Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

Eu am fost cu masina in service pt revizia de 7500km (la Avia) si pot spune ca nu ma asteptam sa fie asa de treaba. Adica am stat tot timpul langa masina cat au umblat, m-am uitat fara probleme la ce mai lucrau la alte masini ...
Eu am fost foarte multumit cand am plecat de acolo, acum nu stiu daca se comporta toti la fel sau doar cel care s-a ocupat de masina mea, sau din cauza ca era prima revizie ...

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa fii fericit, cred ca esti printre putinii clienti multumiti de reprezentante.

Oricum, din pacate, doar "cu o floare nu se face primavara". Sa speram ca din ce in ce mai multe reprezentante sa aiba clienti multumiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Hello,

am fost vineri (25.04) in service la Avia ca sa ma plang de nivelul lichidului de racire. Cu toate ca am aparut acolo fara programare, servirea a fost prompta (in 5 minute eram cu masina in service cu comanda completata).

Bajetzii au stiut imediat despre ce e vorba - au ridicat masina pe rampa, au desfacut scutul si s-au uitat direct la termocupla - pe acolo erau urme de G12 scurs. Au strans prinderea si gata - acum trebuie sa urmaresc un timp nivelul pt a vedea daca s-a rezolvat. Am platit un litru de antigel G12 ARAL (205.000lei) pe care l-am luat cu mine dupa completare.

Diferenta a fost de la cer la pamant fatza de cei de la BV care habar n-au cu ce se mananca o f

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Hello

saptamana trecuta am incercat sa-mi fac programare la AVIA in service si bajetzii fiind asa de aglomerati mi-au facut o programare mult prea tarzie (9iunie) care nu se prea potrivea cu planurile mele, asa ca m-am hotarat sa merg tot la BV pt revizie - ok - pun mana pe telefon si cer programarea la revizia de 20.000km, totul ok. Inainte de a inchide telefonul ii amintesc tipului ca vin eu cu uleiul, lucru care l-a deranjat in mod vadit asa ca mi-a spus in acest caz imi pierd garantia pe motor :12: :12: :12: . Am insistat spunand ca uleiul este original sigilat si corespunde normelor VW, dar nimic.

....asa ca m-am urcat in masina si m-am dus pana la AVIA ca sa-i rog pe baieti sa ma strecoare pe undeva prin caietul lor de programari ceea ce au si reusit fara probleme prea mari :ok:. Maine merg la revizie si va tin la curent.

BOg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, azi am facut revizia de 20.000km la AVIA

Dupa ce ca m-am strecurat cu programarea intre alte 2 masini, n-a trebuit sa astept mai mult de 15min ca masina sa intre in service. Da la inceput am fost intrebat daca vreau inapoi eventualele piese schimbate (bifa pe comanda) si daca doresc sa stau la masina in timpul reviziei. Ambele intrebari le-am raspuns afirmativ.

Bajetzii au verificat masina - le-am spus de scartaitul bucsilor la bara antiruliu, le-au curatat si le-au gresat cu un spray - acum nu mai scartzaie.

- schimb de ulei - totul ok - am primit la motor si o eticheta cu tipul de ulei si nr de km, chestie laudabila pe care n-am mai vazut-o la noi.

- schimb filtru polen care era imbacsit - am primit unul nou bosch

- schimb filtru ulei - bosch

- verificare presiune rotzi

- interogare coduri de eroare - am avut un fault code - knock sensor signal too high - de la nenumaratii octani pe care-i au benzinele la noi (am bagat doar MOL, OMV, Petrom).

- resetarea intervalului de inspectie

- completare nivel baterie - apa distilata

- verificare suspensie/placutze de frana

- gresarea balamalelor la usi

Pe langa toate astea, i-am rugat sa se uite la un zdranganit care-mi aparea in scaunul pasagerului cand e neocupat - rezolvat dupa 1 ora de chinuiala - dar la BV n-au avut nici o idee despre ce-ar fi de facut.

Am constatat ca la deschiderea usii fatza dreapta nu se aprinde plafoniera chiar de fiecare data - se face comanda la contactul din broasca si va fi inlocuit pe garantie.

La sfarsit mecanicul a facut impreuna cu mine o tura de proba cu masina pt a constata ca totul e ok si am primit o fisa cu operatiile efectuate.

Toata treaba a fost efectuata cu calm si rabdare, incredibil, n-am mai vazut la noi asa ceva.

Costuri:

MANOPERA

- 1.354.815 lei

- una dintre pozitii suna asa: "ulei client; nu solicit garantie" !!!

MATERIALE

- filtru ulei (BOSCH) 226.016lei + TVA

- filtru polen (BOSCH) 619.920lei + TVA

- materiale consumabile 50.000lei + TVA

TOTAL

2.420.979lei inclusiv TVA (atentie, nu include uleiul).

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianciocalau
- interogare coduri de eroare - am avut un fault code - knock sensor signal too high - de la nenumaratii octani pe care-i au benzinele la noi (am bagat doar MOL, OMV, Petrom).

Referitor la acest cod de eroare... ai bagat doar EURO3 ? sau ai mai pus si fara plumb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
La sfarsit mecanicul a facut impreuna cu mine o tura de proba cu masina pt a constata ca totul e ok si am primit o fisa cu operatiile efectuate.

Toata treaba a fost efectuata cu calm si rabdare, incredibil, n-am mai vazut la noi asa ceva.

MATERIALE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianciocalau
- interogare coduri de eroare - am avut un fault code - knock sensor signal too high - de la nenumaratii octani pe care-i au benzinele la noi (am bagat doar MOL, OMV, Petrom).

Referitor la acest cod de eroare... ai bagat doar EURO3 ? sau ai mai pus si fara plumb ?

Bog, nu mi-ai raspuns: ai bagat doar Euro3 tot timpul ?

Se poate "detecta" tipul de benzina folosit atunci cand se face revizia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, am bagat EURO3 tot timpul cred ca in total am bagat 10l fara pb (de 2 ori cate 5l cand n-am gasit Euro).

Nu se poate detecta la revizie daca ai pus Euro sau normal - doar din simptome. (sonda lambda, cat ..... )

Eroarea de knock-sensor vine de la cifra octanica a benzinei folosite.

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Citind recomandarile de pe forum, si vazind ca lumea 'voteaza' in Bucuresti pentru Avia, am decis sa merg la ei pentru revizia de 60.000 km. A fost ok, am fost multumit de ei, iar pentru cei interesati am si detalii.

Am sunat frumos marti sa ma programez, si mi-au spus ca ma pot programa peste 2 saptamani. Intrucat asta nu se potrivea cu planurile mele de concediu, le-am spus ca as vrea sa vin saptamana asta, vineri sau sambata. Au acceptat sa ma primeasca vineri (azi adica) cu conditia sa las masina la ei dimineata, si s-o iau cand e gata, iar ei sa o bage la revizie cand au timp. Am zis ok, am fost dimineata la 8 si am lasat-o acolo, iar la ora 12 era gata.

M-am dus s-o iau, si intrucat sintem in Romania, si n-am incredere in nici un service ca lucreaza corect, am cerut sa vad pe masina toate piesele care sint pe factura. N-au comentat in nici un fel, au venit mecanicii care au facut revizia, si mi-au aratat filtrul de polen, cel de ulei si au desfacut capacul la filtrul de aer sa-l vad si pe ala - toate ok. N-am insistat sa vad si filtrul de benzina, intrucat e undeva sub masina, in apropiere de roata dreapta spate, dar mi l-au aratat pe ala vechi. Bujiile de asemenea ok, uleiul pe joja la limita maxima a semnului, fara sa o depaseasca, si mi-au dat bidonul cu 1/2 litru de ulei ramas.

Bujiile si toate filtrele vechi erau in portbagaj, ca sa le vad.

Costuri:

- 5L ulei motor - Aral HighTronic 5W40 - 1.991.590 lei

(398.318 lei/L)

- filtru ulei - 358.041 lei

- filtru aer - 633.960 lei

- filtru praf (polen) - 730.725 lei

- filtru benzina - 470.163 lei

- bujii, 4 buc., Bosch - 962.852

(240.713 lei/buc)

- lichid frana (1L) - 206.761 lei

- apa distilata (1L) - 15.300 lei

- materiale consumabile (2 manusi de cauciuc) - 76.160 lei

- manopera revizie 60.000 km - 1.884.960 lei

(4 ore)

- manopera schimb lichid de frana - 530.145 lei

Total: 7.860.657 lei

Probabil ca puteam economisi vreo 300.000 lei daca luam eu uleiul, si poate si ceva la alte piese, dar n-am avut nici timp, nici chef sa alerg sa le iau eu. Oricum, mai mult de 1.000.000 nu cred ca economiseam, si eu ma declar multumit de modul in care a lucrat Avia.

Toate au fost schimbate conform specificatiilor Skoda pentru revizia de 60.000 km, cu exceptia lichidului de frana, care a fost schimbat datorita faptului ca masina a implinit 2 ani (si conform manualului se schimba la 2 ani).

Am platit cu card, si toata lumea a fost fericita.

Suplimentar fata de cele de mai sus, au o bila alba pentru faptul ca mi-au fixat radiatorul, care scartzaia atunci cand masina avea balans orizontal (cand inchideam usa de exemplu), fara sa ma taxeze pentru asta. Am intrebat ce avea de scartzaia, si mi s-a raspuns ca e problema cunoscuta, si ca se freaca partea de jos a radiatorului de nush ce, si se rezolva cu o bucata de cauciuc. Pentru acelasi scartzait, la service la Brady s-a tras concluzia ca trebuie schimbate bucsele de la bara stabilizatoare, pe care le-am schimbat la un cost de aprox. 1.000.000 lei cu tot cu manopera, fara a rezolva scartzaitul. Si-au dat seama si aia de la Brady dupa schimbarea bucselor ca e de la radiator, si mi-au spus sa ma programez la ei sa rezolve problema, ca trebuie data bara fatza jos pentru rezolvarea problemei, durata reparatiei fiind aproximativ 3 ore. Noroc ca mecanicii de la Avia au fost mai priceputi...

Cam asta a fost...

Laurentiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Salut,

Costuri:

- 5L ulei motor - Aral HighTronic 5W40 - 1.991.590 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, n-a fost nevoie. Si sper sa nu fie prea curind :) (acum am 59.000 km cu ea).

Laurentiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit aici, Avia sunt chiar ok.

Intrebarea: daca ma duc cu Golf-ul, ma primesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu primesc din pacate decat Skode si ii respect pentru asta. Am un amic cu un Leon si l-au refuzat foarte politicos (nu vroia decat un schimb ulei/filtre) pe motiv ca ei nu au oamenii instruiti decat pe Skode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Salutare, azi am facut revizia de 20.000km la AVIA

.........Am constatat ca la deschiderea usii fatza dreapta nu se aprinde plafoniera chiar de fiecare data - se face comanda la contactul din broasca si va fi inlocuit pe garantie.....

Bog

In sfarsit am avut timp saptamana trecuta sa merg in service pentru inlocuirea contactului cu pricina (hehe, a trebuit sa-mi fac timp, pai pe 15.11 imi iese masina din garantie :salut: ).

Am mers la AVIA dar din cauza ca am intarziat cu o ora fata de programare n-au foat prea veseli cand m-au vazut, totusi am intrat imediat cu masina in service unde un electrician - foarte priceput - a inceput sa-mi dezansambleze usa dreapta. Pentru inlocuirea acelui actuator trebuie desfacuta toate usa, demontat purtatorul de accesorii (tabla maire cu mecanismul de geamuri & co) si demontat geamul usii :) . Bineinteles ca acel contact nu vine singur ci se schimba cu tot cu "broasca" usii si motorasul de la centralizata - daca n-ar fi fost pe garantie doar piesa ar fi costat cca 7mil :shock: (zice electricianul).

Treaba a fost facuta foarte bine si profesional si ca bonus electricianul mi-a desfacut si carcasa motorasului de la ventilatie (in spatele torpedoului) si mi-a scos cateva frunze din el (facea galagie mare pe treptele superioare). Din pacate solutia constructiva pentru ventilatie la Fabia este destul de nefericita: filtrul este pus dupa ventilator si nu inaintea lui, astfel existand pericolul ca gunoaiele aspirate sa ramana prinse intre pale.

Toate bune si frumoase, doar ca la sfarsit, cand masina a fost montata la loc si eu gata de plecare am observat o umbra de nemultumire pe fatza electricianului - poate din cauza ca n-am sarit cu ceva cash la el?

Asa ca va intreb: in service-urile de marca/dealer VAG obisnuiti sa "mituiti" mecanicii sau nu considerati necesar asa ceva?

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate bune si frumoase, doar ca la sfarsit, cand masina a fost montata la loc si eu gata de plecare am observat o umbra de nemultumire pe fatza electricianului - poate din cauza ca n-am sarit cu ceva cash la el?

Asa ca va intreb: in service-urile de marca/dealer VAG obisnuiti sa "mituiti" mecanicii sau nu considerati necesar asa ceva?

Bog

hai mai Bog......se poate asa ceva???? pai normal ca daca nu dai ceva nu zambeste...... kiar si la prieteni tre sa dai..... ca daca nu..... e adevarat ca la prieteni dai mai putin, si fac treaba mai multa...... dar toata lumea e obisnuita sa dea, si ei sa primeasca......

apropos.... sti cat are salariu un electrician la Tess?? 2,5 mil..... si lucreaza toata ziua..... daca n-ar fi bacsisurile ( nu mita... ;-) ) crezi ca ar sta pe acolo???? si baietii ( unii) kiar sunt priceputi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica atentie e necesara oriunde. Daca te duci a doua oara la acelasi meserias nu se stie daca va fii la fel de binevoitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
.......- desi esti in garantie pentru chestii din astea minore ( zgomote pe la haion + sarisera conductele de la frana de mana din cleme pe sub masina ...) tot te incaseaza .....

in garantie n-ar trebui sa-ti ia bani pt asta - cel putin la avia nu se intampla asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

......Ca o premiera, propun un pact de neagresiune intre forum si voi, dar sa va dati silinta si sa recunoasteti chestiile care va depasesc... Si sunt sigur ca o sa avem toti de castigat...

Parerea mea... :)

GRESIT! Nu pentru asta este forumul nostru - scopul este informarea obiectiva si astfel de intelegri nu-si au locul aici.

Dealerii si service-urile au in schimb avantajul ca citind aici vor stii ce gandesc si ce doresc clientii de la ei si astfel ii vor putea servi mai bine - ca doar clientul scoate banul din buzunar.

Domnii de la Metrotehnica sa ia exemplu de la AVIA unde ma duc (masina nici nu mai e in garantie) LA CE ORA VREAU EU de ex. sa-mi scoate frunzele din ventilatie cu tarif ZERO - si nu cunosc pe nimeni acolo dar ei stiu ca un client multumit se va intoarce cu siguranta.

PS: cine confunda forumul nostru cu spatiul de reclama sa inseala amarnic - renumele se castiga, nu se cumpara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi am avut revizia de 30.000Km la Avia Motors.

Nu am nimic de reprosat, au lucrat ca la carte.

Nu au pus ulei peste nivelul maxim, prietenii stiu de ce :-)

In plus fata de service plan au reglat farurile, au rezolvat un zgomot minor la bancheta spate si au remediat zgomotul provocat la frinare de tambure (tip: se merge cu frina de mina putin trasa 50-100m)

Total 13.000.000 din care manopera 1.500.000:

- filtru praf/polen cu carbon activ MANN (optional varianta cu carbon activ)

- filtru aer pentru drumuri cu mult praf MANN (are in plus fata de cel obisnuit pisla la exterior - optional)

- filtru motorina long life service interval (made in austria, cred ca este tot MANN, este mai lung decit cel obisnuit - optional)

- filtru ulei MANN

- ulei Castrol Longlife SLX2 (vw506.00, vw506.01)

- inlocuire stergatoare parbriz (optional)

- inlocuire covorase originale Octavia (optional)

Sunt convins ca este cel mai tare service pentru Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele de care spui mai sus le-ai adus tu sau le-ai luat de la ei?

"Optional" inseamna ca a fost optiunea ta sa schimbi respectivele piese?

Cat au costat stergatoarele/covorasele? Mai esti in perioada de garantie?

Pun atatea intrebari pentru ca si eu ma pregatesc de revizia de 30k ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

to alex:

Optional inseamna ca am dorit in mod expres acea varianta de filtru

Covorase + stergatoare = 4.000.000 ROL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Nu stiu daca v-am spus, dar cand am facut prima revizie la Avia, acum o luna, m-am dus cu uleiul meu, cumparat de la Autototal. Nu am cuvinte pentru scandalul care a iesit, fiindca Mihai Barbato (responsabilul cu garantiile) n-a vrut nici in ruptul capului sa ma primeasca cu uleiul adus de mine, sigilat si cu factura. Pina la urma, dupa ce a intervenit cineva de foarte sus la dl Petrinel Stanciu (seful de service), s-a rezolvat, dar nu si nu pina atunci, ca daca e contrafacut uleiul... etc. Nu va mai spun ca mi-au bagat pe gat si un filtru de polen, desi nu era cazul, cel din masina era ca si nou (ma rog, nu era nou, ca n-am voie sa-l schimb singur ca pierd garantia ;)). In fine, bile negre cat cuprinde, o sa incerc si la Brady, cu ceva spaga, ca si la astia dadeam oricum, macar poate acolo imi acorda mai multa atentie. Dcaa nu mi-ar fi frica sa nu pice ceva foarte scump la masina, mi-as baga picioarele in ea de garantie (si mi-as schimba si ledurile din bord :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!