Jump to content

Computer bord blocat


AndreiO2
 Share

Postare recomandată

E posibil sa se fi infiltrat ceva apa ori sa se fi facut condens pentru ca in zona in care ma aflu momentan a plouat o saptamana aproape tot timpul si o ploaie torentiala iar masina a fost parcata sub cerul liber iar de circulat nu am circulat toata saptamana ci numai in seara de revelion am iesit si am alimentat ceea ce inseamna cam 2 km dupa care am parcat-o din nou si pana ieri cand am vrut sa plec nu am mai pornit-o. De spalat nu am spalat nici motorul si nici masina.... Acum o sa vad ce s-a intamplat...

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AndreiO2

    19

  • rvacaru

    8

  • gabriel

    8

  • danycoca

    7

2005 - deci a iesit din garantie... ideea e ca daca a intrat apa situatia nu e buna deloc - apa corodeaza contactele, si daca problema ramane nerezolvata, ajungi la schimbarea controllerelor.

Pe Octi II s-au montat multe Stream-uri - cele mai vechi (parca de prin 2005) nu preluau codul prin CAN de la Immo... asa ca e posibil ca problema cu radio care cere codul sa nu fie chiar o problema.

Insa ceasurile care stau stinse - asta e sigur o problema.

Sfatul meu ar fi:

1. Verifica mochetele/planseul sa nu fie apa; daca e apa, musai cauti si identifici sursa

2. Dupa ce esti sigur ca nu mai e apa in masina, instalezi un absorbant de umiditate (cu pastila sau saculet) - vei fi uimit cata apa condenseaza.

3. Verifica tot traseul de masa al masinii... cu atata electronica la bord, o problema pe circuitul de masa ingenuncheaza toata masina.

4. Daca ai gasit apa in masina, trebuie sa vezi pe unde a intrat, si apoi sa verifici toate contollerele ce puteau fi afectate... sunt cazuri in care apa baltea in cutia controllerelor. Eu as desface si ceasurile de bord...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi problema am patit pe o Octavia 1.8 TSi din 2008. Computerul blocat, lumini stinse, semnalizarea functiona, dar nu se auzea. La test nu au gasit bineinteles nimica. Eroarea a aparut din prima cind am pornit masina, asta tot asa dupa o ploaie sanatoasa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2005 - deci a iesit din garantie... ideea e ca daca a intrat apa situatia nu e buna deloc - apa corodeaza contactele, si daca problema ramane nerezolvata, ajungi la schimbarea controllerelor.

Pe Octi II s-au montat multe Stream-uri - cele mai vechi (parca de prin 2005) nu preluau codul prin CAN de la Immo... asa ca e posibil ca problema cu radio care cere codul sa nu fie chiar o problema.

Insa ceasurile care stau stinse - asta e sigur o problema.

Sfatul meu ar fi:

1. Verifica mochetele/planseul sa nu fie apa; daca e apa, musai cauti si identifici sursa

2. Dupa ce esti sigur ca nu mai e apa in masina, instalezi un absorbant de umiditate (cu pastila sau saculet) - vei fi uimit cata apa condenseaza.

3. Verifica tot traseul de masa al masinii... cu atata electronica la bord, o problema pe circuitul de masa ingenuncheaza toata masina.

4. Daca ai gasit apa in masina, trebuie sa vezi pe unde a intrat, si apoi sa verifici toate contollerele ce puteau fi afectate... sunt cazuri in care apa baltea in cutia controllerelor. Eu as desface si ceasurile de bord...

Azi a plouat iar toata ziua si nu am putut verifica daca a intrat apa sau nu , dar acum rcd ul functioneaza masina merge , a ramas dupa cum am spus mai sus , martorul de la airbag sta aprins pe galben.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service cu masina si mi-au pus-o pe tester, a avut o problema de comunicare intre calculatorul masiniii si bord. Care a fost cauza nu se stie. Dar daca se mai intampla aceeasi problema au zis ca trebuie schimbat bordul. s-ar putea sa se defectat ceva la el. ...Cam asta a fost .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prosteala, si de ce nu trebuie cel de la motor ca al masinii nu stiu ce e ala....si bordul are un calculator care e tot al masinii...

Eroarea de comunicare poate fi din partea amandorura sau deloc din cauza lor, perturbatii prin cablu de la alt dispozitiv antiradar, gps, tel mobil, alarma alte dispozitive sau cabluri apropiate de cablurile de date ale masinii, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori bornele de la baterie care nu fac bine contact sau chiar bateria pot sa faca simptome de astea.

Am patit cu o Noua Fabia 1.4 16V. Invartea demarorul foarte bine , dar nu pornea si se aprindeau martorii in bord. Cand am inlocuit bateria, au disparut problemele. Se pare ca nu mai ramanea curent si pentru alimentare si injectie.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El spune ca nu cupleaza electromotorul, deci practic nu ajunge la ultima treapta de contact ca sa plece si ala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Am revenit, dar să vă spun cum s-a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca mai bine apelai la un service autorizat..nu prea am incredere in meseriasi.

Este clar ca ai avut o problema electrica; ai pus un scanner pe ea?

Problemele pot fi multiple, iar daca si-a revenit asa din senin..tot din senin poate reveni la loc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 mil? ma nene de banii astia altii isi iau bord nou...cu montaj cu tot...Te-a rezolvat bine de tot :icon_thumright: of de ce nu sunt multi asa ca tine ca ar prospera service-urile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am interesat şi unul la m

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am văzut la un coleg de-al nostru de pe forum că la reprezentanţă iau cerut 1900 ron :tuktuk: ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta cu blocaj la calculatorul de bord poate sa si provina din cauza ca intra apa/umezeala mare in cutia de sigurante, caz intalnit de citeva ori la Octavia 1. Problema e ca nu prea este la indemana sa desfaci toata cutia sa vezi daca se corodeaza ceva contacte in cutia respectiva. Uitati citva poze aici cum poate arata,pe un forum in limba daneza, dar o poza spune mai mult decit o mie de cuvinte ;-)

http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=72&t=23308 Respectivului ii golea bateria in citeva ore, a descoperit ca era cutia de sigurante dupa ce a schimbat bateria si a inceput sa scoata toate sigurantele in timp ce masura curentul care era folosit. Pina cind a ajuns la fundul cutiei.... Intr'un fel era si vina lui, deoarece era nesigur ca a inchis cutia cum trebuia dupa ce a schimbat o siguranta, si probabil de aceea a intrat apa.

Modificat de vicx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte adevarat ce zici tu, dar nu e neaparat obligatoriu... :)

Ca unul care traieste langa mare (Constanta)si care a trait cativa ani (una peste alta) la Marea Nordului -Bremerhaven-Bremen iti pot spune ca masinile din zonele astea sufera puternic de fenomene de coroziune la majoritatea subansamblelor ,cu atat mai rau cand este vorba de partea electrica...

Numai ca pe la noi se intalnesc rar conditiile alea de umezeala puternica extinse pe parcursul mai multor ani, asa ca eu unul as fi rezervat in a oferi cauze.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicaţia căderii alimentării calculatorului de bord a fost din cauza diferenţelor de tensiune, am omis să vă spun că atunci c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut!

La masina din semnatura (august 2008) au aparut urmatoarele probleme:

- dupa instalare camera rear si activare intrare video la RNS, au disparut anumite intrari din meniul Maxi-dot (nu mai vedeam navigatia, playlistul, etc...); explicatia a fost atunci ca au folosit nu stiu ce soft/imagine de Passat ca sa poata configura RNS-ul;

- dupa o perioada de 10 zile in care masina nu a fost miscata, a inceput sa se tot descuie usa sofer, in mers; de asemenea, fiind la spalatorie, in masina, fenomenul era insotit si de palpairile luminilor de bord (inclusiv rns) de parca facea un scurt pe undeva;

Masina fiind in garantie pana in august, am programat-o la PoRO (mentionez ca numai la ei a fost in service), pentru a rezolva cele de mai sus, si verificare generala, in caz ca mai e si altceva.

Dupa 6-7 ore, cand m-am dus sa ridic masina (timpul convenit), mi s-a spus ca, calculatorul de gateway a cedat, si ca toate sistemele electrice o luasera razna: geamurile se ridicau/coborau singure, rns-ul nu mai mergea, etc. de parca masina era posedata. Fiind foarte bulversat de veste, am tot cerut detalii. Explicatia data a fost ca, de cand nu mai vedeam in meniu acele intrari, de atunci picase on parte din calculator. Solutia pe care au ales-o pana la urma e sa-l schimbe, normal pe garantie.

Intrebare: acest calculator poate sa se defecteze pe bucati, si sa nu mai comunice de exemplu doar cu rns-ul, iar restul sa fie ok?

Astept parerile voastre.

Modificat de Cristi MV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate sa nu mai faca anumite functii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare dragi fani Octavia 2,

va supun atentiei o problema asemanatoare cu cea pt care s-a deschis acest topic.Si la mine este la fel de proaspata experienta asa ca o sa va pot detalia asa cum trebuie.Am facut un drum Buc-Brasov iar la intoarcere cand am pornit motorul s-au aprins toti martorii,masina a inceput sa scoata tot felul de zgomote ciudate(electronice).Mi-au ramas aprinsi martorii de la servodirectia electromecanica,ABS, sistemul de eliminare a gazelor,airbag-ul, asr-ul iar frana de mana aparea ca fiind trasa in deplasare(adica licarea cu rosu).Mai grav este ca Maxidot-ul a ramas blocat....nu mai mergea nimic decat ceasul, acul de la kilometraj a ramas la 0 chiar si in mers....masina nu mai inregistra nici 1 metru in plus....practic m-am intors de la Brasov si am acelasi nr de km. Mai grav e ca servodirectia chiar nu a mai mers si am tras de volan ca nebunu,ABS incercat si s-a dus taras.....deci era mort si el.....pilotul automat de la maneta nici nu a mai putut fi setat....Am scos borna,nimic.....am oprit si repornit motorul de mai multe ori....nimic....e in parcare de 3 ore.....am coborat mai devreme si am incercat-o,la fel nimic....Ce ma sfatuiti? In afara sa-i dau foc!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune Vag-ul pe masina, intra pe Instruments - 17, si vezi ce eroare iti da (posteaz-o aici sa vedem despre ce e vorba). Sterge eroarea si vezi daca isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz ar terbui sa aiba erori pe tot si poate pe instruments doar de lipsa comunicare, acelasi sfat iti spun si eu fa-i o scanare totala si vedem ce rezulta in urma ei.

Eu cred ca sufera de condens ceasurile astea, cand e pe recirculare in unele zile la mine se abureste geamul de la ceasuri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!