Jump to content

Montare tempomat aftersale


bogdanc
 Share

Postare recomandată

Teoretic da, daca nu cumva e intrerupt, sau nu e cuplat la celalalt capat. Stu zice ca merge in "pin 4 bulkhead connector". Bulkhead e panoul dintre cabina si motor, probabil se refera tot la mufa ECU.

Mai zice ca el le face cu VAGcom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gabriel

    38

  • Al Bundy

    31

  • F l o r i n

    22

  • darin

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am mai gasit o varianta

Der Code steht do schon weiter oben in diesen Threath .-) ,zumindest der Defaultcode f

post-2238-1213567220_thumb.jpg

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

53 ala de langa trebuie sa fie un releu.

Inclin sa iau de bun ce-a zis cel cu octavia-vrs.com, T20d/13 trebuie sa duca spre o mufa din peretele dintre motor si cabina. Ai urmarit in jos firul ala incotro merge? Mi s-ar parea absurd sa fie infipt la un capat si lasat in aer dincolo.

Ce ai pastuit de mai sus in germana e acelasi lucru cu ce-i pe wiki la rosstech.

edit: zice neamtu ala acolo, aia e mufa de golf.

Modificat de fx_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neamtu zice sa ii fac un scan total sa i=l trimit sa vada ce am codat .....

Exista cumva manual de reparatii skoda octavia 2? asa cum e pe forum pt vw si altele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am vazut pe ebay e, dar coasta ceva. Astia care l-au cumparat sunt toti oameni cu principii (de nemti+britanici zic) si nu vor sa faca share la al lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine imi face asta sa se vada? este un log cu vag comu si nu stiu cum il fac sa se vada eu am dat copy am pus pe o pag word si nu se mai vede cum naiba il fac sa se vada ca vag comu are o chestie interna cred de criptare sau eu stiu ce

VAG.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inclin sa iau de bun ce-a zis cel cu octavia-vrs.com, T20d/13 trebuie sa duca spre o mufa din peretele dintre motor si cabina. Ai urmarit in jos firul ala incotro merge? Mi s-ar parea absurd sa fie infipt la un capat si lasat in aer dincolo.

De ce ti se pare absurd, la octi 1 e tot la fel (doar ca e invers, sunt fire intre ecu si mufa si nu sunt intre mufa si CC) , firele de la tempomat se duc la ECU prin acea mufa. Firele sunt trase de la ECU pe jumatate, adica vin doar in acea mufa , si nu 1 ci 3. Deci asa cred ca e si la o2, firul vine din ecu pana in mufa si din mufa trebuie tras in coloana de directie (calculator). Si dupa ce te loghezi cu 11463, daca vrei sa te loghezi din nou, tot 00000 vei vedea acolo doar ca pe canalul 6, bloc 4 apare in loc de 255, 1 sau 0 adica activat si dupa caz pornit.

LE Am citit mai atent si am vazut ca ai firul negru/negru-alb in mufa T20a pin13. Urmareste firul si vezi daca se duce intr-o mufa cu 12 pini T12d pin4 si de acolo mai departe. Cauta mufa aia albastra (este o mufa de 12 pini ) si am impresia ca intr-o parte ai fir si in parte ailalta nu e si trebuie pus

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caut in seara asta daca nu pot sa te sun sa te mai intreb ceva de soft ca nu stiu exact cum ai zis cu bloc si alea pe acolo sa vad daca e activat ?Asta daca nu deranjez , da-mi un pm daca poti cu un nr de tel si daca ma incurc undeva poate ma ajuti .Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok merge si a mers mereu , avea toate firele , dar trebuia sa insist pe buton mai mult si peste 30 , nu se aprinde insa nici un bec si nici o indicatie , se poate face ceva sa mearga becul care il vad in bord?sau sa imi afiseze pe maxidot, neamtu zice ca am o masina mai batrana si nu s-a pus pe ea ceva care sa afiseze asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie si in carte ca merge doar peste 30kmh, iar cu becul nu cred ca se poate, decat daca faci rost de o schema a IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar am vazut ca la altele afisaza si pe maxidot dar bec aprins, cel de la skoda a zis ca el a mai montat la model 2005 si 2006 si merge se aprinde si afisaza mai ales ca am varianta elegence...pana acum s-a adeverit tot ce mi-a zis ,luni ma duc la skoda sa o codeze el si daca nu merge sau merge va zic ca eu nu mai am ce sa mai incerc ca m-am saturat

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

nu ma pricep prea mult dar de 1 luna am venit din cehia unde mi-am montan volan cu comenzi audio si maxidot. CEEA CE LA SKODA CRAIOVA au zis ca nu se poate!!! iar tipii de acolo mi-au schimbat calc de sub volan. pe cea veche nu mergea tempomatul. pe cea noua da. nu cumva si la voi e aceeasi problema si trebuie sa schimbati si unitatea de sub volan??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai unitatea de sub volan suporta tempomatul pt ca el merge dar nu afisaza, cei din craiova ti-au zis ca nu merge pt calculatorul de pe 1,4 standar, dar daca il schimbai mergea...

cat ai platit pt volan si restul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit pot reveni pe acest topic sa va spun.

Pe masini cu seria de 04 sau 05 sau 06 nu se aprinde si nu afisaja nk asa ca daca va veti monta vreodata sa stiti ca aveti de schimbat si clusterul adik toate ceasurile din bord si recodate ca sa mearga ceva .,....

Ps toate sunt plug and play nu au nevoie de fir sau altceva decat de o setare cu vag foarte mica pe care o gasiti mai sus prin cele discutate....

asta e schimbam si clusterul imediat ce este disponibil unu rasturnat sau dauna totala.....:beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pica ceva de 1.6 FSI anunta-ma si pe mine, vreau maxidot ca oamenii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La o Skoda Ocatavia Tour 2007 cu Maxi dot daca se monteaza aftersale tempomat se regaseste si martor in bord cand este activ tempomatul ?

Modificat de gbrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era un topic separat cu montare tempomat pe O1 unde vad ca deja ai postat de ce nu intrebai direct acolo,

toate masinile au becul ala dar difera se soft daca il afisaza sau nu, nu are treaba in nici un caz cu maxidotul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns. Am spus de MaxiDot pentru ca cei de la reprezantanta m-au intrebat de el. Nici ei nu au fost prea clari daca are martor sau nu pentru tempomat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

un manual de instructiuni (am vreo 3 din ani diferiti) zice cam asa:

"Pentru cutia manuala:

Sistemul este oprit temporar prin apasarea pedalei de frana sau ambreiaj.

Viteza memorata in acest moment in acest moment se pastreaza in memorie.

Pentru reluarea vitezei memorate se elibereaza pedala de frana sau ambreiajul"

"Pentru cutia automata:

Sistemul este oprit temporar prin apasarea pedalei de frana.

Viteza memorata in acest moment in acest moment se pastreaza in memorie.

Pentru reluarea vitezei memorate, dupa eliberarea pedalei de frana se apasa tasta RES"

Daca eu, la cutia mea manuala, eliberez pedalele, sistemul este dezactivat in continuare si nu isi reia functia decat dupa ce apas RES (deci asa cum e descris la cutia automata)

La voi cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asa e normal nu o sa intre dupa eliberarea franei fara sa faci tu nk , apesi din nou pe el si merge iar la viteza memorata dinainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traducere aiurea

in manualele mai vechi e descrisa corect functionarea

ar fi ok daca la debreiere s-ar relua automat functia CCului :icon_rendeer:

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce sa fie ok pai tu franezi si apoi o lasi in acel ritm , daca ea accelereaza de fiecare data cand iei piciorul de pe frana iti dai seama ce aiurea este

Nu cred ca ti-ar placea sau ca iti dai seama cum ar fi tu sa farnezi pana la limita de ala din fata si ea sa accleereze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ziceam de debreiere = ridicarea piciorului de pe pedala de ambreiaj

cu frana e ok asa cum e sistemul conceput

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Bump.

Se da poza: dscf1187kr7.jpg

Ar trebui sa contina un fir alb-negru, dar eu nu-l vad.

Controllerul e 1K0 953 549 A, care conform Ross Tech wiki suporta cruise control. Maneta e instalata, codata, dar nu functioneaza, si prezinta eroarea asta:

16952 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal

P0568 - 008 - Implausible Signal

Pot trage concluzia ca am nevoie de firul ala, nu?

Modificat de fx_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da in pinul 13 din mufa T20a ar trebui sa ai un fir alb negru care sa ajunga in T12d in pinul 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!