Jump to content

Vi S-a Intamplat Sa Va Pice Motorul La Masina, La Propriu?


IulyKiller
 Share

Postare recomandată

E boala lor stai linistit.Schimba-l cat poti de repede,iti dezaxeaza timoneria de la cutia de viteze si tamponul de contrabalans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • IulyKiller

    8

  • andREI

    5

  • tlc

    4

  • GABIVVX

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi dimineata am patit si eu sa mi-o ia motorul la vale...

In drum spre gara de nord eram la semafor si am simtit dintr-o data cum masina a inceput sa vibreze mult mai accentuat. Unul din suruburile suportului de motor dreapta s-a rupt, celalalt surub s-a "autodesurubat" (suruburile nu au fost schimbate cand am facut distributia). Partea de sus a suportului lipseste iar partea de jos (cea in care intra cele 2 suruburi) mai statea pe pozitie dar neprinsa in nimic (am luat-o cu mana). Problema este ca nu gasesc partea de sus a suportului motor (cea care contine bucsa de cauciuc) - o fi cazuta in scut.

 

post-753-0-92406800-1439365273_thumb.jpgpost-753-0-64785700-1439365274_thumb.jpgpost-753-0-37625100-1439365275_thumb.jpgpost-753-0-99637200-1439365275_thumb.jpgpost-753-0-54329400-1439365276_thumb.jpgpost-753-0-19331900-1439365277_thumb.jpg

 

Motorul s-a deplasat foarte mult spre stanga (cum te uiti la motor), spre in jos si spre botul masinii. In acest moment partea stanga a motorului se sprijina in scut. Ventilatorul mic este blocat de un furtun de la motor.

Furtunasele de vacuum sunt tensionate, unul din ele fiind scos de tot (in poza le-am scos eu si pe celelalte).

Furtunele de tur/retur motorina sunt si ele tensionate, mie teama sa nu se smulga (in fine, acum ca masina sta pe dreapta, motorul n-ar mai trebui sa-si continue deplasarea).

Am desfacut capacul de la distributie -> cureaua este ok, nu are semne de frecare. In schimb cureaua de accesorii e putin razuita pe exterior.

Am reusit sa duc masina pana acasa (pozele sunt facute la final). In afara de vibratia mai puternica care se simte in scaun/volan, in rest masina merge bine, intra in viteze corect, chiar nu-ti dai seama ca e motorul aproape pe jos... Evident, o s-o tractez pana la cel mai apropiat service, dupa ce voi cumpara suportul nou motor.

 

Cum pot sa-mi dau seama ce anume este rupt/defect la sistemul de prindere al suportului? Altfel spus, as vrea sa stiu ce mai trebuie schimbat in afara de suport. Nu imi dau seama cum se prinde de motor si respectiv de sasiu.

 

merci

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba toate suporturile si suruburile, nu doar cel de motor.Banuiesc ca nu i-ai schimbat niciodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cate sunt la ALH? 2 laterale si unul pe dedesubt (la cutie)? Postati va rog codurile acestora?

 

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa schimbi maimuta asta...si sa faci o verificare amanuntita a ,,gaurilor'' unde intra suruburile in lonjeron si in blocul motor.

Asemeni suruburi noi(cele originale au pasta de blocaj pe ele) sau montate cu pasta de blocaj temporar.

 

post-64586-0-23663400-1439371376_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi Gabi

codul pt. acel tampon este cumva 1J0199262BF?

iar pentru celelalte 2 tampoane sunt:

1J0199555AJ

1J0199851AB

?

 

imi puteti va rog confirma cele 3 coduri?

pe SWAG si Lemforder tampoanele vin cumva cu suruburi incluse? sau suruburile tb cumparate separat?

 

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde ai facut distributia?

am auzit anul trecut de un caz cu Renault, facut distributia (motor desfacut din suport/ridicat) si nu a mai strans la loc. i-a cazut la propriu motoul , venise cu masina pe platforma si gand de judecata cu service-ul (dealer dacia-renault)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un mecanic "de gradina", dar priceput

E foarte probabil ca mecanicul sa nu fi strans bine tamponul, fiindca doar unul din cele 2 suruburi este rupt iar celalalt este intreg dar complet iesit (practic am luat cu mana goala bucata de tampon din ultima poza). Ca si cum ar fi stat doar intr-un surub pana acela a cedat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tampoanele nu vin cu suruburi incluse..indiferent de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!