Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

Precizari despre nuanta vopselei: specific ca a fost vorba despre vopsirea portierei stanga fata pentru o zgarietura urata (a fost facuta pe CASCO) si nu pot fi de acord sa accept diferenta de nuanta rezultata (vizibila, asa cum v-am spus, si nu doar de catre mine)

Culoarea este bej sahara (metalizat) si masina nu are inca niciun an vechime (asa ca mai usor cu pareri de genul ca ar fi masina batuta de soare ani de zile si ca nu mai iese culoarea).

Ma gandeam ca data viitoare sa le sugerez sa incerce cu nuanta bej capuccino (ca poate asta le iese mai bine) :lol: :lol: :lol:

Sau, apeland la o sugestie facuta de unul din consilierii de la AVIA - despre care v-am relatat cateva posturi mai sus : "incercati si la celelalte service-uri daca sunteti nemultumit de noi"...

Nu? Nu e un punct de vedere demn de luat in seama? Mai ales ca inteleg ca la ei e mereu full si angajatii de acolo abia au timp sa raspunda la telefoanele care ii supra-solicita...daramite sa mai dea atentie clientilor care au indraznit sa ii deranjeze prezentandu-se la termenul fixat prin programare!

Modificat de mariusake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusake, vopseaua imbatranita nu are cum sa arata ca cea noua. Intelege asta 1 data. 1 an ti se pare putin? Cat soare a batut in vopsea, cata ploaie praf, etc.. Acum exista vopsele noi pe baza de apa( UE ) si de aici diferentele. Degeaba te pui contra ca asa e. Am masina argintie si am vopsit de 2 ori si mereu a iesit diferenta de culoare. Dar daca vrei sa te pui stramb, pune-te si sa fii sanatos. trebuie, dupa parerea mea sa intelegi ca este vorba despre vopseaua care exista acum pe piata, care are cu totul alte componente decat cea pe care o ai tu pe masina de 1 an de zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusake, vopseaua imbatranita nu are cum sa arata ca cea noua. Intelege asta 1 data. 1 an ti se pare putin? Cat soare a batut in vopsea, cata ploaie praf, etc.. Acum exista vopsele noi pe baza de apa( UE ) si de aici diferentele. Degeaba te pui contra ca asa e. Am masina argintie si am vopsit de 2 ori si mereu a iesit diferenta de culoare. Dar daca vrei sa te pui stramb, pune-te si sa fii sanatos. trebuie, dupa parerea mea sa intelegi ca este vorba despre vopseaua care exista acum pe piata, care are cu totul alte componente decat cea pe care o ai tu pe masina de 1 an de zile.

1. Da, un 1 mi se pare putin

2. Nu ma pun stramb, imi exprim parerea ca si tine si atata tot. Mai mult oricum nu pot face. Si nu imi pasa de "vopseaua care exista acuma pe piata, care are cu totul alte componente decat cea pe care o ai tu pe masina de 1 an de zile."..Dupa principiul asta ar trebui sa nu ne mai luam masinile vopsite si sa mai si platim pentru asta, pentru ca oricum o sa ne plangem banii dupa prima vopsire a unei parti a masinii.

3. Raman la parerea mea ca masina nu trebuia sa arate asa dupa aceasta interventie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Copii .... nu va mai certati ... o vopsea nu va iesi niciodata la fel cu alta. Singura vopsea identica e cea din lotul care a vopsit masina. Atat si nimic altceva. La urmatorul lor se va schimba componenta 100%. Va iesi alta nuanta, insesizabila pentru ochi. Problema e ca in timp, 2 loturi consecutive de vopsele se vor degrade neuniform. Adica dupa 1,2,3,4 .... x ani vor arata diferit. Poate insesizabil cu ochiul.

Nici pe calculator nu va iesi nuanta identica .... ci oarecum asemanatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am vopsit masina tot pentru o zgarietua pe portiera stanga spate, si am vopsit toata portiera. Masina avea 3 luni si jumatate cand s-a facut interventia si totul a iesit perfect, fara nici o diferenta de nuanta. Am avut la masina precedenta probleme la revopsirea vreunei parti la un service, dar am fost apoi la un altul si totul a iesit perfect, chiar daca masina avea 4 ani si ceva si vopseaua se matuise in timp. Nuanta se obtine pe calc din cate stiu eu, nu iei codul de vopsea al masinii si gata vopsesti ce e de vopsit ca si cum masina ar fi noua. Eu zic ca daca nuanta este sesizabila din mai multe parti atunci este vina celor de la vopsitorie. Daca ti se pare doar dintr-un anumit unghi atunci scuza-ma dar nu e vina lor........................

Asta-i parerea mea, sper sa nu se supere nimeni ca am spuso.

Modificat de Adee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barbato mihail

prima cu vopseaua :

fiecare culoare are un cod

fiecare cod are una sau mai multe retet sau una sau mai multe variante de nuanta

cand nu exista decat o varianta de nuanta ( si sunt f putine cazurile si in general la culori nemetalizate) nu prea apar diferente de culoare ci doar de luciu sau intensitate a culorii

cand sunt mai multe nuante pe un cod se fac probe cu mostre .ochiul este subiectiv fiecare percepe altfel. eu pot sa spun despre o piesa de a mea ca e perfect la culoare iar dvs sa ziceti viceversa.smecheria se cheama blend-uire dar e o smecherie .

horgarban e cel mai in tema .are fabrica pe banda 100 de skode argintii 9102 : face vopsea pt 100 de bucati. urmatoarele 100 care vor veni la vopsit cu 9102 vor avea preparate pt ele o alta cantitate pe care nici mama robotului nu o prepara identic ca pt primele 100.(valabil si la orice marca).de acolo si pana la cantarul din laboratorul service-ului '' e 2000 de km ''.sau poate 3 luni prin vama ,poate chiar 6 luni de stoc inainte.sunt masini care se vand abia dupa un an de stat in parcul rece .o mai tinem si noi un an si asa mai departe... nu zic ca ar fi cazul dvs dar exist asi astfel de situatii.

concluzie :

in afar de forum v-ati mai sesizat si in alte parti ? cum ar fi avia pantelimon ! colegii mei dau tot concursul pt astfel de situatii mai ales ca aceasta vopsea pe apa nici macar producatorii ei nu ii stapanesc prea bine proprietatile si misterele .e o tehnologie noua daca vreti . sa stiti ca exista culori care nu le pot scoate inca. in astfel de cazuri vii cu cartela si iar intervine subiectivismul ochiului...

elad :

ce vrea sa insemne maimutoiul ala de mai sus pe care l-ai postat matale ?

nu exista oaie in viata care sa nu fi facut corcoate vreodata !!!!

matale stii ca sunt chestii pt care imi sare tandara imediat ,

dl care (deja imi permit sa zic asa) sufera de asteptare deja a reusit sa ma scoata din circuit.are dreptate ,oamenii din avia au amestecat un pic lucrurile si s-a pierdut timp ,dar el deja exagereaza .deja privesc altfel modul lui de a se plange. prea o ared aiurea tot repetand comparatia cu militari si buzau .

adica tot la avia a fost tratat si bine ,adica ce mai , in fina e clar ca o arde aiurea si ca defapt sun convins ca omu nu are nicio suparare dar ii place sa ''mai scurme o data'' !

daca vrei sa ma impungi da-mi mail .eu cred ca ne permitem si ar fi amuzant dar aici nu e cazul sa faci misto ca se poate interpreta altfel de catre unii care nu stiu ce inseamna defapt avia pt noi , adica tu si cu mine!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnii mei, mai am si eu o vorba: clientul trebuie sa intre in service!

am postat despre patania mea in service autorizat vw, din care am plecat cu motorina curgand lac prin supapa de la filtru, pe langa supapa de la filtru, si pe la 2 din furtunele, 1 nestrans si altul intepat!!

niciodata nu mai las masina nesupravegheata in service, nici macar daca o repara mama mea!!!

si precizez, nu era vorba de avia, dar clientul trebuie sa intre in service!

parerea mea! :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@barbato-am realizat faptul ca ai fost scos din pepeni.Pot sa-ti spun doar ca atunci cind ne iesim din pepeni nu mai reusim sa fim obiectivi si nu reusim sa dam raspunsul potrivit.In rest ...din cite observi nici eu nu sunt iertat .Incep sa cred ca atunci cind exista cineva din partea firmei care urmareste topicurile, ba mai si raspunde la ele, se implica in rezolvarea problemelor...apar si "provocatori".Parerea mea este ca si la voi si la noi se cauta cu disperare sa se faca treaba, sa se schimbe mentalitatile si in general clientii sunt multumiti dar...cum apare cite o scapare, suntem luati la ture.Nimic de zis, este bine ca problema este semnalata, pentru ca sa vedem despre ce este vorba , eventual sa remediem, dar ar fi bine fara exagerari (adik clientii sa descrie cit mai obiectiv ceea ce s-a intimplat, si noi

sa-i ajutam mai departe).Vise, nu? :) Atit!Multa bafta ...poate ne mai auzim si la un telefon, asa, de dragul vremurilor trecute... :)

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Nemultumirile mele legate de modul cum s-a livrat masina:

1.Covorasele si pragurile din spate murdarite( noroi,praf ).

2.Husa pt. scaune nemontata in totalitate ( imbracamintea a doua tetiere )

3.Nu inteleg de ce mi-au fost lipite pe masina cele doua abtibilduri ( luneta si capota-portbagaj) fara acordul meu. Sunt obligat sa le fac reclama ?

4.De ce se da,a fi compectat chestionarul cu impresiile pe care le are clientul vis-a-vis de livrarea masinii inainte de a se face prezentarea ei. ( Am compectat chestionarul care mi s-a dat inainte de prezentarea masinii - am avut incredere.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nick58 - In primul rand, o intrebare: ti-ai exprimat aceste nemultumiri in fata dealer-ului la momentul livrarii? Care au fost raspunsurile?

Daca nu ai facut acest lucru atunci (la livrare), nu vad de ce o faci acum si aici?! Ti-e teama sa discuti cu persoanele din service? Intr-un alt post, ai mai facut o afirmatie care denota aceeasi lipsa de comunicare (din partea ta); ai precizat faptul ca "nu se poate sta langa masina in service la AVIA". Ai solicitat acest lucru?!

Poate ar fi bine sa discutam problemele legate de service (nemultumirile) dar, dupa ce acestea nu s-au putut rezolva in urma sesizarilor adresate service-ului. Cred ca asa ar fi normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nick58 - In primul rand, o intrebare: ti-ai exprimat aceste nemultumiri in fata dealer-ului la momentul livrarii? Care au fost raspunsurile?

Daca nu ai facut acest lucru atunci (la livrare), nu vad de ce o faci acum si aici?! Ti-e teama sa discuti cu persoanele din service? Intr-un alt post, ai mai facut o afirmatie care denota aceeasi lipsa de comunicare (din partea ta); ai precizat faptul ca "nu se poate sta langa masina in service la AVIA". Ai solicitat acest lucru?!

Poate ar fi bine sa discutam problemele legate de service (nemultumirile) dar, dupa ce acestea nu s-au putut rezolva in urma sesizarilor adresate service-ului. Cred ca asa ar fi normal.

Bineiteles ca mi-am exprimat nemultumiril! :rolleyes: Si ce daca? Aveam o mie de draci, afara ploua, iar eu mai trabuia sa stau pe acolo inca nu stiu cat timp pana sa-l gaseasca pe 'baiatu' care sa dezlipeasca abtibildurile , sa bage masina la spalat, etc. Oricum i-am informat si pe cei din conducerea AVIA de modul cum prezinta masinile la livrare. In alta ordine de ideei cred ca pot sa-mi spun punctul meu de vedere fara sa-ti cer tie voie. Daca este interzis sa-mi spuna moderatorii, iar tu, pastraza-ti sfaturile pt tine. Dar poate vrei sa te bagi in seama sau esti fan AVIA ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu o tentativa de a merge la Avia dar m-am lovit de refuzul consilierului de service de a-mi permite sa intru in service pe motiv ca poate sa-mi cada o planetara in cap. Am plecat fara discutii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineiteles ca mi-am exprimat nemultumiril! :wub: Si ce daca? Aveam o mie de draci, afara ploua, iar eu mai trabuia sa stau pe acolo inca nu stiu cat timp pana sa-l gaseasca pe 'baiatu' care sa dezlipeasca abtibildurile , sa bage masina la spalat, etc. Oricum i-am informat si pe cei din conducerea AVIA de modul cum prezinta masinile la livrare. In alta ordine de ideei cred ca pot sa-mi spun punctul meu de vedere fara sa-ti cer tie voie. Daca este interzis sa-mi spuna moderatorii, iar tu, pastraza-ti sfaturile pt tine. Dar poate vrei sa te bagi in seama sau esti fan AVIA :lol:

Esti cam nervos!!

Puteai sa spui de la inceput ca ai purtat discutii cu cei din service; noi nu avem cum sa ghicim. In alta ordine de idei, citeste mai ATENT!!; Daca nu ai facut acest lucru atunci (la livrare), nu vad de ce o faci acum si aici?! Ce insemnatate are pt. tine cuvantul DACA ? :lol:

Si tot pt. cunostinta ta... si eu sunt moderator, asa ca te rog sa-ti revizuiesti atitudinea si vocabularul. Cum spui si tu cred ca pot sa-mi spun punctul meu de vedere .

Si inca una, tot pt. cunostinta ta. Nu sunt fan AVIA dar, putem sa incercam, macar, sa fim obiectivi, sa pezentam lucrurile in totalitate si nu asa cum ai facut. In final poate ne spui si rezultatul problemelor pt. ca cel putin una dintre ele (cea cu abtibildul) se pare ca a fost rezolvata.

Daca tot vorbesti de "bagare in seama" ,(re)citeste postul tau din 18 feb (#851)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o sugestie-intrebare pe aici, legat de AVIA MILITARI: daca vor reclama la strada, ce-ar fi sa isi instaleze altceva decat acel cadru metalic pe doua roti, care ocupa pe termen nedeterminat un loc de parcare( necesar in zona)-stiu, o sa ziceti ca e neimportant aspectul, si , a doua- care cade uneori peste cate o masina?

pe la lujerului exista o nenorocire de dacie alba, care are prinsa de ea, cu suruburi, o reclama din aia la "nunti si botezuri", nu mai stiu exact ce scrie pe ea....si imi cam seamana cele doua!

exista modalitati mai eficiente si mai civilizate!

si asteptam aici un raspuns al "oficialitatilor" legat de accesul clientilor in service!

eu as semna si hartie, ca accept sa imi cada in cap planetara scrisa de colegul de mai sus, sau orice risc, daca vreau eu sa ma murdaresc de ulei ca sa imi vad masina pe dedesubt, e decizia mea!

de ce sa nu am voie in service?

stim cu totii povesti de groaza de la po-ro, etc...de ce sa nu avem acces in service?

daca te duci cu copilul la medic, si ala iti ia odrasla si iti zice: vino peste o ora, treaba mea cum iti repar copilul, da o sa mearga cand il iei!" e convenabil??

stiu ca e deplasata putin comparatia, dar mi-a facut-o( tot mie, eu fiind clientul!!!!culmea), directorul de la meridian vest,,,,

fara alte comentarii!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Printre altele , datorita noii legislatii, nici o personana neautorizata nu are acces in service fara ca in prealabil sa-i fie facut un instructaj privitor la protectia muncii.La numarul de clienti pe care ii are Avia, ar trebui "n" persoane angajate numai pentru a face instructajul necesar clientilor.Si vreau sa spun ca amenzile sunt mai mult decit usturatoare daca vreun inspector de la protectia muncii constata abateri de la regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt instruit si mereu am stat langa masina. Punct :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@elad - deschideti o sesiune de instructaj pt. protectia muncii, participam, semnam si...gata - toata lumea este fericita. :lol: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de acest aspect al accesului in service ,iata cum am vazut eu problema rezolvata la un service de la alta retea de auto:astia au delimitat cu marcaje locul pe unde poti sa te plimbi prin service,poti sa te imvirti pe linga masina, dar fara sa te apropii de ea,in acest fel tu vezi direct si de aproape(cam 2m)ce-ti fac la masina si asta fara sa-l incurci pe mecanic sau sa te supui la riscuri-asta daca respecti marcajele,eu cred ca un service care accepta sa primeasca clientul sa vada ce se face la masina lui, are de cistigat clienti in plus.Si iata si o situatie:daca eu las masina in service si dupa un timp gasesc in masina "urechiuse sau ceva ochiuleti"pot sa acuz service-ul ca a facut acest lucru in cirdasie cu cine stie ce "serviciu"eventual de "siguranta nationala",pot cere si despagubiri-sa nu mai zic ce scandal ar iesi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot iertat sa fiu si eu @cristi.v dar, poate ne spui cum sta meseria in nuanta vopselei? Meseria sta in alte aspecte, asa cum bine spunea si "patitu`" @mariusake... Am vazut cazuri cand vopseaua a fost preparata pe "calculator" si tot se vdea diferenta dupa vopsire. Cum spune si @godoroja, o vopsea "batuta de soare", nu prea o scoti la "liman". Depinde destul de mult de culoare, de vechime si de ce nu, de intretinere. Niste detalii in acest sens din partea lui @mariusake, ar fi fost utile dezbaterii.

Ca parere personala... daca aveam convingerea ca se putea si mai bine, as fi mers frumos la un laborator de preparare, as fi comandat un minim de vopsea (parca 250ml) cu lacul aferent, intaritor (dupa caz), as fi facut o proba si in cazul in care obtineam un rezultat mai bun decat lucrarea efectuata in service, abia atunci imi exprimam parerea aici. Nu mai trebuie sa spun ca, in acest caz, as fi solicitat revopsirea. :D

:lol: Salutare! Pentru ca nu as dori sa se creeze senzatia ca doar un moderator are voie sa isi dea cu "parerea" pe acest forum si ca parerile lor sunt cele mai autorizate si documentate pe orice tema s-ar lua in discutie, doresc sa amintesc si eu colegului @xxleeus (apropo de "bagarea in seama de care il suspecteaza pe colegul @nick58) ca este doar optiunea mea cand hotarasc sa relatez pe forum ceva ce mi s-a intamplat intr-un service (ca despre asta era vorba atunci) si nu voi primi niciodata sugestii legate de modul cum ar fi trebuit sa procedez pana sa imi castig dreptul de a posta aici.

Multumesc pentru intelegere!

Modificat de mariusake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi.v - Ce faci daca masina necesita cateva zile de stat in service? Dormi langa ea, sau stai la panda sa-i prinzi pe baietii de la "ochiu si timpanu" insarcinati cu implanturi. :lol: Hai sa fim seriosi! Daca asta este problema care te framanta, iti garantez ca nu este nevoie sa lasi masina in service pt. a beneficia de asemenea "implanturi" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@godoroja...din pacate trebuie sa si dovedesti asta :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia sa puna cineva aici un link ceva, sa vad si eu cum arata legislatiA CARE reglementeaza accesul clientilor in service!

in alta ordine de idei de cand ma stiu mi se pare o mizerie faza asta ca il incurci pe mecanic!

adica ce are daca te uiti si tu la masina personala pe dedesubt si domnu mecanic trebuie sa te ocoleasca?!!

si prin service urile particulare(mai rar,e drept) am vazut figuri din astea si mi se par deplasate!

esti client.scurt.ei traiesc pe banii tai.scurt.trebuie sa te respecte , nu sa se tina de figuri & comp.

si acim stiu a o sa dati cu rosii, dar e parerea mea!

si am mai scris mai sus despre RECLAMA AIA de la strada,,,,sunt in continuare curios de un raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 zile, eram la Avia la Service. Vine un tip care intreaba daca pot monta diverse componente pe Trabant.

Consilierul de acolo ii zice ca da, se poate .... ce ar dori:

- Puteti sa-mi puneti airbag-uri la Trabant?

- Bineinteles-raspunde.

- Dar aer conditionat?

- Se poate si asta.

- Dar ABS?

- Sta un pic, da un telefon asta si ii zice ca da, se poate.

Asta cu ochii mari, hotarat pe treaba, ii zice consilierului: Atunci sa-mi spuneti cit ma costa si cit dureaza lucrarea....

- Consilierul sta putin, cauta pe calculator .... si zice ....va costa aproximativ 100 lei si dureaza cam 3 ore.

- Va bateti joc de mine? intreaba posesorul de Trabant

- Dar cine a inceput raspunde consilierul .....

E hai ... era un banc adaptat ca sa mai descretim putin atmosfera de la Avia ..... :( :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barbato mihail

[apropo de bancul de mai sus , eu am trecut prin asa ceva ,si am dat raspunsuri de genul asta...

au loc uneori niste discutii mai ceva ca la tribunal

referitor la ''cortul '' de la strada ,nu stiu sa va ofer povestea sau detalii despre legalitatea sau estetica prezentei lui acolo ,dar : de cate ori acel cort a creat vreo paguba cat de mica sau de mare ,service-ul din militari a preluat eventualele costuri.

daca sunteti cu adevarat deranjat de el va puteti adresa pt informatii sau explicatii suplimentare managerului de service de acolo,dl Serban Pascu.

cat despre partea cu limitarea accesului clientului in service si ca il deranjeaza pe mecanic sa stiti ca asa este.Eu sunt pentru interzicerea accesului permanent pe perioada reparatiei ,dar sunt deacord ca impreuna cu clientul sa se faca constatarea,si mai sunt deacord ca clientul sa aiba totusi acces vizual (pe un geam pe undeva) in atelier.

cand stai in ceafa omului ,acesta va lucra timorat de prezenta dvs ,riscul de a gresi va fi unul mai mare,se mai poate intampla ca mecanicul sa raspunda in 2 peri (din n motive) ,si se mai poate intampla pe bune ca mecanicul sa verse ceva fara intentie sau cu intentie (si in acest caz clientul nu prea are ce comenta ca el a vrut sa stea sub masina) si sa pateze sandale de 4 milioane perechea .a existat o astfel de situatie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti cam nervos!!

Puteai sa spui de la inceput ca ai purtat discutii cu cei din service; noi nu avem cum sa ghicim. In alta ordine de idei, citeste mai ATENT!!; Daca nu ai facut acest lucru atunci (la livrare), nu vad de ce o faci acum si aici?! Ce insemnatate are pt. tine cuvantul DACA ? :Driver:

Si tot pt. cunostinta ta... si eu sunt moderator, asa ca te rog sa-ti revizuiesti atitudinea si vocabularul. Cum spui si tu cred ca pot sa-mi spun punctul meu de vedere .

Si inca una, tot pt. cunostinta ta. Nu sunt fan AVIA dar, putem sa incercam, macar, sa fim obiectivi, sa pezentam lucrurile in totalitate si nu asa cum ai facut. In final poate ne spui si rezultatul problemelor pt. ca cel putin una dintre ele (cea cu abtibildul) se pare ca a fost rezolvata.

Daca tot vorbesti de "bagare in seama" ,(re)citeste postul tau din 18 feb (#851)

1. Abtibildurile le-am dezlipit singur doua zi.

2. Cei de la Avia nu au raspuns in niciun fel la sesizarea mea.

3. Eu am fost foarte obiectiv.

4. Am tot dreptul sa fiu nervos atunci cind dau o basma de bani si primesc servicii de rahat.

5. Indiferent de ce vei posta incontinuare vis-a-vis de acest subiect, o sa ignor, deoarece nu vreau sa-mi irosesc timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!