Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

Rog sa vedeti si "pataniile mele" cu Avia.

http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.php?t=3151

Sa nu uit!

Azi cand am spalat masina am constatat ca mecanicii "uitasera" intre bara si scut o ...carpa jegoasa, imbibata cu ulei si motorina!

Sa ma duc sa le-o duc inapoi?

Sunt super scarbit si dezamagit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca si Avia s-a dus naibii, nu mai e ce era pe timpuri :salut:. Probabil ca asta e mersul firesc al lucrurilor in Romania, cu cat e mai veche firma, cu atat isi baga baietzi mai tare picioarele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua stimati domni sau doamne ,clienti ai SC AVIAMOTORS SRL!

Ma simt obligat sa prezint si parerea mea ca angajat al dealer-ului mentionat mai sus deoarece imi doresc ca pe viitor sa colaboram cu succes in ceea ce priveste service-ul pe care il efectuati la autoturismele dumneavoastra.

primul caz este cel al Domnului Voinescu Valentin:

-nu am refuzat sa va primim in service,daca un client doreste sa montam boghiuri la masina lui ,atata timp cat este dispus sa plateasca acest serviciu ,nu vad de ce l-am refuza....Eu am refuzat altceva ... ,

- La SC AVIAMOTORS SRL ,pentru mine cel putin,toti clienti beneficiaza de acelasi tratament nediferentiat,si da,trebuie sa recunosc ca atunci cand vine un client care se pretinde a fi ,,pilos'' nu mai reusesc sa fiu chiar ''atat de amabil''.Nu conteaza cum va numiti sau cu cine sunteti ruda ,sau ce functie detineti ,noi incercam sa prestam servicii de calitate pentru toti clientii.Cand deschizi o afacere o deschizi cu scopul de a castiga bani ,nicidecum pentru a deservi pretentii

-Eu v-am refuzat doar garantia legata de ungere.Toate defectiunile care survin in perioada de garantie le suporta dealerii ,nu vad de ce trebuie sa suporte fabrica o eventuala defectiune datorata uleiului dumnevoastra.Exact asta v-am scris in deviz si pe carnetul de service:ulei client,nu solicit garantie ,imi asum raspunderea folosirii;iar pe carnet:orice defectiune care va surveni datorita uleiului nu se va accepta ca lucrare de garantie.Celelalte 4 solicitari ale dumneavoastra ,daca va uitati pe deviz ,au fost solutionate in garantie.

-Filtrul de polen l-am schimbat pentru ca era murdar si nu merge curatat .

Daca stiti exect ceea ce doriti sa schimbat sau sa reparat la autoturismul dumneavoastra va sfatuiesc sa specificati la receptie ca nu se face absolut nimic fara acordul dumneavoastra!

P.S.

S-A STITI CA NU TREMUR CAND SANT AMENINTAT CU TELEFOANE LA BALABAN , LA STANCIU ,ETC. ...nu sunt necesare astfel de procedee ca eu sa-mi fac datoria.In fata domniilor lor stau drept ,in fata domnului Vially niciodata!!! Oricum eu va propun sa mai incercam o data si sa colaboram in contiunare.

referitor la evenimentul cu toba:

Este posibil sa aveti dreptate,si sunt convins ca exista si posibilitatea ca o masina sa vina cu astfel de probleme deobicei datorate transportului.

Acum eu am sa va zic o mica povestioara:

Cand cumpar un produs il studiez cat pot de atent in masura in care conditiile din magazin imi permit sa fac acest lucru.Daca am vreo suspiciune nu-l achizitionez.In momentul in care vi s-a livrat masina foarte frumos va duceati la angajatul care v-a vandut-o si v-a livrat-o ,prezentati reclamatia dumneavoastra si cereati sa fie verificata inca o data.Dvs ati revenit dupa cateva zile iar eu ca responsabil de garantii am vazut un autoturism lovit pe dedesubt si o toba atentie :PERFORATA!!,nu sparta de rugina.NU PUTEM VORBI DE UN DEFECT DE FABRICATIE.

Cel care va dat explicatia aceea ridicola referitoare la zgomot este un simplu spalator de autoturisme!Imi pare rau ca s-a intamplat asa ,dar va astept in continuare la service in BD. BIRUINTEI NR 11-13,IN SPERANTA CA NU NE VOM MAI INTALNI CU ASTFEL DE INCIDENTE.Sunt convins ca aveti si dumneavoastra dreptate!

problema cu carpa?:

daca este asa e grav ,pentru mine ca ctc-ist.MEA CULPA!!! IMI CER SCUZE! NU SE VA MAI REPETA!!!

CU STIMA ,

BARBATO MIHAIL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ati venit pe forumul nostru, sper sa continuati sa cititi in mod regulat forumul, asta ar duce la castiguri de ambele parti. Avia va stii ce-i multumeste/nemultumeste pe clienti si va putea reactiona ca atare, clientii vor avea un loc unde cineva ii asculta si le raspunde la intrebari. Daca sunteti de acord, putem deschide un topic nou cu Avia Motors.

Va recomand sa cititi intregul topic, exista informatii destul de interesante si veti observa ca de-a lungul timpului, cele mai bune referinte ca service Skoda le-a avut Avia. Doar in ultimul timp se pare ca prestatia service-ului Dvs a scazut in calitate.

O sa vin si eu cu 2 cazuri in sprijinul colegului de forum cu toba sparta. Dupa cum se deduce din semnatura, eu am o Fabia 1,4 MPI cu motorul AZF de 60CP:

1. Dupa ce am parcurs cca 1000km cu masina am observat ca se prelinge foarte usor ulei pe carasa motorului, incredibil, dar fara a avea o sursa vizibila (garnitura sau altceva). Am mers in service si mecanicul (nu spalatorul de masini) mi-a spus ca e ceara de la conservarea masinii, a sters cu o carpa si gata. Bineinteles ca pata a reaparut, am primit aceleasi raspunsuri. Astazi masina e iesita din garantie si are o scurgere de ulei NEGRU exact in acel loc - am fost naiv si-am ascultat de mecanici....

2. Tot dupa cca 1000km pracursi am inceput sa aud un zgomot de plastic lovind pe metal de cate ori trmura motorul un pic si pe un anumr tip de denivelari. Mecanicii mi-au spus atunci ca este vorba de tecile amortizoarelor care au un pic de joc. Am crezut si n-am avut timp de alte verificari. Ulterior (cand oricum era prea tarziu deoarece nu mai aveam garantie) zgomotul s-a intensificat si am inceput cercetarile: nici vorba de tecile amortizoarelor, ele stau bine-mersi la locul lor.....

Si asa am ramas eu cu 2 defecte de fabricatie la masina... din bunavointa mecanicilor de la Avia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule, Barbato Mihail. Bun venit pe forum si ne bucuram sa avem printre noi si membrii ai taberei adverse. Se pare ca suntem in tabere adverse desi n-ar trebui. Ar trebui sa fim totzi multzumitzi, noi ca si clientzi si dumneavoastra ca si ofertant. Din pacate nu se intampla tocmai asa pt ca traim in Romania iar pretzurile de service sunt mari si clientul are asteptari foarte mari de la service in acest caz, mai ales de la un service cu un nume cu rezonantza.

Deseori service-ul AVIA a fost laudat in detrimentul altora, recomandandu-se celor din alte partzi ( vezi BV ) sa mearga acolo pentru seriozitate si calitate. In ultima vreme au cam aparut pareri opuse celor de pana acum si este normal sa mai si gresim insa cred ca si sa ne vedem de treaba. Sunt convins ca cei ce au laudat service-ul AVIA il vor lauda si in continuare daca merita asa cum au facut-o si pana acum. Sigur sunt mai multzi posesori de SKODA decat cei de pe forum insa suntem si noi un numar de clientzi si avem pretentzii mari si este normal sa le avem atat timp cat ne sunt drage mashinile noastre. De aceea povestim zilnic aici.

Tzin sa va atrag atentzia ca nu ne place tonul rastit, folosirea caracterelor mari pentru sublinieri si a semnelor de exclamatzie repetate. Demonstreaza lipsa de respect si agresivitate.

De asemenea chiar daca nu suntem totzi clientzi AVIA da bine ca la primul post pe forum sa salutatzi pe toata lumea chiar daca va adresatzi numai unora. Sunt convins ca vi se va raspunde la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va astept si va promit ca am sa incerc sa rezolv cele doua probleme ,iar in masura in care va sta in puterea mea am sa fac de asa natura ca dumneavostra sa nu resimtiti prea mult costurile reparatiilor.

bd. biruintei 11-13!pantelimon inainte de selgros pe dreapta

NOUA LOCATIE AVIA!MERITA VIZITATA!!!!

v-as da mobilul meu dar asta nu se face pe net.

255 77 82

255 82 77

255 79 91

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este laudabil faptul ca avem printre noi si reprezentanti ai service-urilor renumite.

Eu vreu sa spun doar un singur lucru. Aveam o parere foarte buna despre serviceul Avia Motors, parere formata in urma colaborarii cu acest service timp de trei revizii.

Domnule Barbato, daca cititi tot acest topic o sa realizati ca parerea membrilor forumului nostru a fost foarte favorabila serviceului Avia Motors; chiar eu am afirmat ca este poate cel mai bun service Skoda din tara.

Toti membrii care au citit topicul au mers in service-ul condus de dumneavoastra cu inima larg deschisa, fara idei preconcepute. Faptul ca impresiile dupa vizita nu sunt la nivelul asteptarilor se datoreaza DUMNEAVOASTRA SI SUBALTERNILOR DUMNEAVOASTRA

La ultima revizie mi-a fost refuzata o eventuala reparatie la motor in perioada de garantie, in cazul in care pun uleiul adus de mine, chiar in conditiile in care acest ulei a fost Castol SLXII (vw506.00, vw506.01), ulei recomandat de producator pentru motorul ALH productie 2003.

Nu pot intelege atitudinea service-ului atita timp cit uleiul este original si mai mult decit atit el are pe capac eticheta RAR.

Sper ca noul sediu sa ridice nivelul calitativ al serviciilor Avia Motors

Cu stima,

Mihai RAUTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin acu' de la service Aviamotors - Militari...

La Fabia mea (in garantie) s-a aprins in bord lampa de control EPC = "Controlul componentelor electronice (motor pe benzina)".

Conform indicatiilor din Manualul de Utilizare, m-am prezentat imediat la service (fara programare). (La deschidere) Am fost primit, ascultat, masina pusa pe VAS5051... S-a detectat functionarea defectuoasa a intrerupatorului pedalei de frana (?!), s-a inlocuit si suplimentar s-au mai rezolvat doua probleme minore, una tinand de alarma montata in acelasi service...

Ritmul de munca a fost satisfacator iar timpul de rezolvare a fost de aproximativ o ora si jumatate...

Am plecat multumit si sper ca parerile de pe forum ca Avia are service bun sa se confirme in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va astept si va promit ca am sa incerc sa rezolv cele doua probleme ,iar in masura in care va sta in puterea mea am sa fac de asa natura ca dumneavostra sa nu resimtiti prea mult costurile reparatiilor.

bd. biruintei 11-13!pantelimon inainte de selgros pe dreapta

NOUA LOCATIE AVIA!MERITA VIZITATA!!!!

v-as da mobilul meu dar asta nu se face pe net.

255 77 82

255 82 77

255 79 91

Multumesc pentru oferta, sper sa-mi fac timp cat mai curand, mai ales ca sunt curios sa vad noul service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca ar fi util un topic in care sa se discute cu reprezentantii service-urilor autorizate VAG.

Desi cateodata pare ca suntem in "tabere diferite" adevarul este (sau ar trbui sa fie) cu totul altul: Suntem in tabara celor care conduc si/sau "ingrijesc" masinile VAG. Si din experienta spun ca impartasirea problemelor si a solutiilor este binevenita pentru toti.(sunt lucruri pe care numai cunostiintele colective le pot lumina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ender si altii interesati de aceasta problema

din postura de dealer autorizat skoda am obligatia de a comercializa piese si accesorii numai originale.ce inseamna original:adica poarta marca skoda chiar daca piesele respective sunt produse de bosch ,man ,sachs monroe,etc.ca orice prestator de servicii sunt obligat de lege sa acord garantie,si ofer aceasta garantie dar numai la produsele si serviciile vandute de mine.

Domnule ender nu va suparati pe mine dar eu nu vam refuzat garantia masinii ,si nici a motorului acesteia in cazul in care dumneavoastra folositi ulei cumparat din alt magazin decat avia.eu ,eventual v-am prezentat riscul la care va expuneti in cazul in care doamne fereste va exista o defectiune datorata calitatii uleiului.Nu este nimeni absurd sa va anuleze garantia masinii pentru ca ati folosit uleiul dumneavoastra.

daca dumneavoastra aveti sa spunem un magazin de marochinarie si eu cumpar de la dumneavoastra un cojoc confectionat dintr-o piele deosebita ca intretinere si care necesita in fiecare zi sa fie stearsa cu o solutie speciala pe care dumneavoastra o comercializati dar care mie mi se pare scumpa si pe piata gasesc un produs echivalent mult mai ieftin si dupa 1 an vin sa-mi dat alt cojoc deoarece pielea a crapat ,ce faceti???

cum demonstrati producatorului si furnizorului dumneavoastra ca eu am respectat indicatiile dumneavoastra si am cumparat solutia adecvata din magazinul dumneavoastra ???? cum ma protejati pe mine ca ,client cu ajutorlui mecanismului numit garantie?

in speranta ca m-ati inteles sper sa ne revedem la service la urmatoarea revizie si sa punem bazele unei relatii mai calde.

cu stima,Barbato Mihail

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule ender .... daca dumneavoastra aveti sa spunem un magazin de marochinarie si eu cumpar de la dumneavoastra un cojoc confectionat dintr-o piele deosebita ca intretinere si care necesita in fiecare zi sa fie stearsa cu o solutie speciala pe care dumneavoastra o comercializati dar care mie mi se pare scumpa si pe piata gasesc un produs echivalent mult mai ieftin si dupa 1 an vin sa-mi dat alt cojoc deoarece pielea a crapat ,ce faceti???

cum demonstrati producatorului si furnizorului dumneavoastra ca eu am respectat indicatiile dumneavoastra si am cumparat solutia adecvata din magazinul dumneavoastra ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ender

se poate pune ulei 506.00 si 506.01 fara nici un fel de probleme.trebuie retinut urmatorul aspect in legatura cu garantia masinii.in ROMANIA nu se accepta interval service qg1 si qg2 din mai multe motive(calitatea combustibililor,conditii de trafic,cantitate praf in atmosfera,...,alta uzura .pentru a beneficia in continuare de garantie intervalul de service ramane tot 15.000 .daca veniti la 20.000 km degeaba ati pus ulei 506.01 sau 506.00 ,nu beneficiati de garantie.

nu v-am mintit cand am spus ca nu am in magazie acest tip de ulei.pot sa va aduc acest ulei cu rugamintea ca atunci cand faceti programarea sa ne specificati acest lucru.va aduc la cunostinta insa ca pretul acestui ulei este mult mai mare si tinand cont ca intervalul de service ramane tot 15.000 o sa va coste mai mult intretinerea autoturismului.

sunteti primul care solicita acest lucru! daca nu va deranjeaza faptul ca va creste pretul reviziei va vom satisface aceasta dorinta fara probleme!

va stept!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc acest ulei inca de la revizia de 15.000Km (ulei adus de mine, Castrol SLXII) cu interval de schimb la 15k Km.

Nu este un moft acest lucru. Motoarele montate pe masini cu service tip QG1 au tolerante de fabricatie mult mai strinse si vin din fabrica cu ulei sintetic vw506.00 sau pentru PD-uri vw506.01.

Nu stiu (si nici nu vreu sa incerc) ce se intimpla in momentul in care intr-un astfel de motor se introduce vw505.00 sau la PD-uri 505.01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnule ender qg1 si qg2 se refera la modalitatea de intretinere.e greu ?

nu exista mai multe feluri de alh sau de atd.dumneavoastra alegeti modalitatea de service (qg0 ,qg1,qg2) numai ca in romania (in conditia in care doriti sa beneficiati de garantie) inca nu se accepta qg1 si qg2.

in pd bag 505.01 fara probleme numai ca il schimb la 15.000 km.

va stau la dispozitie oricand.scrieti-mi pe mihail.barbato@aviamotors.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnule ender qg1 si qg2 se refera la modalitatea de intretinere.e greu ?

nu exista mai multe feluri de alh sau de atd.dumneavoastra alegeti modalitatea de service (qg0 ,qg1,qg2) numai ca in romania (in conditia in care doriti sa beneficiati de garantie) inca nu se accepta qg1 si qg2.

in pd bag 505.01 fara probleme numai ca il schimb la 15.000 km.

va stau la dispozitie oricand.scrieti-mi pe mihail.barbato@aviamotors.ro

Multumesc pentru raspuns!

Prefer ca discutia sa ramina publica pentru ca si alti membrii sa beneficieze de informatiile provenite din sursa oficiala.

Eu stiu ca nu poti opta pentu service cu interval variabil (QG2) sau service longlife (QG1) atita timp cit masina nu este certificata corespunzator (QG0).

In momentul in care o sa gesec documentul oficial VAG in care se specifica faptul ca motoarele montate pe masini cu service tip QG1 au tolerante mult mai strinse, o sa-l postez pe forum. Sunt sigur ca acest tip de service a fost introdus incepind cu anul 2001 (MY2002) si ca tot in acelasi an motorul ALH a fost modificat in sensul ca puterea de 90HP s-a obtinul la 3750rpm (4000rpm la versiunea anterioara) iar norma de poluare a fost upgradata la D3 si/sau Euro3 (injectoare cu deschidere la 220-230bar fata de 190-200bar D2 si/sau Euro2)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@barbato mihail

ti-am trimis un PM. Vreau sa discutam putzin de anumite probleme legate de fabia. Eventual putem sa discutam in topicurile de la sectziunea skoda. Nu vreau sa incarcam acest topic cu ceea ce se preteaza in partea respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT!

VOI INTRA ZILNIC PE ACEST FORUM SI VOI COMUNICA CU TOTI CEI CARE DORESC ACEST LUCRU!

O ZI BUNA LA TOATA LUMEA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT!

VOI INTRA ZILNIC PE ACEST FORUM SI VOI COMUNICA CU TOTI CEI CARE DORESC ACEST LUCRU!

O ZI BUNA LA TOATA LUMEA!

Iti propun sa deschidem un topic nou in sectiunea Skoda. Esti de acord?

Voi face chiar eu lucrul acesta.

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deschis topicul cu scopul de a avea un loc unde sa comunicam cu userul barbato_mihail, angajat al Avia Motors.

Dialogul trebuie sa fie civilizat si constructiv, astfel incat toata lumea sa castige ceva aici:

- clientii incredere in service, servicii mai bune

- service-ul sa inteleaga ce vrea clientul si sa aiba un drept la replica.

Gentlemen, start your engines!!! :colors:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg ce fel de comunicare si relatie va fi aici:

- oficiala: clienti vs. Aviamotors (si Aviamotors raspunde);

- neoficiala: membri vwforum.ro vs. userul barbato_mihail (si Aviamotors nu raspunde);

- consultativa.

Se poate clarifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....- neoficiala: membri vwforum.ro vs. userul barbato_mihail (si Aviamotors nu raspunde);

.......

Punctul 2 din post-ul tau e cel corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ultima revizie de 40k am intrebat de garnitura de la radiator, pe unde iarna trecuta am avut scurgeri de lichid de racire.

D-l Lupu, mi-a spus ca a auzit de aceasta problema, ca s-ar pune o garnitura, dar ca Avia nu a avut niciodata asemenea piesa....

Ma intreb, daca va incepe iar sa curga la iarna, scot service-ul Avia din lista si ma adresez la alte service-uri....

Si daca vine un client cu aceasta problema, cum este rezolvat? Se inlocuieste radiatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!