzarea masinii dvs si comunicati-i sa va retraga dreptul de a solicita un posibil card de membru club avia ,iar eu v-as ramane si mai indatorat daca ne-ati returna insemnele avia .Personal va voi oferi un rand de suporti numere no name .

Poate ca o sa vi se para ironic tonul meu dar pana la a face tam tam pe ''autoritatea suprema in domeniul auto din romania'' ,care fie vorba intre noi ,asa fara sa vada nimeni,este ''surubelnita'' administratorului, ati inaintat vreuna din nemultumirile dumneavoastra unui factor de decizie din avia ?

Eu unul nu v-as fi intors spatele si v-as fi convins sa lipiti si postere pe usi ,si ati fi plecat de la mine in calitate de fan avia!

GARANTAT !

..de fapt fie vorba, nu este inca pre tarziu sa se intample...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu v-as fi intors spatele si v-as fi convins sa lipiti si postere pe usi ,si ati fi plecat de la mine in calitate de fan avia!

GARANTAT !

..de fapt fie vorba, nu este inca pre tarziu sa se intample...

pentru o oferta buna aduc eu banda de lipit (daca zic scotch fiecare intelege ce vrea :( )

LE apropos, urmareste cineva programarile online la testdrive??

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu comparatia: cand te duci la doctor nu esti tentat sa il sacai cu 1 milion de intrebari?

da de ce , da cum, da cand o sa treaca, da cand ma externez, da ce sa mai iau??

si daca nu raspunde, e nenorocit, nu?!

chiar e!

cand te duci cu masina care face o caruta de bani,nu ai intrebari?de ce scartaie, de ce se aude nu stiu ce, de ce clipeste altceva, cand trebuie inlocuit ceva??

domnii mecanici ar face bine sa nu mai fie asa stresati, in fond nu lucreaza matematici superioare, desfac si strang suruburi, si ar mai face bine sa le raspunda clientilor la intrebari!!!punct. ce e asa de greu?

revin a treia oara, desi vad ca nu ma baga nimeni in seama: domnii de la avia Militari, nu aveti nimic de spus despre reclama aia de la strada? care dupa cum ziceam, din camd in cand mai pica peste cate o masina?

si care ocupa permanent si nejustificat 1 loc de parcare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doctorul-cand te duci cu masina care face o caruta de bani,nu ai intrebari?de ce scartaie, de ce se aude nu stiu ce, de ce clipeste altceva, cand trebuie inlocuit ceva??

Da, se face constatarea, dupa care clientul insotit de un consilier service este condus la masina si i se explica de ce scirtiie,de ce clipeste,de ce trebuie inlocuit ceva.Clientul isi da acceptul sau nu pentru inlocuirea reperelor defecte, este condus in sala de clienti , unde asteapta linistit sa se finalizeze lucrul la masina lui.La final plateste, i se preda masina-eventual dupa o proba de drum impreuna cu mecanicul sau alt angajat service- si pleaca linistit stiind ca servisul isi asuma raspunderea pentru lucrarile efectuate.

Suna cam a scenariu SF pentru unii, dar cam asta ar fi normalitatea...

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[cat despre partea cu limitarea accesului clientului in service si ca il deranjeaza pe mecanic sa stiti ca asa este.Eu sunt pentru interzicerea accesului permanent pe perioada reparatiei ,dar sunt deacord ca impreuna cu clientul sa se faca constatarea,si mai sunt deacord ca clientul sa aiba totusi acces vizual (pe un geam pe undeva) in atelier.

cand stai in ceafa omului ,acesta va lucra timorat de prezenta dvs ,riscul de a gresi va fi unul mai mare,se mai poate intampla ca mecanicul sa raspunda in 2 peri (din n motive) ,si se mai poate intampla pe bune ca mecanicul sa verse ceva fara intentie sau cu intentie (si in acest caz clientul nu prea are ce comenta ca el a vrut sa stea sub masina) si sa pateze sandale de 4 milioane perechea .a existat o astfel de situatie !

Desi nu prea imi convine foarte tare, mie ca si client, inteleg pozitia lui Barbato! In cele din urma m-as putea multumi cu asigurarea contactului vizual in permanenta cu masina si cu cel care lucreaza (asta pentru ca sa fiu sigur ca se "bifeaza" toate operatiile pe care le-am cerut, si pentru a putea evita astfel situatii, care mie mi s-au intamplat, in care desi deschisesem o comanda in care specificasem si un reglaj de faruri, chestia aceasta nu a mai fost realizata - tot din n motive :offtopic: ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Ardei iute, ai dreptate in mare parte daca exista respect totul ar trebui sa fie bine,pana acum n-am avut probleme cu servisurile din grupul Vag deoarece deabia mi-am luat masina(am avut cu altii).Am fost foarte multumit de felul cum am fost tratat de cei de la Seat(Barbu Vacarescu)nota 10.Cand am ajuns acasa am dat jos capacele urmand a le pune la loc cand gaseam o solutie antifurt, am observat ca un capac a iesit mai usor ca celelalte m-am uitat mai bine si avea 1 sau 2 cleme rupte,in drumul spre casa oricand puteam sa-l pierd,deci deabia imi luasem masina si deja trebuia sa caut capace.Frumos nu!

Unele persoane stau cam prost cu respectul fata de client,oare pe cel care a pus capacele cine la stresat?,eu eram acasa.Nu neg ca sunt unele persoane de nota 10 dar cum imi dau seama de acest lucru daca nu-l vad ce face , cum face.

Nu vreau sa intru in polemici doar am vrut sa-mi spun punctul de vedere.

Numai bine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elad, ar fi super sa fie cum spui tu, nu mai dau quote, cine vrea sa citeasca!

dar cand cineva de pe forum o sa pateasca un asemenea tratament normal in service, ar face bine sa deschida un topic MAAREEE cat roata carului!sa vedem si noi, sa dam buluc acolo!!!

pana atunci asteptam cu interes cel de-al 14 lea congres!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fericire ,macar se mai incearca pe ici pe colo.....deh, inceputul e cel mai greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doctorul - nu este "nevoie" sa se descida un alt topic, in care clientii sa-si exprime MULTUMIRILE. Daca ai parcurs (si sunt convins ca ai facut-o :) ) acest topic ai gasit, cu siguranta, si pareri de apreciere; inclusiv la adresa altor service-uri (ce-i drept, in alte topic-uri) mai putin agreate, cel putin de majoritatea membilor vwforum. Oare noi (oamenii in general) reusim sa-i multumim pe toti cei din jurul nostru, pe toti cei cu care venim in contact?! Nu gresim cu nimic?! Stim in schimb sa avem pretentii de la ceilalti; sa nu ne deranjeze, sa nu ne supere cu nimc.

Nu contest faptul ca este neplacut ca pe banii tai, nervii tai si timpul tau sa trebuiasca sa repari greselile altora dar, cand cineva isi recunoaste gresala si este dispus s-o remedieze nu vad motive de a da cu "barda";doar asa...PREVENTIV.

Haideti sa luam un exemplu, cu care ne intalnim mult mai des decat cu service-ul :P , si anume, cu participantii la trafic. Sunt unii, nesimtiti,ai dracu`,smecheri,etc. si fac niste "ghidusii" de zici ca strada este a lor; pe astia i-as TOCA!! In schimb, daca unul greseste si recunoaste acest lucru, astuia nu-i mai zic nimic; ma gandesc ca oricand as putea si eu sa gresec. Ati prins ideea ;) :P .

Imi cer scuze de :D dar, am spus-o si o repet, putem fi putin mai obiectivi si concilianti in anumite situatii; nu strica nimanui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect...stiu ca in Avia sunt implementate servicii de calitate...majoritatea celor care posteaza aici confirma acest lucru>Ardei si barbato se zbat pentru rezolvarea problemelor aparute de-a lungul timpului, incearca sa multumeasca fiecare client....aceste progrese nu le vedeti domnilor circotasi?

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa Cardul Avia pentru a beneficia de reducerile specificate trebuie sa ai suportii de numar si stikerul pe luneta. La mine exista un stiker pe luneta care nu ma deranjeaza, dar la o Fabia livrata mai recent are un stiker lipit pe hayon care mie mi se pare total inestetic.

Oricum merita sa pastrezi suportii si acel stiker pe luneta pentru ca reducerile se simt. Cel de pe hayon, daca asa venea si la mine, era de mult scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barbato mihail
revin cu comparatia: cand te duci la doctor nu esti tentat sa il sacai cu 1 milion de intrebari?

da de ce , da cum, da cand o sa treaca, da cand ma externez, da ce sa mai iau??

si daca nu raspunde, e nenorocit, nu?!

chiar e!

cand te duci cu masina care face o caruta de bani,nu ai intrebari?de ce scartaie, de ce se aude nu stiu ce, de ce clipeste altceva, cand trebuie inlocuit ceva??

domnii mecanici ar face bine sa nu mai fie asa stresati, in fond nu lucreaza matematici superioare, desfac si strang suruburi, si ar mai face bine sa le raspunda clientilor la intrebari!!!punct. ce e asa de greu?

revin a treia oara, desi vad ca nu ma baga nimeni in seama: domnii de la avia Militari, nu aveti nimic de spus despre reclama aia de la strada? care dupa cum ziceam, din camd in cand mai pica peste cate o masina?

si care ocupa permanent si nejustificat 1 loc de parcare?

referitor la ''cortul '' de la strada ,nu stiu sa va ofer povestea sau detalii despre legalitatea sau estetica prezentei lui acolo ,dar : de cate ori acel cort a creat vreo paguba cat de mica sau de mare ,service-ul din militari a preluat eventualele costuri.

daca sunteti cu adevarat deranjat de el va puteti adresa pt informatii sau explicatii suplimentare managerului de service de acolo,dl Serban Pascu.

..dupa cum vedeti nu au trecut 3 zile...

cand doctorul s-a infipt cu degetul in capul uterin al sotiei io am iesit afara din cabinet,apoi din cauza ca incertitudinea e mai buna decat adevarul nici macar nu am indraznit sa o intreb daca a ...durut-o ! :P

cunosc un client care a incurcat vasul de expansiune cu cel de solutie parbriz ,si in plus a amestecat in vasul de solutie parbriz cu batul de la o vata de zahar ,si inca o data in plus l-a scapat acolo. si a stat cu noi langa masina si ne-a pus intrebari ,si va rog sa ma credeti ca i-am raspuns , de ce nu o mai fi venit la noi nu stiu , ca nu i-am luat niciun ban...

o data statea sub o masina un client care era genul care interogheaza popa in confesional .deodata pac sare niste ulei din recuperator ,pac giani versaci se schimba la culoare si pac deodata revizia la costat 450ron +1500eur.

intr-o sambata a venit un pakistanez care vroia o alta masina pe loc pt ca i se arsese o bobina de inductie.aveam pe stoc si 30min pleca cu masina lui,dar skoda care este la nivelul morgan,trebuia sa-i dea lui masina ca sa-si salveze blazonul,si pac i-am raspuns ca si aluia cu vata de zahar ,of ,nici pe asta nu l-am mai vazut...

un mare director la o companie care vinde servicii foarte tehnice si care are ca abonati 1/2 din populatia bucurestiului ne trimite la service masina si un biletelpe care scria exact atat: se aude un zgomot din decembrie !

cand a venit sa o ia l-am colindat ,de atunci nu mai am gratuitate la serviciul lui si platesc...

eu l-as invita pe nea doctoru sa stea o zi cu mine ,cum a stat godoroja,care apropo vad ca se tine de cuvant :rolleyes:

referitor la ''cortul '' de la strada ,nu stiu sa va ofer povestea sau detalii despre legalitatea sau estetica prezentei lui acolo ,dar : de cate ori acel cort a creat vreo paguba cat de mica sau de mare ,service-ul din militari a preluat eventualele costuri.

daca sunteti cu adevarat deranjat de el va puteti adresa pt informatii sau explicatii suplimentare managerului de service de acolo,dl Serban Pascu.

..dupa cum vedeti nu au trecut 3 zile...

cand doctorul s-a infipt cu degetul in capul uterin al sotiei io am iesit afara din cabinet,apoi din cauza ca incertitudinea e mai buna decat adevarul nici macar nu am indraznit sa o intreb daca a ...durut-o ! ;)

cunosc un client care a incurcat vasul de expansiune cu cel de solutie parbriz ,si in plus a amestecat in vasul de solutie parbriz cu batul de la o vata de zahar ,si inca o data in plus l-a scapat acolo. si a stat cu noi langa masina si ne-a pus intrebari ,si va rog sa ma credeti ca i-am raspuns , de ce nu o mai fi venit la noi nu stiu , ca nu i-am luat niciun ban...

o data statea sub o masina un client care era genul care interogheaza popa in confesional .deodata pac sare niste ulei din recuperator ,pac giani versaci se schimba la culoare si pac deodata revizia la costat 450ron +1500eur.

intr-o sambata a venit un pakistanez care vroia o alta masina pe loc pt ca i se arsese o bobina de inductie.aveam pe stoc si 30min pleca cu masina lui,dar skoda care este la nivelul morgan,trebuia sa-i dea lui masina ca sa-si salveze blazonul,si pac i-am raspuns ca si aluia cu vata de zahar ,of ,nici pe asta nu l-am mai vazut...

un mare director la o companie care vinde servicii foarte tehnice si care are ca abonati 1/2 din populatia bucurestiului ne trimite la service masina si un biletelpe care scria exact atat: se aude un zgomot din decembrie !

cand a venit sa o ia l-am colindat ,de atunci nu mai am gratuitate la serviciul lui si platesc...

eu l-as invita pe nea doctoru sa stea o zi cu mine ,cum a stat godoroja,care apropo vad ca se tine de cuvant :angry:

nenea doctore iti raspunsesem in pag 45 ,citeste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate PRIETENE! Azi i-am facut o adersa oficiala presedintelui de la AVIA sant curios ce-mi va respunde :rolleyes: (I-am trimis si un mail imediat dupa ce am cumparet masina dar nu mi-a raspuns). Poate a crezut ca e la ,,sto"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca nu te baga nimeni in seama ca aici sunt toto fani AVIA :rolleyes:

zic sa stati langa mecanic si sa priviti de la distanta .Lasati-l in pace sa-si faca treaba. .

Parerea mea e NSPA! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cate ori ai fost in service? Doar la livrare si gata...ti-ai si facut o parere?! Stai linistit PRIETENE (vad ca-ti place vorba asta :rolleyes:) ca si eu am avut destule discutii cu ei dar...raman la vorba de mai sus. (#911) :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver:

De cate ori ai fost in service? Doar la livrare si gata...ti-ai si facut o parere?! Stai linistit PRIETENE (vad ca-ti place vorba asta :) ca si eu am avut destule discutii cu ei dar...raman la vorba de mai sus. (#911) ;)

Cand merergeam eu in sevice tu ................... :rolleyes:

Modificat de shkoda
Quote folosit excesiv si vorbe aiurea aruncate catre alti membrii. Ai un avertisment verbal. La urmatoarea abatere trecem la warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avia motors...hmmm...."numai cuvinte de lauda am "...cu ce sa incep ?

cu inceputul evident : masina mi-a fost lovit de un sofer foarte iscusit...si a trebuit sa ajung la colegii celor de la alto syncro...zis si facut.

vopsitorie...ok...janta e ok..doar a fost inlocuita...(janta stanga fata) pt ca janta stanga spate...asiguraratorul mi-a dat-o la "vopsit" (era foarte putin zgaraiata)... raspuns avia motors " nu pot sa o vopsesc pt ca nu o sa ne iasa culoarea " ..marfa nu ? acest raspuns l-am primit dupa ce mi s-a predat masina...nu inainte sa intre in "reparatii" si asta pt ca am constatat eu ca nu se vopsise...daca nu vedeam si dormeam pe mine...nimeni nu zicea nimik....

alta problema legat de oglinda stanga...din lovitura carcasa s-a spart...si a trebuit schimbata...eh , s-a schimbat ..dar acum daca reglez oglinda stanga se "regleaza" si aia din dreapta ...foarte tare....good work boys

alta problema...la vopsitorie...au demontat manerele de la usi stanga fata + spate...e...nu vreti sa vedeti cum arata manerul meu de la usa spate...dupa ce au lucrat baietii cu el...:rolleyes:(( din negru ...a devenit alb...c sa zic...bataie de joc....cred ca mai bine imi reparam masina singur in garaj...iesea mai bine, chiar daca nu am nici o treaba cu mecanica , vopsitorie si toate cele ...:Driver:

Modificat de 23rin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la O1 din fabrica se regleaza ambele oglinzi pe pozitia L. Deci nu cred ca e vina lor.

Azi am fost si eu din nou la service sa-mi schimbe maneta. La primire s-au miscat foarte repede dar s-au mirat cand le-am spus ca vreau sa noteze ce am in masina si unde e zgariata,mi s-a zis "Daca sunteti asa de strict!". A iesit consilierul, a notat...masina a intrat in service in maxim 10 min de cand am dat actele iar in 40 de min masina mi-a fost returnata cu toate actele facute. Nu are nici o zgarietura de data asta s-a lucrat mai atent, consilierul nu mi-a mai vorbit la telefon in fata 30 de min, totul a durat cam 1h.Per total o impresie placuta de aceasta data. Deci vedeti ca se poate?

Oricum pe viitor o sa incerc sa-mi rezolv problemele in alte service-uri, dupa cum am mai scris si mai sus. Prima impresie conteaza cel mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crde-ma ca pana sa ajung la ei..se reglau independent ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol:

Cand merergeam eu in sevice tu ................... :lol:

Cred ca te cam intreci cu gluma, ca sa nu zic altceva. Ar fi bine sa-ti revizuiesti atitudinea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa va anunt ceva :vedeti ca de pe 14.03 eu plec de la Avia Motors . Nu o sa mai lucrez acolo . Ma mut la Subaru la importator , unde , sper eu , voi face o treaba la fel de bine ca la Avia .Asa incat , o sa ramana doar colegul Barbato pe acest forum pentru a discuta problemele service-ului Avia Motors si alte topic-uri si a va tine piept in cunoscutul sau stil acid si flegmatic.:(

Multumesc frumos tuturor celor cu care am colaborat pe acest forum si va doresc succes in continuare tuturor.Raman in continuare fidel acestui forum dar , din pacate nu voi mai putea vorbi din postura de angajat al unui service Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bafta multa Ardei_Iute !

Speram ca mai treci pe aici :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa va anunt ceva :vedeti ca de pe 14.03 eu plec de la Avia Motors . Nu o sa mai lucrez acolo . Ma mut la Subaru la importator , unde , sper eu , voi face o treaba la fel de bine ca la Avia .Asa incat , o sa ramana doar colegul Barbato pe acest forum pentru a discuta problemele service-ului Avia Motors si alte topic-uri si a va tine piept in cunoscutul sau stil acid si flegmatic.;)

Multumesc frumos tuturor celor cu care am colaborat pe acest forum si va doresc succes in continuare tuturor.Raman in continuare fidel acestui forum dar , din pacate nu voi mai putea vorbi din postura de angajat al unui service Skoda.

:) ;) ;)

Oricum poate ne gasim si p-acolo ;) ;) . te-ai dus la D-l ALI MADADI? ;) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ARDEI_IUTE: Sa ai multa bafta si sa auzim de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!