Jump to content

Computer bord blocat


AndreiO2
 Share

Postare recomandată

Ce este sporadic dispare dupa x km si/sau y porniri motor. Ce e permanent sta acolo pana dispare sursa. Ceva de genul asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AndreiO2

    19

  • rvacaru

    8

  • gabriel

    8

  • danycoca

    7

Mie mi s-a spus cu ocazia unei scanari (benzina cretina, bec motor aprins) ca eroarea dispare la 50 de porniri de la ultima ocurenta. Nu stiu daca sa iau treaba asta de buna, tine de implementarea logarii erorilor in firmware.

Oricum, ce povestesti tu suna de obicei a un chip blocat aiurea, cel mai probabil din cauza tensiunii de alimentare fluctuante, daca problema s-a manifestat rar sau aleatoriu.

Functie de cum e proiectat circuitul respectiv ar fi fost posibil sa scapi de belea scotand pentru cateva minute borna bateriei si reconectand.

Oricum, problema nu-i nimic major, cel mai probabil un rahatel de stabilizator care costa sub 50 centi si care uneori mai iese si sub forma de rebut, conform clopotului lui Gauss. Cum gandacul asta ajunge intr-un modul capsat, schimbam modulul si suntem fericiti.

Oricum, nimic pentru care sa merite sa nu dormi noaptea. Bucura-te de masinuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tuturor...

Vad ca din Aug. 2007 nimeni nu a mai avut probleme cu computerul de bord. Ei bine ca sa nu uitam ca aproape peste tot suntem ghidati de computere vreau sa va aduc si eu la cunostinta ca am Octavia 2 1.6MPI de nici o luna si am ramas cu computerul de bord blocat pentru 2 ore. Mai exact in urma unei sationari de 15 minute cu avariile aprinse, seara pe la 18.00, cand am vrut sa plec din locul repectiv am contatat ca martorii de semnalizare stanga/dreapta stau aprinsi continuu pe bord chiar daca avariile erau dezactivate. Stupoare... Am oprit motorul, am stins luminile, am inchis masina si nici un efect ba mai mult ramaneau aprinse toate luminile de pe bord de parca toate erau active. Am dat telefon la reprezentanta si m-am deplasat acolo unde am asteptat o ora si ceva pana a venit seful de service ca electricianul avea telefonul inchis si dragul de el pentru ca nu se pricepea a scos mufa de baterie dupa care totul revenit la normal. Problemea mea este ca a doua zi am revenit la service si singurul lor raspuns a fost "stiti cum sunt calculatoarele astea, o fi aparut o anomalie' dar care este de fapt problema nu stiu. Acum astept sa se mai intample inca o data dar sper ca in timpul programului de service pentru ca noaptea nu am curajul sa o las cu toate aprinse inautru.

Pana atunci... :icon_thumright: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conform devizei "odata e ca nicioadata" mergi inainte cu tupeu!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De bine de rau Octavia a mers cu computerul blocat dar am un amic cu un Vectra care i s-a blocat computerul in Viena in Ajun de Craciun si nu-i mai mergea nici motorul.

Ma intreb ce se va intampla la urmatorul blocaj... ce nu va merge? ca nu aveam martori de semnalizare dar semnaliza, ca imi indica doar pozitiile dar aveam faza scurta aprinsa si/sau faza lunga, climatronicul functiona doar pe manual dar mergea si am ajun cu ea in conditii perfect normale la service (ma refer la viteza de deplasare) ca si cand totul era perfect. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MY2008 Iulian ? Eu le-am tot zis ca o sa mai cada din astea ca eu am fost printre primii...oricum daca te duci la orice dealer la service pun pariu ca o sa-ti spuna ca nu au mai auzit de asa ceva si esti primul...si cand ma gandesc cate computere blocate or fi fost dar nu sunt forumisti ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit aproape aceeasi chestie cu cea descrisa de iulianteodor. Adik am lasat masina pe avarii ca sa dau zapada de pe locul de parcare, si dupa aprox. 15 minute m-am trezit cu computadorul blocat. Simptome: martorii de semnalizare de pe bord aprinsi continuu amandoi (stg+dr) si iluminarea bordului dezactivata (ca si cum as fi stins farurile - nu era cazul). Cand semnalizam nu se mai auzea ticaitul specific si Maxidot-ul ramasese blocat pe consum mediu.

Am mers urgent in service (era vreo 8 pm) si au bagat-o in lucru pe loc. Senzatia mea a fost ca mai vazusera chestii de-astea. Au resetat calculatorul si au strans masele + curatat cabluri si chestii de-astea. Nu s-au prins exact care a fost cauza, presupuneau ca n-ar fi fost bine stransa o masa - problema de montaj din fabrica. Sfatul mecanicului: daca se mai intampla, prin scoaterea bornei negative de la baterie se reseteaza computerul de bord si pe urma mers repejor in service.

A durat cam 1 ora si un pic si a costat 200.000, ca nu aveam la mine cartea de service... Ma rog, de la ei luasem masina, da' n-aveam dispozitia necesara sa ma iau de ei - per total pana acum au fost ok.

Km la bord: 5313.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: poate e un computer destept la O2 si cand folosesti luminile de avarie nejustificat iti provoaca avarie!! :)

morala: folositi avariile numai in cazuri de avarie! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut si bun gasit!

Anomalie MDOT

Masina nu mai apare pe diplay decit daca deschid portbagajul (probabil capota fata, am sa investighez). La deschiderea portierelor nu mai afiseaza, iar daca deshid portiera cu pozitii/faruri aprinse nu mai avertizeaza sonor (asa am si descoperit anomalia).

IDEI?

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca persista si daca se continua anomalia. oricum, daca masina este in garantie, recomand service.

problemele de genu ori se repara singure, ori trebuie inlocuite stricaciunile.

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum au facut si predecesorii tai, fuga repede la un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut dragi colegi ,uite ca a venit timpul si m-am casatorit si eu , si ca fiecare pereche am plecat in luna de miere ,pe care am hotarit sa o petrecem intr-un tur de tara ,toate bune si frumoase insa pe la cheile Bicazului ampatit si eu acelasi lucru cu maxidotul blocat. Am pornit si am plecat cu el asa dupa ceva timp am oprit sa mincam ,la repornire sau aprins toti martorii in bord servo directia mergea greu,nu mai aveam abs sau esp nu mai mergeau stergatoarele nici casetofonul nici senzorii de parcare nici clima nimik,am sunat la skoda au zis sa iau bornele de la baterie , ok asa am facut .Dupa 40 de minute le-am pus la loc dar surpriza la fel toti martorii aprinsi am sunat din nou nu au stiut ce sa imi zica si au zis sa vin la service cu ea ,asa ca am lasat concediul si am pornit spre Craiova ma prins si radarul dar a fost cuminte politistul si ma lasat in pace cind a vazut placutele cu Tineri Casatoriti in geam si ca nu imi mergea nici vitezometrul.Ajuns la Craiova in 30 minute a fost gata au resetat calculatorul au schibat niste sigurante si mi-au dat 17 pagini cu erorile ce aparusera la ei pe tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atat?

Din ce cauza au aparut? ce erori? toate sunt sterse?nu imi vine sa cred ca s-a intamplat pusr si simplu si gata, trebuie sa fie o explicatie, ce sigurante ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de tipic pentru service-urile noastre. Parca ar lucra niste maimute in service. Altceva in afara sa dea print la tester nu stiu, habar nu au. Sa nu mai zic ca e o masina deja in productie de 5 ani, la care deja trebuiau sa stie problemele, nu e o problema izolata. Sa ne anunti daca a mai facut si daca ai reusit sa dai de problema, exceptand resetarea :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica as fi lasat prea mult avariile aprinse si a intrat in avarie computerul de comfort,problema cu maxidotul blocat am vazut ca a mai aparut si la alti colegi dar la nici unul nu sa aprins nici un martor in bord cu atit mai mult sa nu mai mearga nici vitezometrul .La mine sau aprins de la martorul moror la airbag ,servodirectie,abs,centrura,esp chiar si cel de la frina de mina care piuia si clipea in lumina rosie. cind voi avea timp si voi face un drum mai lung voi lasa masina din nou cu avariile aprinse sa vad daca se mai repeta in noiembrie iese din garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si toate astea din cauza bateriei..din spusele lor, ar fi cam insuficienta pentru toata electronica de pe O II.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare si La Multi Ani! Se pare ca am inceput anul cu stangul. Dar sa va spun si problema mea si poatee cineva ma ajuta: acum doua zile am mers si am facut plinul dupa care am parcat si pana azi nu am mai plecat nicaieri. Azi am mers la masina si cand sa pornesc nu s-a mai aprins la bord nici un martor absolut nimic.Am incercat sa pornesc dar dupa ce porneste motorul la 2-3 secunde se opreste. Am octavia 2 din 2005 1,9 tdi fara maxidot. Poate cineva sa-mi dea un sfat? de asemeni cine poate sa-mi spuna de unde pot descarca manualul in limba romana de la o2?

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta sunt ceasurile de bord.Verifica sigurantele daca acestea sunt ok au picat ceasurile de bord.Merci la service si investigheaza problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele le-am verificat si nu pare sa fie nici una cu probleme. Pot sa pice ceasurile toate dintrodata? Dupa ce pun contactul, la vreo cateva secunde se aprinde becul de la ASR.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da pica fara sa spuna ceva vreodata...scoate bornele la baterie si punle la loc dupa 10 min vezi daca merge , daca nu trebuie sa pui un tester pe ea sa vezi ce da .

Mi se pare ca am mai auzit pe cineva cu ceasuri picate de tot,acuma nu stiu care poate fi problema dar ma gandesc ca mai mult de un condens si un scurt nu avea ce sa faca si deaia se pot duce dar speram sa nu fie cazul tau...

Inca odata iti spun si eu sa verifici sigurantele cum trebuie, nu vizibil ca nu vezi nimica la ele , ia o lampa si vezi daca se aprind toate , banuiesc ca stii care sunt in interior in stanga in bord si la motor.

Vezi daca nu cumva ai umblat si ai schimbat cheile,dar trebuia sa se aprinda si cu cealalta cheie.

Bafta!

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat toate sigurantele si sunt toate bune. Am deconectat bateria dar dupa ce am conectat-o nu mi-a mai aparut nici km pe display iar radioul imi cere codul. In rest aceeasi situatie.maine tre safac o programare la un service sa vad despre ce e vorba si dupa aia va mai tin la curent cu ceea ce voi afla.

NU mai da QUOTE la postul anterior.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca rcd-ul cere codul de pornire atunci cu parere de rau ti-au picat ceasurile de bord.Poti incerca sa le desfaci si sa la verifici daca este vorba de condens sau de lipituri reci dar din experienta sa stii ca am avut cateva probleme de acest gen. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa vreo 3 ore dela reconectarea bateriei mi-a aparut din nou informatiile pe display ,radioul a inceput sa functioneze normal, am pus contactul si s-au aprins toti martorii, am pornit motorul si functioneaza normal, totusi a ramas cu sechele adica mi-au ramas aprinse pe galben martorul de la airbag si de la servodirectie. Dupa ce am mers vreo 2 km, cel de la servo s-a stins ramanand aprins doar cel de la airbag . O sa vad cum mai evolueaza situatia si va tin la curent. Chiar daca o sa-si revina complet vreau totusi sa merg cu ea la un tester pentru a vedea ce s-a intamplat.

Bateria este buna nu are probleme iar masina e din 2005.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o problema undeva nu avea voie sa pice asa si sase rezolve, ma bucur ca s-a rezolvat cat de cat ...erorile ramase o sa apara pe tester si poate si cauza lor , sper sa iti dea maxim un undervoltage, incearca sa iti aduci aminte poate ai varsat ceva pe undeva poate ai spalat motorul sau masina si de acolo se poate trage.

Calculatorul este sub stergatoare sa nu fi intrat apa pe la el sau pe la ceasuri....sau sa nu ai montat ceva aiurea ep acolo care poate sa genereze un consum mare si de acolo un scurt ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!